Proč je stále někdo navrhuje na vyznamenání?

23. června 2010 v 22:36 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
V posledních pár letech není roku, aby se lidé nedohadovali o tom, zda byli bratři Mašínové a jejich společníci, bojovníci proti režimu, či normální vrazi v době, kdy se utíkalo z různých důvodů ze země. Kdo má zájem stále rozviřovat debatu a pokoušet se o jejich vyznamenání?

Senátoři - tedy jen někteří ( na př. p. Štětina) - je znovu navrhují na vyznamenání, dokonce udělení řádu Bílého lva. Tak nevím, podlehne pan prezident tentokrát , když ani ten minulý je nevyznamenal a on sám to již odmítl minule? Četla jsem krátce diskuzi ke článku na Novinkách, jeden jediný člověk tvrdil, že jsou uznávaní v celém světě, jen Čecháčci je neuznávají.

Ostatní diskutující jak ,,napravo", tak ,,nalevo" ten návrh odsoudili. Tady se už na toto téma párkrát debatovalo i s ohledem na jejich vyznamenání p. Topolánkem, proto se mi zdá, že by bylo lepší na další podobné návrhy zapomenout. Nedělat ze zbytečného zabíjení zásluhu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (122)
Zobrazit starší komentáře

101 kidd kidd | E-mail | 28. června 2010 v 1:08 | Reagovat

[98] Houda

ja vim Houdiku, ty jsi komunisticky ideje cetl a to velmi dobre, vzdyt jsi spolehlivy a provereny:-)))

102 kidd kidd | E-mail | 28. června 2010 v 1:13 | Reagovat

[100] Houda

Kdepak Houdiku, mam na tech dejinach podil. Jsou to mi predkove a v jejich duchu vychovavam i sve deti, tak jako miliony jinych Recku na celem svete. To jen politici pravicovi nadelali tu paseku v Recku. Rudi s tim nemeli absolutne nic co do cineni. Ti se k pokladnam nedostali.Tam kradli pravicaci, stejne jako v Cesku.

Takze meles stale dokola naucene fraze z TV Nova a Blesku ty provereny spolehlivy sifrante:-))))

103 kidd kidd | E-mail | 28. června 2010 v 8:51 | Reagovat

Houdiku s Ocadlikem si muzes podat ruku ty, jste oba super demagogove a predhanite se kdo bude lepsi:-)))

Akorat s tim rozdilem, ze Ocadlik je zarputily antisemita a ty zarputily.... komunisty uspesne provereny.... antikomunista:-)))

Presne tak, jako tvuj politicky idol Topolanek:-))))

104 rucuk rucuk | E-mail | 28. června 2010 v 18:31 | Reagovat

Pánové, proč se zesměšňujete navzájem. Určitě jste z generace, která za svého mládí měla práci, bydlení a bídu neměla, přes všechno uskromnění v životních požadavcích. Nechte už plavat tu historii na všech kontinentech. V Africe si chtěli vládnout sami a přestože mnozí z nich studovali ve světě, zřejmě se nanaučili, že základem lepšího života je gramotnost, péče o zdraví a zajištění obživy v rámci možností toho území a pak spolupráce s těmi státy, které jim sice nedávají hmotné prostředky, ale mohou se od nich učit hospodařit. Dějiny světa jsou jen jedny, ale jsou vykládány odlišným způsobem podle zřízení, které v té zemi zrovna je.

Myslíte, že je lidem příjemné místo  konverzace a případných znalostí k tématu číst urážky? Nikdy jsem nikomu  nebránila se vyjadřovat, ale případný názor na věc místo na osobu komentujícího by mi byl milejší. Tak, teď to víte, co učiníte?:-))

105 kidd kidd | E-mail | 28. června 2010 v 20:39 | Reagovat

[104] rucuk

:-))))

Samozrejme ze nemam problem diskutovat k veci a samozrejme tematem byli vrazi Masinove, ne Afrika. Ale k Africe jsme se dostali prave pres Masiny, jako bojovniky proti komunismu a ne jako vrahy. A to je prilezitost pro nektere k tomu ukazat na obeti komunistu.

Nic proti tomu nemam a jsem pro, aby se na ne poukazovalo prave proto, aby k nim uz nikdy znova nedoslo. A to se tyka stejne tak fasismu a nacismu a vsech diktatorskych rezimu, ktere vrazdili a zabijeli lidi z politickych, nebo rasovych duvodu. A fasismus i nacismus vzesly z kapitalu a za silne podpory kapitalu.

A stejne tak je to v te Africe.Tam take umiraji deti a lide ziji v bide v kapitalistickych rezimech. Ty gerily a ozbrojene bandy v nekterych statech, jsou take zalezitosti a zajmu tech, ktere zajima nerostne bohatstvi techto zemi a nemaji nejmensi zajem na tom zmenit lidem zivot k lepsimu. Heslo rozdel a panuj je stale velmi casto uvadene do praxe prave silnymi nadnarodnimi spolecnostmi. A u negramotnych nevzdelanych lidi je velmi jednoduche ozbrojit je a nechat je povrazdit se mezi sebou. Zadna spolecnost nezastavila nikde tezbu nerostneho bohatstvi i pres silne boje a vrazdeni.

Takove to:

Jenom k té vaší debatě s Kiddem ohledně hladových v Africe a jinde....pravdou je,že tam byli VŽDYCKY...tedy né ten konkrétní systém je zavedl,ale pouze se špatně,nebo jinak vyvinul a nezlepšil tu situaci,nebo jen málo.

je silne zavadejici a dezinformujici. Zadne.... "tedy né ten konkrétní systém je zavedl,ale pouze se špatně,nebo jinak vyvinul a nezlepšil tu situaci,nebo jen málo.

to je silne demagogicke a utikajici od zodpovednosti.

Jsou to vsechno staty KAPITALISTICKE, protoze tezba a zisky z nerostneho bohatstvi techto zemi nejdou narodum te ktere zeme ale do pokladen nadnarodnich spolecnosti rozvinutych kapitalistickych statu sveta. A  zcasti i diky temto ziskum, muzeme my zit v blahobytu.

Takze shrnuto je to kapitalismus, ktery je na vine tomu, ze zisky maji prednost pred zivoty milionu deti.

Omlouvam se vsem diskuterum, kterym jsem snad zneprijemnil cteni diskuse. Uz nikdy na vasem blogu nebudu poukazovat na neci hloupost:-)))

Prijemny vecer preji.

106 Houda Houda | 29. června 2010 v 4:49 | Reagovat

Všem logicky přemýšlejícím

Hlad,války a nemoce...byly VŽDY průvodním jevem momentálně  slabších kultur ,a např.v Africe po 1000 posledních let obvzvláště (otroctví tam oficiálně trvá dodnes-v některých státech, a naposledy ho úředně zrušily úřady v dalším státě až  v r.2004).

Gerily-chcete-li,tam fungují od počátku civilizace,nejvíce od doby,kdy Evropa zavedla a zprovoznila oficiální trh s otroky(cca 1485)...sami černí vládcové prodávali celé své vesnice do otroctví,nepřátelské kmeny vedly války jen kvůli pochytání otroků,jenž byli laciným výdělkem...

Montovat do toho nerostné bohatství,nebo kapitalisimus,může opravdu jenom figurka dementí,neznající ,mimo osobního napadání,nic a nemaje přehled o ničem.

Zajímalo by mě,co si rudý rowdies Kidd představuje pod pojmy-Kapitalismus a Socialismus....neodpoví,vím to,nemá na to,ubožáček..

Míchat dohromady fašismus a nacismus je už na samostanou diagnózu a tvrdit,že "socialostická dělnická strana" povstala z kapitálu(v mnichovských pivnicích nejnižších cenových skupin...???),to už svědčí o prenatálním mozkovém stavu toho konkrétního žvatlala.

Nic k podivení po přečtení jeho výronů posud.

Nu jdeme dál

Co jiného se také dozvědět od rudého elementa,jenž tvrdí a proklamuje,že:

-socialisté jsou pravičáci a evropským socialistům předsedal tvrdý pravičák....

-nadstandartní sociální výdobytky,jenž jim zařídili ti "pravičáci" jsou legitimní výdobytky levice a je třeba je chránit

-že zesměšnit Řecko před světem je součást řecké kultury

-řecký podnikatel co by levičák může napadat českého dělníka co by kapitalistu,nazývaje ho pravičákem údajně proto,že je kovaným  komunistou

-že 35 odstupných platů je v pořádku v zemi,která jde na buben

-že 3 měsíce dovolené jsou v pořádku v zemi,jenž žebrá o chleba,a jiní jsou hloupí,že si to nezařídili

-že děti v Africe umírají náhle dle toho,jaký systém jim kdo přiřadí(kapitalismus-socialismus)

Vyzývám tě,Kidde-napiš ,dle svého mínění,3-5 obecných definicí socialismu

a tři až pět obecně poplatných definicí kapitalismu

a to hned,v bodech,bez tvého obvyklého STBáckého napadání...

Ukaž,synku zoufalý,všem jaký jsi polotovar a že to nezvládneš a že to tvůj tata tenkrát fakt odflákl...bez keců a bez omáček...

Jestli to okecáš a nenapíšeš,zařadíš se...

Pro mentálně slabší-OBECNÁ DEFINICE=pojmenování toho jevu,souvislosti nebo rysu,jenž je pro definovaný objekt nezaměnitelný-hlavní a přitom pro jiné v  porovnání  pouze okrajový,obecně neprůkazný,nebo nahodilý...

řeckému blokování turismu zdar,zdar,zdar...čest

107 Zdenka Zdenka | 29. června 2010 v 7:42 | Reagovat

Obecná definice?

Veškeré systémy jsou k ničemu, mi říká má bývalá mentální slabost. Tečka.

Protože vyznamenávají.

108 Zdenka Zdenka | 29. června 2010 v 7:43 | Reagovat

Jo a posuzují a soudí,

každý z nás vyznamenává, posuzuje, soudí.....

109 kidd kidd | E-mail | 29. června 2010 v 8:23 | Reagovat

[108] Zdenka

mate pravdu, kazdy z nas vyznamenava,posuzuje a soudi....

Nastesti pro vetsinu naroda jsou Masinove sprostymi, brutalnimi,sadistickymi a hlavne zbabelymi vrahy a lupici.

Bohuzel jsou i lide, kteri je vyznamenavaji.

110 Zdenka Zdenka | 29. června 2010 v 9:07 | Reagovat

109 kidd

Proč?

Snad proto, že právě tyto jejich (ale spíše své) vlastnosti vyznamenávají. Chápete? Rádi by byli takovými, jako ti, které obdivují a vyznamenávají.

Nu, zkušenost.

Já takovou být nechci a snad ani většina národa. Neboť takovými vlastnostmi a činy je třeba z lidského hlediska potřeba pohrdat.

111 rucuk rucuk | E-mail | 29. června 2010 v 19:56 | Reagovat

106-Houda, definice jsou různé a výsledky činnosti- vývoje tomu nemusí vždy odpovídat. Nerozpatlávejte už co, kde, kdy, máme tu určité skutečnosti a na ty má každý svůj názor, který má právo napsat, takže bez invektiv, ano?

112 rucuk rucuk | E-mail | 29. června 2010 v 19:58 | Reagovat

105-kidd-nikdo vás z blogu nevyhání. Už tím, že napíšete svůj názor na určitou záležitost dáte najevo své mínění o jiném názoru. Tady jsou lidé natolik inteligentní, že si svůj názor na komentáře  také utvoří. Někoho to prostě baví rozebírat vše do detailu, druhý si to přečte a ,,jde dál".

113 kidd kidd | E-mail | 29. června 2010 v 22:22 | Reagovat

106] Houda

Ano pane Houda, mate uplne pravdu, kdyz pisete vsem logicky premyslejicim ze:

Hlad,války a nemoce...byly VŽDY průvodním jevem momentálně slabších kultur ,a např.v Africe po 1000 posledních let obvzvláště (otroctví tam oficiálně trvá dodnes-v některých státech, a naposledy ho úředně zrušily úřady v dalším státě až v r.2004).

Takze urcite budete souhlasit s tim, ze nemecky narod byl nejmene v poslednich 100 letech momentalne kulturne slabsi, protoze OBE posledni dve svetove valky zacalo Nemecko. Mam takove neblahe tuseni, ze bylo dokonce kapitalisticke.

Mate pravdu v tom, ze otroctvi zavedli v Evrope "kulturne slabsi" Africane. Nebo, ze by to bylo naopak, ze by kulturne vyspeli Evropane zavedli otrokarstvi a dokonce v Americe bojovali se zbrani v ruce za to, aby nebylo zrusene? A nebylo to zas tak davno  (1861–1865). V te dobe kapitalismus kvetl. Byli to ti sami kulturne silni Evropane, kteri vymlatili a vyhladili v Americe momentalne slabsi kultury puvodnich obyvatel Ameriky.

A ony to opravdu byly slabsi kultury, protoze se nechaly vyhladit temi vyspelejsimi velmi lehce. Akorat, ze byly tak kulturne slabe ze nam zanechaly jen zlate poklady a stavby, o kterych se Evropskym kulturnim narodum jenom zdalo.

Ano, mate pravdu o Africe, ze tam oficialne otroctvi zrusili nedavno a ze nekde dokonce trva dodnes. Oni totiz si Africane to otroctvi podle vas zavedli sami, jak se nam tu snazite namluvit. Apartheid uplatnovany hodne let pred tim nez se stal oficialni politikou Jihoafricke republiky v roce 1948 a padl az v roce 1990, byl oficialni politikou bilych Evropanu a kapitalistu. Nejvetsi spolecnosti tezici diamanty, uhli,zlato patri dodnes anglickym, americkym  a nemeckym spolecnostem.

Jen tak pro informaci pane Houda neco malo informaci o Africe:

Termín koncentrační tábor byl pro internační tábor poprvé použit v roce 1896, kdy nechal španělský generál Valeriano Weyler y Nicolau koncentrovat (tedy soustředit) kubánské obyvatelstvo do speciálních táborů.

Koncentrační tábory budovala i britská armáda během druhé búrské války v letech 1899–1902 v Jižní Africe (30 až 40 tisíc obětí).

Německá armáda v letech 1904–1909 v Jihozápadní Africe (Namibie) – Gobabis, Lüderitz, Shark Island, Swakopmund, Windhoek (60 až 70 tisíc obětí).

V tech letech kapitalismus vzkvetal jak ve Spanelsku a Britanii tak i v Nemecku. Nebo nam chcete namluvit, ze si ty koncentracni tabory postavili africane sami pro sebe jen proto, ze byli momentalne kulturne slabsi???

Snazite se nas tu pane Houda demagogicky presvedcit prekrucovanim faktu o tom, ze NSDAP, nacisticka strana ktera vzesla z kapitalu, protoze kapitalem byla financovana je stranou socialistickou. Pokud nam tu chcete namluvit, ze IG Farben, Krupp&Krause jsou socialisticke firmy a ze budovaly socialismus, tak mam takove neblahe tuseni, ze vam to nesezere nikdo. A IG Farben byla jednim z nejvetsich sponsoru Hitlera a urcite to nebylo pro jeho socialisticke smysleni.

Pisete:

Míchat dohromady fašismus a nacismus je už na samostanou diagnózu a tvrdit,že "socialostická dělnická strana" povstala z kapitálu(v mnichovských pivnicích nejnižších cenových skupin...???),to už svědčí o prenatálním mozkovém stavu toho konkrétního žvatlala.

Pouzivate vyraz "socialisticka" tak demagogicky, ze vynechavate to ostatni kolem. A to je ze se jedna o NSDAP-

Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei - Národně socialistická německá strana dělníků, stranu Hitlera.

Stranu, ktera uvedla do praxe vsechny rasove a selektivni zakony. stranu a o ktere si muze kdokoliv precist, ze:

Pouhé dva měsíce vlády stačily Hitlerově NSDAP k zřízení prvního koncentračního tábora v Dachau (22.března 1933). V prvních letech nacistické vlády byly koncentrační tábory určeny především pro politické odpůrce režimu (v rétorice NSDAP „nepřátele státu“), zejména komunisty a sociální demokraty, ale také pro homosexuály, Romy, Svědky Jehovovy (a další „asociální živly“), mezi vězněnými bylo samozřejmě nemalé procento Židů.[2]

Takze stale se nas snazite pane Houda presvedcit o tom, ze NSDAP je stranou socialistickou a ze jako hobby se zbavuje komunistu a socialnich demokratu????

Bylo by vhodne si sem tam neco precist. Nebudu zde rozebirat pane Houda vasi schopnost vnimat cteny text, urcite vam ale doporucim prednasky historiku. Poradaji se celkem casto a je na ne vstup volny, takze si to budete moci ve sve tezke financni tisni dovolit. Tam se take urcite dozvite jaky je rozdilmezi kapitalismem, fasismem, nacismem, socialismem i komunismem. A urcite se najde nekdo, kdo vam bude moci vysvetlit, proc ma fasismus, nacismus, rasismus koreny v kapitalismu.

Pane Houda, uz jsem vam psal jednou, ze socialista se pozna podle toho, ze dela socialistickou politiku. V pripade naseho pana premiera, na ktereho asi narazite se urcite o socialistu nejedna. Jeho politika je krajne pravicova a prave proto se potyka s velkou nevoli vlastnich poslancu. Ale kdyz pro vas je NSDAP stranou socialistickou a srovnavate ji se socialistickymi stranami Evropy, nemohu po vas chtit, aby jste pochopil tak zakladni vec ze ne uniforma dela z vojaka hrdinu ale jeho ciny.

Nadstandartni socialni vydobytky si vydobili pracujici sami, "pravicaci" zadny vydobytek neposkytli. Zkuste se v tomto vzdelat vice. Zacnete 1.Majem a skoncite u socialnich vymozenosti Evropy. Zadny pravicak nikdy nikomu nic neposkytl, vydobyli si to pracujici sami. Podivejte se na historii a uspechy odboru v Nemecku za poslednich 60 lt a pak poucujte.

Recko se pane Houda nezesmesnilo pred svetem, Recko zesmesnili pravicaci, kteri rozkradli Recko tak, jako to udelali pravicaci u vas v Cesku. Nebo mi chcete namluvit, ze 16.miliard Viktora Kozeneho pochazeji z dob vlady socialistu??? Mam zato, ze v te dobe kralovala ODS s Klausem premierem. Kuponova privatizace a Harvardovy fondy jsou tedy ciste zalezitosti pravicaku. Reckou kulturu pane Houda znaji vsechny narody sveta a ti kteri kulturni nejsou, ti kteri o Recku nevi zbla, ti o Recku mohou i napsat, ze soucasti jeho kultury je se zesmesnovat.

tyto vase odstavce nestoji za to komentovat, ty hovori samy za sveho pisatele:

že zesměšnit Řecko před světem je součást řecké kultury

-řecký podnikatel co by levičák může napadat českého dělníka co by kapitalistu,nazývaje ho pravičákem údajně proto,že je kovaným komunistou

-že 35 odstupných platů je v pořádku v zemi,která jde na buben

A co se tyce me trimesicni dovolene, je to v poradku pane Houda, ja si ji opravdu mohu dovolit. V poradku neni to, ze si tu dovolenou diky pravicacke politiky nemohou dovolit tisice rodin, kteri pracuji od rana do vecera.

Je s podivem, ze se nepodivujete nad tim, ze jsou v Cesku lide, kteri jsou cely rok na dovolene( nemluvim o cestnych podnikatelich, ale o politicich, o podnikatelech, kteri diky korupci dostavaji super statni zakazky, o byvalych vekslacich, dnes uspesnych podnikatelich, o pasacich a lichvarich....) a jini si ji nejen nemohou dovolit, ale nemaji ani praci. A jsou jich statisice. Ostatne, ani vy si ji nemuzete dovolit vice jako tyden, ackoliv mate pravo na mesicni dovolenou ze zakona a to pri osmihodinove pracovni dobe. Vy si ji nemuzete dovolit ani pri vasi druhe praci.

Ne pane Houda, nikde jsem nenapsal, ze deti umiraji v Africe podle toho jaky jim kdo zaridi system(kapitalismus-socialismus)

Ja jsem napsal, ze:

Kapitalisticky system je ten, ktery je lhostejny k tomu, ze v kapitalisticke Africe umiraji miliony deti podvyzivou , zizni a nemocemi. Je lhostejny k zivotum milionu africanu a neni lhostejny k pokladum Afriky, jak nerostnym, tak prirodnim a zisky z jejich vyuziti jdou do pokladen nadnarodnich spolecnosti. A socialismus tam zase prirazujete demagogicky, protoze zadny stat v Africe socialisticky neni

Chcete po mne pane Houda, abych vam  ukazal jak jsem zoufaly, kdyz mi pisete:

Ukaž,synku zoufalý,všem jaký jsi polotovar a že to nezvládneš a že to tvůj tata tenkrát fakt odflákl...bez keců a bez omáček...

Jestli to okecáš a nenapíšeš,zařadíš se...

Pro mentálně slabší-OBECNÁ DEFINICE=pojmenování toho jevu,souvislosti nebo rysu,jenž je pro definovaný objekt nezaměnitelný-hlavní a přitom pro jiné v porovnání pouze okrajový,obecně neprůkazný,nebo nahodilý...

řeckému blokování turismu zdar,zdar,zdar...čest

Neukazi vam pane Houda jak jsem zoufaly. Ponecham vsem prispivajicim diskutujicim, aby si udelali sami nazor o tom, kdo je zde zoufaly.

P.S.

Memu otci nesahate ani po spicky nechtu na noze. Muj otec mel tu odvahu a cest, kdyz nesouhlasil s okupaci vzit do ruky pusku a jit do hor bojovat, jak za svobodu sve vlasti od nacistu, tak i v obcanske valce proti fasistum.

Vas otec vam pane Houda zajistil to, ze jste v totalite prosel uspesne vsemi proverkami a diky jeho loajalite a politicke bezuhonnosti jste mohl, jak jste nam sam napsal, (prověrky PT-ZD,na úrovni státního tajemství) byt spolehlivym, rezim nezrazujicim sifrantem.

114 kidd kidd | E-mail | 29. června 2010 v 22:24 | Reagovat

[112] rucuk

:-)))))Nepodcenuji ctenare blogu, naopak:-))))))

115 rucuk rucuk | E-mail | 30. června 2010 v 14:53 | Reagovat

113-kidd- docela zajímavé čtení, snad  si každý vybere a udělá si svůj názor na věci, pokud ho již nemá a nechce ho měnit. Dospělý stromek se těžko tvaruje, i když- člověk se stále s něčím seznamuje a učí se.

116 Houda Houda | 4. července 2010 v 17:00 | Reagovat

rucuk(115)

opravdu zajímavé počtení...dozvědět se,mimo jiných výronů,že socialista dělá "socialistickou"!!!! politiku je opravdu bomba!!!!

Vy asi nechápete co kidd napsal,že ne??

Anebo že všechny sociální výdobytky jsou zásluhou odborů....možná by to chtělo popřemýšlet,co dělaly odbory za Marie Terezie!!! kdy bylo ustaveno státní,triviální školství...

Těch komunistických nesmyslů je tam celá řada-rasismus je průvodní jev kapitalismu!!!! takže za koloniální éry,zejména v 15,16,17 stol.existoval kapitalismus???????...no maucta!!!!!

117 bla bla | 5. července 2010 v 7:57 | Reagovat

106 pane Bože, to je slátanina........... škoda reagovat na pomateného člověka. potřeboval by k lékaři.

118 rucuk rucuk | E-mail | 5. července 2010 v 11:51 | Reagovat

116-Houda- nebylo to myšleno na současnou dobu? Samozřejmě každý ví, že rasismus má své kořeny daleko před kapitalismem (který by ho měl snad spíše odbourat bez ohledu na pravicovou či levicovou politiku). Jen jsem napsala, že je to ,,zajímavé" čtení, každý si z toho vybere co chce, vy jste si vybral spíše ty případné nesrovnalosti. Jaképak komunistické nesmysly, každá doba má své názory na vývoj lidstva různý a každý používá k propagandě to, co se mu zrovna  hodí. V současné době spíše lidé ,,vzpomínají" na to, co bylo dobré pro více  lidí (mají to i v některých  vyspělých kapitalistických zemích, na což ale dnešní páni neberou ohled) a ,,nepropagují" návrat minulé doby. Přeberte si to a ponechte lidem jejich  zkušenosti a názory. Vám je také nikdo nebere, že?

119 Houda Houda | 5. července 2010 v 15:33 | Reagovat

rucuk

Mé názory že mi nikdo nebere?? Všimněte si ubožáčka kidda.....nikde jinde sám od sebe....nebo s nikým jiným nediskutuje.

Zaměřuje se výhradně na mne,komunistický podnikatel....kupí jednu lež na druhou....on nemá názory...on má jen třídní nenávist.

120 kidd kidd | E-mail | 5. července 2010 v 20:07 | Reagovat

[119] Houda

Houdo, zadne nazory ti neberu a myslim, ze to ani snad nejde, ale pokud mas ten pocit, ze ti je beru a ze treba s nimi kseftuju, tak to je o necem jinem.:-)))))

Houdo, jsi klasicky predstavitel hloupeho cloveka (ta hloupost v tvem pripade neni nadavkou, je konstatovanim), ktery nazorne ukazuje svetu, co muze udelat cilena propaganda s lidmi, jak je lehce muze ovlivnit a jak je uspesne lhanim a polopravdami smeruje tam, kde je chce mit.To znamena udelat z nich ovce.

Opravdu Houdo, ty jsi klasickym exemplarem takove ovce.

Nejhorsi je, ze si to neuvedomujes, ale s tim se pri tom oblbovani pocita. Neberu ti tu tvou "pravdu", ta je tva a mas na ni pravo. Nemas ale Houdo pravo, presvedcovat nas o necem co je bile, ze je to cerne, jen proto, ze te to tak naucili odpapouskovat.

To, ze nepremyslis, to ze nesrovnavas, to, ze ti staci k spokojenosti zpravy z TV Nova a z Blesku, to neznamena, ze se budes po nas chtit, abychom skakali tak, jak ty piskas.

Nevadis mi a ani nemam v umyslu te napadat. Ale je treba uvedomit si, ze pokud nekdo neco napise (kdokoliv) a ty se ozves stylem borce "vsechno vim, vsechno znam" a kdo mi odporuje nebo ma jiny nazor je rudoch se vsemi privlastky, ktere tak rad a casto pouzivas, od debilu, mentalu, az po zvratky a ritotezce a neberes ohledy na to, jestli mluvis k muzi, nebo k zene, nemusi mu to nekdy projit.

Jsi proste nejen hloupy, ideove absolutne duty, to znamena prazdny, jsi k tomu vsemu i hulvat. To, ze si to neuvedomujes je o to tragictejsi.

.

Soucitit s tebou Houdo muzeme, ale nemuzeme te tu nechat presvedcovat nas, ze to co prozivame na vlastni kuzi, to co vidi nase oci, to s cim se potykame kazdy den neni pravdou a ze pravdou je to, co se nam tady snazis namluvit ty. Bohuzel Houdo, nejsme loutky, ani ovce.

Pokud to tobe nevadi byt ovci, budiz, ale nechtej nas do toho tupeho stada dostat nasilim.

Jsou tady na blozich pravicovi diskuteri, kteri maji uroven a se kterymi se diskutuje. S tebou nediskutuje nikdo a smutne je to, ze jsi si toho nevsiml. Mam nekdy velmi silny dojem, ze si zde svymi vykriky lecis sve komlexy.

Zdravim te. Ac silne pochybuji, ze jsi pochopil, co ti pisu.

121 rucuk rucuk | E-mail | 21. července 2010 v 21:38 | Reagovat

Když jsem procházela jednotlivé články a hlavně diskuze k nim, všimla jsem si, že jsou diskutující, kteří si prohlédnou více článků s různými náměty a svým názorem se netají. Pak jsou zřejmě čtenáři blogů zaměřených politicky a ti diskutují pouze o těchto problémech. Dovedou se rozpálit a pak nehledí na to, že svými výpady nejen nerespektují názor jiného člověka, ale mohou i urazit.  Pokud se lidé neznají dobře osobně, neměli by  se o druhém vyjadřovat urážlivě. No, pokud by ho znali, snad jen usměrnit, přistihnout při nepravdivém tvrzení? Je to na povaze, vznětlivosti lidí, že?  Tak zase někdy na shle:-))

122 rucuk rucuk | E-mail | 22. července 2010 v 21:10 | Reagovat

Dnes Milan Paumer ve věku 79 let zemřel- co bude s vyznamenáním? Možná se to ,,zazdí", ale také možná naopak. O tom už  ale  v jiném článku. Možná to  už nestojí za případné hádky o smyslu jeho a bří Mašínů činů.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jde se spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx