Jiřina Švorcová byla nejen herečka...

8. srpna 2011 v 22:19 | Ruža z Moravy |  Různé ze života

Recitující Jiřina Švorcová

Zemřela žena- herečka, kterou prý,, lidé buď milovali nebo nenáviděli. Nic mezi tím."

Tak zakončili v jedné televizi zmínku o úmrtí Jiřiny Švorcové. Možná pár lidem spíš pomohla než ublížila svým postavením a vlivem v době normalizace, ale kde je řečeno, že proto byla špatná herečka? Hrála 40 let v divadle na Vinohradech a byla výborná v každé roli. Byla od mládí obsazována do filmů a seriálů poplatných té době. Ponechala si své přesvědčení, o němž lze snad říci, že je, tedy bylo zcestné, ale teprve další vývoj ve světě ukáže jaké v podstatě bylo.

Svým životem v posledních letech však přesvědčila, že je lepší nepřevléci kabát a netěžit pak ze současné situace. Měla z toho kolikrát více pošklebků a urážek, než ti, kteří ukradli miliony, zabili nevinné lidi, ošidili náš stát o miliardy.

Nemohu si pomoci, ale vážím si jí jako herečky i člověka více, než lidí, o kterých se zmiňuji a kteří si žijí v poklidu bez ohledu na činy spáchané. Čest její památce.
 

9 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (160)
Zobrazit starší komentáře

101 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 11. srpna 2011 v 21:34 | Reagovat

[100]:Tak, tak, jinde o tomto tématu je dost diskuze, že? :-)

102 Ty si obcházej koho chceš kašpárku Ty si obcházej koho chceš kašpárku | 11. srpna 2011 v 22:02 | Reagovat

[98]:a mně neraď -vím co mám dělat.Jenom sem chodíš vířit prach a napadat Zdenku.

103 Zdenka-matka Zdenka-matka | 11. srpna 2011 v 22:19 | Reagovat

[102]: :-D
Víte co mne rozesmálo? Že mi to vlastně nevadí. Protože se mohu bránit.  Trošičku proti srsti mi však je, když jsou napadáni již nežijící lidé.
Ale je to obrovské ponaučení, jak někdo může být nenáviděn až za hrob. Třebaže u mnohých válečných zločinců to i chápu. Vidíte, vlastně jsem to zažila i doma, nenávist až za hrob. Ale vím, že s tím nic nenadělám, teda vlastně... už vím. :-D
Nu, uzavřeli jsme to, nechme to tu být :-)

104 Yřyk Yřyk | 11. srpna 2011 v 22:21 | Reagovat

[103]:Však vy víte matko že jsem Juráška nechal odejít a kdo si ho vyprosil zpátky.Jenom nechápu proč ho tahá neustále sem. :-D  :-D  :-D

105 Ještě jedno matko Ještě jedno matko | 11. srpna 2011 v 22:24 | Reagovat

Václav nemá ani svůj názor.Všimněte si jak často používá citace pana klause a píše je jako by byly jeho.v domnění,že Klausovy výplody nikdo nenapadne. :-x

106 Zdenka-matka Zdenka-matka | 11. srpna 2011 v 22:27 | Reagovat

[104]:, [105]:
Nechme to plavat. Jdu se do kavárny poohlédnout po něčem k jídlu, mám hlad. :-D Myslím, že mé tělo i duše to potřebuje, aby nezaspalo též :-D

107 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 11. srpna 2011 v 22:56 | Reagovat

[106]: A pokud vás to zajímá, je pokračování povídky... ;-)

108 108 108 | 12. srpna 2011 v 1:48 | Reagovat

Václav Nový | Před 15 minutami | Reagovat

To je až dojemný, jak o mě někteří debatéři, jinde na blocích, mají zájem. Akorát by neměli lhát a pomlouvat. Tak třeba tento článek přisuzují Klausovi. A v podstatě i o jiných článcích a komentářích tvrdí, že to nejsou moje myšlenky, názory, ale jiných. Hlavně ty, které, pravdě podobně, zřejmě podle nich, vypadají velmi rozumně. Protože si myslí, že já bych nikdy nic rozumného nevymyslel a nenapsal. No, jsou opravdu k smíchu. Docela jsem se pobavil, když jsem četl poslední komentář, od mého osobního pronásledovatele, který si vzal za svůj, jediný, celoživotní úkol: pomlouvat mě, urážet, a nakonec docílit, že že uteču a už se na web nevrátím. No, tak to vám přeji opravdu radostný život a konečně i úspěch. :-D  :-D  :-D

109 beze slov beze slov | 12. srpna 2011 v 1:50 | Reagovat

98  Václav Nový | Včera v 19:22 | Reagovat

A prosil bych Zdenku a juraska, aby se ke mě a o mě už nevyjadřovali. Pokud jejich nenávist ke mě je tak nepřekonatelná, že mě musí hned napadnout, tak ať mě přehlíží. Já se o nich také nebudu zmiňovat, nebudu si jich už všímat. Budeme se obcházet a je to, Myslím, že by to nebylo tak složité. Prostě příspěvek budou ignorovat a je to. Toto je má poslední reakce na oba.

110 žvásty žvásty | 12. srpna 2011 v 1:51 | Reagovat

žvásty a žvásty

111 Edith Holá Edith Holá | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 9:15 | Reagovat

Tak už je po hororovité diskusi:-) Od rasismu se neúčastním hádavých debat. Paní Ruženko, mně se jako herečka líbila. Jediné s čím nesouhlasím, že si vážíte toho, že zůstala pevná ve svém přesvědčení ke komunistické ideologii. Nemám ráda překabátění - to je ještě větší zvěrstvo. Domnívám se, že je důležité věci si pojmenovat a postavit se čelem k tomu, co napáchala ideologie, které věřím. To bych považovala za odvahu. Kdyby tohle udělala právě taková úžasná herečka, všichni by ji zatleskali na Zemi i v nebi. Doufejme a modleme se, aby jí aspoň v tom nebi tleskali ...

112 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 9:28 | Reagovat

A že nepřevlékla kabát? Nevím, jestli to bylo její morálkou, zásadovostí, přesvědčením. Každopádně, to je v pořádku, každý by se tak měl chovat. Já bych to ale spíše viděl na to, že kdyby převlékla (ale nemusela, dnes by i jako komunistka mohla hrát, kdyby ovšem byla víc herečka než komunistka), tak se bála, že až by se to opět převrhlo (v to bytostně věřila, pro mnohé komunisty to bylo prvních 10 let jen něco jako další Pražské jaro, které zase selže) tak už by si nezahrála, jako odpadlík, zrádce myšlenky komunismu. Myslím si, že toto je pravý důvod jejího postoje po revoluci. A další by mohl být: politický úkol. Ale to už se nedozvíme. Ať je jí země lehká a ať se alespoň v tom nebi dočká komunismu. No, nebe a komunistka, to nejde dohromady.

113 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 9:29 | Reagovat

Myslím, že kdyby to byla více herečka než komunistka, hrála by i po revoluci. Ale ona si vybrala sama a revoluce přišla v nejlepším čase – když šla do důchodu. Už nemusela vydělávat peníze prací, tak proč ještě hrát, pro ty „kapitalisty“. Pochybuji, že kdyby byla v aktivním věku, že by zůstala doma. Buď by dál hrála, nebo by se stala politikem a poslancem. Takto mohla hrát roly (z ideologického hlediska velmi zásadní, až hlavní) nepohodlné herečky. A povedlo se, co soudruzi? Měli jste hůl na demokracii (a dokáži si představit, jestli se zase někdy dostanete k moci, že o ní natočíte film, plný perzekuce, pronásledování, zákazů, dáte u zatýkání a výslechy). A myslím, že právě proto, že byla tak silná soudružka, tak proto byla vůbec obsazovaná za socialismu i do těch pár hlavních rolí v její historii. Jiní, kteří nebyli ochotni se přetvařovat, to štěstí neměli. Jako dlouhá léta Jirásková, Janžurová, Nakonec na sklonku socialismu zmizela i Haničincová. (nemluvím o všech a o všech profesích, to už by samo osobě bylo na dlouhý článek).

114 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 10:02 | Reagovat

Tato část:
A povedlo se, co soudruzi? Měli jste hůl na demokracii (a dokáži si představit, jestli se zase někdy dostanete k moci, že o ní natočíte film, plný perzekuce, pronásledování, zákazů, dáte u zatýkání a výslechy).

není určená nikomu z vás. Celé je to část z mého připravovaného článku.

115 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 10:58 | Reagovat
116 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 11:11 | Reagovat

Hezký článek. A je jasné, že někteří kolegové o ní budou mluvit hezky. Nemusela ublížit přímo, ale také nebyli 50 léta. Myslím, že by těch kolegů, kteří nakonec o ní mluví celkem dobře, bylo mnohem méně. A všiml jsem si, že snad až na Trošku, se nad ní nikdo nerozplýval. Ale myslím, že se vše táhlo podle pravidla: o mrtvých jen dobře. A pravda, nechme jí spát.

Sice jsem už o ní napsal článek, ale snad (až na výjimky) mě nikdo neokopíruje tento komentář se slovy, že jsem lhář, protože jsem v tomto komentáři psal: nechme jí spát. :-D

118 Míra Míra | 12. srpna 2011 v 12:24 | Reagovat

[111]:
Pokud bych si mohl vybrat mezi posledními příspěvky, tak bych zatleskal Vám.

119 Míra Míra | 12. srpna 2011 v 12:31 | Reagovat

[117]:
"Všichni jste se mnou v tom zlatém kočáře jeli"
Jednoduchá, naprosto přesná věta. Je tam všechno.

120 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 12:36 | Reagovat

[119]: No akorát každý seděl jinde. A pravda, měli na vybranou: sedět, držet hubu a jet. Nebo nesedět, mluvit a být vyhozen na chodník. A už nesmět nikdy do toho kočáru nasednout a ještě přivodit rodinu do potíží.
Tak já tu čestně přiznávám, že bych asi seděl, držel hubu a jel.
(Skoro bych si vsadil, kdo napíše že on by to druhé, a já jsem srab) :-D

121 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 12:39 | Reagovat

[119]: Kdepak Míro, někdo se jen vezl, bokem nadával na poměry a že by přiložil ruku k dílu?
No chápu, ledasco jim na tehdejším systému nevonělo, mě také ne.
Nu, nechť si tedy užijí dnešní "svobodný" systém, výtah mnohé vyvezl velmi, velmi vysoko. Někteří však zůstali tam, kde zůstali.

Víš, je mi milejší zůstat chudá a blbá?
Mě totiž ani na dnešním systému nevoní vše.
Ono je to totiž o vnitřní kázni, vždyť víš. A tak se z toho všeho pomalu vyvazuji.

122 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 12:48 | Reagovat

[119]:.... a zřekli se jí v době, kdy se jim to nejvíce hodilo, z prospěchu.
A dnes do ní opět kopou.
Do člověka kopou.
Znám to znám, co to je, s nenávistí kopat do člověka, který již nežije. Nechápu to. Ale také vím, že jednou se tomu, kdo kopal, začalo stýskat. Nesmírně stýskat. Ve chvíli, kdy.........

123 Míra Míra | 12. srpna 2011 v 13:02 | Reagovat

[120]:
Budete se divit, ale ozvu se já. Nikdy mě tam nedostali. Politika mě až tak nezajímala. Prostě jsem jen nechtěl být v pohromadě s blbci, lemply a kariéristy. Kdybych narazil na jinou skupinu lidí s těmito legitimacemi, asi by mě přesvědčili. Prý byli i takoví, já je nepotkal. Přesvědčoval mě jeden spolupracovník, původem z Ostravska, že se u nich vše řešilo jinak, byli tam féroví lidé a že nechápe, co se to jinde dělo. Věřil jsem mu, ale já jsem tu zkušenost měl jinou. Zvládali vše silou a "jednotnou blbostí". To jsem nemohl. Uf, to jsem se rozkecal.

124 Míra Míra | 12. srpna 2011 v 13:05 | Reagovat

[122]:
Souhlas. V osmašedesátém mi říkal jeden zkušený spolupracovník: Míro, neblbni, ti samí lidé, kteří teď žmoulají hesla o demokracii, tě budou v nejbližší době kádrovat. Měl pravdu.

125 Lydie Lydie | 12. srpna 2011 v 13:18 | Reagovat

Nemám dobré vzpomínky-v 50tých letech byli někteří příbuzní zavřeni,otec nechtěl vstopit do JZD,sebrali pěkná pole ap..-to se táhlo s celou rodinou spousty let-nemohli jsme do škol,šikana od učitelů,kvůli náboženství atd... O_O

126 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 13:22 | Reagovat

[124]:Přesně. I proto se z toho snažím vyvazovat. Ale tehdy, když jsem do té strany vstupovala, bylo to i kvůli tomu, že město bylo díky neschopnému starostovi a zastupitelstvu na pokraji krachu a byla nutná změna za každou cenu. A to víš, že těch Jidášů vůči mě padlo nemálo.
A vzpomeň si, kdo byl ochoten ti k práci pomoci, než jsi odešel do důchodu? Zas jen člověk, který ví, co je to být bez práce.
Můj tata byl členem té "jediné" partaje, a tím kádrováním a otravováním se ke konci života znechuceně stáhl, přestal "soudružsky" žít :-)
Řada jiných vstoupila pod slibem vyššího platu, a pak také velmi rychle v r. 68 vystupovala. No ale jak se to zase utužovalo, to bylo "lezení" málem po kolenou, jak byli pomýlení, že chtějí zpět,....
Jo, lidé.
Proto je lépe být pokud možno mimo systém. Jenže žijeme mezi lidmi, tak to až tak úplně nejde.

127 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 13:48 | Reagovat

[123]: Já u nich také nebyl. A tím komentářem: - Tak já tu čestně přiznávám, že bych asi seděl, držel hubu a jel. - jsem rozhodně nemyslel, že bych k nim šel. Ona ani ta věta Švorcové snad ani nebyla o tom, že tam byli všichni, ale že nikdo nic neřekl a vezl se tím taky. Tak jsem tu větu pochopil já.

Jestli to mělo ale znamenat, že u nich byli všichni a po 89 vystoupili (což asi ne), tak v tom případě platí to, že bych  se asi nevezl. Ovšem, dál bych držel hubu aby se to neodrazilo na rodině. A pravděpodobně by to jen znamenalo, (jako herec) méně práce, a nějaké podřadné role v nějakém okresním divadle, jinak snad nic. A to by se za odmítnutí dalo vydržet. Hlavně bych zůstal čistý a nemusel se bát a stydět se sám za sebe.

128 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 13:52 | Reagovat

a já to věděl, a já to věděl. Bylo to poznat vždy. A neřeknu co. Ale jsem rád, že už to vím. :-D  :-D  :-D

129 Míra Míra | 12. srpna 2011 v 13:55 | Reagovat

[128]:
No, konečně nějaká sranda. Humor - pěkné svinstvo, lidé se smějí a já nevím čemu. A tím pádem ani neřeknu.

130 Vida jak málo ti stačí Vida jak málo ti stačí | 12. srpna 2011 v 14:09 | Reagovat

[128]:ke štěstí. :-)

131 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 14:13 | Reagovat

[129]: možná bych napověděl čemu se směju. ale nechci jitřit vášně. možná sám pochopíte. :-D

132 Napíši to za tebe jitřenko Napíši to za tebe jitřenko | 12. srpna 2011 v 14:16 | Reagovat

Ale tehdy, když jsem do té strany vstupovala

Smad se nemýlíš :-)

[131]: :-)

133 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 14:21 | Reagovat

[129]:

[132]:

Napovím pánové :-)

Nejsem a nikdy jsem nebyla členkou KSČ, ani KSČM, nebo nějaké podobné odnože na rozdíl od mého otce :-) Dokonce nejsem ani členkou Balbínovy poetické strany a už vůbec ne té oné.....:-)

Víš, Míro, v tom je ta sranda, že domněnky nejsou skutečností. pamatuješ, jak nás to učil Honza? Rozlišuj. A já jsem velmi ráda, že rozlišuješ :-)
To bude tím, že kukačky nekukají falešně :-) Dík.

134 psal jsem ti mnohokrát psal jsem ti mnohokrát | 12. srpna 2011 v 14:24 | Reagovat

[131]:nemysli za jiné a tady to máš -opět

[133]: A je po smíchu :-)

135 Václav Nový Václav Nový | 12. srpna 2011 v 14:30 | Reagovat

zajimavé, jak tu lítají věštci, kteří vědí, co si myslím. A nebylo to jen o straně. (ani malé ani velké. :-D

136 Zdenka-matka Zdenka-matka | 12. srpna 2011 v 14:33 | Reagovat

[132]:Ano, ten starosta, který přivedl to město s celým zastupitelstvem cu grunt, byl členem OF, později ODS, či čeho všeho mezi tím.
Po prohře ve volbách byl jeden jeho zastánce  "na větvi" z toho - takový slušný člověk, takový slušný člověk a bude mít tak mizerný důchod,....
Sorry, ale byl neschopný.
Později jsem si to s ním vyříkala a dnes mne zdraví zdaleka. Pochopil, že může být spokojen a snad i oceněn jinde (kantor). Do své původní profese (ekonoma, či co) už se nikdy nevrátil (družstvo ho nepřijalo zpět).
Myslím, že je dnes spokojen.

137 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 15:00 | Reagovat

[135]:O J.Švorcové jsem napsala jako vzpomínku svůj názor. Mohla jsem si myslet, že to zase rozpoutá politickou debatu, která k ničemu positivnímu nepovede. Neberu nikomu jeho názor, beru však lidi podle toho, jak se chovají, jak ke svým nejbližším tak ostatním. Nikdo z nás není natolik fundovaný ani zkušený, aby kterýkoliv režim odsoudil, zlé režimy dělají lidé, nikoliv myšlenky. Jak jsem již psala, touha po moci, majetku. To nevede nikdy k ničemu dobrému.
Myslím, že tady diskuzi uzavřu. O politice se lze bavit jinde, tady už není o čem hovořit. Dospělo by to zase jen k urážkám a o to nestojím. Nezáleží mi na počtu komentářů, ale na tom, aby sem lidé chodili rádi, oddechli si zde od všech těch špatných zpráv ze světa i domova. Takže nic proti nikomu, ale... ;-)

138 co bys také jiného te´d napsal co bys také jiného te´d napsal | 12. srpna 2011 v 15:00 | Reagovat

[135]:Že :-D  :-D  :-D

139 Souhlasím Souhlasím | 12. srpna 2011 v 15:02 | Reagovat

Yřyk :-)

140 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 12. srpna 2011 v 15:02 | Reagovat

[138]:Souhlasíte se mnou, ne? ;-)

141 Psal jsem že Psal jsem že | 12. srpna 2011 v 15:05 | Reagovat

souhlasím a bez výhrad.Kdo se chce hádat a má svůj blog tak ať si tam soupeře pozve. :-D

142 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 13. srpna 2011 v 13:53 | Reagovat

Ještě jsem to otevřela: V neděli 14.8. v 16,50hod vysílají na ČT 1 o Jiřině Švorcové medailon, tak jsem zvědavá, jak bude upraven.

144 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 14. srpna 2011 v 13:54 | Reagovat

Ani pohřební obřad nebyl oproštěn od krajností. Sešli se tam Jakeš, se Štěpánem, ale bylo jim prý zabráněno v projevech. Přece jen Jiřina Švorcová byla apriori herečka a nikoli prorežimní lhářka.
Smutné je, že z herecké obce přišla jen Gabriela Vránová. Tvrdí-li o sobě herci, že jsou jakýmsi svědomím národa, pak je to svědomí hodně gumové a přizpůsobivé době a její náladě. Vlastně to není nic nového ( opakuje se starý kus, jako fraška ).

146 johaan johaan | E-mail | 14. srpna 2011 v 19:37 | Reagovat

Šťastná to žena. :-)

147 Zdenka-matka Zdenka-matka | 14. srpna 2011 v 20:18 | Reagovat

Nevědomost hříchu nečiní.
Jde o to,věděla-li, či ne.
A jaké byly její skutečné činy.
+ či -
Není to má věc, hodnotit.

148 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 14. srpna 2011 v 22:37 | Reagovat

[147]:I Kamila Moučková řekla, že sice spolu nemluvily dlouhá léta, ale nakonec uznala, že Jiřina nikomu neublížila, spíš mnoha svým vlivem pomohla.No, dopřejme jí klidu. Nakonec v medailonu bylo řečeno něco, co vlastně byla pravda:Byla jistá, že chartisté byli placení a podporováni ze Západu, aby narušovali režim, což se ale potvrdilo a oni sami to nezpírali. Takže co?
Ti její slavní kolegové jsou zbabělí. Co kdyby jim pak nedali role, kdyby byli na pohřbu komunistky. Stejně tak bylo hodně lidí. Prý pohřební síň praskala ve švech (jednou ale říkali, že jen asi 200 lidí  tam bylo. Na videu bylo vidět, že to bylo více.
Je to pryč, bude se zase mluvit o někom jiném.

149 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 14. srpna 2011 v 22:37 | Reagovat

Nezapírali- ;-)

150 Zdenka-matka Zdenka-matka | 14. srpna 2011 v 23:20 | Reagovat

[148]:Souhlas.
Když měl pohřeb můj strejček, ptala jsem se bratránka, proč nepřišel někdo z těch, kterým pomohl...."Oni už buď zemřeli, nebo již nejsou schopni přjít kvůli špatnému zdravotnímu stavu...."
Takže už jsem to psala, je dobře, že u tohot pohřbu tam přšla alespoň Kamila Moučková a nemlčela.
No a ti co nepřišli? Nu, bude je vidět v divadle, TV,....ještě že na TV se téměř nedívám, do divadla se nedostanu...

151 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 14. srpna 2011 v 23:27 | Reagovat

[150]:Gabriela Vránová tam byla jako prý jediná její bývalá kolegyně.  Nakonec, může si to asi dovolit. Je už v důchodě,( učila naši vnučku v herecké škole a vždy byla přímá a přitom hodná). ;-)

152 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 21:11 | Reagovat

EDnes jsem zase slyšela jednu zprávu. Jednou již za dob minulých dostala omylem honorář Karla Gotta na účet Hana Hegerová. V dobré víře jej utratila a když měla být potrestána, na přímluvu Jiřiny Švorcové dostala od Husáka milost. Když tedy se přilmlouvala za herecké kolegy, spíš to vypadalo, že využívá svého postavení k dobrému než poškození kohokoliv. Je tedy dost divné, že dotyční se  s ní nepřišli ani rozloučit. AS pak, že si každý může dělat co chce. Houby, je to skoro v něčem horší než dřív. Práci měl každý zaručenou, ale dnes aby se o ni třásli. Píši v něčem, ale je to vlastně základní potřeba člověka k přežití, ne? :-(

153 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 15. srpna 2011 v 21:12 | Reagovat

Za překlepy se omlouvám-

154 Zdenka-matka Zdenka-matka | 16. srpna 2011 v 7:43 | Reagovat

I tu je zajímavý článek, dokazující, že ne všichni se nechají zblbnout novodobými V.I.P. tancujícími vždy na vrcholu pro dobré bydlo.

http://joseforel.blogspot.com/2011/08/zaslouzi-si-svorcova-obdiv-nebo.html

155 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 17. srpna 2011 v 21:30 | Reagovat

[154]:Napsal to dobře.

156 Zdenka-matka Zdenka-matka | 20. září 2011 v 16:12 | Reagovat

Ale stejně, jak ona ještě i po své smrti dráždí lidi, kteří s levičáky bojují, bojují,...

157 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 20. září 2011 v 17:10 | Reagovat

[156]:Jak se říká, mrtvým by už měli dát pokoj a pokud mají něco proti, nevykřikovat to do světa. Stejně to je všem putna, jen se chtějí dělat zajímavými, (vlezdoprdelky) :-(  [:tired:]

158 Christi25Mclaughlin Christi25Mclaughlin | E-mail | Web | 21. září 2011 v 0:11 | Reagovat

Don't you recognize that it's the best time to get the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/mortgage-loans">mortgage loans</a>, which can make your dreams come true.

159 Ota Ota | E-mail | Web | 13. května 2012 v 23:07 | Reagovat

Dobrý den, jsem tu nový, tak zdravím. Článek se mi líbil, že dotyčnou neuráží, jak mnozí lidé to činili. Nejsem levičák z přesvědčení.
Ale také nehodnotím lidi podle strany, ale podle toho co dokázali. Je mi milejší, že zůstala přesvědčením tak co byla, než dnešní překabátěnci a karieristé.
Je bez debat, že herečka byla dobrá. Přednášela výborně poezii.
A že se k ní jako přítelkyně hlásí i paní Jirásková, svědčí o tom, že snad zlá nebyla jak mnozí i mí přátelé tvrdí.

160 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 13. května 2012 v 23:30 | Reagovat

[159]: Nejen ona, ale i Kamila Moučková, která určitě byla jiného přesvědčení. Hodnotila ji jako člověka, který neublížil vědomě nikomu, snad jen to její přesvědčení a následná reakce na uršité jednání.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx