Zemřel ,,hrdina"?

22. července 2010 v 20:29 | Ruža z Moravy |  Z historie života
Přesně před měsícem jsem se ptala, kdo pořád chce vyznamenávat bratry Mašíny a jejich kamaráda. Teď je otázka, zda tedy Milan Paumer dostane vyznamenání posmrtně.



Jak jsem si přečetla na Novinkách dnes zemřel ve věku 79 let na selhání srdce. Diskuze je téměř jednoznačná, nebudu tvrdit, že mi je ho líto, neznala jsem jej a navíc lidé, kteří jdou přes mrtvoly nejsou pro mne hrdiny. Jen pár ilustračních obrázků z policejních archivů:
Policejní stanice v Čelákovicích

J.Honzátko- svázané ruce


Ctirad Mašín se vrátil k J.Honzátkovi


Tvrdili, že ho jen omráčili...a pak se Ctirad Mašín k němu vrátil...




Pohřeb Milana Paumera 4.8.2010.
Ať je mu země lehká, ,,nahoře" se to snad srovná...





Bez komentáře...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (403)
Zobrazit starší komentáře

301 rucuk rucuk | E-mail | 7. srpna 2010 v 17:54 | Reagovat

299-ion, to je trochu kruté, ne? Historie vaseho národa je známá určitě více než pro mnohé historie naše, ale také jste nebyli nijak zvlášť mírumilovní, takže každý má svoje.

302 Vlasta Vlasta | 7. srpna 2010 v 18:10 | Reagovat

[300] kidd, E-mail, 7.8.2010 17:52

Podepisuji Váš příspěvek do poslední tečky.

303 Zdenka Zdenka | 7. srpna 2010 v 18:19 | Reagovat

No....

304 rucuk rucuk | E-mail | 7. srpna 2010 v 19:51 | Reagovat

Ten můj příspěvek měl být před Kiddovým- souhlasím s ním také.

305 Ivo L Ivo L | 7. srpna 2010 v 21:09 | Reagovat

Dobrý podvečer Růženko.

Jen tak letmo jsem juknul jak se to tu vyvíjí a hrozím se. Přišly jsme o jednoho lumpa, který si vykládal svobodu a spravedlnost po svém a tady se klubou další lumpové ač si mohou demokracii užívat plnými doušky. Možná je to také tím, že novopečený vládce Nečas se vůbec pohřbu účasnil a ještě se snažil nechat si otevřená zadní vrátka pro případnou medaili

Inu jak říkám, největším nepřítelem člověka, je jeho vlastní hloupost.

306 ion ion | E-mail | 7. srpna 2010 v 21:11 | Reagovat

Odpoved pro Rucuk...nejsem kruty.Ba naopak!!! Berte v uvahu ze jsem vyrostl u vas v Cesku,dostalo se mne vychovani a vzdelani ,vazim si svych pratel,do dneska se setkavame,dopisujeme a mam je skutecne rad.To co nevi Houdov de Bohemians ze konkretne ja jsem za " komunistu"   [jak rikal muj neboztik otec..ty tsesky komunistes neny komunistes ony to jenom delat aby mali lepsi zivot...] pomohl nekolika Cechum za hranice.V roce 1976 na mne byla podana zaloba mym spolupracovnikem,udani presneji receno, za muj vyrok "ceskoslovenska komunisticka strana,jenom komunisticka neni a je to banda bonzaku tudiz at jde do p......" pardon,nechci byt vulgarni.Takze do Hellady se pelasilo pekne rychle.Tragikomicka situace pane H.....? Komuniste chteli zavrit komunistu.Me zene ceska Ambasada zabavila pas,deset let nevidela svou rodinu.Libi se to co pisi p.H......? Co se tyka metaforickeho pojmu presypacich hodin......pisek se svoji vahou pro Ceskoslovensko,dal do pohybu v roce 1989. Je to pouze dvacet let a tolik se vam podarilo zmenit.Rozpad Ceskoslovenska a tim padem snadna korist vasich "sousedu", Slovaci versus Madari,Sudety opet na talirku. Presypaci hodiny..zrnecko ..po zrnecku neuprosne...Cesi Vzbudte se a konecne se stante NARODEM HRDYM jako vasi predkove.Nebo jeste mate syndrom Bile Hory? Ci zradu Spojencu v Mnichove? Jeste verite te bajce o delnicich z rezavymi puskami Unorove revoluce.To vam nikdo nikdy nerekl ze Stalin v Jalte daroval Recko Anglicanum za vymenu Ceskoslovenska,zemi v srdci Evropy s neporusenym prumyslem a strageckym vyznamem? Kdyz porovnate konec obcanske valky v Recku 1948-1949 a Unor 1948..?????   Jestli pan Houda de Bohemians mluvi o zverstvech komunistu urcite nelze ale obratem nema pravo ironizivat nadavat ponizovat ne jenom nas Reky ale vubec zadne jine narody.Co si mysli tito Houdove ze jsou. Nechapou ze jsou pro Cesky narod ten nejstrasnejsi Mikrob zkazy? Mam pocit ze ten pisek se blizi ke konci. Rucuk nezlob se za mou krutost ale ten Houda brzy mozna bude zpivat " kde domov muj,kde domov muj" ja totiz na nej stale cekam na tom hranicnim prechodu Eyzony.K te motyce si pro jistotu vezmu srp a kladivo......Takze Houdu cekam v legionarske uniforme.....Ted mne tak napadlo ze Ceske Legie  se proslavili svoji statecnosti....otazka je kde byli za Hitlera a kde byli kdyz prijechali Mongolci z vodkou do Prahy a delali si strelnici z imperialistickych soch Nar.Muzea. Pane Houdo de Bohemians do meho bricha strkal ten sikmooky samopal o par mesicu pozdeji,ja Rek a zadny Cech,jako vrabci nezbedni se rozprchli ti hospodsti Gerojove,gerojove asi jako ty..............

307 rucuk rucuk | E-mail | 7. srpna 2010 v 21:29 | Reagovat

306-ion- nebojte se, že bych považovala Řeky za zvlášť kruté. Jak jsem je v průběhu let od mala poznala při různých příležitostech, jsou to lidé pracovití, nikdy nebyli na obtíž, nedělali tady neplechy. V Drůbežárnách v Jeseníku považovali všichni dělnice- Řekyně za ty nejšikovnější a největší dříče-pracanty, jak se tu říká. Znám dodnes písničku, kterou nás naučila kdysi dávno jedna dívka- prý je zamilovaná, nevím, jen si pamatuji slova(nevím, zda jsou správně dělená):

Jasu  dimi trulam, trulam, trulam, jasu dimi trulam pareme, kestinalgaljásu jásu jásu, enyxeke valeme. Tedy co toto znamená, možná takto napsané nic. Nevymákl byste z toho nějaký smysl? Je to už stará píseň...

308 ion ion | E-mail | 7. srpna 2010 v 22:31 | Reagovat

Vidim ze mate v Cesku zaplavy a mrtve. Uprimnou soustrast a Kuragio.Je to smutne poslouchat takove zpravy.

309 ion ion | E-mail | 7. srpna 2010 v 22:42 | Reagovat

Ted jsi mne rozesmala,hezke. Dimitrula giasu..pare me konta su....ke styn angaliasu..........jeste se smeji proste jsi mne dobehla.......Jeseniky? Tam delali moc pekne zabavy a dobra muzika...chodilo tam i hodne Cechu,jako v Krnove ale to uz je davno pryc,my Ellines jsme byli v Casu prechodnem......sli jsme tam kam mne spoluzaci a ucitele casto posilali ---do Recka.

310 Vlasta Vlasta | 8. srpna 2010 v 2:57 | Reagovat

[293] Jeliman, 6.8.2010 14:21

[291] Vlasta

Díky, paní Vlasto!

Řekla jste to i za mne!

Já děkuji Vám, upřímně a ze srdce, že jste opravdový člověk, schopný lásky. Děkuji moc.

311 Vlasta Vlasta | 8. srpna 2010 v 3:02 | Reagovat

[309] ion, E-mail, 7.8.2010 22:42

Ted jsi mne rozesmala,hezke. Dimitrula giasu..pare me konta su....ke styn angaliasu.........

Prosím, přeložte. Taky chci se zasmat .

Znate Yanni? Pochází z Kalamaty, skladatel  a výborný klavírista, dnes žije v Kalifornii.

312 kidd kidd | E-mail | 8. srpna 2010 v 8:53 | Reagovat

[311] Vlasta

Dimitrula giasu..pare me konta su....ke styn angaliasu.........Dimitrujo ahoj, vezmi mne k sobe...a do sve naruce.....:-)))

Je to stara lidova pisen.

Yannise samozrejme zname a dela fantastickou muziku, stejne tak jako Vangelis:-))) Oba jsou spicky a udelali karieru ve statech:-)))

313 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 11:31 | Reagovat

ion, tak tedy nevím, co vás tak rozesmálo? Asi jsem to napsala jak jsem si to pamatovala. A co je na tom, když chce dívka k Dimitrujovi do náruče. Nemá to náhodou nějaký smysl-dvojsmysl? Ona ta děvčata byla někdy zlomyslná a učila nás ledaco, čemu jsme nerozuměli. Také jsme zpívaly v polštině: Stokrutka rosla polná a na něj šumjau gaj a to mělo být Stokrontka  a  nad ňou a ne na něj. Pak se nám Poláci smáli a tleskali a my jsme nevěděli čemu:-)) Prý to bylo dvojsmyslné. Ach jo...

314 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 11:38 | Reagovat

Je strasne prozivat vodni zivly,pozary a zemetreseni,proste prirodni jevy kterym my lide nemuzeme celit.Jsme na to prilis moc maly!!!Co  nemohu pochopit jak nekdo, v techto tezkych chvilych .....muze........ ty postizene VYRABOVAT!!!!!!! HYENY se v krouzivem pohybu priblizuji k obeti pomalu a jiste...k tomuto obrazu mohu pridat na obloze Supy......upozorneni..Hyeny a Supove nemaji narodnost...je jim jedno zda obet je Rek ci Cech.Zpravu o rabovani mam z vaseho tisku...prosim opravte mne jestli to,doufam,neni pravda

315 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 11:42 | Reagovat

Rucuk nema to tak dvojsmysl spis touha po neznostech Erose...mne to irozesmalo ale i dojalo,bylo to od tebe krasne!!!!!

316 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 11:52 | Reagovat

314-ion, je to hrozné, ale už při minulých záplavách někdo raboval. Možná je to kruté, ale četla jsem někde, že při takové příležitosti ty zloděje stříleli. Obyčejně to nebyli žádní chudáci, ale přijeli po vodě pěkně s loďkou a brali na co dosáhli. Je to hnus. I obchody rabovali. Ty škody stejně musíme zaplatit pak všichni jakýmkoliv způsobem.

317 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 11:54 | Reagovat

315-ion, je zajímavé, že téma lásky a něžností je v každém národě a nejvíce právě ve starých lidových písních a nevím, čím to je, ale  takové písničky  si člověk pamatuje i celý život.

318 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 12:42 | Reagovat

Pro p.Vlastu.Yannis zije v Kalifornii.Kdyby zil v Recku asi by ho nikdo cnes neznal.Recko zere svoje deti rika jedno nese prislovy -Ellada troi ta pedia tys

319 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 12:43 | Reagovat

oprava- dnes a nase

320 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 13:17 | Reagovat

319-ion- není to tím, že u vás je hodně talentů na hudbu a proto si toho málokdo všimne? Co je normální, není v tom případě výjimečné.

321 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 8. srpna 2010 v 13:54 | Reagovat

[314] ion, E-mail, 8.8.2010 11:38

Ano je to pravda, při živelních pohromách se krade a rabuje.

Proč, protože zde stále vládnou zlodějské charaktery.

Není přece žádný problém přijmout zákon o pohromách, Uzavřít policejně postižené území ( zakázat turistiku čumilů ) a střílet ostrými na druhou výzvu ( každého kdo se na první nezastaví a neprokáže důvod pobytu ).

322 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 14:12 | Reagovat

Ano mas pravdu.,moc talentu , vetsi konkurence a jestli se chces protlacit je treba mit hodne znamosti,kontakty a na zacatku sve karieri nechavat odrat kdejakym producentem nemluve o jeste jinych zpusobech zneuzivani.Hraji na kytaru a zpivam svemu psu,jedinemu posluchaci a nic po mne nechce,maximalne tak kousek syru ci sunky.Platim ho za jeho akusticke muceni.Vcera jsem zpival ...krepelenka krepelala...a to byl tak dojat ze  zadal dvojitou davku odskodnene....tak nejak dopadla moje kariera zpevaka....Nadhera......nic nam nechybi...a to ze si nas nikdo nevsiml??Vzdyt o nic nejde,vzdy se najde par pratel napijeme se vina zaspivame si z plnych plic

323 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 15:38 | Reagovat

Pri Solunskem zemetreseni zde byli stejne fenomeny,nemyslim ze to je jenom u vas Cechu ale i presto je to nelidske a nizke.at je to kdekoliv na svete.Snad bych cekal u vas v Cechach spise nizke procento takovych lidi.Jste narod kulturni ,vzdelany a je skoda si takhle nicit  ikonu vasi dusevni urovne.Rabovat,okradat cloveka co v tuto chvili prisel o to jedine co mel.......Strechu nad hlavou!!!!!!!ELEOS!!!!!

324 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 16:56 | Reagovat

323-ion- mám obavy, že ta kulturnost bude způsobem nežádoucím pomalu mizet. Je prý zbytečné číst celé knihy, když se dají jejich obsahy na internetu najít, koncerty, divadla moc mládež až na výjimky nezajímají. Co se dá najít, nemusí se umět. Nějaký zvláštní přehled všeobecný prý příliš nutný není.

325 ion ion | E-mail | 8. srpna 2010 v 17:50 | Reagovat

Narod ktery prestane cist se vraci do doby TEMNA. Clenove naroda co pali knihy ,viz. Houda citace..palil jsem knihy na pude [Marxe] jsou budouci Savonarola Jezuite Tmarstvi......???????Jedno stare proroctvi......az Diabolos bude mit sve oko v kazdem pristresku,dome.......prijde zkaza vseho co Clovek tezce nabyl........ne bohatsvi penezni ale bohatsvi Poznani.....asi nejspis mysleno televize,pocitace,GPS,kontrola vseho ziveho??????? Chteji nas negramotne a lepe nas budou ovladat???????

326 rucuk rucuk | E-mail | 8. srpna 2010 v 18:35 | Reagovat

To je přece známá věc, že neznalý se lépe ovládá, nasměruje kam potřebuje vládnoucí garnitura.

327 ion ion | E-mail | 9. srpna 2010 v 7:26 | Reagovat

Znama vec to je,nic noveho pod sluncem.Zajimave vsak je ze ti neznali jsou nejak dlouho neznali a kdy se probudi ...???? Negramotnost  a lidska blbost zabijiii!!!! Mladi at se vrati ke kniham,vedeni bude jejich zbran a jestli nechteji se vzdelavat stanou se lehkou koristi..........vlku za humny ........charakteristicka vlastnost u VLKU....nemaji nikdy dost.....!!!Je zbytecne cist knihy??? Jednoho dne taky aby nerekli ze zbytecne je zit ci existovat??

328 rucuk rucuk | E-mail | 9. srpna 2010 v 22:34 | Reagovat

327-ion- mají asi jinou zábavu- počítačové akční hry, filmy, technopárty a pod. radovánky. Každý se chce bavit, ale záleží na způsobu.

329 Richard Richard | 10. srpna 2010 v 8:45 | Reagovat

Myslím si, že někteří naši čelní představitelé státu se dopouštějí trestného činu. Je jen otázkou času, kdy na ně někdo podá trestní oznámení. Vzhledem k tomu, že podporu vyjadřovali veřejně a za přítomnosti médií, bude důkazní řízení velmi krátké, jasné a průhledné. Posuďte sami:

§ 365 Schvalování trestného činu

(1) Kdo veřejně schvaluje spáchaný zločin nebo kdo veřejně vychvaluje pro zločin jeho pachatele, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok.

(2) Stejně bude potrestán, kdo v úmyslu projevit souhlas s trestným činem

a) pachatele nebo osobu jemu blízkou odmění nebo odškodní za trest, nebo

b) na takovou odměnu nebo odškodnění pořádá sbírku.

Co tomu říkáte kolegyně a kolegové diskutující ???

330 Zdenka Zdenka | 10. srpna 2010 v 9:07 | Reagovat

Co na to říkám?

nebyl na ně vydán v Německu zatykač? Dodnes nebyli vydáni, naopak vyznamenáni.

Jak toto někdo může udělat obětem zavražděných, takto je ponížt? To je další bestialita.

Kde to jsme ?

Vždy´t ti lidé vůbec nechtěli utéct ven, bloudili po republice, několik let kradli, vraždili, zapalovali stohy,... nechali za sebou pouze nešťastné rodiny okradených, zavražděných. Kdyby chtěli zdrhnout, šlo to bez obětí, vůbec nemuseli bloudit. Republika není tak velká, aby za hranice netrefili. A také pašerácké stezky by jim ukázal kdejaký pašerák a za hranice je bezečně odvedl. Jenže oni chtěli prachy a zbraně, zabíjet. Sadisticky zabíjet. A že za to může tehdejší režim?  Žádní jiní potomci dalších obětí režimu se nesnížili k takové bestialitě. A že Milada Horáková byla těhotná, tam byl důvod ke zbláznění se a krvavým jatkám - mstě daleko větší.

A naši synci ve vládě? Zkouší, jak jim projde zákon o třetím odboji, či co.

Žalovat je? No nevím, kdo by do toho měl odvahu jít. ostatně nemají zákonem danou beztrestnost?  A tak dávají průchod všemu, na kameru se usmívají při záplavách, nad odchodem Paumera pláčí jak želvy, jsou to nejnižší lidské pudy vypuštěné na povrch.... mrtvý komunista, dobrý komunista,... že nikdo neříká mrtvý VVčkář, či TOPák, dobrý VVčkář, či TOPák,...to by byla mela...

Někteří lidé jsou více lidmi, než druzí? Myslím, že tito jsou také pouze za 18.

332 Zdenka Zdenka | 10. srpna 2010 v 9:13 | Reagovat

Velmi zajímavé komentáře tam má tento člověk:

František Boček, Lišov

Úterý, 10.srpna 2010, 09:06:10

333 ion ion | E-mail | 10. srpna 2010 v 10:08 | Reagovat

pro rucuk - jmena rekyn co pracovali v Jeseniku a snad si vzpomenete..Pasona,Sofie Grigoriadu,Eleny Christoforidu,Sofia Iordanidu,Kathina Stanbolidu,mam jednoho pritele z Jeseniku ve vasem veku a ten mne dal tyto jmena

334 ion ion | E-mail | 10. srpna 2010 v 10:16 | Reagovat

pro Zdenku. Mam na zahrade spoustu zelv ktere me zene nici rajcata.Ty "Zelvy" u vas roni slzy falesne kdezto ty moje v Recku pravdive. Zelva je tvor ctyrnohy,ty u te rakve Paumera kolik noh meli????? Janda -Olympic...."kdyz ti zelva pokoj neda.."

335 Zdenka Zdenka | 10. srpna 2010 v 10:57 | Reagovat

[334] ion, E-mail, 10.8.2010 10:16

Máme tedy shodný názor....

Kdysi jsme měli doma u bábi suchozemskou želvu dovezenou v dávných dobách z Řecka. Milovala salátek, rajčata,...

Já Vám nevím, Ty naše želvy dvounohé naše občany před volbami hrozili tím, když zvítězí levice, dovede to ke krizi, stejné, jako v Řecku,...

Že krizi vyvolaly nenasytné banky, politikové,... nechápou? Myslí si, že lidé k tomu budou mlčet?

U Vás nemlčí.

U nás - holubičí povahy se těžko rozhýbávají.

No, zkušenost, co si kdo zvolil. Myslím, že mnozí kdo volili VV, litují, čemu vlastně naletěli. Totéž TOP 09.

Nic proti oddlužení, ale ne na úkor nejchudších, jak je to u nás a myslím i u Vás zamýšleno.

336 babka babka | 10. srpna 2010 v 10:59 | Reagovat

Třetí odboj:-((((((((((((((((((((((((((

Nějak se mně dostalo, že Radek John byl veden jako agent STB. Vše bylo zkartováno, zbyl jen obal... Tak, co můžeme očekávat  od člověka, který káže vodu a pije víno. Bojuje proti korupci  a koho obsadil  do vlády a místa poradců? Bojuje proti  dinosaurům a největší dinosaurus je on sám. Kdo mohl, jak  se říká v totalitním státě studovat, a to ještě v USA?

337 rucuk rucuk | E-mail | 10. srpna 2010 v 13:11 | Reagovat

333-ion, měla jsem tehdy tak 29, když jsem tam jezdila několikrát v sobotu (jako fakturantka u Drůbežářských závodů s ost.administrativními pracovníky) na brigádu . Většinou ty nejodpovědnější práce dělaly Řekyně. Volaly na sebe jmény, ale lhala bych, kdybych je znala podle jmen. Většinou jsem strkala do kuřat zmrzlé droby nebo na pásu dávala kuřata do sáčků po zchlazení v ledové vodě. Měla jsem párkrát prsty omrzlé a asi jsem si ,,uhnala revma" do rukou.

338 ion ion | E-mail | 10. srpna 2010 v 18:26 | Reagovat

Pani Zdenko jak vidim ...... Vam tam sakramenstky lzou. Chteji vam nakecat ze za Reckou krizi je zodpovedna levice? Takze abych pochopil ze ja, levicove smyslejici mam na zadech ruksak plny miliard euro??? Chapano co Rek to zlodej?Cim vas strasi? Pouzivaji moji zemi k tomu,aby jste vy sklonili jeste vice hlavu.Nenechte se porazit,jste narod Palacha a Jana Husa a nechci verit tomu ze Cesky Lev se pohadek boji Neverim ze Cesky narod je holubici povahy.......Libuse...vidim mesto velike jehoz slava hvezd se dotyka.....Zatim bojujeme sami ale nekdo musi zacit prvni.......

339 rucuk rucuk | E-mail | 10. srpna 2010 v 20:04 | Reagovat

Pozor- holubičí povaha není mírná! Už jsme se o tom i bavili- takové ty mýty- holubičí láska, věrnost labutí a pod. A mají ,,razantní" moč-tedy tuhou, která ničí i kámen na sochách a domech.

340 ion ion | E-mail | 10. srpna 2010 v 21:41 | Reagovat

Pani rucuk zase se smeji,ten pojem Razantni moc!!!!teda vsechna cest neco takoveho se casto necte.........kde jste na to proboha prisla...tecou mne slzy z oci smichem...a tuhou ktera nici kamen?????!!!!!!!!!deli nas 1650km ale jste opravdu blizko ..na dosah ruky....

341 Zdenka Zdenka | 10. srpna 2010 v 22:30 | Reagovat

Inu, ty naše zvolené vládní želvičky se snaží o ledasco. jestli se dobře pamatuji, Řecko bylo jejich silným předvolebním trumfem, kdy varovali, abychom se nezadlužili jako Vy.

Brzy budou obecní volby, uvidíme, jestli se lidé u nás  z jejich vládnutí trochu poučili.

Palach, Hus, Libuše, Český Lev .... ano, do boje za svá práva má jít národ i se svými předky, za sebe i své potomky....

A některé národy vítězili i díky pomoci svých Bohů, třebaže pohanských. Lidé totiž mnohdy potřebují také duchovní oporu, nebo alespoň víru, že bude lépe.

342 kidd kidd | E-mail | 10. srpna 2010 v 23:03 | Reagovat

[341] Zdenka

Myslim, ze je velmi zajimave precist si co o Recich rekl Henry Kisinger kdysi:-))) Myslim ze  to samo o sobe vrha trochu svetla i na tu dnesni "reckou" krizi jak ji podavaji media ve svete.

Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ».

"Recky narod je velice tezke ovladnout a proto aby se nam to podarilo, musime uderit tak abychom potlacili v nich hluboce zakorenene kulturni tradice.Je tehdy se nam podari jej ovladnout. Mam na mysli uderit na jejich jazyk, jejich viru, jejich duchovni a kulturni a historicke dedictvi. Jen tak se nam mozna podaripotlacit jakoukoliv jejich snahu vyniknout a odlisit se a jen tak budeme moci zlikvidovat odpo Reku k nasi politice na Balkane, ve Stredomori a Strednim Vychode. Je to pro nas neuralgicka oblast velkeho strategickeho vyznamu pro zahranicni politiku USA"  

z proslovu Henryho Kissingera ve Washingtonu v roce 1974

343 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 0:14 | Reagovat

[342] kidd, E-mail, 10.8.2010 23:03

Jak to připomíná i chování vůči našemu národu - ovšem vlastní politickou scénou a jejich zbytečným lezením  mocným tohoto světa do rektálního otvoru...

Ovšem kolo dějin se točí.....

344 Vlasta Vlasta | 11. srpna 2010 v 4:44 | Reagovat

[342] kidd, E-mail, 10.8.2010 23:03

"Mam na mysli uderit na jejich jazyk, jejich viru, jejich duchovni a kulturni a historicke dedictvi. "

Vidíte, jak to měl pan žid Kissinger perfektně zmapováno.

Jak píše Zdenka, kolo dějin se točí..... stále dokola. Má pravdu.

345 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 7:31 | Reagovat

34 Vlasta

Jenže já měla i jinou pravdu - naše vláda připravuje půdu pro schválení zákona o třetím odboji. A tak, jak komunisté dávali výhody (i finanční) rádoby partyzánům, tito budou dávat výhody i rádoby obojářům, tedy i Mašínům. A to je špatně.

To je výsměch čestným lidem, kteří skutečně jako partyzáni bojovali i vůči lidem, kteří byli schopni i v době "totality tento národ posunovat dále.

Není umění zašít se v kotelně, či kde, a za zahraniční peníze "tvrdě pracovat".

Bylo potřeba být jinak s tímto národem. A se mnou doma na venkově žádnej kotelník, či disident nebyl. Nic mi pro můj vývoj nepřinesl, ai kus žvance.

Jó, že kecali na Svobodný Evropě? No, tak se nyní odměny dočkají....

346 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 7:31 | Reagovat

Možná jedna vyjímka - Karel Kryl.

347 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 7:32 | Reagovat

Janové Palach, Zajíc,... i když pro sebe nic nevyřešili...

348 Krysa Krysa | 11. srpna 2010 v 13:58 | Reagovat

Paní Růženo nezlobte se, ale Vy jste se měla jmenovat spíš Ukecalová.. Přes mrtvoly se někdy holt chodit musí. Zvláštní, že nikomu nevadí protifašistický odboj.. Tam bylo mrtvých asi tolik, že už to je to v pořádku?? A hlavně to bylo v tom množství anonymní, že? Nelze si pak vylévat zlost na několika málo konkrétních lidech, "vrah" s konkrétním jménem je to, co falešní moralisté potřebují. Kdyby se našlo víc takových, jako byli Mašínové, nemusely tady tisíce lidí (včetně členů mojí rodiny) trpět. Jenže těžko se rozjíždí odboj, když ostatní jenom drží hubu a krok..  Zůstaňte radši u té lehce slaboduché prózy, to se ještě občas dá ráno u kafe přečíst. A pro paní Zdenku - jak můžete psát o oddlužení "na úkor" nejchudších? Proč by se zrovna tito lidé neměli na oddlužení podílet největší měrou? Ti, kteří celý život platí na daních nadstandardní peníze a v životě si od státu nic nevzali, copak ti mohou za státní dluh? Ne, tihle lidé jsou naopak ochotní se na splácení dluhu dobrovolně podílet (většinou volili pravici). Tohle by si měli všichni uvědomit a ne jenom plakat, že platit by měli ti bohatší. Je to stejné, jakoby můj chudý zadlužený soused chtěl, abych za něj platitla jeho závazky já, protože mám dost peněz.. To by Vám asi v pohodě nepřišlo, nebo jo?

349 Krysa Krysa | 11. srpna 2010 v 14:06 | Reagovat

Jo paní Zdenko, ještě jenom k těm disidentům - chápu, že na venkově Vás asi žádný disident neoslovil. On by Vás sám od sebe neoslovil asi ani ve městě. To se člověk musel trochu snažit, pokud chtěl informace "z venku", nebo pokud si chtěl přečíst něco ze zahraniční literatury. Někteří lidé prostě měli intelektuální nutkání vědět, co se děje okolo nich a chtěli vidět dál, než za vlastný humna.

350 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 14:15 | Reagovat

348 Krysa

Milá Kryso a proč by měli? Kdo rozprodával a privatizoval? Jak výtěžek využil? Ty hodnoty netvořili manažeři, majitelé kapitálu, ale hlavně lidé, jejichž výsledek práce se rozfrckal. Aniž by o tom mohli rozhodovat, že tento druh privatizace je tunelováním.

Nicméně, existuje spravedlnost - s sebou si nikdo neodnese nic. Žádnou hmotnou hromádku. I kdyby si koleno vrtat chtěl.

Nicmoéně, a proč by ti nejbohatší měli platit více - nebojte nebudou. Ti, co nechtějí, raději ztrátu vytvoří.....

A Ti, co chtějí, darují a nikdo o tom vědět nebude. Ať už mají k dispozici sebemenší kapitál.

Velmi málo takových znám ve svém okolí.

351 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 14:18 | Reagovat

349 Krysa

Prosím pěkně, to, že Stalin, či další jsou tyrani - na to jsem žádnýho disidenta nepotřebovala, aby mi to sděloval. To jsem se dozvěděla od vlastních rodičů ještě v době, kdy si o tom nikdo ani "slavní disidenti" netroufali říci.

"Davaj časy" mi také nikdo z nich nemusel připomínat.

Kdo chtěl, byl, je a zůstane svoločí. Ani slavný disidenti ho nezmění. Sami vzorem někteří z nich nebyli.

352 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 11. srpna 2010 v 14:19 | Reagovat

[348] Krysa, 11.8.2010 13:58

Paní Kryso, kdyby není nic.

Anarchistická Mašínovská akce nebyl žádný odboj, byla to mladická blbost s cílem zelené kariéry. To se jim vyplnilo, dostali penzi vysloužilců, já jim nenadávám, ale žádní odbojáři to nejsou.

Psí známka od roťáka z komoušské rodiny M. Paumerovi to jen potvrdila. Dnešní "česká pravice" zkrátka potřebuje kulisy, třeba i z Paumerů, za nimiž bude rozehrávat své kousky, to je vše.

353 Zdenka Zdenka | 11. srpna 2010 v 14:29 | Reagovat

A jak jinde bylo řečeno - jejich hnacím motorem a důvodem dlouhého bloudění, než vůbec byli ochotni trefit na západ bylo:

....Kdo má hodně musí hodně chtít, aby ho ta "hodňost" neopustila.....

A oni hodně chtěli a tou hodností u nich bylo mimo jiné krků podřezávání, zranění hasiče, podpalování stohů,....

354 rucuk rucuk | E-mail | 11. srpna 2010 v 14:59 | Reagovat

348-Krysa, nevím proč se navážíte do mého jména a spojujete ho s psaním. Názor o Mašínech a jejich činech vyslovují lidé všude- v tisku, diskuzích, mezi sebou a moje psaní neovlivní ,,ducha národa". Nemusíme mít stejné názory a vy nemusíte ani při snídani číst ty moje slaboduché prózy. Máte zřejmě raději to ,,nutné" vraždění za pochybné ideje. Nebo snad opravdu rozdělení lidí na bohaté a chudé je cílem všech národů. O tom, že všichni bohatí si ten majetek vlastníma rukama vydřeli silně pochybuji. Jen pro ilustraci: kdyby našemu dědečkovi neznárodnili stolářství, možná bychom jako dědici také něco navíc měli, pokračovali ve vydělávání peněz, ale také možná ne. P|ři restituci však tehdy drahé stroje prý už neměly takovou hodnotu a dílny měl pronajaté, takže nic moc nebylo k vrácení.  Nemrzí mne to, protože mám jen to na co jsem si poctivě vydělala.

Sám píšete pod nickem, to se to uráží, že?

355 Vlasta Vlasta | 11. srpna 2010 v 19:44 | Reagovat

Pan nar.soc,352 a Zdenka 353

Jednoznačně podepisuji.

Paní rucuk, slaboduchá Krysa nemá jak obhájit svá tvrzení, tak se do Vás naváží urážkami. Klasika.

Ukrást peníze na výplaty lidem a podřezat svázaného a tedy bezbranného člověka je bestiálnost nejhrubšího zrna a patří jim za to trest smrti. Oni vědí, proč se sem nehrnou. Někdo by se mohl najít, kdo je rozkouskuje a ja jim přeji tu nejhorší smrt.

356 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 11. srpna 2010 v 20:13 | Reagovat

355 Vlasta

Čas vše překryje. Ani vražda v individuálním pojetí  není trestná nekonečně. Vše je promlčeno.

Oba Mašínové dnes vědí, že udělali blbost. Kdyby sem přijeli, musili by nakonec tuto skutečnost připustit a nimbus zvláštnosti a přisouzeného odboje by se vypařil. Proto jsou kde jsou, trousí opatrně slova a jak vidět nikdo o ně nepláče.

357 ion ion | E-mail | 12. srpna 2010 v 2:03 | Reagovat

Pro kidda. napsal jsi konkretni zpravu z proslovu Velkeho Henry K.1974. Ze sta Cechu jenom deset procent si to vezme k srdci. Dalsich tricet to hodi do hard disku coby informaci.Dalsich ctyricet procent nemaji cas,honi je prace a tech zbyvajicich dvacet procent bud ted vchazi do zivota a nemaji sajnu co je ceka a nebo cekaji na letenku "posledniho letu."Napsal jsi to moc dobre a doufam ze aspon tech deset procent to pochopi

358 Vlasta Vlasta | 12. srpna 2010 v 7:07 | Reagovat

[357] ion, E-mail, 12.8.2010 02:03

Přesně tak, pane ion.  

Tímto odpovídate i na to, proč lidé ani na tyto  velmi varovné signály nereagují.

S tou kategorií co nemají čas a honí je práce se počítá NEJvíce. Nechci Vás opravovat, ale jak to vidím kolem sebe, ono to bude daleko více než 40 procent. To je ale plánované a s tím se sakra počítá.

Zaručený uspěch spočívá v tom, že vláda nastavuje  mzdy.

Není to trh práce, ale vlády a mají to sakra spočítané.

Kolik lidi si uvědomuje, proč je minimální mzda stanovena tak směšně nízká?

Vám je posloupnost jasna, ale kolika jiným .......

Ano, ano. Nejméně 10 procent chápe, já věřím, že  více.

Chápat je jedna věc, něco s tím udělat druhá. Ta nejpočetnější skupina je nejvíce zablokovaná. A záměrně.

Děkuji Vám i kiddovi za Vaše příspěvky, jsem ráda, že se mohu od Vás dovídat pravdu.

359 Vlasta Vlasta | 12. srpna 2010 v 7:25 | Reagovat

Policie šetří případ podříznutého starce v Chrasti

píší dnes na novinky.cz

Docela mne zaujaly názory čtenářu...

Roman Skalický, Brno

Středa, 11.srpna 2010, 22:43:02  |  Souhlasím |  Nesouhlasím | +10

Citace:Policie šetří případ podříznutého starce v Chrasti

==================================

Neboť podřezávači v tomto státě dostávají ocenění (Mašínové)a pravice to schvaluje,je možné,že se jedná o čtvrtý odboj!

Josef Chlíbek, Litovel

Čtvrtek, 12.srpna 2010, 04:46:47  |  Souhlasím |  Nesouhlasím | +4

Tak teď si nejsem jist, jestli na pohřbu Palmera nebyli náhodou také bratři Mašínové a nám občanům to bylo zatajeno. Asi přespávali u své setry a když viděli jak naši nejvyšší představitelé účastí na pohřbu schvaluji jejich zločiny, tak na rozloučenou možná podřízli staříka. Hanba těm, kdo stojí v čele národa.

Vidíte, paní rucuk, že neodsouzení Mašínovic spolku vrahounovských představuje  take likvidaci zdravého povědomí práva u lidí s  vážnými následky  i do budoucna.

Jednoduše řečeno = právo a spravedlnost už nemůže být a nebude chápano v pravém slova smyslu.

360 ion ion | E-mail | 12. srpna 2010 v 9:16 | Reagovat

Pro pani Vlastu.Procenta nejsou presne pro Cechy z jednoducheho duvodu,cerpam je priblizne z Reckych statistik urcite se trochu lisi,berme vsak v uvahu rozdilnou mentalitu narodu,v kazdem pripade je kladne ze jsou u vas lide co prijimaji i nazor clenu jineho naroda.Pani Vlasto Dialog je zaklad vyvoje,konfrontace nazoru.Jestli tohle zapomeneme potom prichazi Chaos kde pozdejsi vymena informaci,nazoru,hledeni  na pristi sled veci,bude uz zbytecna.....Zablokovana skupina...pekna fraze...lide bez vlastniho mysleni....je to horsi nez kousnuti muchou Tse-Tse...narody ve vecnem spanku??????Da se tenhle novy druh nakazy lecit????Snad palici Skrholi az se po te mouse.....nekdy texty pisni jsou v danou chvili vystizne i kdyz jsou stare...mimochodem kazdy Rezim potrebuje idoli a zvlastnim zpusobem,az Magickym, si vzdy najdou nekoho presne na miru.Modly,Monumenty,povez na stenu statnika,zitra mame noveho tak toho predesleho..sup s nim na pudu. Nejak se nam ti Masinove po svete rozlezli,jdu koupit Baygon,sprej na komary.Pokud zabere napisi pradim.Omlouvam se velmi gramaticke chybi,nepsal jsem cesky 38 let

361 ion ion | E-mail | 12. srpna 2010 v 14:42 | Reagovat

Pro Krysu.Odbojare.Hrdinu.Muz co byl v ilegalite za hruzneho Komunismu.Nastesti byl tak dobre zasity ze Estebaci ho nikdy nechytli.Podle informaci odbojaru 3 odboje zil v utrobach Zeme v hloubce 12 km.Dlouho, 40 let.To je ten nas Geroj a Spasitel ne jako moje matka co behala po Greckych horach a strilela jak vrabce, nebohe vojaky Wermachtu.Ma pravdu ten pan Krysa muj otec a matka nedelali odboj ale za to jeho rodina..........To osvetim bledne pred Hruzami co ten pan Krysa prozil.Podivna je chemie lidskeho mysleni.....

362 rucuk rucuk | E-mail | 13. srpna 2010 v 22:07 | Reagovat

Zajímalo by mne: Když někdo někoho zabije, je to samozřejmě trestné. Pokud se někdo zabije sám a  někdo to zavinil svým jednáním, jsou na to paragrafy? A co když někdo ví, že druhý někoho trápí tak, že to skončí jeho sebevraždou, je to lhostejnost a trestná není?

363 Lin Lin | 13. srpna 2010 v 22:52 | Reagovat

Konečně se můžu dostat na net a tak vám tu nechám odkaz na jeden článek k "Mašínům". Chtěla jsem ho tu nechat už minulý víkend, ale už k tomu nedošlo.

http://kapal.blog.idnes.cz/c/149925/Jak-jsem-poznal-Milana-Paumera-ja.html

364 Vlasta Vlasta | 14. srpna 2010 v 3:36 | Reagovat

[363] Lin, 13.8.2010 22:52

Děkuji Vám za ten link. Vidím, že se ve svém celoživotním názoru na ně nepletu. Sadistická svině to byla stejně jako oba Mašíni a nenávidim ty, kteří jsou schopni je ještě obdivovat nebo dokonce vyznamenávat. HNUS HNUS HNUS, jak Topolánek, tak i Nečas.

Paní rucuk, doufám, že smaží se v pekle.

365 Vlasta Vlasta | 14. srpna 2010 v 3:49 | Reagovat

[362] rucuk, E-mail, 13.8.2010 22:07

Jsou na to paragrafy. Jen je  těžké prokazování, pokud neexistují dopisy, nebo zvukové záznamy.

Pokud jde o tu lhostejnost, ta právně postižitelná není, protože existuje zákon, který říká, že nemusíte ani vypovídat, pokud se bojíte, že vám  nebo vašim blízkým to může uškodit. Tedy ze strachu. Bohužel to je nejčastější situace, proč lidé mlčí.

366 Vlasta Vlasta | 14. srpna 2010 v 4:22 | Reagovat

[360] ion, E-mail, 12.8.2010 09:16

Pani Vlasto Dialog je zaklad vyvoje,konfrontace nazoru.Jestli tohle zapomeneme potom prichazi Chaos kde pozdejsi vymena informaci,nazoru,hledeni na pristi sled veci,bude uz zbytecna.....Zablokovana skupina...pekna fraze...lide bez vlastniho mysleni....je to horsi nez kousnuti muchou Tse-Tse...narody ve vecnem spanku??????Da se tenhle novy druh nakazy lecit????Snad palici Skrholi az se po te mouse......

Děkuji Vám, že mi rozumíte. Máte pravdu, že  dialog je velice podstatný, protože jinak se nedozvíte, o co komu jde. A podle čeho se lidé spojují nebo řekněme, houfují.

Ja říkám, že podle nároků, jaké k životu mají. A podle stupně sobeckosti, kterou získali jednak výchovou, jednak nabídkou. Tvrdím, že lež je nejsilnější zbraní, a proto mluvím o té  zablokované skupině, jak správně říkáte, bez vlastního myšlení.....a hlavně nakažene programově

SYSTEMEM, jak říká můj přítel pozorovatel. Jestli se ta nákaza dá léčit, to nevím jak, ale on říká, že jedině šoková terapie zabírá. Takže když vysvětlování nefunguje, zbývá už jenom ta palice.

367 Vlasta Vlasta | 14. srpna 2010 v 4:51 | Reagovat

[356] nar.soc., E-mail, 11.8.2010 20:13

Čas vše překryje. Ani vražda v individuálním pojetí není trestná nekonečně. Vše je promlčeno.

Pane nar. soc. Já si to nemyslím.

Kdoví, co byste řekl být synem nebo  vnukem toho podříznutého svázaného člověka. Je nemožné se do té situace vžít. Proto s tím vaším vyjadřením se, že vše je promlčeno nemohu souhlasit.

Ti Mašínovi šli přes mrtvoly za svým plánem. Podle vyjádření Paumera, ani dítě, které by se tam náhodně vyskytlo, by nebylo ušetřeno, co k tomu řeknete?

368 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 14. srpna 2010 v 7:46 | Reagovat

367 Vlasta

Opakuji, že morální vina trvá a tom snad ani není diskuze.

Trestní postih je promlčen, to není můj výmysl ani přání, tak to prostě je.

Bohužel dnešní zdejší společnost  vyznává morálku podle trestního zákoníku. Zapomněla nebo nehodlá přijmout římské Senecovo " co nezakazuje zákon, zakazuje stud".

369 ion ion | E-mail | 14. srpna 2010 v 17:18 | Reagovat

Blizi se 21 Srpen.Tisickrat opakovana Pravda se stala Lzi.  Neviditelna Palice padla imanigarne na nase hlavy a tak se  Tisickrat opakovana Lez stala Pravdou. Avsak ty tanky byly skutecne. Narody hrickou Mocnosti..vy v Praze,my v Athenach. Stejne tanky,stejny strach a hruza ze strilejicich hlavni.Rude nebo Cerne veznice stale jsou Veznice.Mrtvy vezen nema zbarveni. Slova pisne .......At Mir dal zustava s touto krajinou,zloba zavist zast strach a svar at uz pominou at uz pominou. Dve parareli..dva narody..........Ten text a hudbu si nemohu vzpomenout.....kdo to napsal?? Jak vas tak ctu.....vymena nazoru a dia - logi je prvni schudek k   Svornosti  ktera vede k uspechu kazdy narod.....

370 rucuk rucuk | E-mail | 15. srpna 2010 v 13:20 | Reagovat

369-ion-,, Modlitba", kterou zpívala Marta Kubišová

371 rucuk rucuk | E-mail | 15. srpna 2010 v 13:27 | Reagovat

Tak jsem si přečetla ten článek novináře Kapala na blogu idnes, který udělal s Paumerem rozhovor po jeho návratu do ČR a čekal, že aspoň po těch letech uzná, že nemuseli tak vraždit. Hlavní bylo - nemít svědky, mít peníze a být pryč, dostat se do amerického vojska. To se jim povedlo. Nejvíce mě zarazilo a toho novináře také, že po dotazu : To byste zabili i dítě, které by se tam třeba nachomýtlo a koukalo? MĚLO BY SMŮLU, odpověděl Paumer. Nakonec ten novinář rozhovor neuveřejnil, no, zkuste si to najít, možná leckdo, kdo jej hájí, poněkud změní svůj názor, ne-li sám tak bezcitný...

372 ion ion | E-mail | 15. srpna 2010 v 16:33 | Reagovat

Ja vim ze to zpivala Marta Kubisova, kdo napsal hudbu text?

373 Vlasta Vlasta | 15. srpna 2010 v 21:16 | Reagovat

[372] ion, E-mail, 15.8.2010 16:33

Petr Rada napsal text ( už nežije), hudbu si nemohu vzpomenout, ale budu hledat.

374 Vlasta Vlasta | 15. srpna 2010 v 21:23 | Reagovat

Složil Jindřich Brabec, slova napsal Petr rada.

Ať mír dál zůstává s touto krajinou.

Zloba, závist, zášť, strach a svár,

ty ať pominou, ať už pominou.

Teď když tvá ztracená vláda věcí tvých

zpět se k tobě navrátí, lide, navrátí.

Z oblohy mrak zvolna odplouvá

a každý sklízí setbu svou.

Modlitba má ta ať promlouvá k srdcím,

která zloby čas nespálil

jak květy mráz, jak mráz.

Ať mír dál zůstává s touto krajinou.

Zloba, závist, zášť, strach a svár,

ty ať pominou, ať už pominou.

Teď když tvá ztracená vláda věcí tvých

zpět se k tobě navrátí, lide, navrátí.

375 ion ion | E-mail | 16. srpna 2010 v 8:04 | Reagovat

pani Vlasto moc dekuji,jdu si pro kytaru osvezim si akordy a zaspivam to zene 21 srpna.Ten zaver pisne ma casovou, symboliku ...plati i dnes....ted kdyz tva ztracena vlada Veci Tvych zpet se k tobe navrati,Lide, navrati....dnesni generace by jsi mela tuto pisen znovu zazpivat jestli chce  ...jen tak pro osvezeni Pameti.Jeste jednou Dekuji !!!!!!

376 Vlasta Vlasta | 17. srpna 2010 v 6:37 | Reagovat

Nemáte za co :-)

Ještě se podívám, jestli nenajdu akordy někde.

Pozdravujte paní a dávejte na ni i na sebe pozor.

377 rucuk rucuk | E-mail | 17. srpna 2010 v 9:23 | Reagovat

Takový kus země a vy jste se domluvili- zajímavé, že? Jestlipak -ion- ví, odkud píšete?- Vlasto- Zdravím vás oba...:-))

378 ion ion | E-mail | 17. srpna 2010 v 12:32 | Reagovat

Nevim ve ktere zemi zije pani Vlasta,ja v Hellade, ona mozna ve sve zemi,mozna nekde jinde.Neni podstatne kde zijeme,planeta Zeme je cela nase a dobre duse se vzdy najdou,jako napriklad na techto strankach diky vam rucuk.Dekuji za pozdrav , vlastne zdravime vas vsechny. Na pani davat pozor ? To dava pozor ona na mne,neuplyne den kdy neco neprovedu....to si delam legraci.Jeden pomahame druhemu cely zivot,ono ty zacatky tady nebyli lehke ale humor nas nepresel a nikdy neprejde cokoliv nas spatneho potka!!!!!!

379 rucuk rucuk | E-mail | 17. srpna 2010 v 23:06 | Reagovat

ion-žije za mořem, ač přišla také od nás a ví, jak to tam chodí. Všude je chleba o dvou kůrkách a bez práce se žít slušně nedá.

380 rucuk rucuk | E-mail | 18. srpna 2010 v 0:35 | Reagovat

Jen na okraj:Když opouštěla tuto zemi, bylo to mnohem jednodušší, že Vlasto?

381 ion ion | E-mail | 18. srpna 2010 v 22:10 | Reagovat

rucuk - Kdyz jsem opoustel horempadem CSSR,samozrejme mne nebylo znamo co mne ceka.Dnes kdyz tak na ty nase zacatky vzpominame, se smejeme,nemeli jsme penize na kamna a byla nam zima,spacaky to vyresili ,zena delala bramborovou kasi a misto rizku udelala platky brambor ve strouhance.Proste pri tom stolovani jsme se valeli smichy.Mozna ze pani Vlasta nema tyhle vzpominky ale urcite to nebylo nic lehkeho i pro ni. Jestli jsem pochopil, zije za Velkou vodou???

382 Vlasta Vlasta | 19. srpna 2010 v 2:52 | Reagovat

Marta Kubišová /Jindřich Brabec /Petr Rada  [-] Transpozice [+]   Tisk textu      

Modlitba

Marta Kubišová /Jindřich Brabec /Petr Rada

   D   Emi  F#mi   G        F#mi     Emi  D

Ať mír dál  zůstává s touto krajinou.

Emi            D              Emi

Zloba, závist, zášť, strach a svár,

      F#mi   G       A   A7   C

ty ať pominou, ať už pominou.

A7        D         Emi      F#mi

Teď, když tvá ztracená vláda věcí tvých

        G           D   A7   D

zpět se k tobě navrátí, lide navrátí.

C        D           G

S oblohy mrak zvolna odplouvá

C       D            Hmi

a každý sklízí setbu svou.

G#dim              Ami

Modlitba má, ta ať promlouvá k srdcím,

F                    E7                     A   Hmi   Emi   A7

která zloby čas nespálil jak květy mráz, jak mráz.

Ať mír dál zůstává s touto krajinou.

Zloba, závist, zášť, strach a svár,

ty ať pominou, ať už pominou.

Teď, když tvá ztracená vláda věcí tvých

zpět se k tobě navrátí, lide navrátí.

Zdravím  Vás, Ione:-)

383 Vlasta Vlasta | 19. srpna 2010 v 2:54 | Reagovat

[379] rucuk, E-mail, 17.8.2010 23:06

ion-žije za mořem, ač přišla také od nás a ví, jak to tam chodí. Všude je chleba o dvou kůrkách a bez práce se žít slušně nedá.

Zdravím Vás, paní Růženko.

Už ani s prací to slušné živobytí není... bohužel.....

384 Vlasta Vlasta | 19. srpna 2010 v 3:37 | Reagovat

[381] ion, E-mail, 18.8.2010 22:10

Srdečně zdravím Vás i Vaši paní.

Já žiji za velkou louží, tedy v usa, ale nejsem emigrantka.

Mně už bylo známo, do čeho jdu, a bylo to jako si vybírat mezi prdelí a řití, vyhrála ta teplejší, a to doslova. Jen počasí rozhodlo. Navíc je to tady daleko horší dnes než před 10 lety, např. Obrovský úpadek ve všech směrech.

385 rucuk rucuk | E-mail | 19. srpna 2010 v 17:34 | Reagovat

384-Vlasta- vím, však jsme si povídaly a dost mě překvapilo, jak tam obyčejný život- bez pozlátka, vypadá. Je jasné, že kdo tam nemá známé, když tam jede, kteří ho podrží, pomohou s prací, ubytováním a pod. nemá to zrovna lehké. Možná se tady nemáme bůhvíjak, ale ani by mne nenapadlo jet mezi zcela cizí lidi. Asi to chce dobrodružnou povahu, ostré lokty, hodně znalostí a vytrvalost. No a to už platí i u nás...

386 ion ion | E-mail | 19. srpna 2010 v 17:59 | Reagovat

pro Vlastu: Mockrat dekuji za akordy,F#mi mne chybelo,asi jsem tak trochu zrezavel,v sobotu ji prekvapim....a kazdy sklizi setbu svou....ono to skutecne zni jak vestba,az ti jde mraz po zadech. To ze jste mela pravo volby a dokazala jste to ukazuje silny charakter,coz bych u mnoha muzu v Cechach co sedi v pivnicich, netvrdil.  Upadek moralni myslite?? Kdyz jsme prijeli do Hellady,zlato se prodavalo na pultech postavenych pred klenotnictvim,jako treba rajcata nebo cibule.Nikoho nenapadlo krast.Dnes zeny jdouci na nakupi maji privazane kabelky k ramenum a zlato je v trezorech.Nejak se asi zvrtlo....vsude.

387 rucuk rucuk | E-mail | 21. srpna 2010 v 18:34 | Reagovat

386-ion, tady všichni tvrdí, že lidé se naučili krást za minulého režimu. Je fakt, že pokud něco nemohli sehnat v obchodech, sháněli to po fabrikách, dílnách. Kde se na to dbalo, prodali svým zaměstnancům za levný peníz jak určitý materiál  tak i výrobek, aby zamezili krádežím. Kontrolovalo se na vrátnicích. Spíš  někteří papaláši to dělali tak,  že si vyměnili starý spotřebič , či koberec a pod. kus za kus, když se nově zařizovaly místnosti, odvezli si podlahovinu a věšák, či skříňky. Dostali se k tomu, druzí zaměstnanci ne. Byly to takové menší zlodějiny, ale k čemu to dospělo dnes, je unikát. Všechno kovové, co vydrželo desetiletí a lidé si nedovolili zcizit se krade odkudkoliv. Z kostelů, hřbitovů, historických budov, nic není lidem ,,svaté".  Vybydlet byt si nikdo dříve nedovolil, jinak by jiný nedostal.

388 ion ion | E-mail | 21. srpna 2010 v 21:17 | Reagovat

pro rucuk: Vzpominam si kdyz jsem jel z Recka k vam pres Viden,vlakem a pri prestupu v Breclavi do ceskeho vagonu se mne s usmevem dival pruvodci.Ja totiz hledal vesak za ucelem poveseni kabatu.V kupe nebyl ani jeden,jen dirky po sroubcich,navic chybelo zrcadlo.Pruvodci mne nemecky pozadal o jizdenku,stale s tim slabym usmevem ja mu ji samozrejme ukazal a cesky jsem se zeptal kam proboha zmizly vesaky a zrcadlo.Dostal trochu sok ze Rek mluvi cesky a ze studem mne zdelil jednim slovem..kradou jak straky. To se vsak psal rok 1981.Do dneska nechapu ktery idiot kradl tehdy skarede hlinikove vesaky a k cemu mu proboha bylo vagonove zrcadlo ktere snad nepovesil do salonu.Jak vidim do dnesnich se lide nezmenili,stale kradou ale kdyz uz teda kradou,co MUZOU KRAST NA HRBITOVECH!!!!!!!!!!!?????   V Recku  kradou Romove,Rumuni,Bulhari,Albanci a Rekove jsou mistri sportu v tanci nakradenych miliard ale o hrbitovech jsem jeste neslysel. To ze vyloupili kostel za ucelem kradeze starych ikon se stava ,kvete nezakony prodej antickych sosek ci amfor,jenze to nese dobre prijmi.Co muze zlodej ukrast v Cechach na hrbitove...??? Asi potrebuji osvitit...rucuk..a co ucta k tem mrtvym???Anebo slovo Ucta zmizlo ze slovniku??

389 rucuk rucuk | E-mail | 21. srpna 2010 v 21:23 | Reagovat

ion- to zmizelo už dávno, protože pokud někdo dovede poničit pomníky, odšroubovat mosazné desky, svítilny z kovu, lampičky, to už hraničí se zločinem horším krádeže- znesvěcením. Který člověk nectí mrtvé předky, nectí ani život. Lidé dovedou zabít i pro 50 Kč, což se tu nedávno stalo.

390 rucuk rucuk | E-mail | 21. srpna 2010 v 21:27 | Reagovat

Tak vidíte, tento článek byl mezi nejdiskutovanějšími a zřejmě se nehodil do krámu, protože ho ,,vysadili" ale takové stejně ,,staré" jen diskutované jednou větou - na počet - tam nechávají. Zajímavé, že některé rubriky jsou ostře sledované, měněné, ale nejčtenější  na hlavní stránce blogů neaktualizují.Přesně, jak psal pan Přemysl.  No, nechám to, je to zbytečné. Nakonec člověk nepíše kvůli komentářům,  přestože jsou zajímavé ve velké  většině.

391 ion ion | E-mail | 21. srpna 2010 v 22:36 | Reagovat

rucuk- Pravda neni nikomu prijemna kdyz se ho konkretne dotyka,zvlast kdyz se nekomu nehodi do kramu..Samozrejme ze rubriky jsou ostre sledovany pokud Pravdu hlasaji.Kdyby pred lety se KSC pravde do oci podivalo,byla by vase zeme prikladem pro jine narody a treba i do dnes pod jejim vedenim.Jestli v dnesni dobe jsou u vas politici se stejnym problemem krakozrakosti,muzou misto ostre sledovanych rubrik, Ostre sledovat jen jejich vlastni pad.

392 ion ion | E-mail | 21. srpna 2010 v 22:51 | Reagovat

Jen tak pro zasmani. ...je pulnoc a mam venku koncert malych vlcat.Asi o sto metru dal u reciste je vlcice porodila pred tydnem a nejpis maji hlad,pole jsou po sklizni,zajice vyhnaly kombajny.......jak vidim i recti vlci jsou ucastnici celosvetove krize....pristi rok budeme take tak vyt??????

393 rucuk rucuk | E-mail | 22. srpna 2010 v 18:44 | Reagovat

392-ion, to není moc k smíchu, i ta zvířata chtějí žít, jíst. Ona by měla něco sežrat, aby pro ně měla mléko. Budeme se cvičit jako ten sedlák koně: dával mu každý den méně ovsa  a když už si pomalu zvykl na to, že nemá co žrát , kůň zdechl- sedlák si pak stěžoval....

394 ion ion | E-mail | 22. srpna 2010 v 21:03 | Reagovat

Mne to neni vubec k smichu,ba naopak,je predzvest tezke zimy a prichazi zle doby, kdyz selmy rodi blizko lidskych obydli rika jedna stara recka povera.Jestli je pravdiva?Uvidime pozdeji.To ze chudinka je porodila v takove blizkosti, za to muzeme my lide.Vzdyt v te prirode uz mimo ty vlky a lisek nic ziveho v okoli nic nezustalo.Mimochodem,ten sedlak na co umrel?

395 rucuk rucuk | E-mail | 22. srpna 2010 v 21:40 | Reagovat

394-ion to je takový vtip. Manžel na to našel parafrázi a říkal, že to bude dělat jako ten sedlák  koňovi:, snižovat si dávky jídla postupně tak,  až mu bude stačit na den jeden rohlík... Tak mu vždycky řeknu a pak umřeš...

396 ion ion | E-mail | 22. srpna 2010 v 22:03 | Reagovat

Tak premyslim ze az pojedu pres Zabreh,stavim se na ten rohlik a s vasim manzelem tu hladovku oslavime.

397 rucuk rucuk | E-mail | 24. srpna 2010 v 12:46 | Reagovat

396-ion, v tom nevidím problém. Rohlík bychom pro vás určitě měli:-)) Pokud byste nebyl zklamán prostým bydlením (lepší už to nebude), prosím, zastavte se na kus řeči a kávu nebo něco jiného...:-))

398 ion ion | E-mail | 26. srpna 2010 v 10:57 | Reagovat

pro rucuk[397] Chtel jsem prijet letos do Cech,podivat se na mista kde jsem vyrustal.Jenze po cteni ruznych Houdu mne skutecne presla chut.Dnes jsem cetl Necasovo prohlaseni " Recku pomoc nedame".Samozrejme ze nam nic nemusi davat,nam plebejcum.Doporucil bych panu Necasovi tuhle formulaci :" Reckym zkorumpovanym politikum kteri z Nemeckem,Francii,Anglii a USA  zbankrotovali Recko,POMOC nedame". Jenze na to nejspis nema....nechci byt vulgarni.Dekuji za pozvani,pristi rok vas najdu a co se tyka bydleni hoteli tam mate.Kavu privezu reckou i s dzezvou a uvarim vam ji osobne.Pry jsem specialistas rikaji moji pratele.Ten rohlik si dam s gulasovkou,jidlo meho mladi na Vranovske prehrade....

399 rucuk rucuk | E-mail | 30. srpna 2010 v 21:48 | Reagovat

Nevidím problém s pohoštěním i lepším, u nás .Nebojte, něco se najde i na bydlení,  u nás je to sice horší, ale vyřešíme to. Snad budeme všichni zdrávi a na ,,pány" se třeba zlobte, ostatní lidé jsou tady normální, pohostinní. Tak na shledanou.

400 ion ion | E-mail | 30. srpna 2010 v 22:23 | Reagovat

[399] rucuk: Vlastne to ani neni zlobeni.Kdyby tyto komentare psali osoby bez nejakeho vzdelani,chapal bych to.Psane slovo se u techto lidi stava zbrani zla ,nenavisti a rasismu. Slovo-Logos, by mel byt nastrojem dobra ,slovem komunikujeme a zaroven  predavame nase zkusenosti pristi generaci, ktere je nasledne predaji dalsim generacim, kulturou a vzdelanim.To ze se u vas stavime pristi rok, myslim vazne,bude to po ceste,hlavne at do te doby, budeme zdravi.

401 rucuk rucuk | E-mail | 3. září 2010 v 15:36 | Reagovat

400-ion, já to tak beru a znovu opakuji, že vás i s paní  uvítám, pokud se zastavíte. Jen bych pak potřebovala vědět bližší datum a bude to bez problémů. Nakonec můj email víte, můžete ho ke zprávě použít. Snad budeme všichni živi a zdrávi:-))

402 ion ion | E-mail | 3. září 2010 v 17:17 | Reagovat

[401] Zabreh na Morave? Jestli ano znam,nebylo to tak daleko od nas,mozna az moc blizko. Nechte se prekvapit.

403 ruža z Moravy ruža z Moravy | E-mail | 13. října 2010 v 16:03 | Reagovat

Před chvílí jsem smazala l komentář, který byl docela nevhodný, ale šlo především o to, že někdo jiný použil nick osoby, ke které mi ten komentář vůbec ,,neseděl". Pokud někdo nemá odvahu jednat za sebe a je navíc hrubý, dám si tu práci najdu to v komentářích u článku a smažu. Jsem hodně  tolerantní, ale určité jednání neschvaluji.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx