Luxusní vězení pro Breivika

26. července 2011 v 17:17 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás


TADY by měl trávit dny své vazby vrah mnoha lidí v Norsku. To není vězení, ale luxusní ubytovna. Není divu, že kriminalita stoupá. Veškeré výhody, zábava, sport. Jsou tam i dvoulůžkové pokoje, kde mohou s manželkou trávit noc. Není to vězení pro lehké delikventy, ale i pro vrahy, únosce, těžké provinilce.
Než pracovat nebo být nezaměstnaný, je pak lepší něco provést a dostat se na státní útraty do takového vězení. Kolikrát si říkám, že středověká mučírna- kat Mydlář , by na tyto lidi platila více.

(Více v článku na Novinkách...To video už tam není, je to aktualizováno fotografiemi.)


 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 babka babka | 26. července 2011 v 17:38 | Reagovat

Glenn Beck přirovnal tábor norských sociálních demokratů k Hitlerjugend
Kontroverzní americký komentátor Glenn Beck (dříve z Murdochovy ultrapravicové televize Fox News, kterou však musel kvůli svým výrokům opustit) přirovnal v rozhlase tábor mladých sociálních demokratů, ve kterém Anders Behring Breivik spáchal masakr, k nacistické mládežnické organizaci Hitlerjugend. Zdůvodnil to tím, že děti nemají být politicky ovlivňovány. Jak ale zjistil deník Telegraph, letní tábory pro děti pořádané Projektem 9/12, který Beck podporuje, zahrnují konzervativní nacionalistickou indoktrinaci, a letní školy pořádané hnutím Tea Party činí totéž počínaje dětmi od věku osmi let.

2 babka babka | 26. července 2011 v 17:40 | Reagovat

V celostátním rozhlasovém vysílání Beck prohlásil: "Došlo ke střelbě v politickém táboře, což, víte, zní tak trochu jako Hitlerova mládež. Tím mám na mysli, kdo pořádá tábory pro děti, které jsou výhradně o politice? To je zneklidňující."
Beckovo vyjádření se stejně jako mnohá předchozí stalo předmětem jednoznačného odsouzení z mnoha různých stran - to však vůbec nic nemění na ohromné oblibě jeho rozhlasové show.
Britské listy 26.7.2011

3 Láda Láda | E-mail | 26. července 2011 v 20:26 | Reagovat

Asi před 10 roky jsem byl na univerzitě v Chemnitz, dříve Karl-Marx-Stadt. Vedle univerzity stála pěkná budova, mladí se slunili v oknech, kolem budovy zahrada, kolem zahrady ostnatý drát z  nerez oceli. Sdělili mi, že je to věznice a že tam chodí učit vězně, kteří mají zaájem o studium.

4 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 26. července 2011 v 20:39 | Reagovat

[3]:Dnes už to nejsou galeje, ale docela slušný pobyt a komu nevadí, že nemůže chodit do přírody, je jako někde v lázních. Tam je také jídlo pravidelné a pobyt rozdělený časově. ;-)

5 kraken kraken | 26. července 2011 v 20:49 | Reagovat

Ona péče o lumpy je i u nás silně nadstandardní.Náklady na jednoho vězně přesahují osm set korun měsíčně, přitom  chodí zarostlí s copánkama,čuměj na televizi,fetují a udržují čilí styk s venkem pomocí obilních telefonů a pokud nechtějí celé dny nic nedělají. Srovnej babičku,která za měsíční pobyt ve špitálu dá 3OOO Kč.,nebo situaci lidí,které dobrotiví majitelé vypudí z bytů a oni skončí v přírodě. Myslím a nebudu asi sám,že trest má být trestem a ne válením se po kavalci.

6 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 26. července 2011 v 21:15 | Reagovat

[5]:Téma tragické, ale nemohu za to, že vám vypadlo tak šikovně písmenko a vězni udržují styk OBILNÍMI telefony. Takové jsem opravdu neviděla- pardon, nechci tím znevažovat obsah komentáře, je to situace opravdu smutná..

7 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 26. července 2011 v 21:41 | Reagovat

Přidala jsem sem anketu, u které nejsou dány odpovědi, ale je možno odpovědět v komentáři. Není to tak jednoznačné, když ve většině zemí neexistuje trest smrti, že?

8 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 26. července 2011 v 21:45 | Reagovat

[5]:

Ve sdělení o měsíčním nákladu na jednoho vězně máte fatální chybu. Už před pěti lety, jsem se zeptal na min. spravedlnosti a 800 - 1200.-Kč, je denní náklad na vězně podle druhu ostrahy a vybavenosti vězení.
Proto ve středověku z úsporných důvodů, hodili delikventa do hladomorny ( až špínou černal ), kde se mohl nebo také nemusil dočkat konečného rozhodnutí. Dalším krokem byla exekuce ( poprava ) nebo zmrzačení, v lehčím případě řádný výprask.

Dnešní trest vězení je vlastně bezvýchodná situace. Mělo by jít o převýchovu s následnou pomocí, zařadit delikventa do společnosti, aby dalším působením napravil trestné jednání. Není-li toho schopen ani na třetí pokus, měl by být umístěn v samofinancovatelném trestaneckém táboře. Jídlo podle práce, spánek podle chování, strohé životní podmínky a vše směřovat buď k urychlenému přizpůsobení v žádaném směru nebo ke konci z neochoty a netečnosti. Nic jiného si totiž profesionální kriminálníci nezaslouží.

9 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 26. července 2011 v 21:50 | Reagovat

Vágní obrys budoucnosti norského vraha, je přístupný každému.
Římské přísloví "verba movent, exempla trahunt" = slova povzbuzují, příklady táhnou", to sděluje lapidárně.
Nikdo není tak bezvýznamný, aby se herostratovským činem nemohl zapsat do historie.
To je memento dnešní histrionské doby.
Čím víc se bude o norském HOVADU ( schválně používám toto odpudivé označení ) mluvit, psát, rozborovat a vysvětlovat, tím dříve se vyskytne následovník.
Když byl chycen bezvýznamný Herostratos, jako žhář Artemidina chrámu v Efezu ( 356 let, p.n.l. ), určil soud, aby jeho případ byl v dějinách zamlčen a jeho jméno nesmělo být pod trestem vysloveno. Dodnes není jeho jméno většinou v nauč. slovníku.
Po dvaceti letech se dějepisec rozhodl uvézt Herostratovo jméno, jako odstrašující případ.
Zda jednal dějepisec správně, je sporné dodnes.
Dnes je ovšem nemožné zastavit humbuk kolem norského HOVADA. Tím je celá věc horší a pro společnost nebezpečnější.

10 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 26. července 2011 v 22:00 | Reagovat

Jaký trest?

Rozhodně dlouhodobý, zatěžující tělo i mysl. Nejvhodnější by bylo šlapací kolo s vnějšími šlapáky na výrobu eletřiny.
Vyrobenou elekřinu akumulovat se zpětnou regulací. Jakmile přestane aktivně šlapat přepne se alternátor do funkce el. motoru a otáčí kolem šlapajícímu pod nohama. S pouty u madla musí pokračovat chtě nechtě. Po každé půlhodině pěti min. přestávku na automaticky přisunuté sedačce. Stroj by automaticky vykonával fyzické monotonní zatížení, které současně devastuje psychiku bezvýchodností postavení. Žádné nasilí, jen strojní přístup ( stejným způsobem zabíjel ).

11 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 26. července 2011 v 23:09 | Reagovat

[10]: Tak to se mi zdá opravdu docela dobré. Jenže... už jeho advokát to hraje na nepříčetnost. Možná skončí v psychiatrické léčebně s ostrahou a  v duchu se bude smát, jak to sehrál- nacista. Je zajímavé, že v některých seriálech se řeší vina tím, že je při zatýkání vrah zastřelen nebo jinak zabit a je to vyřešeno. Ušetří se za soudy, vyšetřování. Takto jen vejde do dějin a ještě dlouho se o něm bude, jak píšete, psát jako o odstrašujícím případu. Než ho někdo nenahradí ještě horším masakrem.

12 kraken kraken | 26. července 2011 v 23:31 | Reagovat

11- obávám se,že máte pravdu.

13 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 26. července 2011 v 23:37 | Reagovat

[12]:Vím, co si budeme povídat. Jak to kolikrát skončilo... :-(  :-!

14 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:24 | Reagovat

Všechno špatně,již dávno měl být rozdělán na náhradní díly a ne meditovat,jak se bude mít ve vězení.

15 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:26 | Reagovat

Souhlasím s nar.soc. - myšleno způsob pobytu ve vězení.Já bych ale šel jestě dále.Po mém léčení by si žádný vězeň nepřál spatřit to vězení ani na obrázku.

16 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:28 | Reagovat

V každém případě - tresty dvojnásobné všem.Ode mne by z vězení neodcházel nikdo otylý,drzý a s chutí provádět činy nekalé.Spíše opravdu vyléčení.

17 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:29 | Reagovat

Termín recidivista by byl neznámý pojem.

18 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:32 | Reagovat

V žádném případě by nikdy nikdo nebyl propuštěn za polovinu,jen za dobré chování.

19 Jeník Jeník | 27. července 2011 v 9:33 | Reagovat

Dobré chování by měli všichni vězni automaticky.Jiné chování by si tam nikdo nedovolil.

20 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 27. července 2011 v 11:02 | Reagovat

[11]:

Usmrcení pachatele v podstatě nic neřeší.
Naopak jeho dlouhodobý, spravedlivým procesem nařízený trest, může ( nemusí ) vybudit potřebnou změnu v nahlížení na vlastní trestný skutek.
Paměti ( pokud se je pachatel rozhodne pořídit ) by mohly být nepoměrně hodnotnějším ( samozřejmě jen když vyzní v potřebném tónu ) výstupem z vykonávaného trestu ( a možná i pramenem pro majetkové odškodnění, protože lidé za svoji zvědavost zaplatí ).
Autentické varování možným napodobitelům vydá víc než jakákoli poprava nebo zabití.

21 jezura jezura | Web | 27. července 2011 v 16:43 | Reagovat

Je to opravdu neskutečné. To přece není vězení a u nás je to podobné. Někteří si ve vězení vystudují, píší knihy, nedělají, všechno mají, tak co je to za trest? Manžel vždycky říká: Hitlera na ně! Já vím, je to kruté, ale oni snad ne? :-)

22 Iveta Iveta | Web | 27. července 2011 v 17:37 | Reagovat

Píše o nás slečna Gabriela - http://gabriella15.blog.cz
nazvala článek "důchodci", jsem přesvědčena, že TOHLE by jsme si měly přečíst všechny a budu moc ráda, když to přidáš do své červencové kavárny. Nevím jestli si slečna dělá legraci - ale je to fakt SÍLA !!!! O_O  O_O

23 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 27. července 2011 v 23:26 | Reagovat

[22]:

Znám dost zuřivých důchodců, co najedou v obchodě člověkovi opakovaně na kotník.
Upozornil jsem ji, ale na nic.
Když mi to baba udělala u kasy po třetí, vrazil jsem ji do vozíku ze předu, aby si to v panděru užije taky.
Mám 71 let a neslušní důchodci jsou pro mne stejná pakáž, jako stejně neslušní mladí lidé.

24 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. července 2011 v 0:52 | Reagovat

[23]:Já to beru jinak: Jdu málokdy do obchodu, tak nespěchám. Vždy až tak po 9. hodině, pouštím ,,pracující" před sebou k pokladně s poznámkou, že mám čas. Na přechodu stojím tak dlouho, až největší ,,frmol" přejede a ukazuji: jeďte, jeďte. Když zastaví co nejrychleji ,,přeběhnu." V autobuse zásadně sedám, když je volno - stejně jezdím málokdy a jen v nutnosti. Na kole nejezdím od určité doby vůbec. To jsem hodná důchodkyně, co? Proč bych měla být na lidi zlá? Když se někdo rozčiluje, poradím mu, aby byl klidný, jinak ho raní. Má z toho takový šok, že zapomene nadávat- a je to. ;-)

25 Hanako Hanako | 28. července 2011 v 7:30 | Reagovat

[22]: Tolik nenávisti u tak mladé ženy, a ostatní krasavice se hned přidaly. Zřejmě je to první krok k tomu, aby z nich byly zlé, zapšklé babky, kterými dnes opovrhují. Těžko si je představím jako vlídné chápavé stařenky.  Píští mladé generace zřejmě budou nadávat zase jim.  Brr, zatím jsem se s nevlídnými mladými lidmi nesetkala, snad jim nedávám příčinu.

26 Zdenál Zdenál | 28. července 2011 v 7:38 | Reagovat

Krakene,já si myslím,že náklady na jednoho mukla stojí o mnoho víc,jak uvádíš,snad denně a né za měsíc,né? :-D

27 kraken kraken | 28. července 2011 v 7:54 | Reagovat

26 Zdenál.- Samozřejmě máte pravdu.V mém textu je chybně uvedeno měsíčně a správně má být denně. :-(

28 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 28. července 2011 v 21:44 | Reagovat

[27]:Stejně, měli by si pobyt zásadně uhradit. ;-)

29 Václav Nový Václav Nový | 29. července 2011 v 16:22 | Reagovat

To to mi přišlo emailem. Trochu přehnané, ale....???
Krásný nápad!!

Dejme starší lidi do vězení a zločince do domovů důchodců!

Následkem toho by naši senioři měli denně přístup ke sprše, volný čas, procházky, léky, pravidelné zdravotní a
stomatologické kontroly.
Měli by nárok na kolečková křesla atd.
Dostávali by peníze, místo aby za ubytování platili.
Navíc by měli nárok na trvalý kamerový dohled, v případě potřeby by se jim tedy dostalo okamžité pomoci.
Jejich postele by byly dvakrát týdně převlékány, jejich prádlo a oblečení by jim bylo pravidelně práno a žehleno.
Každých 20 minut by měli návštěvu dozorce a jídlo by dostávali až na pokoj.
Měli by zvláštní místnost, ve které by přijímali návštěvy své rodiny.
Měli by přístup do knihovny, tělocvičny, k fyzické i psychické terapii a také do bazénu a dokonce právo na další
bezplatné vzdělávání.
Na žádost by byly legálně bezplatně k dispozici pyžama, boty, pantofle a další pomůcky.
Soukromé pokoje pro všechny s vlastní venkovní plochou obklopené velkorysou zahradou.
Každý senior by měl právo na vlastní počítač, televizi, rádio a neomezené telefonování.
Existovala by ředitelská rada, která by vyslechla a řešila stížnosti, dohled by musel dodržovat kodex chování!

Zločinci by dostávali většinou studené, v lepším případě vlažné jídlo, byli by osamělí a bez dohledu.
Světla by se vypínala ve 20 hodin, měli by nárok na jednu koupel týdně (pokud vůbec!). Žili by v malém pokojíku
a platili za to 2000 € měsíčně, bez naděje se z toho dostat živí!

A konečně by byla spravedlnost pro všechny!

Jestli ti tenhle nápad není proti mysli, pošli ho dál, ať se s ním seznámí co nejvíce lidí.

30 Václav Nový Václav Nový | 29. července 2011 v 16:26 | Reagovat

Já osobně nevím, proč u nás už někdo nezmění Havlovo rozhodnutí, že tu vězni nemusí pracovat. Já bych jim udělal galeje od rozbřesku po stmívání. A nocleh, nějaké ubikace se slámou na podlaze. Jedinou vyjikmu by měli ti, kteří se tam dostanou z nedbalosti. Ti by měli postele a těm ostatním by dělali dráby.

31 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 29. července 2011 v 16:27 | Reagovat

[30]:Tak to jsem také dostala a docela by to bylo zajímavé. Pracovat by měli, nevím, proč to vlastně rušili, jak to zdůvodnili. :-(

32 Václav Nový Václav Nový | 29. července 2011 v 16:47 | Reagovat

[31]: Havel to zrušil v 90 roce. A odůvodňovalo se to tím, že pro ně je trestem už to, že se nemohou volně pohybovat. Tedy, že nemohou jít a jet kam chtějí, ale musí být na cele nebo na dvoře. A ještě aby museli dělat.
Tedy fakt trauma, co? Jako by je tam někdo zavřel jen tak, co? Chudáky nevinný, traumatizovaný.

33 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 30. července 2011 v 8:48 | Reagovat

U všech společenských kiksů se najdou naivní jelita. Krásně to vyjádřil před časem ruský premiér Černomyrdin "mysleli jsme to dobře a dopadlo to, jako obvykle".
V tom je i Havlovo "poselství" pravdy a lásky. Kdo si totiž pravdy a lásky neváží, tomu nemá cenu, je poskytovat.

Pokud je to v kriminále, jsou už z definice omezena lidská práva a naopak, je přípustné donucení. Havel jako nedouk v čemkoli kromě chlastu, se výborně hodil pro roli novodobého Mikuláše. Místo potřebných řešení předváděl pitomosti ( omluvy odsunutým Němcům, likvidace zbrojovek, odmítání kolektivních uspořádání = družstev, žvanění o světovém odzbrojení a podobná témata, na něž má ČR vliv jako na loňský sníh ). Byly to dobré a pevné kulisy, aby se za nimi mohlo krást a transformovat komunistickou lumpárnu na lumpárnu modernizovanou stoletými "teoriemi" nedouka Klause.
Náhradní témata = vězeňství, dovedou zaujmout voliče a spolehlivě odvedou na čas jejich pozornost a požadavky.

Kdo je zavřený musí pracovat, to je z definice převýchovy.
Frank Arnau ( německý kriminalista ) se vyslovil pochvalně o německém kázeňském systému z doby před I. sv. válkou. Kdo ve vězení nic neuměl a nechtěl se učit, mohl šlapat na pohonném kole, aby jiní mohli použít jednoduché stroje.
V dnešní době mohou vězni vyrábět šlapáním elektřinu na pohony, topení, ohřev vody po celých 24 hodin s elektronickým dohledem i dozorem. Energetická samoobsluha kriminálu je první podmínka k přežití, výroba potravin na přiděleném statku pro věznici je druhá potřeba, jinak se recidivistů zbavit nelze.

34 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 30. července 2011 v 8:56 | Reagovat

[33]: dodatek

Vypadla mi první úvaha.
Čím se vychovávají dospělí lidé?
Vytčeným cílem, přijatým dobrovolně nebo donucením.
K donucení se používá
snížení přídělu jídla, snížení doby spánku a odpočinku, vyčerpání ( v zimě zimou v létě horkem ) a zostření ( vše najednou a na samotce.

35 Václav Nový Václav Nový | 30. července 2011 v 14:45 | Reagovat

[33,34] Souhlasím a ještě bych k tomu dodal ten svůj komentář (30). Zvláště s tím "ustájením".

36 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 30. července 2011 v 16:12 | Reagovat

Do trestních podmínek nesmí pronikat ani náznak ponižování, msty a citů.
Vše se má dít s odstupem, spravedlivě a přísně. Jen tak lze nakonec vybudit, když ne dobrovolně, tak určitě z nezbytnosti vhodné podmínky, které trestaný nakonec akceptuje. Délka trestu je především na to, aby se takový cíl naplnil a trestaný svým jednáním odčinil co nejvíc z trestného skutku a trvale se změnil. Vybuzováním strachu, mstou a podobnými ( na první pohled účinnými ) projevy se nic nedocílí.
Výkonnou roli věznitelů musí provádět vyškolení lidé s cílem převýchovy a nikoli odplaty. To je výkon trestu humánním způsobem.

37 Václav Nový Václav Nový | 30. července 2011 v 19:30 | Reagovat

[36]: Tak jsem si přečetl můj komentář 30. A nikde jsem tam nic nepsal o mstě a ponižování. Co se vám zdá na ponižování a mstě, když vězni nebudou mít čisté, měkké, teplé postýlky, ale podlahu, kde budou mít podestýlku? Vy jste nikdy neslišel o spaní pod širákem? Jistě, měli by deku na přikrytí a v zimě bych je nenechal zmrznout. A ti, kteří jen udělali nějakou blbost, ale při které neumírali lidé, tak ti by měli lidštější podmínky. Jenže, na rozdíl od těch druhých, oni se chovali lidsky. Ale co je lidského na vraždě, znásilnění, mlácení a týrání, loupeže, kradení? Chovali se nelidsky, tak co chtěj? Jistě, já je týrat, znásilňovat, vraždit, okrádat (zabavovat jejich majetek) nebudu, to by byla ta msta. Ale co je na tom za mstu a ponížení, když budou místo povlečené postele, spát na zemi pod dekou. A v zimě ve spacáku, v teple a v suchu.
A to, že by jedni dělali dohled nad druhými. No na lince taky máte mistry a parťáky. Tak asi takovou moc by měli ti "dráby". Jistě že by tam ještě byli školení bachaři.

38 babka babka | 30. července 2011 v 19:38 | Reagovat

Nomohu najít kavárnu. Kde jste? :-(

39 babka babka | 30. července 2011 v 19:41 | Reagovat

Jenom malý drzý dotaz. Existoval by ve věznici také nadstandard? ;-)

40 Václav Nový Václav Nový | 30. července 2011 v 21:02 | Reagovat

[39]: Tedy tak jsem se od srdce nezasmál. Díky. :-D  :-D  :-D  :-D
ps: Aleš jistě. Kdo by si připlatil, dostal by v zimě teplé ponožky. :-D  :-D  :-D  :-D
VY SRANDISTKO.

41 nar.soc. nar.soc. | 30. července 2011 v 22:47 | Reagovat

[38]:

V archivu je červenec.

42 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 30. července 2011 v 22:57 | Reagovat

[38]:Dala jsem ji do odkazu pod menu, ale pokud ,,pojedete" dolů v archivu července,(jak píše 41) tak na ni narazíte. ;-)

43 SininenJuurisikuri SininenJuurisikuri | Web | 1. srpna 2011 v 21:23 | Reagovat

...Jak tak sleduji diskuzi, je plná docela rozumných nápadů. Dnešní "vězení" je tedy rozhodně něco jiného než ve středověku, kdy mělo smysl. Člověk se tehdy bál něco udělat, protože mu bylo jasné, že to nebude zadarmo. Kriminalita stoupá - právě díky podmínkám. Vždyť před zimou začnou bezdomovci provádět vylomeniny v podobě drobných krádeží, aby se měli dobře.
Vy se bavíte o domovech důchodců, to není situace, která by mi byla známá. Můžu ale namítnout, že nám chtějí zavést placení školného i na státních školách. Trestanci studují zadarmo!
A nedávno jsem v televizi viděla reportáž, podle které chtějí vymalovat věznice na broskvovo-oranžovo. Prý to má v jejích obyvatelích vzbuzovat melancholii... Ale co vím a co jsem se učila, oranžová je pozitivní barva, vzbuzující optimismus...
Je to zkrátka smutné.

44 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 1. srpna 2011 v 21:56 | Reagovat

[43]: Tak to je fakt. Mám bleděmodrou malbu v pokoji, bílý nábytek, šedý koberec. Kvůli kočičkám jsem na bílý přehoz přes postel dala ještě oranžovou deku, okamžitě jsem zjistila oživení interiéru. Třeba to má být návod k radostnějšímu životu a tím i jednání bez špatností. :-?

45 SininenJuurisikuri SininenJuurisikuri | Web | 1. srpna 2011 v 22:57 | Reagovat

[44]: Možné to je, ale každopádně jim to ještě zpříjemní jejich pobyt. Politici to zřejmě dělají, aby lidé nerozebírali důležitější prblémy, kterých je také dost.
***
Jména v povídce u mně na blogu se Vám zdála nezvyklá správně. Jedná se o fan art na jeden japonský seriál, takže některá jména jsou japonská, jiná si původní autor vymyslel jejich sestavením z některých slov ve své mateřštině.
Mimochodem - děkuji za návštěvu... :-)

46 simka simka | Web | 4. srpna 2011 v 10:29 | Reagovat

Ano, bezdomovcům se vyplatí něco provést, aspoň budou pravidelně dostávat jídlo a budou v teple. Každý vězen by měl alespoň dělat nějakou těžkou práci v tom vězení, prostě si odpracovávat ty věci, které provedli..
Ale tenhle vrah si zaslouží takový trest, který je nejvýš možný. Po tom co provedl, bych měla chuť ho mučit. Na druhou stranu bych na to neměla sílu. Jsem zvědavá, co s ním vymyslí.. jestli už teda něco nevymysleli, teď nějak nesleduju zprávy..

47 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 4. srpna 2011 v 15:21 | Reagovat

[46]:Vidím to tak, že bude uznán za ,,nenormálního", ale ve výsledku dlouho asi živ nebude. Někdo se najde, kdo se mu pomstí a jeho hlídači buď budou zrovna otočení jinam nebo si odskočí.

48 Sikuri Sikuri | Web | 4. srpna 2011 v 21:35 | Reagovat

[47]: Nejsem si jistá, jestli by v případě člověka, který zabil tolik lidí, nějaká menší nedbalost hlídačů bude vadit. Ale nechci mluvit, jako bych někomu přála smrt...

49 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 4. srpna 2011 v 22:03 | Reagovat

[48]:Však o tom píši. Přát někomu smrt, v jeho případě by to nebylo nic divného, zvláště od těch, kterým někoho zabil.

50 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 7. srpna 2011 v 15:01 | Reagovat

[49]:

Přát si něčí smrt? Jak surové a zpozdilé. Stačí přece vyjádření, že nepřítomnost toho kterého člověka na světě vydá za několik milionů ( měnu si dosadí každý sám ). Obdobně a beztrestně se lze vyjádřit o působení zdejších vrcholných politiků.

51 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 7. srpna 2011 v 17:41 | Reagovat

Doplnila jsem anketu o odpovědi, takže lze hlasovat...

52 Václav Nový Václav Nový | 10. srpna 2011 v 14:52 | Reagovat
53 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 15. srpna 2011 v 11:20 | Reagovat

Zdá se, že norská policie a justice už začala s HOVADEM morální trest. Při rekonstrukci byl spoután na všech čtyřech končetinách a voděn na provazu jako opice. On má o sobě vysoké mínění a tento způsob zacházení ( pokud se bude dodržovat ) ho psychicky deptá.

54 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 19. srpna 2011 v 22:50 | Reagovat

[53]: volné pokračování.

Soud samozvanému "veliteli protiislámského dění" přidal další 4 týdny samovazby. On to považuje za psychické týrání. Měli by ho střelit do kotníku, určitě by přišel na jiné myšlenky.

55 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 5. září 2011 v 12:29 | Reagovat

Čtyři týdny jsou pomalu pryč. Jakpak utvrdily "velitele protiislámského dění" v jeho zhovadilosti? co nám zdejší zpravodajové naservírují?

56 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | Web | 5. září 2011 v 17:11 | Reagovat

[55]:Tak to by mne také zajímalo, jak to s ním dopadne.Kde bere tu drzost, považovat to za psychické týrání. Kata Mydláře na něho... :-!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx