Malé postřehy k summitu mocností.

8. dubna 2010 v 13:01 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
prezidentský speciál
Přiletěli, jednali, podepisovali, čas ukáže, zda se to odrazí ve světovém dění.












Nemíním hodnotit, komentovat důležitost a závažnost podpisu smlouvy o nukleárním odzbrojení , ani kritizovat, co nás bude ta čest, že se koná u nás v Praze, stát peněz, či jak to zvedne naši prestiž ve světě. To je věc jiných.
Ono bude stejně důležité v jakém rozsahu se bude smlouva plnit.
Spíše mě zaujala skutečnost, že by se měla podepsat PEREM PRVNÍHO PRESIDENTA T.G.MASARYKA.

Má to snad znamenat, že ta smlouva bude více platit? Je to pocta pro to PERO nebo naopak pro ty státníky, že jim to pero má být zapůjčeno?

Vím, je to jen maličkost v rámci toho dění, ale vzbuzuje to vzpomínky na skutky , plány toho našeho presidenta a jak nakonec vše dopadlo v celkovém dění.

Jen pro ilustraci jsem sem přenesla několik fotografií, aby bylo jasné, o čem píši...

Dodatek- aktualizováno po podpisu smlouvy:
-nebylo převedeno

Na videu Novinek bylo vidět, že podepisují zároveň, Obama dokonce levou rukou a všimla jsem si, že pera pak oba strčili do náprsní kapsy. Takžezřejmě to nebylo to Masarykovo pero. Tak o čem vlastně budeme debatovat? Škoda...
Stejně už v Kremlu uváděli, že nebudou-li plněny podmínky smlouvy, odstoupí od ní.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 xoxo xoxo | 8. dubna 2010 v 16:13 | Reagovat

Paní Růženo,

pokud se nad věcí trochu zamyslím, vychází mi z toho, že poctěni jsou tito státníci tím, že se mohli podepsat masarykovým perem, i když to pero se za současné naše představitele (snad částečně mimo Klause) musí šíleně stydět. Naši zemi v současné situaci Masaryk určitě vidět nechtěl.

2 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 8. dubna 2010 v 16:51 | Reagovat

[1] xoxo

Určitě máte nějaké spojení s dávno  zesnulým T.G.Masarykem :-)

Co ještě říkal?

3 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 18:03 | Reagovat

Podle toho co jsem kde četla, ani T.G.Masaryk neřešil vše ideálně a neměl vždy názory a skutky  správné, ale věřím tomu, že  konal podle svého dobrého svědomí a určitě ne  zištně. Byl také jen člověk omylný, myslel leccos dobře, měl však také kolem sebe různé lidi, jako jsou v každém režimu. Pak jen záleží na tom, kolik jich je ,,spravedlivých" a kolik  moci a peněz chtivých.

4 Houda Houda | 8. dubna 2010 v 18:45 | Reagovat

Rucuk(3)

Pokud prezident Masaryk "neřešil vše ideálně a neměl vždy názory a skutky správné" potom je škoda,že ten myšlenkový mág,který to o něm napsal nebyl sám našim prezidentem....mohli jsme být ve vatě....myšlenkové i finanční....

5 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 19:43 | Reagovat

4-Houda, Masaryka nekritizoval jen jeden člověk a ne ve všem. Postupem doby byl někdy až urážen- nemístně, kritizováno jeho jednání při formování republiky, politika v okrajových částech. Ale to opravdu nedělal přece on sám, měl na to lidi. Nakonec, projevilo se to nejen oddělením Slovenska v r. 1940, ale i při poválečném dělení. No a teď jsou různé  země tak rozfrckané, že jsou jen takové lehce ovladatelné státečky kteroukoliv mocnější zemí. Ale to už je jiný vývoj-

6 Houda Houda | 8. dubna 2010 v 20:10 | Reagovat

rucuk(5)

Dle mého názoru,tak jak já to cítím (a znám mentalitu slováků,žil jsem s nimi),k oddělení by došlo v každé době a za každého "počasí" kdy by to bylo jen trochu možné...a nakonec bylo po 89. roce.

Stačí si v knihovnách dohledat časopis My (My64,My65,My66,My67),který byl ve své době asi nejotevřenější,diskuzní časopis Československa(zvlášť pro mladé).

7 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 20:27 | Reagovat

3) rucuk: cituji shora uvedené: Na videu Novinek bylo vidět, že podepisují zároveň, Obama dokonce levou rukou a všimla jsem si, že pera pak oba strčili do náprsní kapsy. Zřejmě to nebylo to Masarykovo pero.

No, přiznám se, že když přijde poš'tačka s nějakým doporučeným dopisem, tak jí to pero taky "šlohnu" :)

A jinak, pro všechny snílky: pro nás, obyčejné lidi,  se tímto veledůležitým aktem nic nezmění.

Aneb slovy z pohádky: 1) Odvolávám, co jsem slíbil a slibuji, co jsem odvolal (podpisy veledůležitých smluv a slov politiků)

2) Našli, nebo nenašli...(se peníze z daní poplatníků na trachtace politiků)

8 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 8. dubna 2010 v 20:35 | Reagovat

[7] Pavlína

Můžete prosím vysvětlit, třeba stanovením kritérií, pojem obyčejnost/neobyčejnost lidí.

Dobrý večer

9 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 21:04 | Reagovat

Já jsem třeba obyčejný člověk.

Chodím do práce - jsem kuchařka, dálkovým studiem si dodělávám maturitu, vychovala jsem dceru a vychovávám další, starám se o manžela a rodinu. Mám vnoučka a nepatřím k lhostejným lidem. Nečekám, že mi někdy něco spadne zadarmo do klína, miluji knihy, psaní, kulturu, zvířata, děti, les, mám své záliby. Jsem aktivní v komunální politice, jsem aktivní při přípravách akcí v naší obci. Co je na tom neobyčejného?

10 Honza Honza | 8. dubna 2010 v 21:10 | Reagovat

Dohoda má podle některých zdrojů (BBC, Krone Zeitung, Rakousko) spíše symbolický, než praktický význam a dopad. Týká se totiž jen jaderných raket dlouhého doletu, kterých je na ruské straně už dnes méně, než požadovaných 700 (USA by měly snížit jejich počet na pzadovanou hranici - zhruba o 12%).

Počet atomových hlavic byl stanoven na 1550. Rusko má dnes odhadem (neoficiální počty) 2600 těchto hlavic, USA 2100-2200. Co je ovšem nové a zavádějící - počet speciálních nosičů jaderných hlavic (bombardéry s dlouhým doletem) bude zahrnut do tohoto počtu - jeden letoun jako jedna hlavice.

Počet těchto letounů je na ruské straně kolem 60, na americké straně o něco více, přičemž každý z těchto letounů (podle typu) může být technicky osazen 14-22 raketami s atomovými hlavicemi (které pak s tímto letounem platí jen jako jedna hlavice - teoreticky tedy 60 letounů (jako 60 hlavic) může mít až 1320 těchto jaderných hlavic v plném osazení.

Existující "rezervy" atomových hlavic na obou stranách (teoreticky určené k odstranění/zničení) se do limitu nepočítají. Přitom jich je na obou stranách odhadem kolem 6700.

Rakety středního doletu s jadernými hlavicemi nejsou ve smlouvě zahrnuty. USA jich vlastní zhruba 500 (z toho 200 v Evropě), Rusko kolem 2000.

K platnosti smlouvy je třeba schválení Senátu v USA a Parlamentu v Rusku, Vzhledem k obsahu se jedná spíše o "symbol" snahy o odzbrojení a ukázání ochoty k jednání o dalším odzbrojení u dalších kategorií zbraní v budoucnosti, než o opravdové drastické omezení...

11 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 21:20 | Reagovat

10-Honza, to je opravdu trochu drahý symbol. No, fakt je, že záznam oběhne svět, každý bude reagovat po svém a za čas asi celá smlouva zůstane založena. Je to asi jako s účetnictvím, kde se říká, že je to soustava přesných čísel upravených podle potřeby. Ale nosič hlavic počítat jako jednu jednotku, to už tedy...

12 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 21:31 | Reagovat

7-Pavlína, já pero nešlohám, spíš jsem občas, když jsem ještě měla zásobu propisovaček nějakou věnovala. Nebo si nosím někdy svoji, pro jistotu, ale naše si ji hlídá, už prý o několik přišla:-))

13 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 21:42 | Reagovat

Tak mě napadlo, že to pero nebylo originál, ale možná napodobenina. Plnicí pero bez ,,chrániče" by snad nestrkali do kapsy. Nebo se snad dělají zaklapovací a přitom na inkoust?

14 Honza Honza | 8. dubna 2010 v 22:02 | Reagovat

[11] rucuk:

Máte pravdu, je otázka, do jaké míry takové smlouvy dávají smysl, když nezahrnují pokud možno všechny zbraně (a že už dnes existují daleko modernější, než jaderné hlavice) - a to za jasných podmínek (počty, druhy, kontroly, sankce,...) - týkajících se všech států bez výjimek, ale také třeba počtu vojenských základen a počtu ozbrojených sil na území jiných států.

Existuje ještě "pravěká" rezoluce OSN, podle které jen vítězné mocnosti (USA, UK, Francie, Čína, Rusko) z 2. SV smí vlastnit jaderné zbraně, podle kterých dochází k takovým paradoxům, že na uzemí Německa jsou umístěny americké jaderné zbraně. Stejně tak neexistuje stejný přístup k zemím, které k těmto "atomovým mocnostem" nepatří, a přesto vlastní jaderné zbraně - příklad Sev. Korea, Iran, Pákistán nebo Izrael.

Prezident Medveděv si nechal otevřená "zadní vrátka" na vypovězení smlouvy za určitých okolností. Podle některých zdrojů by mohlo (jak v nedávné minulosti) dojít nesrovnalosti v názorech na možné plánování a vybudování raketové obrany ("raketový deštník"), ve kterém se americký zbrojní průmysl silně angažuje a "přes" NATO by mohl hledat jeho možné vybudování a umístění i mimo USA (např. Evropa :-) ).

15 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 22:09 | Reagovat

13) rucuk

Nejlepší propisky jsou ty 25 ks z Tesca za 12,- kč. Ty vám na tuty nikdo nešlohne :)  (ony totiž ani skoro nepíšou).

Jo a pamatuji si jako děcko, že si kdysi táta dovezl z ciziny propisku a na ní byla krásná ženská v plavkách, když jste ji obrátili vzhůru nohama, tak se svlékla a se ségrou jsme tu tužku ukazovali klukům ve škole za 5.- kčs. Jak to táta zjistil, tak byl mazec :)

16 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 22:11 | Reagovat

14-Honza, nejsem žádný expert na politiku, ale jak sleduji ten pořad v neděli ráno na Primě o událostech kolem II. světové války, stále více vidím, že touhou všech velkých zemí je ovládnout v každé době co nejvíce území, hlavně těch, kde  je nějaké přírodní bohatství a jdou doslova přes mrtvoly. Nevěřím už v žádné úmysly některé zemi pomoci ,,zkulturnit" život obyvatel, ale ovládnout ji při nejmenším ekonomicky.

Podle mého byla tato smlouva uzavřena hlavně proto, aby Rusko neztratilo možnost kontroly nad případným umístěním raketové obrany ze strany USA do Evropy, v blízkosti jeho hranic. Však uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. Velcí se domluví a my nakonec budeme muset na všechno kývnout...

17 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 22:17 | Reagovat

15-Pavlína, tak tu tužku se ženskou v plavkách měl brácha taky, byl to tehdy hit. My jsme měli největší odbyt v trafice na tužky jednorázové- nedaly se plnit, ale psaly dlouho. Za 2,50, později za 4,- Kč, podle dodavatele. Koukám, že jste byly se sestrou také pěkná kvítka. To se mi líbí:-)) Je na co vzpomínat. Jako když náš prostřední v 15 letech půjčoval téměř nedávno narozeného brášku spolužačkám z ekonomické školy k povození kočárku za 1 Kč. To byl skromný, že? Ony mi to pak v dívčím klubu prozradily. Mazec nebyl,,, malý" byl miláčkem děvčat.

18 RPG RPG | Web | 8. dubna 2010 v 22:20 | Reagovat

Proto by se hodilo přetvořit EU již konečně v něco smysluplného, aby Evropa patřila mezi ty velké a Rusko mezi ty malé, kteří budou muset kývnout.

19 rucuk rucuk | E-mail | 8. dubna 2010 v 22:33 | Reagovat

18-  Považovala bych za dobré, aby v Evropě státy držely při sobě , ale zachovaly si svoje ,,lepší" zvyky, nebyla taková rivalita a závist, hlavně však podpora vzájemná . Měly  by  zmizet ty rozdíly v přístupu k ostatním mocnostem. Neopisovat to horší, ale vzít si příklad z toho lepšího v každém státě.

20 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 22:50 | Reagovat

17) rucuk - :))))

21 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 8. dubna 2010 v 23:12 | Reagovat

[9] Pavlína

Aha, něco jako obyčejné východy a západy Slunce :-)

22 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 8. dubna 2010 v 23:22 | Reagovat

Řekl bych, že Obamova snaha domluvit se s Ruskem, je jistý přelom. Končí Cheyny-Bush-Rumsfeldovská politika "velkého klacku", která skončila jak hospodářským ( finanční krizí ) tak politickým ( patová situace v Iráku i v Afganistanu ) debaklem.

Velký guru republikánů v USA Alan Greenspan, sdělil po dvaceti letech produkce inflačních dolarů americké veřejnosti

"nepochopili jsme velikost rizik, která vedla ke krizi" nebo-li, byli jsme nadutí packalové.

Obama zatím prokazuje, že nejen krásně řadí metafory, ale taky umí najít základ pro skutky.

23 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 23:25 | Reagovat

No, to asi ne, protože když vychází Slunce, je to krása. A když zapadá a vy jste zrovinka tady u nás u vody a máte čas to vnímat a koukat se na to - je to neobyčejně krásné :)))

Jinak, neobyčejný člověk je pro mne můj táta. Čestný, pracovitý, empatický, milý, ochotný.... Pro někoho je to už jen starej dědek, pro někoho fér chlap, výborný pracant, fachman, pro mě je to ten nejlepší člověk na světě a vážím si ho víc, než sama sebe.

24 Pavlína Pavlína | E-mail | 8. dubna 2010 v 23:27 | Reagovat

Pardon, můj poslední příspěvek patří 21) Josef Sedláček.

25 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 9. dubna 2010 v 0:10 | Reagovat

[23] Pavlína

Pro vnímavé lidi je obyčejnost tedy jen zdánlivá?

26 Johanes Johanes | E-mail | 9. dubna 2010 v 18:19 | Reagovat

Prof.Masarykovi by ani v dnešní době nebyly nic platné jeho mravní a morální zásady,které prosazoval a uplatňoval v jeho době.Dnešní politický a diplomatický svět je zcela někde jinde.Možná ke škodě lidstva.

A pokud jde o podsouvané péro TGM k podpisu mezinárodního paktu(pokud nešlo o novinářský manévr),je to jen pouhá naiivita toho,kdo to vymyslel.Ti pánové k tomu mají vždy jen to své vlastní a zcela spolehlivé péro.Ještě nikdy v minulosti tomu nebylo jinak.Možná,že to ani nějaký protokol neumožňuje.Jde i o bezpečnostní aspekty.

27 rucuk rucuk | E-mail | 9. dubna 2010 v 18:40 | Reagovat

26-Johanes, pravděpodobně to bylo jen zbožné přání některého zpravodaje, aby byl jeho referát zajímavější. Nikde jinde se o tom nepsalo, jen pan Hanák si dělal legraci s těch řečí a informací kolem tím, že se ptal, jestli si vyměnili po podpisu pera a jestli byla zlatá, že to hlavně by ho zajímalo. Vždyť z bezpečnostních důvodů musí mít svoje pera, prověřená. Já jsem to zveřejnila pokus jste si všiml také spíše ironicky , prostě jsem chtěla ty dva celkem pohledné muže dát do blogu:-))) Ženská, no...

28 rucuk rucuk | E-mail | 9. dubna 2010 v 20:16 | Reagovat

-oprava- zveřejnila pokud jste si...

29 Pavlína Pavlína | E-mail | 9. dubna 2010 v 23:30 | Reagovat

25) Josef Sedláček - Dobrý večer, jestli mohu, navážu na váš dotaz - Pro vnímavé lidi je obyčejnost tedy jen zdánlivá?

Odpověď: nevím, pane Josefe, nejsem psycholog, ani filosof, ale vím, že to, co je pro mně naprosto obyčejné až fádní, někomu připadá navýsost nádherné a neobyčejné - stejně tak i naopak.

Dcerka mi kdysi dala CD s Lucianem Pavarottim a mě při poslechu jím zpívaných áriích tekly slzy. Miluji jeho hlas a hudbu, co zpíval. Pro mě je jeho poslech vždy neobyčejný zážitek, ale manžel je spíš "na Kabáty", tak se mi jen směje. A tak by se dalo napsat hodně o věcech a lidech obyčejných a neobyčejných, ale po odpracované 16-ti hodinové směně mi nějak ztvrdly prsty na klávesnici :)

30 Pavlína Pavlína | E-mail | 9. dubna 2010 v 23:39 | Reagovat

A zítra mě čeká ještě ranní a teď se ještě musím trošku biflovat do školy, tak vám přeji krásnou dobrou noc:)

31 Houda Houda | 10. dubna 2010 v 9:35 | Reagovat

Chjo...takové krásné téma k pranýřování a tady se rozebírá kdo z dvojice Obama-Medvěděv má jaké péro....

32 Honza Honza | 10. dubna 2010 v 13:10 | Reagovat

[31] Houda:

:-))))

Kdybyste četl pozorně úvodní článek, tak tam tu pravděpodobnou odpověď najdete :-)))

33 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 10. dubna 2010 v 15:50 | Reagovat

[29] Pavlína

Ta obyčejnost mne kromobyčejně zajímá...

http://josef.blogy.novinky.cz/1004/obycejne-stesti

34 Dědek Dědek | E-mail | 10. dubna 2010 v 19:15 | Reagovat

33 Josef Sedláček

Obyčejný člověk je ten, který musí za každého režimu dělat rychle, kvalitně, lacino a držet hubu.

Nikdo mu za jeho práci nedává žádné úplatky.

Nopak sám, když někde něco potřebuje, musí sáhnout hluboko do kapsy. Měl by mít alespoň dvě stranické legitimace a každé čtyři roky ukazovat tu, kterou má právě jeho šéf. /dřív na to dlouhá léta stačila jedna/  Je často šizen, podváděn a okrádán. Navíc se dnes jen těžko dovolá nějakého práva. Dalo by se ještě pokračovat, ale to snad už stačí.

35 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 10. dubna 2010 v 19:57 | Reagovat

[34] Dědek

Já to tušil, že obyčejný člověk je člověkem slušným :-)

36 rucuk rucuk | E-mail | 10. dubna 2010 v 20:58 | Reagovat

35-Josef Sedláček- není lepší být člověkem slušným, mít čisté svědomí, ať už tu nějakou legitimaci měl, či  má? Měl by se chovat tak, aby se mohl podívat do očí  nejen svým nejbližším,ale hlavně lidem všem, se kterými přijde do styku. Bez ohledu, jestli v některé straně je.  Nemusí být každému sympatický, ale stačí, když neexistují  lidé, kterým vědomě ublížil.

37 rucuk rucuk | E-mail | 10. dubna 2010 v 21:02 | Reagovat

31-Houda, krásné téma, nad kterým bychom se mohli nádherně dohadovat, kritizovat, nevěřit, mít radost, ale myslím, že budoucnost ukáže, že těch smluv, co už bylo a jak dlouho byla která dodržena do detailu? Těch kliček, obezliček se vždy najde, stačí slůvko jinak vyložit a je celá naděje i výsledek v háji.

38 rucuk rucuk | E-mail | 10. dubna 2010 v 21:06 | Reagovat

Jen počkejte, kolik dohadů a nařčení z nedobrých úmyslů se najde o katastrofě letadla s polskou delegací. Podle toho, co psali na Novinkách zahynulo 88 lidí  8 lidí posádky, to už je tragedie. A ještě k tomu polský president s chotí. Bylo dost lidí, kterým vadil a  začnou   dohady.

39 Lin Lin | 10. dubna 2010 v 23:37 | Reagovat

to [38] rucuk:

Paní Růženko, dohady se už objevily... bohužel...

Je mi z toho nějak smutno.

http://lancik.blog.idnes.cz/c/132709/Byla-smrt-prezidenta-Kaczynskeho-skutecne-pouhou-nehodou.html

40 rucuk rucuk | E-mail | 10. dubna 2010 v 23:44 | Reagovat

39-Lin, dala jsem na blog malý článek o té události. Předpokládám, že tam možná budou čtenáři sdělovat co kde četli a slyšeli. Je to smutné. Chtěla jsem psát pokračování Anduličky, ale nemám srovnané myšlenky, musím myslet na všechny pozůstalé. Nepomohou velké důchody vdovám, dětem, jejich blízcí tak nečekaně a hromadně - podle mne zbytečně- odešli. Proč tak honili čas, kdo dal pilotovi příkaz přistát , přestože dostal varování. Myslím, že z jeho hlavy to nebylo. Nestihli by začátek!?!

41 vlasta marie vlasta marie | 11. dubna 2010 v 17:18 | Reagovat

Cela ta smlouva je  uklidnujici divadelko pro svet.

Vyznam by mela, kdyby se ji ucastnily vsechny zeme, ktere maji nuklearni zbrane a nasledne se stanovil dohled.

42 bla bla | 11. dubna 2010 v 18:16 | Reagovat

41: máte pravdu. Ale je to argument, že by vlastně bylo lepší neudělat vůbec nic?

43 rucuk rucuk | E-mail | 11. dubna 2010 v 19:28 | Reagovat

41,42- Myslím, že každý vstřícný krok je k něčemu dobrý, pokud by nebyla žádná nemohly by ty mocnosti tlačit na ostatní, aby přistoupili k dohodě a tím byli nuceni zmenšit to šílené  zbrojení.

44 vlasta+marie vlasta+marie | 13. dubna 2010 v 4:31 | Reagovat

[42] bla, 11.4.2010 18:16

41: máte pravdu. Ale je to argument, že by vlastně bylo lepší neudělat vůbec nic?

Urcite.....proc delat nesmyslne veci a jeste za to vyhazovat penize? Jenom ochranka tech dvou  "svetovych" hlav stala Ceskou republiku 50 milionu a o dalsich nakladech presna cisla se nedozvime,  a to na dluh!!

Meli si tu blbou smouvu podepsat bud v rusku nebu v usa.. to je mi jedno, ale co mi neni jedno, ze cesi to budou v budoucnu splacet tu saskarnu..

45 vlasta+marie vlasta+marie | 13. dubna 2010 v 4:35 | Reagovat

[43] rucuk, E-mail, 11.4.2010 19:28

41,42- Myslím, že každý vstřícný krok je k něčemu dobrý, pokud by nebyla žádná nemohly by ty mocnosti tlačit na ostatní, aby přistoupili k dohodě a tím byli nuceni zmenšit to šílené zbrojení.

Ruzenko, zavidim vam vas optimismus.

Tady jde o silu a nadvladu a za teto situace slovo jako vstricny krok nema vubec smysl pouzivat. Vzdyt i po snizeni vseho toho arzenalu, kazda strana bude mit dost na to, aby 4 x zlikvidovala svet, a to nemluvim o statech, jako napr. Izrael, Cina.. ti maji take dost hlavic.

Proc nikdo nezminuje chemicke zbrane, vakuove, ty jsou dnes zrovna tak nebezpecne, ale o nich nikde ani zminka.

Je to vsechno jenom komedie pro media a uklidnovani verejneho mineni, protoze, kdo to vsechno plati, jsou obycejni lide jako vy nebo ja...

Srdecne zdravim, MD

46 rucuk rucuk | E-mail | 13. dubna 2010 v 11:04 | Reagovat

Možná se báli ve svých zemích to podepsat, v Rusku kvůli atentátům a to samé v Americe. Oni ti zbrojaři by už někoho našli. Jen to nemuselo být zrovna u nás, jsme holt ,,ve středu" a máme krásné ,,kulisy" historické.:-((

47 jan+rich jan+rich | E-mail | 16. dubna 2010 v 21:47 | Reagovat

Milá RUCUKU,

obsah smlouvy přeci není v peru našeho Prvního prezidenta.Není ani v tom,je-li podepsán levoruce nebo pravoruce.Je v obsahu.Ten není nic moc.Ale zaplaťpánbůh za něj.Bojujte dál.Váš Rich.

48 rucuk rucuk | E-mail | 17. dubna 2010 v 16:35 | Reagovat

47-jan+rich, Zcela s vámi souhlasím. Jen bych ráda věděla za co bojuji. Jen glosuji dění, všímám si všedního života lidí, vkládám jejich příběhy do svých pokvídek na pokračování, které mají jen zájemce bavit, nikoliv poučovat  nebo za něco bojovat. Docela mě baví, že sice se mnou někdy nesouhlasíte (ač máme vlastně na něco názor podobný), dokonce mě někam posíláte, ale přesto vám to nedá, abyste na mé články aspoň někdy  ,,nezabrousil". :-D

Trochu jen tak bojuji za právo žen také na něco své názory moci projevit. Bábrlinka skoro z podskalí(máme tady také skálu vápencovou- hodně už odstřílenou, vytěženou) a ona si dovolí se plést do literární činnosti pánů a mladších ročníků- ta drzost, že?

49 rucuk rucuk | E-mail | 17. dubna 2010 v 16:36 | Reagovat

ne pokvídek- povídek

50 rucuk rucuk | E-mail | 18. dubna 2010 v 0:23 | Reagovat

Tak jsem četla, že v r. 1987 si presidenti SSSR a USA pera vyměnili, to se nebáli, že je tam bomba? Gorbačov a Reagan, to už byla,, předzvěst" velkých změn ve světě. Jen to dodržování úplné asi moc nebylo.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx