Jeden ,,vážný" intimní dotaz.

15. května 2010 v 22:59 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás

Proč bychom se v této vážné době nemohli zabývat jednou často omílanou otázkou? Procházíme-li kandidátky stran, žen je tam pomálu, tak proč se dnes nevěnovat mužům otázkou na tělo:

Nosíte rádi slipy, boxerky nebo trenýrky?



Aby jste vy( i ženy) mohli posoudit lépe, co zrovna vám může slušet a vyhovovat, převzala jsem několik obrázků z Novinek.
Kde chybí kousek těla - hlavně u trenýrek, (u slipů by foto zřejmě bez těla tak nevyniklo), doplňte si je ve fantazii třeba svým tělíčkem či ( vy ženy) protějškem.



















Tak vybírejte, zdůvodněte výběr, ano? Je to myslím lehčí než vybírat kandidáty do parlamentu...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pavlína Pavlína | E-mail | 15. května 2010 v 23:58 | Reagovat

:)))))), teď jste mě dostala :)))). Manžel dostal k 45 narozeninám od zeťáka růžová tanga s červenými srdíčky, ode mě paruku s dlouhými vlasy a od menší dcerky nalepovací řasy. Ví, jak jsme "švihlí", tak to přijal s klidem granda.

Zajímavé ale je, že je nechce nosit do práce. Na šachtu :)))))

2 caracola caracola | 16. května 2010 v 0:03 | Reagovat

V každém případě upřednostňuji slipy,kterým ovšem říkám lověnky podle charakteristického pohybu potřebného k uvolnění mistra.

3 týna týna | 16. května 2010 v 9:51 | Reagovat

jednoznačně jsme se doma shodli na prostředním obrázku nahoře, protože délka je akorát a vypadají pohodlně

4 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 10:16 | Reagovat

1-Pavlína, tak to jsem ráda, že jste to vzala, jak to bylo myšleno. Odlehčené a přitom poměrně vážné téma. Ale na šachtě by si manžel užil, kdyby ho v těch tangách chlapi viděli převlékat, nemyslíte? To je škoda, bylo by veselo...:-))))) Určitě není žádné tintítko - moje představivost pracuje na plné obrátky, kdyby mě teď někdo viděl, myslel by si, že jsem praštěná.

5 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 10:19 | Reagovat

2-caracola, věřím, nakonec vám asi na nějaké ,,plodnosti" snížené -nebo nesnížené?- nezáleží. Muž tedy slipy odmítal, měl myslím jen nějaké bavlněné na rekreaci nebo pak pod kraťasy, které měly kratší nohavičku.  Pak už nosil kraťasy jen takové do půli stehen, aby mohl kvůli luftování nosit trenýrky.

6 Hanako Hanako | 16. května 2010 v 10:25 | Reagovat

Někteří muži si stěžují na širší nohavičky. Prý je v to průvan a zima. Ovšem ty hlaďoučké holé půlky na prostředním obrázku jsou přímo úchvatné. Model ja určitě metrosexuá a i kaťata si upravuje před zrcadlem.l

7 Hanako Hanako | 16. května 2010 v 10:26 | Reagovat

6  metrosexuál..

8 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 10:42 | Reagovat

týna- to odpovídá, pokud je chlap štíhlejší, líbí se mi boxerky nebo takové polopřiléhavé trenky.

9 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 10:48 | Reagovat

Hanako, copak průvan, ale je veselo, když takový chlap sedí rozkročmo a hups, nádobíčko se osvobodí, to se člověk raději dívá bokem...zvláště je-li to cizí ...

10 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 10:50 | Reagovat

Hanako, pak se diví děvčatům, že mají tanga a chlapovi to nevadí, když má ten provázek zařezaný s větším zatížením než žena?

11 pich pich | 16. května 2010 v 12:08 | Reagovat

mě by zajímalo, co nosí ten s "gulama" ...

12 Hanako Hanako | 16. května 2010 v 12:25 | Reagovat

Paní Ruženko, všude okolo Kalouskova složenka, návrat komunistů a tady je veselo.

13 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 14:50 | Reagovat

12-Hanako, to je asi takový šibeniční humor. Právě proto, že se všude píše jen o vážných věcech a stejně je to ve hvězdách, jak to vše dopadne, chtěla jsem trochu přízemních leč důležitých ,,starostí" dát  na tapetu.

14 babka babka | 16. května 2010 v 15:19 | Reagovat

Znáte určitě ten vtip, ( i když se říká, že je to pravda) jak jeden pán v těch luftovacích trenýrkách v kleče drhnul parkety a při práci ho  pozorovala  kočka.Náramně se jí líbilo jeho houpající nádobíčko a protože to byla hravá kočka, tak se zakousla.

15 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 15:30 | Reagovat

14-babka :-)) ono to ale moc k smíchu není. Aspoň pro toho pána, že?  Jo, kočky jdou po všem co se hýbe:-))

16 sona sona | 16. května 2010 v 16:20 | Reagovat

Jeden slusivy modylek nosil Borat:-))

http://www.megadarky.cz/gadgets-a-originalni-darky/40245-plavky-borat-mankini.html

ale ja nejcasteji kupuji model c.2. a nikdo se nerozciluje:-)

Pekny den:-)

17 Hanako Hanako | 16. května 2010 v 16:42 | Reagovat

Nejkrásnější trenky nosil vlk ve filmu Jen počkej, zajíci!

18 Dědek Dědek | E-mail | 16. května 2010 v 16:45 | Reagovat

Já dávám přednost pevnějším bavlněným trenýrkám, na které jsem zvyklý už dlouhho.

A jeden navíc.

Kdysi jeden okupant  viděl v krámě trenýrky a koupil si je. Ptal se čecha jak se to nosí. Dostal typickou odpověď. První den je to jedno a pak tím hnědým dozadu!

19 Vhailor Vhailor | E-mail | Web | 16. května 2010 v 16:50 | Reagovat

Nosím boxery.

20 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 17:02 | Reagovat

18-Dědek- nebylo to v policajtských vtipech, když vyfasovali zelené trenýrky bez kapsy vzadu? No, vlastně vojáci to také měli v zeleném.

21 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 17:02 | Reagovat

17-Hanako- ty byly parádní!

22 babka babka | 16. května 2010 v 18:18 | Reagovat

Manžel, když se vypravoval do práce, měl to už nacvičené. Rychle vyskočil, nerozvěcoval, aby nás, mne a děti nebudil. Otevřel horní šuplík, vytáhl slipy. Tričko ,košili, ponožky, kalhoty si vždy nachystal večer na židli, tak to rychle na sebe hodil, v poklusu udělal hygienu a snídani. Jednou se stalo, že jsem omylem mu šuplíku dala i moje těhotěnské kalhotky, které byly rozměrově shodné s velikostí jeho slipů .No a on když ráno měl velice na spěch, rychle se oblékl a pádil na vlak. Po příchodu domů mi říkal: já jsem nevěděl, že mám kvítečkované slipy...

23 Dědek Dědek | E-mail | 16. května 2010 v 18:54 | Reagovat

20

Omluva

Některé vtipy mají opravdu dlouhé vousy!

24 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 19:20 | Reagovat

Dědek- neomlouvejte se, máme ještě dobrou paměť a to je fajn. Mě se kolikrát také zdroj poplete, ale ono je to tak, že si lidé přizpůsobují různé vtipy do prostředí, kde ho slyšeli .Kolují pak v různých podobách po dlouhá léta.

Zrovna jsem si vzpomněla na jeden, který jsem už někde psala. Tak jen pro ta co ho neznají:

Matka měla tři dcery. Chtěla je dobře provdat, nejlépe najednou, aby to moc nestálo. Měla starost, jestli mají dobré muže-milence. Domluvila se s nimi, že po svatební noci jí dají najevo kolikrát je muž v noci pomiloval. Stačí říci slovo, kde je -ko- na konci věty.

První dcera vstala, přišla a řekla: Dobré ránko, mamko.    No, nic moc, pomyslela si matka.

Druhá dcera řekla: Dobré ránko, mamko, je dobré ránko.

No, také nic moc.

Třetí dcera přišla a začala. Dobré ránko, mamko, keby bolo každé ránko tak dobré, jako toto ránko,ko,ko,ko,ko....

25 Dědek Dědek | E-mail | 16. května 2010 v 20:23 | Reagovat

24

Taky jeden svatební.

Matka nevěsty říká ženichovi: buďte k ní trošku šetrný, ona ještě žádného muže neměla. Ženich slíbí že ano. Druhý den ráno vidí dceru ubrečenou až běda. Hned se vyptává, byl na tebe hrubý ? Né. A bolelo tě to ?  Né. Tak proč tak řveš ?  No on mě říkal, že má takového pejska a já boudičku a dávali jsme celou noc pejska do boudičky. To přeci není důvod. Nojo když on mu ráno chcípnul !

26 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 20:27 | Reagovat

25. Dědek :-)))))))) tak ten neznám...

S tou flaškou pod postelí je také starý. Ženich si připravil flašku vína pod postel na kuráž. Nevěsta šla připravit postel, našla flašku pod postelí, otevřela ji, napila se na kuráž. Matka poslouchala za dveřmi, jak proběhne svatební noc. Najednou slyší : Jéjda, ona je načatá... Matka klepe na dveře.  : Ne, ne , zeťáčku, ony naše holky ji mají všechny tak velikou.....

27 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 16. května 2010 v 22:03 | Reagovat

Plátěné trenýrky, zkrácené po stranách nebo s rozparkem jsou nejlepší. Ty pytlíky na pytlíky, jsou hnusné. Naštěstí  netrpí ženy sběratelstvím ( fetišismem ) mužského prádla i když, ale to je jiné téma.

Tak jeden na noc.

Sešly se v obchodě u kalhotek  tři.

Češka prosím 6 kusů ( pondělí, úterý, středa, čtvrtek, pátek, sobota a v neděli se pere ).

Francouzka prosím 8 kusů ( pondělí - neděle a jedny jako suvenýr ).¨

Ruska pažalujsta 12 kusů ( leden, únor......

28 rucuk rucuk | E-mail | 16. května 2010 v 22:36 | Reagovat

Když jsme u toho prádla, již jsem ho někde psala-ten vtip. Prosím podprsenku pro ženu. Číslo? Nevím. Tvar? Jak to říci?Pomeranče?Ne. Citrony?Ne. Jablíčka?Ne. Tak jaké? Víte, jaké má honicí pes uši? Jo. Tak takové!!!!

29 Zdenál z Hané Zdenál z Hané | 17. května 2010 v 7:20 | Reagovat

Růži a tento znáte?:-Přišla ženská k doktorovi,že přý má divnou nemoc.Doktor ji vyslechne a ona mu to popisuje-Víte pane doktore,já mám prahzvláštní nemoc a já vím,že tomu nebudete ani věřit,ale když jdu spát a když vstávám,tak mi hvízdají kozy,Doktor jí říká,paní,tak to jsem ještě opravdu takovou nemoc neviděl.No tak jděte paní tam za ten parapet a tam se mi vysvlečte do půlky těla a já se na to mrknu.Ženuška se tam odstrojila a jen podprsenku nechala na sobě a pan doktor jí nato říkal-no paní já jsem Vám říkal,že odstrojit do půl těla,né si nechat na sobě podprsenku!No jo,pane doktore,to právě nemůžu sundat si tu podprsenku,to by mi ty kozy hvízdly dolů!!!

30 Zdenál z Hané Zdenál z Hané | 17. května 2010 v 7:28 | Reagovat

Jinak,kdybych se měl rozhodnout k tématu,jaké spodní prádlo,tak rozhodně né přehnaně mini,dráždí to moc ženám a dívkám homony a co se týká mne,tak jsem zjistil,že se měním pohlavně čím dál víc-zjistil jsem,že už několik roků se můj kašpárek předvádí v směšném vystoupení a zjistil jsem,že se mění v samici.Je tokruté zjištění,ale nedá se to změnit,proto už ani nejdu na oči a plavky bych na koupaliště bral,ale podkolenní.No a na nuda pláži by si mne určitě pletli s 80 ti letou babičkou z prvního Sokolského sletu.

31 rucuk rucuk | E-mail | 17. května 2010 v 9:20 | Reagovat

30-Zdenále, tolik sebemrskačské sebekritiky jsem už dlouho neviděla- tedy nečetla. Nic si z toho nedělejte, nikdo  není dokonalý, ba ani mladší muži a ženy. Žena vás zná, bere jako takového. Utěšujeme se všichni tím, že jak klesá fyzická přitažlivost člověka, stoupá kvalita duševní :-)))

32 babka babka | 17. května 2010 v 12:32 | Reagovat

Znáte tuto hádanku? Proč staré ženy nemohou nosit minisukně?

(aby jim pod sukněmi nebyla vidět prsa)

33 Dáša Dáša | 17. května 2010 v 13:23 | Reagovat

rucuk:mně se nejvíc líbí trenýrky na druhém obrázku odspoda :-) styxky =) teda doufám, že to jsou :-) přítel nosí dost podobné :-)

34 rucuk rucuk | E-mail | 17. května 2010 v 14:44 | Reagovat

33-Dáša, muž také takové má, ale kvůli té gumě v pase je moc nenosí. Trvá na tom, že nechce s tou prošívanou gumou v pase. Nejlepší je ta jednoduchá, dá se povolit či utáhnout jak je třeba, ale ta trojitá a navíc když je prošitá nejde upravit. Jak je to s tím prádlem složité, že?

35 Vaclav Vaclav | E-mail | 17. května 2010 v 15:50 | Reagovat

tedy rucuk, vy jste číslo? a jestli další článek bude o ženském prádle, tak smekám. a pak že nemá starší a střední generace smysl pro humor a moderní svět. však to stále říkám, že těm mladším (do 30-35 let) ještě ukážeme.

jinak: já nosím slipy a trenky.

a příště se těším na dámské prádélko.

:-)))))))))))

36 Zdenál z Hané Zdenál z Hané | 17. května 2010 v 16:43 | Reagovat

Zase máte Růži pravdu!Já vždycky říkám ženušce-VEM SI Z DLANĚ CHLUP,KDYŽ TAM NEROSTE !

37 JaRo, Brno JaRo, Brno | E-mail | 17. května 2010 v 17:11 | Reagovat

Slipy jsem vždy odmítal - 1.vypadal bych v nich jako ženská (ženy ten pohled dráždí, pro homosexuály pastva p ro oči vzbuzující chtíč)  2. nošení slipů je nezdravé, omezuje to plodnost  3.oproti trenýrkám omezují hygienické větrání onoho tlumočníka lásky.

Jinak si myslím, že muže od dětství zavedly nošení slipů jejich mámy, protože se dobře perou.

Vítám zájem žen tímto směrem, protože by se nemělo zdát.že podobný topic je doménou jen mužů.

Se sympatiemi zdraví JaRo, Brno

38 rucuk rucuk | E-mail | 17. května 2010 v 20:38 | Reagovat

Nevím, proč si lidé myslí - tedy většinou muži - že ženy jdoucí do let nemají oči, smysly, touhy . Jsou jen realističtější, zkušenější, nic si nenamlouvají. Musí jim většinou stačit právě jen to koukání, hodnocení . Opakuji snad už po sté, že s jídlem chuť víc roste , ale to,, papání" se vzdaluje :-)) Jo a pokoukání i pro muže bude, jen až bude vhodnější doba. Nějak mi inspiraci bere ta voda, co se na lidi valí. Mají asi jiné starosti než jsme řešili tady. Držme jim palce, ať je co nejméně škod.

39 Kunc Kunc | 17. května 2010 v 20:40 | Reagovat

Nechci sem tahat politiku, ale výhledově prý budeme mít všichni holý zadek.                                                                        

Jeden rodiný vtip.

Manžel se tulí v posteli k ženě a šeptá - miláčku jsem bez trnýrek. Žena rozespale odvětí, tak já ti zítra jedny vyperu.

40 quark quark | E-mail | 18. května 2010 v 0:03 | Reagovat

Téměřř čtyřicet ,,komentářů,, o trenclích. Bdím či sním? Najde se probůh,jeden jediný soudný člověk s inteligencí přesahující limit IQ 70 (minimální požadavky - pod touto hranicí už se jedná o imbecilitidu) který vysvětlí ,,autorce blogu,, že svoboda slova neznamená plkat připitomělosti  na úrovni nějaké ,,vulgární drbárny,, která je snad vhodná,když se sejdou dámy u kávy a ,,ďobou do dortíku,, ale takový druh presentace je zcela nevhodný ve veřejném virtuálním prostoru.

Vzkaz autorce, Vážená paní s ,,množstvím zážitků a bujnou fantazií,, (váš profil) Vy jste prostě můj ,,zlej sen a noční můra,,

Ve vašem případě bych se skoro přimlouval za jistý druh cenzury, protože očekávat od Vás nějakou soudnost v sebereflexi a autocenzuru je v oblasti pouze hypotetických možností.

41 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 18. května 2010 v 7:37 | Reagovat

40 quark

Dobrý den.

Proč tak přísně? Byl jsem u té paní osobně, mimo jiné abych si udělal vlastní úsudek. To že i starší lidé ( 70 let ) mají potřebu komunikovat s jinými lidmi nepovažuji za nic, co je třeba regulovat. Rozhodně paní Ružena nehýří nadávkami a jednoznačnými odsudky. Lidský život se skládá s malých a otravných nutností, moc radostí si v něm běžný člověk neužije a nevidím důvod, proč se v tom vymezovat.

Někdo rád holky, někdo vdolky, někdo poezii, někdo filozofii.

To ovšem není legitimace pro odsudkový soud. Mějte se dobře.

42 Hanako Hanako | 18. května 2010 v 7:44 | Reagovat

4O quark Existuje dobrá rada pro používání jakéhokoliv média - přeskočte, nečtěte, vypněte.

43 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 18. května 2010 v 10:02 | Reagovat

Něco od dalajlámy

Návod pro život

1. Vezměte v úvahu, že velká láska a velké skutky zahrnují velké riskování.

2. Když prohrajete, nenechejte si ujít ponaučení proč.

3. Držte se tří R:     - respektu vůči sobě

    - respektu vůči ostatním

    - responsibility - zodpovědnosti za všechny svoje činy.

4. Pamatujte si, že když nedostanete to co chcete, je to někdy skvělý zásah štěstí.

5. Naučte se pravidla, abyste věděli, jak je správně porušit.

6. Nedovolte, aby malé neshody zranily velké přátelství.

7. Když si uvědomíte, že jste udělali chybu, udělejte okamžitě kroky k její nápravě.

8. Každý den buďte nějaký čas o samotě.

9. Otevřete svoji náruč změně, ale nevzdávejte se při tom svých hodnot.

10. Pamatujte si, že mlčení je někdy ta nejlepší odpověď.

11. Žijte dobrý, čestný život. Až potom zestárnete a budete se dívat zpět, budete se moci

     těšit z něho podruhé.

12. Milující atmosféra ve vaší domácnosti je základem vašeho života.

13. Při neshodě s vašimi milovanými, řešte pouze přítomnou situaci. Nevynášejte na světlo

      minulost.

14. Sdílejte svoje poznatky. Je to způsob, jak dosáhnout nesmrtelnosti.

15. Buďte jemní k Zemi.

16. Jednou do roka se vypravte někam, kde jste nikdy před tím nebyli.

17. Pamatujte si, že nejlepší vztah je ten, ve kterém vaše vzájemná láska je větší, než vaše

      vzájemné potřeby.

18. Posuzujte svůj úspěch tím, čeho jste se museli vzdát, aby jste ho dosáhli.

19. Přistupujte k lásce i vaření s hravou bezstarostnou odevzdaností.

44 babka babka | 18. května 2010 v 12:12 | Reagovat

My aspoň kecáme o konktrétní věci, trenýrkách. Politice kolem dokola o ničem.

45 rucuk rucuk | E-mail | 18. května 2010 v 13:28 | Reagovat

40-Quark- Bdím, či sním, vy jste se obtěžoval jít na blog ženské IQ ,,tykve? Pokud jsou zprávy v Novinkách ns toto téma, je to v pořádku, ale na blogu,který není ,,učebnice" života, ale je brán jako rozptýlení, je to hrůza,že? Ostatní moje články zřejmě nečtete, pokud mám vážná témata, to nejde napadnout, což vám nejde ,,pod vousy". Ve svém věku si už mohu myslet o lidech i věcech co chci. Nikoho tím neovlivňuji, nepoučuji, jen ,,koukám kolem" a vidím... Jsem možná váš zlý sen a noční můra , vy jste pro mne nešťastný, zamindrákovaný kolem sebe tlukoucí , negativní člověk. Život není jen v samých poučkách, filozofii, politice. Všechny ty vaše znalosti vám budou ,,v hrobě" na houby, tak jako všem nashromážděný majetek. Tak, teď jsem vulgární.

46 yopa yopa | 18. května 2010 v 13:33 | Reagovat

trenky =max pohodlí, jenže je to jako s velkým poprsí bez podprsenky, jednou si na ně určitě šlápnu...

47 Dědek Dědek | E-mail | 18. května 2010 v 17:51 | Reagovat

Nakonec ještě jeden, ať si odlehčíme od té volební politiky.

Přijde vrstevník k doktorovi a říká. Pane doktore, mě se poslední dobou obrátil krevní oběh. To není možné, nic takového neexistuje. Ale jó, mě se to stalo. A jak se vám to projevuje? No v mládí, když mě holka hrábla do vlasů, tak se mě postavil a dneska když mě za něj žena vezme, tak se mi žježejí vlasy!

48 Zdenál z Hané Zdenál z Hané | 18. května 2010 v 18:48 | Reagovat

Růži zdravím!Nás drsné řečičky nerozhází,my jsme věkem obrnění,takže klidek,on se v hrobě už projevovat nebude,také na něho dojde.No a nyní se nazuj domě ty mindrákovej filozofe...!

49 JaRo,+Brno JaRo,+Brno | E-mail | 18. května 2010 v 19:29 | Reagovat

č.41 - rozumný postoj,život se neskládá jen z vážných věcí...

50 rucuk rucuk | E-mail | 18. května 2010 v 19:44 | Reagovat

48,49-Přišla jsem na to, proč je pan Pavel=quark tak naježený. Byla jsem na jeho webu. Celá návštěvnost je u něj asi tolik, jako u průměrného mého 1 článku. Komentáře minimální. Není tam totiž o čem debatovat. Uměla bych také vzít klasická díla, použít je jako zdroj vážné debaty o,, mizernosti" života natolik to zprofanované IQ mám, ale necítím potřebu otravovat lidi, kteří mají svých starostí dost, chtějí se uvolnit, pobavit, či něco dovědět (myslím třeba o potravě, o té si také čtu, nemám vše ze své hlavy a zkušenosti). No a takové drobnosti, kterých si málokdo všimne snad nikoho nezarmoutí.

Není to náhodou pro mne vyznamenání, že někoho straším ve spaní?:-))

51 Zdenka Zdenka | 18. května 2010 v 21:36 | Reagovat

Inu, co jsem objevila u quarka?

- Women In Art - kouzelná věcička

- řadu odkazů na obrazy

Da vinciho

Munchův obraz,

Goghova dílka,

Gustav Klimt je tam též zastoupen

Monet,

El Greco,

Picasso,

tuším i Rafael (ukázka andílků ze S. kaple)

a řada dalších, i toto:

http://mediawebmonster.com/Pictures/AmericanArt/MuseumArt/art/61.jpg

P.S.

Andělé přeci na obrazech trenky ani slipy nenosí.

No a  vo tom to je....   pžeci   :-)

quark

zdravím,

občas nakouknu, už je to pro mne čitelnější, mám možnost si zvětšovat obrazovku. :-)

52 rucuk rucuk | E-mail | 18. května 2010 v 22:22 | Reagovat

Zdenka-Já proti obrazům obzvláště těm jmenovaným nic nemám. Líbí se mi a mám uložené soubory obrazů starých mistrů v několika  různých provedeních. To ale neznamená, že nemohu mít zájem i o jiné věci. Navíc se to dá najít na několika webech. Znáte obrazy a dílo na př. Petra Minky. Tam se podívejte má web. A to je poměrně mladý současný autor.  Nejstarší syn a snacha malují také- mají svůj web, syn se zabývá heraldikou a to není zrovna lehké malování. Nejmladší zase fotografuje, ale zatím jen do šuplíku... Krásné záliby mají.

53 Zdenka Zdenka | 18. května 2010 v 22:59 | Reagovat

Petr Minka?

Ano, znám ten blog. Občas jsem tam chodívala. Jen ho musím znovu najít.

Ovšem já malovala jinak. Třeba se k tomu ještě vrátím.

Ano, každý člověk má jiné zájmy. Je to o různosti. A také o pochopení a toleranci.

Jenže, co zde vlastně víme jeden o druhém, jak kdo z nás ve skutečnosti žije, jak se chová, kým je, co způsobuje, že se projevuje tak, jak se projevuje,... a že slovo, hrubost, nenávist,...  druhého zasáhne ... co já Vám Ti vím, je to pořád dokola. Vždy nás něco zasáhne.

Ale ti andlci fakt chodí naostro :-)

Nu, ráno moudřejší večera.

54 quark quark | E-mail | 18. května 2010 v 23:26 | Reagovat

Zdenka (51)

Dobrý večer Zdenko,

s malými písmeny mám také občas potíže,zejména u dlouhých a ,,hutných textů,, které nejsou ve formátu PDF.

Dvojnjásob mě to mrzí ,,luštit písmenka,, u tak závažných a ,,hutných textů,, pojednávajících třeba ... no třeba o ,,trenclích,,

Nejčtěnější tiskovinou v ČR je bulvární plátek Blesk, patrně mocný ,,inspirační zdroj,,  paní autorky s ,,bohatou fantazií a množstvím zážitků postřehů,, které jsou ,,příčinou,,(?!?) jejího psaní blogu,,Každý hold se inspirujeme u jiných zdrojů a autorů.

Děkuji za návštěvu webu a mějte se fajn.

55 Zdenka Zdenka | 18. května 2010 v 23:38 | Reagovat

54 quark

Víte, quarku, život není snadný, a ženy které většinou kupují prádlo pro celou rodinu, i toto musí zdárně vyřešit. Jakkoliv je to prkotina. A když já sháněla pro pět lidí, musím přesně vědět, co a jak. A než jsem se to naučila,.. a radit jsem se neměla s kým. Nejen co se prádla týká, ale života vůbec. a není lehké, ledacos řešit za provozu.

No a  když to zdárně vyřešíme, můžeme se kochat, třeba obrazy,... nebo každý dle svého, co mu život ulehčí. Jenže to vždy nejde. Víte, kdy jsem byla např. naposledy v divadle? Ani  nepamatuji.

Nu, mějte se i Vy fajn :-)

56 rucuk rucuk | E-mail | 18. května 2010 v 23:53 | Reagovat

54-guark, jste na velkém omylu, Blesk jsem občas  ,,skoukla, když jsem brigádničila v trafice, neuznávám ho za seriózní tisk a buklvárem se nezabývám. Přiznávám, že bereme Právo od sousedky a čtu hlavně ,,komentáře" literární přílohu, technickou přílohu-nevím jak nazvat různé novinky v technice- možná bychom našli i věci, které nás zajímají oba, ale nemohu si pomoci, život mě již pofackoval natolik, že se nechci zabývat věcmi, které mě deprimují. Nebo myslíte, že je život jen o starostech a věcech vážných? Co drželo národ český v dobách zlých? Humor, třeba i šibeniční. Víte, že mi lidé naopak vyčítají, že mé povídky či příběhy jsou většinou smutné? Ty  ovšem vy nečtete, zaujme vás název spíše frivolní a vidíte-li, že se lidé přidají svými ,,lehkými i lehtivými komentář" vytočí vás to. Doufám, že dnes nebudu vaší noční můrou- nebo raději ano, podumejte o svém zaujatém postoji vůči mně a .....Dobrou noc.

57 quark quark | E-mail | 19. května 2010 v 2:24 | Reagovat

rucuk (56)

Promiňte, nic ve zlém,ale my si pořád nerozumíme. Na vysvětlenou, myslíte si,že ,,co je psáno je i dáno?,,?Pokud jsem se vyjádřil ,,neuctivě,, slovy o ,,zlém snu a noční můře,, pak jsem použil alegorii,metaforu,jazykovou hyperbolu, (nazvěme to přibližně těmito výrazy)  vyjadřující nikoli faktický stav věci,ale míru mého rozpoložení a jisté rozladěnosti (nebo naježenosti, jak ste se vyjádřila na mou adresu  )

Omlouvám se.

Víte proč jsem se zmínil o tom bulvárním plátku Blesk,či jeho ekvivalentím přibodobnínám. Nezlobte se,ale když si ,,odmyslím,, vás jako autorku textu pak ta evokace bulvární ,,bleskovinou,, je alespoň pro mě zřejmá. Nejsou samozřejmě zakázaná témata o čem myslet,hovořit či psát alespoň to tvrdí ,,věrozvěstové postmodernity,, moji ,,oblíbenci,, V.Bělohradský nebo U.Eco,druhý jmenovaný vážený profesor literatury se mimochodem také občas dopustí literární ,,frivolnosti,,(abych použil váš výraz)  třeba ve své -,, Úvaze bederní,,docela vtipné a zábavně čtení. Co vám,ale ,,vyčítám,, je právě to suplování ,,bulváru,,  o úvaha o ,,trenclích,, je zářným příkladem. Máte na víc a ,,vulgarizující články o trenclích,, přenechte bulváru,ten vydělává na lidské blbosti, lacinné trivializaci a nenechte se zmást ,,příznivými komentáři,, možná ,,komentujícím zavřeli trafiku a nebo do tý boudy udeřil Blesk.

Nechci působit jako nějaký připitomělý mentor,ale držte se toho co je vám vlastní, to znamená - Vaše povídky, které ovšem nečtu, zkoušel jsem se ,,začíst,, pochopit Váš svět, respektive ,,ženský svět vašich povídek,, ale nepochopil jsem, protože je mi na hony vzdálen. to neberte jako nějakou ,,výtku,, to je prostě konstatování.

Obecně. Myslím si a jsem přesvědčen, že je rozdíl mezi privátním a veřejným prostorem (byť virtuálním) a ne každé  ,,triviální,, téma je vhodné uveřejńovat ve veřejném prostoru, byť by to byl ,,Váš blog,, Vulgarizujícího a trivializujícího informačního smogu je bez tak dost včetně tzv,seriózních médií,které se docela ochotně přizpůsobují poptávce lidových mas.

Jestliže jsme si rovni,co se svobody projevu týká, pak mi tedy dovolte,abych se mohl stejně svobodně vyjádřit byť jsme spolu ve při,ale to je v zájmu věci,pokud spolu lidé diskutují, je to v pořádku.Jestliže jsou pro Vás ovšem přínosnější komentáře, vždy a bezvýhradně ,,souhlasné,, s tím nic nenadělám. Mimochodem máte pravdu, že ,,můj web,, nikoho nezajímá, vím to a netrápí mě to, to je zase, když dovolíte ,,můj prostor,, a o nekritické komentáře bych ani nestál, ostatně budiž mi útěchou a satisfakcí, že u textů autorů (velmi odborných,které nejsou ouplně blbé,najdete také minimum komentářů,spíše žádné)

K vaší poznámce, cituji:Co drželo národ český v dobách zlých? Humor, třeba i šibeniční. Víte, že mi lidé naopak vyčítají, že mé povídky či příběhy jsou většinou smutné?

No a to mě právě děsí. Už jsem v jiné souvislosti o této skutečnosti psal. Národ, který nectí tragiku dějin a ze všeho se ,,vyšvejkuje,, a ,,vyžvejkuje,, i z vlastních dějin  ostatně divíte se potom,že vám lidi vyčítají ...? To je snad národní obsese, všechno ,,hnát do srandovna,, viz třeba jak se ,,vyrovnává,, česká společnost s dobou nedávno minulou.

Hře - bejkoviny a svěrákoviny,takový hezký český svět,veskrze ovšem falešný.

Raději dost, a jestli můžu poprosit, zkuste ,,druhé čtení,, (jako v parlamentu) jestli mi rozumíte,co chci naznačit,totiž  někdy zdání klame a nechci žít v sebeklamu a nepřeji to ani vám.

Přeji dobrou noc a klidné spaní a přeji Vám na oplátku,abych se pro vás také nestal ,,děsivým snem a noční můrou,,

Mějte se dobře.

58 sona sona | 19. května 2010 v 11:07 | Reagovat

57:quark

Chtela bych nahlednout do Vaseho blogu, ale nevim, ktery to je.Poradite mi ?

Hezky den:-))

59 rucuk rucuk | E-mail | 19. května 2010 v 11:10 | Reagovat

57-quark, beru vaše připomínky a vím, co tím myslíte. Nezlobte se na mne ale, když vám budu oponovat v tom, jak rozdělujete autory na odborné a neodborné. Vzal jste někdy v potaz, že existují lidé, kteří dost těžce pracují, jejich život je spíše snahou žít slušně, vychovat děti,  jsou chytří, ale neměli možnost sami studovat ? Tím, že si chtějí odpočinout, bavit se neznamená, že by je hodnoty duchovní nezajímaly.

K tomu mému psaní. Několikrát jsem psala, že počet komentářů nesleduji, přestože je čtu. Navíc nečekám jen souhlas a nějaké pochlebování. Pokud očekávám komentáře, tak zprávy, jak lidé žijí, co je baví, co je ,,nadzvedlo" co je potěšilo. Stejně nevím, proč neustále vadí můj způsob psaní rozličných námětů, když nevadí debata sáhodlouhá neustále na stejná témata nebo jen jako reakce na jednou větou či odstavcem nahozené téma. Tam je vidět, že se lidé chtějí bavit, debatovat nad čímkoliv, takže u mne ta odlehčená témata neberte jako stěžejní psaní. Mám svých starostí a trablů také dost a necítím potřebu se případně rozčilovat či trápit tady na blogu. Navíc - starý strom těžko ohýbat budete. Nebo ho snad chcete zlomit?

Povídky nehodnoťe, když jste je nečetl, příběhy lidí brané většinou ze skutečného nepřikrášleného života také nejsou nějaké ,,ženské" psaní. Nejsem ,,Rosamunde Pilcherová"- teď nevím, jestli jsem to správně napsala:-¨))

60 rucuk rucuk | E-mail | 19. května 2010 v 11:40 | Reagovat

58-sona, dejte si na seznam ,,hledat" přímo : guark@seznam.cz a objeví se vám tam hned hledaný web.

61 sona sona | 19. května 2010 v 12:00 | Reagovat

Diky:-))

62 MIRA MIRA | 19. května 2010 v 15:04 | Reagovat

Pro rucuk:

Dobrý den!

Mám několik přátel, kteří, ač toho přečetli a vstřebali několikrát víc, než já, nejsou tím omezeni natolik, aby se nemohli se mnou přátelsky bavit o tématech, ve kterých jsou oni lepší. Dokonce takové kategorie lepší x horší neuznávají. Troufám si dokonce  říct, že se v těch debatách obohacujeme navzájem. V řeči padnou i výrazy typu:" ty vole, co to blábolíš", ale my víme, že to nejsou urážky. Známe se totiž. To je přesně to, co jsem hledal mj. i třeba zde na blozích a musím konstatovat, že se v poslední době tady téměř nedá diskutovat, aby nebyl člověk osočován, ponižován a nebyla mu vnucována pravda jediná.

Výjimku tvoří (vysmívaná) hospoda, Vaše příspěvky a ještě blog Přemysla Čecha. Všude jinde zuří nějaká přiblblá válka či co...

No nic, bez virtuálního světa se dokážu dobře obejít, mám své koníčky - literaturu, hudbu, fotografování, divadlo, zahradu..., jen mě překvapuje ten vzorek lidstva, který se tady vyskytuje a vyžívá se v domlouvání ostatním "lopatou do hlavy".. Myslím tím ty negativistické výlevy, ať již politické, náboženské, atd... Zřejmě je opravdu cosi shnilého ve státě dánském.

Ostatně, pokud například někomu teče do baráku má teď jiné starosti.

63 MIRA MIRA | 19. května 2010 v 15:34 | Reagovat

PS. JInak jsem na tom stejně jako [27] nar.soc.,

:-)

64 quark quark | E-mail | 19. května 2010 v 16:16 | Reagovat

sona(58)

Dobrý den,

přímý odkaz  na web je na této adrese.

http://pawco-blog.webnode.cz/

Možná vás něco zaujme,Existují různé světy,různé myšlení o světě a různé vyjadřovací prostředky k pochopení základních ontologických otázek (jaký je svět ,,sám o sobě,, a co je smyslem lidské existence)

V rytmu postmoderního kvapíku a explodujících informačních uzlových bodech spektakulární společnosti konzumu jsme si všichni rovni do té míry,že už se stírá hranice vymezení v mezích hodnotového řádu.V globální vesnici světa chybí nějaký souvstažný bod,už neexistuje napravo,nalevo, uprostřed,nahoře či dole,ale sborově zpíváme mantru v duchu ,,hlášky,, jedné české filmové komedie - padouch nebo hrdina,vždyť jsme jedna rodina -

Dnešní svět je ,,vyprávěnkou blba,, a tu základní charakteristiku vystihl spisovatel Hašek,když uvedl na světovou scénu ,,geniálního blba,, Josefa Švejka,,

Děsivá sama o sobě není literární postava ,,dobrého vojáka Švejka,, děsivá je skutečnost identifikace většiny české společnosti s touto tragikomickou postavou,který proplouvá životem a dějinami ,konkrétně první světovou válkou ve fraškovité nehistoričrnosti a destruktivním chováním ovlivňujícím své bezprostřední okolí.

Promiťe,omlovám se Vám i autorce blogu, ptala jste se jenom na adresu, původně jsem chtěl jenom zmínit motivy,proč vůbec ,,provozuji web - blog,,

Četla jste knihu Hermana Hesse - Hra o skleněnné perly -?

Díky za zájem a mějte se hezky

65 babka babka | 19. května 2010 v 16:24 | Reagovat

Quark

Pochopila jsem, že se jmenujete Pavel, proto vás tak oslovím, je to osobnější. Pane Pavle,  dle výše uvedeného, také mně nepřipadáte zlý člověk. Jste jen hodně vědychtivý. Víte, znala jsem jednoho malého chlapce, který byl mimořádně nadaný. Děti si s ním nechtěly hrát, říkaly o něm, že blbý .Každý, kdo je trochu jiný, (vědci, umělci a pod) jsou tak, jak se o nich říká trefení nebo švihlí. My, na tomto blogu, nejsme ani mimořádně nadaní, ani  nijak výjimeční. Chceme se jenon  pobavit a zapomenout  na každodenní starosti a trápení. Někdy, až zabloudíte na podobný blog, usmějte se a sám pro sebe si řekněte: pane bože, ti jsou blbí!

Přeji vám pěkný prosluněný den s úsměvem na tváři

babka

66 Zdenka Zdenka | 19. května 2010 v 16:44 | Reagovat

Dovolím si sem dát, snad trochu nevhodně

Desatero víry ve vědu

- přikázání

1.  Nic není dokonalé

2. Nevstoupíš do stejné řeky

3. Bez zpětné vazby není pokroku

4. Malé se chová jinak než velké

5. Velké objevy jsou vždy jednoduché

6. Všechno má svůj čas

7. Matkou vývoje je nestabilita

8. Kdyby nebylo rozhraní, nebylo by ani světa

9. Všechno se dá vyzkoušet

10. Informace je nejdražší zboží

67 rucuk rucuk | E-mail | 19. května 2010 v 20:30 | Reagovat

Mohu  něco přidat? Chovej se k lidem tak, jak by jsi sám uvítal od nich.

68 Zdenka Zdenka | 19. května 2010 v 20:44 | Reagovat

Určitě. Je celá řada toho, co by se dalo přidat :-)

Ale není jednodché se tím vším řídit. Snad je důležité se snažit a z vlastních hloupostí se poučit...

Tedy ne že by se mi dařilo, jak bych chtěla :-(

69 quark quark | E-mail | 19. května 2010 v 22:44 | Reagovat

babka

Zdravím Vás,

každý člověk bez rozdílu má určitou dávku geniality a ,,blbství,,

Každý člověk je jedinečný,  odmítám myšlení a vyjadřování ve smyslu ,,my obyčejní lidé,, se po každodenní dřině ,,chceme pouze pobavit,,

Jedna z dalších zaklínadel (post)moderní doby je :uzábavujem se k smrti. Ideoví zločinci ovládající masmédia vlastně nedělají nic jiného,než naplňují odkaz římské oligarchie,pro lid - chléb a hry -

Problém není ,,zábava,, jako taková,nebo že lidé se chtějí ,,bavit,, problém je ten, že ve společnosti nadbytku je i té zábavy (často pochybné úrovně a kvality) přespříliš.

Neřeš a nepřepínej - idiocie přetavená do skutečnosti.

Všimla jste si jak se proměnil slovník posledních let.? Lidi spolu nemluví,ale baví se.(tak jsem potkal XY a chvíli jsme se bavili o ...) Děsuplné.

Oslovení křesťním jménem mi samozřejmě nevadí, ale ten ,,přiblblý identifikátor - quark,, jsem si zvolil, abych nebyl ztotožńován s mým jmenovcem,který se svého času pohyboval v tomto prostoru, bohužel někteří zdejší ,,zábavní lidé,, mu obdivně naslouchali  v ůbec jim jaksi nevadilo ani nedocházelo s kým mají tu čest sdílet virtuální prostor. Možná se jen ,,bavili,, na můj účet v našich rozepřích a protože jsem ,,hodný člověk,, tak já jim tu zábavu přeju.

Mějte se fajn

70 quark quark | E-mail | 19. května 2010 v 22:52 | Reagovat

Zdenka(66)

Skládám kompliment vámi zveřejněnému desateru víry ve vědu.

71 quark quark | E-mail | 19. května 2010 v 23:18 | Reagovat

rucuk(67)

Díky.Jenom bych doplnil,že jste vlastně vyjádřila Kantův kategorický etický imperativ,který má čtyři rovnocenné modifikace a jedna z nich zní přesně: Jednej tak,abys používal lidství jak ve své osobě,tak i v osobě každého druhého vždy zároveň jako účel a nikdy pouze jako prostředek.

A pak,že hlubší (filosofické) uvažování nemá s reálným světem každodenní zkušenosti co dočinění jak si myslí jistý pan Zdenál z Hané,docela hodný člověk, který patrně v rámci ,,kategorického imperativu z Hané,, přeje ,,zamindrovákovanému filosofovi,, aby už se obracel v hrobě

a neprojevoval se. (komentář 48)

To je jen můj specifický humor, nevím jestli se také neprohřešuji proti etickému imperativu, ale s hlupáky se obravdu ,,bavit,,nebudu. jednak nejsou ani chytří ani ,,zábavní,, jsou jen nekonečně trapní .

Dobrou noc přeji

72 Zdenka Zdenka | 20. května 2010 v 0:25 | Reagovat

70 quark

Kompliment patří autorovi, což je prof. Jaroslav Němec.

Zveřejněno i s podrobnostmi k jednotlivým "přikázáním" v publikaci Vladimíra Labudy - 5 minut do katastrofy ... Zavolejte profesora Němce !

Ten člověk prosadil svůj talent nejen ve vědě a technice, ale i v malířství, pedagogice a flozofii,... opět opisuji  část komentáře z té knihy. Škoda, že o tomto člověku se neučí ve školách.

Ta knížka mne kdysi velmi překvapila, občas se k ní vracívám. Stojí za to.

Objevila jsem tam i řadu citátů:

Cílem umění je dělat člověka šťastným

Michelangelo

73 quark quark | E-mail | 20. května 2010 v 0:40 | Reagovat

Zdenka (72)

Děkuji za doplňující informace, přiznávám bez mučení a s jistou dávkou studu, že neznám ani autora ani jeho dílo.(snad se mi podaří ,,něco vygůglit,,)

74 Zdenka Zdenka | 20. května 2010 v 0:59 | Reagovat

... něco málo úryvků k té devítce -

- Všechno se dá vyzkoušet - je tam mimo jiné psáno:

..."Informace vznikají teoretickými úvahami, zkušenostmi a měřením. proto, když říkáme, že toto století je stoletím informací, musíme zároveň dodat, že je také stoletím experimentálí techniky. Vývoj měříci techniky, diagnostiky a zkušebních postupů je jednou z nejefektivnějších oblastí techniky, ale totéž platí v medicíně, biologii, chemii a dalších oborech.

Bez zkušebních postupů a modelování procesů, v nichž bude výrobek působit, se neobejdeme při stavbě letadel a automobilů, zkoušíme lokomotivy a vagóny, zatěžujeme modely konstrukcí, díky elektronovému a atomovému mikroskopu můžeme modelovat a zkoušet chování materiálů v molekulárních a nanometrových rozměrec.

......

Velice důležžité přitom je, aby model vždy odpovídal realitě. ....

... Objevení a respektování modelových zákonů nám dovoluje používat menší, méně nákladé a rychleji vyrobitelné i použitelné modely, čímž samozřejmě zrychlujeme rytmus získávání nových poznatků a umožňujeme tak rychlý a zároveń spolehlivý vývoj."

Ale přijde mi, že ty jeho body se dají použít nejen jako desatero víry ve vědu.

Že o něm nevíte? no, volali ho hlavně, když byly někde velké průšvihy a hrozily obrovské škody v národním hospodářství. Byl to tzv. "průšvihový akademik." Protože vždycky, když se nějaké technické dílo ocitlo na pokraji katastrofy, existovala jediná pomoc: Zavolejte profesora!

A to víte, že o odbornících, těch  skutečných, se u nás moc ani v dnešní době nemluví. A tento byl r. 1921-2005 (tuším)

75 babka babka | 20. května 2010 v 11:28 | Reagovat

quark

V mnohém s vámi souhlasím, chápu a vím, aspoň tuším, kam míříte. Věci, které jste uvedl mne  také štvou. Píši štvou, protože tento druh komunikace, považuji něco jako mezi psaným a ústním projem. Souhlasím i s tím, že člověk je jedinečný, neopakovatelný a nemá sám sebe podceňovat. Ale nelze, aby byl člověk sám vždy pod svou kontrolou. Někdy vybočí. V tom je právě výjimečný. Někdo je výřečný, jiný impulzivní,  vzteklý atp. Není jednoduché udržet svůj temperament na uzdě. Já mnoha odborným termínům, které zde uvádíte na blogu, nerozumím. Další diskuse by mohla být třeba na téma inteligenční testy. Zaměňování inteligence a vzdělanosti... "Obyčejní lidé". Za sebe mohu říci, že mi to zní mnohem lépe než plebejci.Jistě , jste si toho také všiml, jak mnozí, ne jenom politici, se vyjadřují o obyvatelích tohoto státu...

Slovo zábava je tedy zprofanované, vrátíme se tedy k legraci, nebo ke srandě. Vyrostla jsem na vesnici, tak slovo sranda neodsuzujte.  Člověk vykonává spoustu činností, které se tabulizovaly.Nosit spodní prádlo, není tabu, je to přirozené. Tak pojďte si s námi dělat legraci a smát se.

Prší u vás? U nás už zase spadlo pár kapek. Oobloha je šedivá,ocelově šedá... Snad se dočkáme i sluníčka.

76 quark quark | E-mail | 20. května 2010 v 15:15 | Reagovat

babka(75)

Dobrý den,

víte základní problém nedorozumění v komunikaci je ten,že ,,nerozumíme,, pojmům, respektive každý z nás pod určitým pojmem si ,,představuje,, něco jiného,lidově řečeno ,,já o voze ty o koze,, a s tímto problémem se potýkám celou dobu,kdy píši komentáře. Touto skutečností a tímto fenoménem ,,nedoruzuměním v komunikaci,, se zabývá v podstatě postmoderní analytická filosofie obratu k jazyku,ale tím nechci zatěžovat.

Je mnoho definic inteligence a mnoho testů ,,měřitelnosti,, IQ. Mám vážné pochybnosti o jejich objektivitě. Nevím jak by dopadli velcí reformátoři, lidé kteří zásadním způsobem změnili běh světa (Mojžíš,Ježíš, Buddha,Konfucius,Mohamed) kdyby byla možnost podrobit jejich inteligenci dnešními testy měřitelnosti IQ. Obávám se, že by jejich výsledky v testech IQ byly spíše nepříznivé a nijak lichotivé. Lidé o kterých se zmiňuji totiž používali ,,jinou inteligenci,, která se nazývá inteligencí emoční a měří se v testech EQ,tato emoční inteligence má mnohem blíž k tomu co rozumíme pod pojmem ,,selský rozum,, cit pro míru věcí,soudnost a v cítění se do myslí druhých (odborně altruismus)Je zřejmé, že tato ,,jiná inteligence,, emočního charakteru u výše zmiňovaných osobností světových dějin zdaleka převyšovala inteligenci ,,běžné populace,, tehdejší společnosti a jejich inteligence by převyšovala inteligenci,kdejakého ,,chytrolína z Mensy,, který v současnosti ,,vymýšlí,, testy inteligence.

Nedávno jsem viděl zajímavý dokument a praktický test inteligence. Pět lidí, každý vykonávající jinou profesi, Zajímavé zjištění bylo, že v testech inteligence,lidé kteří by měli dominovat, jejich výsledky byli průměrné a lepších výsledků dosáhli jejich ,,konkurenti,, u kterých byl naopak předpoklad,že v testu propadnou. U testu kde se zkoumala ,,prostorová inteligence,, nejlepšího výsledku nedosáhnul profesionál letec supermoderního stíhacího letounu.Podobně v testu zaměřeném na verbální komunikaci, obratnost v používání jazykových prostředků,skoro ,,propadla,, autorka divatelních her.

Takže s objektivní měřitelnosti inteligence je to trochu složitější, než si například myslí ,,ideoví zločinci,, z Novy,kteří svého času provozovali kratochvílný ,,zábavný pořad,,  nazvaný ,,Měříme inteligenci národa,, ve stylu ,,policajt versus blondýna,, Ne,barva vlasů opravdu,opravdu nemá žádný vliv na inteligenci člověka, ani průkaz příslušníka PČR nedělá z člověka ani génia ani debílka.

O nějaké vyšší inteligenci ,,novácké masmediální oligarchiie,, která ,,vymýšlí,, podobné kratochvílné a,,zábavné,, pořady bych,ale zcela vážně pochyboval.

Jinak co se počasí týká,podobně jako u vás v kraji. Zataženo,nevlídno,šedivo. Ještě vám, budete-li mít zájem nechám odkaz na text mého oblíbence, který se sem snad  hodí tématicky jmenuje se( ten text)  Úvaha bederní a napasal jej Umberto Eco, jako doklad té skutečnosti, že i ,,vážený profesor literatury,, a odborník na sémiotiku má ,,obyčejné přízemní trable,, a nic lidského mu není cizí. Rozdíl ovšem je ve způsobu presentace a popisu, který je na hony vzálen laciné bulvarizace a jeho text,ačkoli se zabývá jen ,,přízemními trablemi,, je textem s přesahem.

http://www.fysis.cz/filosofiecz/texty/zuska/eco/ECO.htm

77 rucuk rucuk | E-mail | 20. května 2010 v 18:13 | Reagovat

76-quark, k tomu tématu IQ člověka- takové testy si člověk někdy dělá  jen pro zajímavost a určitě tomu  nevěří. Člověka ovlivňuje nejen přirozené nadání, ale také výchova  v rodině, zájem o vědomosti. Každý je šikovný v něčem jiném. Přílišné vědění, zkoumání někdy člověka orientuje jednostranně. Obyčejný řemeslník může být sečtělý natolik, že jeho duševní obzor je širší než vědec, který  má sice vzdělání, ale kromě jeho oboru ho nic jiného nezajímá.

Ta Úvaha bederní Umberta Eca je určitě pojatá tak, aby byla přínosná pro čtenáře- nemůžete takového autora srovnávat s mými strohými laickými  glosami- ke článkům na Novinkách. On ten dnešní tisk je málem nerozeznatelný. V touze lidi zaujmout noviny i časopisy postupem doby jsou téměř stejné ,,v hloubce informací". Vždyť i ty zprávy na všech  televizních i radiových stanicích začínají být na jedno brdo.

Neopisuji ve svém blogu z bulváru, jen občas pro změnu zabrousím k tématům o jídle, oblečení, módě, lidé se k tomu nějak vyjádří. Není dobré mít někoho za promitiva, když v touze lidi pobavit srozumitelně, případně se někoho  svým způsobem zastat napíše svůj názor ostřeji. Ten ,,Zdenál z Hané" je náhodou slušný člověk, má své zkušenosti i nelehký osud, ale to vy proto, že nečtete ten můj bulvár a   komentáře  ke článkům, určitě nevíte.

78 rucuk rucuk | E-mail | 20. května 2010 v 18:15 | Reagovat

pardon- primitiva-překlep...

79 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 20. května 2010 v 19:58 | Reagovat

Rucuk + Quark

Dobrý večer.

Ne hory s horama, ale lidé s lidmi si mohou rozumět. Máte můj obdiv za zklidnění, vymezení a vzájemné porozumění. Dík.

80 rucuk rucuk | E-mail | 20. května 2010 v 20:52 | Reagovat

79-Za sebe děkuji, jinak nevím, jak to vezme pan quark, snad pochopí, že nemá cenu se navzájem urážet a trápit...

81 quark quark | E-mail | 20. května 2010 v 23:01 | Reagovat

rucuk

Dobrý večer,

začnu úvahou nikoli ,,bederní,, ale v problematizaci pojmů a jak jim rozumíme. Promiňte,ale teď bych se mohl skoro opravdu namíchnout,když uvádíte že jistý pán z Hané ,,je náhodou slušný člověk,má své zkušenosti i nelehký osud,,

Na základě čeho jste vydedukovala, že  etická kategorie ,,slušnosti,, je podmíněna ,,nelehkým osudem a zkušenostmi,, ?

Ne,platí to, co jste uvedla v komentáři 67,což je jak jsem Vám už napsal v podstatě modifikovaná verze Kantova etického kategorického imperativu, ten ale jak jistě pochopíte není nijak vázán ,,nelehkým osudem ani rozdílnými zkušenostmi,,

Jestliže ,,hodný a slušný pán,, z Hané posílá svého bližního ,,aby už se neprojevoval a nejraději by ho viděl jak se už obrací v hrobě,, pak nejen na základě teorie poznání a etických principů, ale i na základě ,,obyčejnského selského uvažovaní,, je to hulvát nejhrubšího ražení. Nikdy bych si nedovolil někoho posílat do hrobu, jednak na základě výše jmenovaného ,,seského rozumu,, či intuice (že se to prostě nedělá,ale i z pragmatických důvodů. Mě touto kledbou ,,ten hodnej a slušnej pán z Hané s nelehkým osudem a zkušenostmi,, neublíží, ublíží ve svém důsledku jen sám sobě. Protože žádný naš čin ať v pozitivním či negativním smyslu nezůstane bez odezvy. Ostatně pan Ivan (nár,soc) tímto ho pozdravuji, když citoval  jakýsi mravní kodex buddhismu,tímto poukázal na skutečnost, která je v náboženském kontextu budhismu známá několik stoleti. Platí v metafyzické i na fyzické úrovni  zákon reciprocity,  Jednoduše řečeno ten pomyslný  bumerang, který vypustil z úst (buďme slušní) ,,slušný pán z Hané,, netrefí do palice mě,ale autora výroku a protože jsem ,,slušný,, přeji mu jen aby ho to nebolelo moc.

Opět asi budu ,,neslušný a cynický,, ale mě opravdu nedojímají ,,hodní a slušní lidé s nelehkým osudem a životními zkušenostmi,, kteří posílají své bližní do hrobu.

Nelehkým osudem se může zaštiťovat kdejaký s prominutím moula, a když už se mocímermo někdo zaštiťuje ,,nelehkým osudem a zkušenostmi,, tak bych předpokládal, že bude projevovat určitou dávku moudrosti na základě životních zkušeností.

Jistě uznáte, že je asi kvalitativní rozdíl mezi mým zdánlivým neuctivým a ,,neslušným,, vyjádřením ve výroku ,,o zlém snu,, za který jsem se koneckonců omluvil a neuvěřitelně ,,slušným, pánem z Hané,, který mě osobně pošle do hrobu,aniž by cítil nějaqké výčitky svědomí a nebo potřebu se přinejmenším omluvit .

Když se zeptali slavného ,,brouka,,  poněkud natvrdlí pisálci z bulvárních plátku na ,,nelehký osud světové popstar,, poslal je Paul Mc Cartney ve vší slušnosti kamsi, výrokem - ,,No, taky jsem mohl skončit u pásu v místní rybárně,,

To je podle mého uvážení docela realistické stanovisko a výraz soudnosti.Nelehkým osudem se s prominutím ohání kdejaká ,,neumělecká šmíra,,  pofidérní kariéry, která se realizuje v spektakulárním dojemném velekýči zvaném ,,Třináctá komnata,, nevím jestli jste viděla,uvádí ČT.

Takže promiňte, argument ,,nelehkého osudu,, mě ani nedojímá ani nezajímá, protože ,,nelehký osud,, může mít jak těžce manuálně pracující, tak v současnosti ,,privilegovaní,, umělci i ,,umělci,, šoubyznysu. Rozdíl je jen v té skutečnosti,že,, nelehké osudy,, lidí  třeba v té zmiňované ,,rybárně,,v bulvarizující část veřejnosti nikoho nezajímají neboť nejsou ,,mediálně přitažlivé,,  

A na závěr a na vysvětlenou, aby bylo jasno, ten příklad, slušného pana z Hané, neberu v osobní rovině, i když se mě to přímo týká, jen jsem asi ,,nepochopil,, vaší kategorii

,,slušnosti,,

Nějak jsem se nechal unést,původně jsem chtěl raagovat  ne jiné pasáže z vašeho komentáře.

Přeji dobrou noc a pokud možno ,,bez zlého snu,,

82 quark quark | E-mail | 20. května 2010 v 23:13 | Reagovat

rucuk + nár,soc

Také děkuji, a jen doufám, že můj předchozí (81)komentář ,,bude čten a pochopen,, ve smyslu dialogu a porozumění,tedy nikoli ublíženosti,konfrontace atp. To bych si opravdu nepřál.

83 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 20. května 2010 v 23:22 | Reagovat

82 quark

Myslím, že Vám rozumím, ale Vaše nároky na lidi "nejsou z tohoto světa". Trošku míň může být paradoxně i víc.

84 babka babka | 21. května 2010 v 10:50 | Reagovat

rucuk+quark

Zdenál+quark

Přehnali jsme jednu bouřku, zažeňme i druhou. Není podstatné, kdo dřív podá pomocnou ruku, ale že ji podá je podstatné.Dík za pochopení

85 babka babka | 21. května 2010 v 10:50 | Reagovat

Pěkný den! U nás už místy svítí sluníčko:-)))))))

86 Hanako Hanako | 21. května 2010 v 13:10 | Reagovat

Paní Ruženko, vážím si toho, že jste si podiskutovali"ve vší slušnosti".Doufám, že na vašem blogu zůstanou diskuze i o nevznešených blbinách. Znáte to jistě také, starší lidé mají někdy den, kdy se jim nechce ani koukat nebo den blbec. Pak je takovéto nezávazné povídání o životě velmi osvěžující a dozvíte se věcí a ujistíte se, že vaše potíže nejsou nic zvláštního a ostatní je také překonávají. Zasměji se a je mi už líp.  Filozofové minulí a současní jistě prominou.

87 rucuk rucuk | E-mail | 21. května 2010 v 19:57 | Reagovat

86-Hanako, nebojte se , ty nevznešené blbiny se objeví, lidé už jsou takoví. Potřebují se i ve vyšším věku někdy ,,vyblbnout".

88 rucuk rucuk | E-mail | 21. května 2010 v 20:11 | Reagovat

81-quark, pochopila jsem co myslíte. Nevím, co přimělo pana Zdenka k tak ostrému vyjádření. Nevěřím, že to myslel doopravdy. Je možná jen pruďas, který se neovládl. Víte, je to opravdu ostré přát někomu hrob, ale ono také ,,imbecil" není zrovna lichotivé slovíčko pro normálního člověka. Je fakt, že bychom se měli všichni symbolicky ,,kousnout do jazyka", než vypustíme nějaké slovo. Být slušný za každé situace. To by ale asi člověk někdy opravdu vybouchl nadobro.

Víte, co si o 13. komnatách myslím ? (viděla jsem jich pár jen ze zvědavosti, co může být tou komnatou u poměrně populárních, slavných lidí) Totéž co vy. Každý druhý člověk prodělal nějakou operaci, měl v rodině smrt rodičů, či rozvod. Nebo nějaké jeho osobní pochybení- ,,chlast", drogy , kouření a následek- rakovina, to je přece jeho volba a takových je...

Divím se, kolik jich bylo perzekvovaných nebo aspoň někdo z rodiny, co všechno nemohli dělat a nakonec už to samozřejmě ,,nedohonili". Ztratila jsem k nim mnohdy díky různým podobným údajům obdiv jako k hercům, sportovcům atd. Jsou jako jiní lidé a druhé to nemusí ani zajímat ty podrobnosti.

89 quark quark | E-mail | 21. května 2010 v 21:59 | Reagovat

rucuk

Hodnocení zmiňovaného pořadu o ,,běsech třináctých komnat,, jste popsala přesně a výstižně, a protože považuji tento můj komentář za poslední ,chci vám i ostatním poděkovat a popřát, aby těch ,,třínáctých komnat běsů a zlejch snů,, bylo co nejméně.

Děkuji za korektně vedený dialog

Mějte se dobře

90 rucuk rucuk | E-mail | 22. května 2010 v 19:01 | Reagovat

89-quark- totéž přeji vám. Jen jeden názor, ve kterém jsme se shodly s kamarádkou (nebojte se, je mnohem více sečtělá než já a odbornice na věci hlavně z přírody, o kterých já nemám nic než povrchní nebo žádné znalosti): Na blogy se chodí bavit,  nehledá tam bůhvíjaké znalosti, odborné věci a informace hledáme jinde. Wikipedia  a j. nejsou neznámými pojmy ani pro ženy.  Určitou úroveň by ale měly mít i ty blogy a  diskuze k nim. Tak zase někdy na shledanou, až vám vyjde čas.

91 rucuk rucuk | E-mail | 28. května 2010 v 17:18 | Reagovat

Tak jsem se asi znovu provinila ,,lehkým" tématem o plavkách, ale dala jsem to jen kvůli,, vyrovnání" tomuto ,,trenkovému". Neodvážila jsem se zabrousit do spodního prádla žen, protože by mohl leckdo namítnout, že trojúhelníček a šňůrka upevněné v pasu či dokonce na bocích šňůrkami nejsou žádné spodňáry. Takový průřez ,,dámskými kalhotkami" by nebyl špatný. Zvláště se mi líbily jedny, které jsem našla v truhle na půdě u babičky. Bílé, tříčtvrteční nohavice s vyšívaným okrajem, v pase na  zavazovací pásek, který se zavazoval, tedy žádná guma, ale od zadu dopředu krásně zdvojený rozparek, vpředu zajištěný jen dvěma nítěnými knoflíky. To mohlo být praktické nejen na tělesnou potřebu.:-)) Pánské spodky to měly jen vepředu, pokud vím.

92 Hanako Hanako | 28. května 2010 v 19:13 | Reagovat

Od babičky vím, že původně spodní kalhotky nebyly v rozkroku vůbec sešité, až po 1.svět.válce se objevily kalhotky sešité, říkalo se jim reformky (snad jako reformované).  Staré paní prý ty nové nechtěly nosit.

93 jmeno me je nezajimave jmeno me je nezajimave | 29. května 2010 v 6:23 | Reagovat

ale reknu vam vsem k danemu tematu:

vsem odpovedim se usmivam ( s vyjimkou ucastnika pod jmenem QUARK)

od svych 20 let nenosim vubec zadne spodni pradlo a urcite mne az do srmti nebude zajimat to zacit delat :-)))))

u mych "protejsku" tedy u opacneho pohlavi mne taky vzdy zajimalo, aby nebylo zadne a nebo rychle pryc a na vzhledu a tvarech ci barvach...ne, opravdu nebyl nikdy zajem se tim zabyvat..

lituji, jestli nekoho svym nazorem pobourim ci zklamu, ale je to tak, jak rikam.

Preji vsem, at si take uziji, co se jim libi:-)))

94 rucuk rucuk | E-mail | 29. května 2010 v 20:52 | Reagovat

93- proč pobuřovat nebo zklamat, je to vaše věc- volba. Záleží na svrchním ošacení, jeho jemnosti, aby nedřelo, kde nemá . Skoti prý také pod sukní nenosí většinou spodky a když vítr zafouká...  Ale aspoň se ,,luftuje". Přiznám se ale, že si to třeba u sebe nedovedu dost dobře představit. Z vašeho textu není zřejmé, jakého jste pohlaví, takže fantazie může pracovat:-)))

95 rucuk rucuk | E-mail | 29. května 2010 v 21:04 | Reagovat

93- Už vím, vůbec mě to nepobuřuje, ale nevím, jak to celá ta léta vám vycházelo, že vám nebylo třeba nosit spodní prádlo. Je tam u vás dost horko, že?Zdravím a ozvěte se někdy:-))

96 rucuk rucuk | E-mail | 30. května 2010 v 17:03 | Reagovat

93-A stejně vám nevěřím to, s tím prádlem:-))))))

97 Zdenka Zdenka | 30. května 2010 v 18:28 | Reagovat

Tož já bych to věřila. Např. poč nenosit prádlo naruby, pro pohodlí kůže na těle, aby se nerozedírala tvrdými švy, cedulkami, nitkami, a přece aby bylo v teple,... ale stejně, víte, ... no nic, mlčím :-)

98 rucuk rucuk | E-mail | 30. května 2010 v 22:09 | Reagovat

97-Zdenka,vím, že kolikrát modelky, když předvádí šaty, které mají zcela hladký střih  a pásek od kalhotek a okraje by rušily dojem, chodí naoostro, ale teď, když už jsou taková tanga skoro neviditelná, mají aspoň ten trojúhelníček s průhlednými pásky sedícími jen na bocích a ty nejsou vidět.

Cedulky odstřihuji a ,,vytahám" ty zbytečky odevšad ze šatstva.

99 rucuk rucuk | E-mail | 31. května 2010 v 20:06 | Reagovat

Tak tyhle starosti vlastně už mít nemusím, zásoby mám a  zase budu přešívat, upravovat, dělat na bačkory ostruhy:-)) Copak bych dělala s tolika šastvem, které se mi za léta nahromadilo, navíc většinou z kvalitního materiálu (na to jsem si potrpěla).

100 rucuk rucuk | E-mail | 31. května 2010 v 20:08 | Reagovat

Mám plán: budu si dávat do,, prasátka" na zvl. výdaje: léky, léčení, na rozprášení - zadarmo nikdo ani tohle neudělá, že?:-))

101 Ivo L Ivo L | 4. června 2010 v 18:00 | Reagovat

[40] quark,

Myslím že vetšinou nejde o slaboduchost pisatelů, spíše o únik z reality a co je horší, o strach, realitu definovat.

A co je nejhorší, přiznat si svůj podíl na realitě.

102 rucuk rucuk | E-mail | 5. června 2010 v 16:25 | Reagovat

101-Ivo, definovat realitu dost dobře nejde, každý to bere z jiného úhlu pohledu, osobního názoru, znalostí té reality. Jsem už ve věku, kdy celkové dění neovlivním. Děti už máme odchované, vnoučata můžeme jen ,,rozmazlovat", navíc jsou už také skoro všechna dospělá, teď už jen ,,ujídáme" jako důchodci druhým z korýtka, ne?:-(( A ,,vykecáváme se na blogu:-))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx