.

Bloguji od 11.srpna 2008 - - k této vzpomínce přidejte 1 rok.
Jsem tady s Vámi ráda, jste zde všichni vítáni.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Majitelé aut- těšte se !!!

1. února 2010 v 15:05 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
Celosvětová krize nutí výrobce aut k maximálnímu šetření. Jako první zareagovali Američané.
Pohotově nabízí na trh nové typy aut... Upravené světové značky...


Jak se vám líbí??????? Berete??????
Smart
Smorvette

Smorsche

Smamborghini













Smustang



Dobré?

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Demokritos Demokritos | E-mail | Web | 1. února 2010 v 15:47 | Reagovat

Proč ne? Konec konců, k čemu jsou vozy s pětilitrovými motory a maximální rychlostí blížící se výkonem a rychlosti závodním monopostům? K tomu, abych se přepravil z bodu "A" do bodu "B" ? To dozajista ne.

2 rucuk rucuk | E-mail | 1. února 2010 v 15:54 | Reagovat

Také bych brala ta autíčka, ale uzemnil mne ten Smustang:-))

3 Demokritos Demokritos | E-mail | Web | 1. února 2010 v 16:37 | Reagovat

[2] Také úsporné řešení. Opotřebuje jenom dvě podkovy namísto čtyř :-)))

4 honza+1 honza+1 | E-mail | 1. února 2010 v 18:24 | Reagovat

A zbytek loga Smustanga má Sferari :o)) ?

5 Glosbloger Glosbloger | 1. února 2010 v 18:38 | Reagovat

Při naší smůle se u nás budou vyrábět sSmuosly.

6 Glosbloger Glosbloger | 1. února 2010 v 18:39 | Reagovat

Oprava: Smuosli

7 GARGAMEL GARGAMEL | 1. února 2010 v 18:58 | Reagovat

Zachvilku nám nezbude ani na Maluchy,tak dopadnem s financemi.Oprášíme kola Ukrainy a budem rádi,že je máme.

8 jurasek jurasek | 1. února 2010 v 19:20 | Reagovat

Nevím v kolikati procentech jsem řídil auto,které bylo plně obsazeno-Ve 2%

Dva spolucestující-4%

jeden spolucestující-15%

Tak nač veliké auta.Jednou mi řekl na technické technik,že někteří najedou tolik km.že by mněli levnější taxi.I to je názor.Je tolik tipů aut,že si může každý vybrat a ameriku k tomu nepotřebujem.Nebo jste si nevšimla,že v evropě malá auta už dávno jezdí???

9 rucuk rucuk | E-mail | 1. února 2010 v 20:02 | Reagovat

8-Jurášku, určitě, dávno, ale nevšiml jste si, že to je vlastně fór? Předek klasický,,,zadek" ušmiknutý, zřejmě autorem ,,souboru", který koluje na netu. Už ten chudák mustang- tedy kůň? Také názvy těch aut:-)))

10 rucuk rucuk | E-mail | 1. února 2010 v 20:03 | Reagovat

Ušmiknutý a nasazený na zkrácené ,,tělo".

11 Glosbloger Glosbloger | 1. února 2010 v 20:16 | Reagovat

Ale hezký, připomíná mi pštrosa.

12 rucuk rucuk | E-mail | 1. února 2010 v 20:48 | Reagovat

11-Glosbloger- no fakt, když tak na něj koukám a sundám si brýle O-))

13 rucuk rucuk | E-mail | 1. února 2010 v 21:01 | Reagovat

Chudákovi nechali jen hlavu a zadek- někdo si pohrál...

14 Kunc Kunc | 1. února 2010 v 21:03 | Reagovat

Pohodlně se parkuje u psa v boudě, a nemusíte mít strach, že ho někdo zcizí, nebo ukradne.

15 jurasek jurasek | 2. února 2010 v 9:10 | Reagovat

Rucuk Nevím jestli to jsou opravdu auta nebo fotomontáž ale proti gustu.........Mně se to moc nelíbí

16 GARGAMEL GARGAMEL | 2. února 2010 v 9:20 | Reagovat

Rucuk tady popisuje moc hezky takzvanou fotomontáž a je směšné,že se najdou i takoví moulové,kteří to nepoznali.Jsou tu  však i opravdové miniatury jako ten SMART,nebo DAIHATSU,Maluch-Polský to kozí dech a spousty mrn"ousů ale češi raději silné koně,hlavně p.podnikatelé,jakpak by vypadali bez sebevědomí.Když dnes vidím ty minikapitalistické České nuly,co za jeden rok chtějí být milionáři,atímto stylem se prezentují,že se předvádí v bourácích,tak je mi s toho nablití.Trabíka z NDR bych jim dal a díval se na ty kyselé ksichty v kravatách-to by byla zábavička!

17 jurasek jurasek | 2. února 2010 v 9:36 | Reagovat

Gargamel Je směšné,že se najdou i takoví moulové,kteří to nepoznali.Já vám nerozumím.Nás mouly haníte,české nuly pomlouváte,Sám nad taléřem se žrádlem slintátea tak mi napište co je tak zvláštního na tom koňovi,co jsme mněli poznat?

18 jurasek jurasek | 2. února 2010 v 9:41 | Reagovat

10 Rucuk-nic nového pod sluncem. Za dřívějšího režimu se zkracováním aut dělaly přívěsné vozíky za auta.

Já jsem viděl vozík z trabanta ,felicie a škoda 1000MB.-Moc povedené.

19 tereza tereza | Web | 2. února 2010 v 10:06 | Reagovat

Proč ne? Se stále menšími místy na parkování..

20 GARGAMEL GARGAMEL | 2. února 2010 v 10:45 | Reagovat

Omlouvám se Jurásku jestli jsem to tak říkal,myslel jsem tím jen to,že tam někdo nepostřehl tu podstatu,když není motorizující a auta ho nepřitahují tak takovým to to patřilo,né Vám,Jurásku.Možná jsem tento vtípek trochu přestřelil.Nešel by jstze semnou na pořádný žvanec?Žrádlo přitahuje většinu normálních lidí tak věřím že semezi ně počítáte,jedině by jste byl anoretik,pak se o mlouvám,to půjdu bez Vás.Tak už nic vezlém,jsem nyní asi v mnoha očích drsn"ák,ale není to tak,jen to tak krutě neberte.Asi přestanu lést na blogy,když mi to tady tak dáváte doslova vyžrat?!

21 honza+1 honza+1 | E-mail | 2. února 2010 v 12:00 | Reagovat

Jurášku , v osadě Hanička , v Orlických horách měl jeden místní obyvatel vyrobenej minivalníček z Velorexu :o))

Úžasný vozítko :o))

Každej turista , co šel okolo a neměl s sebou foťák , se pak náležitě otituloval , protože i když počasí stálo kolikrát za prd , tohle roztomilý přibližovadlo každýmu zvedlo náladu a byla věčná škoda si ho nezvěčnit :o))

Dokonce jsem několikrát potkal lidi ( já tam jezdil šmajdat po linii opevnění ), kteří se na Haničku vraceli jen proto , aby si tu třiapůlu v teplákách mohli tentokrát vyfotit :o))

Krásný den :o)

22 lorenzo lorenzo | E-mail | 2. února 2010 v 12:19 | Reagovat

to 16) a 17),

Pánové, nějak jste si neporozuměli, ačkoli máte na mysli zřejmě jedno a to samé a to kritický pohled na dnešní zdegenerovanou společnost. Plně se přikláním k charakteristice českých mini-"kapitalistů", jak je popsal Gargamel. Ještě bych dodal, že mezi těmi čs. minikapitalisty tvoří převážnou většinu vlastně nano-kapitalisté. Čím menší mozek, tím větší auto aby tím vykompenzovali jejich mentální deficity. To můžete vidět denodenně na dálnicích. Pokud se vymlátí sani mezi sebou, je to OK ale oni většinou vyvraždí ty automobilisty, kteří jezdí v těch smartech či v jiných ekologicky přiíjatelných vozidlech. To se bohužel netýká jen těch tupců ve služebních vehiklech ale 75% čs. současné populace, jak se obávám. Hmatatelný pokrok směrem k tolerantnější a humánnější společnosti nelze od Čechů v dohledné době očekávat. Budou ještě dobré 2 generace bojovat se svými komplexy méněcennosti vůči západním státům. To je patrné už i z toho, jak se neustále a za každých okolností snaží srovnávat se se západem. Při tom permanetním porovnávání však zapomínají to nejdůležitější. Západní Evropa potřebovala 60 let aby se dopracovala dnešního stavu vývoje, jak hospodářského, tak kulturního. Během tohoto rozvoje se dopustily západní civilizace spousty chyb ale celkový vývoj je myslím pozitivní. Češi měli šanci se těm chybám minulosti vyhnout a přivlastnit si jen ty pozitivní aspekty vývoje posledních 60 let. Namísto toho sedli na lep "velkému mysliteli" čs.národa a dovolili mu, aby uskutečnil své scestné představy o privatizaci národního hospodářství. Tím umožnil to, že více než 3/4 čs.národního majetku patří dnes cizincům. Západní koncerny ovládají čs.hospodářství pomocí najatých čs.lakajů, kterým poskytují určité privilegie, na př. služební BMW nebo Audi a platy okolo 3 až 5 tisíc Euro, což není na západě žádný nadstandard. A hle, z ubohého přístipkáře, který se ještě před 20 lety hrbil a neodvážil se podívat komukoli zpříma do očí se stal "velký" mikrokapitalista. Nejhorší na tom všem je, že se i nynější čs. mladá generace po vzoru svých vládních a veřejných představitelů domnívá, že zvýšení životního standardu lze docílit podrazy, zlodějinou a korupcí. A to by se mohlo vymstít. Anarchie a negace duševních hodnot nevedou k blahobytu ale k morálnímu marasmu a k zániku společnosti.

Milá autorko, omlouvám se za odchýlení od daného téma. Zdar a sílu! lorenzo

23 jurasek jurasek | 2. února 2010 v 12:59 | Reagovat

20 Gargamel: )):-D))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Jinak ano jsem anorektik asi pětinásobný.

21 Honza :To jsem asi neviděl.

22 Lorenzo: Nelze jinak než souhlasit, s tím, že kreténi žijí na celém světě

24 Hanako Hanako | 2. února 2010 v 13:59 | Reagovat

To  je pořád Američani, Amerika, Češi co se podceňují. Pardubice mají v městském znaku toho zkráceného bílého mustanga už několik století.  Tak kdo byl první?

25 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 15:13 | Reagovat

24-Hanako, když čtu ty reakce na článek myšlený opravdu jen humorně , tak si myslím, že dost mužů nevěří, že by se ženská mohla zasmát něčemu tak docela záměrně potvořenému. Samozřejmě, že různá vozítka, co si lidé vymysleli a byli to muži- hračičkové, docela sloužila nejen k jízdě, ale hlavně k pobavení nejen autora, ale i přihlížejících, tak proč ne zrovna ta auta, která byla většinou synonymem síly a touhou všech chlapů, kteří chtěli silné, krásné auto. Někdo si udělal legraci a zviditelnil to právě tím ,,vykrojeným" mustangem.  A že jsou Evropané (i Češi) většinou první ve všem je přece jasné. Kolik se jich v časech minulých vystěhovalo do Ameriky a udělali tam kariéru. Tak co závidět, že?

26 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 15:13 | Reagovat

Ten pardubický kůň nemá ocas, heč!:-))

27 Hanako Hanako | 2. února 2010 v 17:12 | Reagovat

Zadek z toho koně zůstal v Itálii, třeba z toho vznikl  smart fiat.Neříkalo se mu nákupní taška na kolečkách?

28 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 17:26 | Reagovat

27-Hanako- tak to slyším -tedy čtu- poprvé. Ale mě se ta malá auta vždycky líbila, zdála se mi pohyblivá a ne tak nebezpečná. Jen dlouháni tam asi museli rolovat nožičky.

29 Hanako Hanako | 2. února 2010 v 17:30 | Reagovat

28-rucuk  Vidět téměř dvoumetrového chlapa, jak se souká ven, byl úchvatný zážitek, Vypadal jako když vychází na pokračování.

30 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 17:48 | Reagovat

29-Hanako- živě si to představuji..:-)))))

31 velká voda velká voda | E-mail | 2. února 2010 v 18:13 | Reagovat

Jo - tak nákupní tašku na čtyřech kolech mám teď já! Nejsem dlouhán, mám jiný problém. Vydechnu, nasoukám se, nadechnu se - a břichem si zamknu volant... :-)))))

32 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 19:34 | Reagovat

31- Nadi, moje fantazie pracuje, muž mi tu brble, že jsem chechtalina, neví, čemu se pořád směju dokonce nahlas.

33 Mayim Mayim | E-mail | 2. února 2010 v 19:45 | Reagovat

31) to je pravda, byla jsem u toho!!! :-))))

34 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 19:55 | Reagovat

33- Mayim, a co? Smála jste se nebo raději ne, abyste nějakou nechytla??

35 Mayim Mayim | E-mail | 2. února 2010 v 20:03 | Reagovat

34) smály jsme se až potom, když jsme zjistily, co se stalo...

36 stepan stepan | 2. února 2010 v 20:49 | Reagovat

pěkná hovadina

37 rucuk rucuk | E-mail | 2. února 2010 v 21:56 | Reagovat

36-stepan- co??????

38 JM JM | 3. února 2010 v 0:18 | Reagovat

Paní Růženko,

máme od loňska SUZUKI SPLASCH a dobrý. Je vyšší, pohodlně se nastupuje, krátké, to ocením při parkování. Má malý kufr, ale nákup za 2000,- ta šupne jak nic. Při sklopení zadních sedadel jsme vezlo i 6 beden meruňek. Spotřeba 5,8 l. Takové malé důchodcovské

39 rucuk rucuk | E-mail | 3. února 2010 v 12:06 | Reagovat

36-JM, auto je výhoda, to vím. My jsme je celý život neměli, nebylo kam jezdit, protože na Slovensko pod Košice bylo lepší jet vlakem, střídali jsme se, aby si babička užila vnuků a autem by byla cesta náročná. Kvůli tomu jsme ani nechtěli chatu , do práce jsme měli oba blízko, při nejhorším se jelo na kole, tak i do okolí  výlety na kolách. No a pak, když byli kluci větší jsem měla docela strach. Když si auto pořídili sami, je to jejich věc a stejně se o ně pořád bojím. Já bych řídit nechtěla v tom provozu, obdivuji všechny, kdo to umí dobře a jezdí slušně. Muž o to také nestál, jezdí více na kole.

40 lorenzo lorenzo | E-mail | 3. února 2010 v 14:10 | Reagovat

to 23) Jurasek

Vážený pane, máte naprosto pravdu, kreténi žijí všude, USA a Německo nevyjímaje. Poznal jsem jen Američany žijící v Evropě, s těmi se dá ještě vyjít. Ale ti, kteří za celý život nevytáhli paty z jejich rodné hroudy předčí svou omezeností i ty nejhorší představy.

pro autorku

Paní Ucekajová, nevím, zda to s těmi ekologickými auty myslíte ironicky, ale Američané jsou s odstupem ti poslední, kteří začali stavět úsporná auta. Ty obrázky nahoře jsou povedené fotomontáže a dobré pro zasmání. Ovšem ten problém je až příliš vážný, než abychom se nad tím jen pozasmáli. Luxusní, sportovní auta typu Maserati, Lamborghini, Ferrari či Porsche s těmi 300 až 500 HP tu hrají podřadnou roli, protože to jsou buď jen kusové výrobky nebo velmi malé serie. Pro přírodu mnohem škodlivější a pro ostatní účastníky dopravy zvláště pro chodce nebezpečnější jsou ty jejich posr..é  terénní vozidla t.j. jeepy, Landrovery, IVECO/Santanas a pod..  Nejen pro jejich špatné jízdní vlastnosti a tím pádem zvýšené riziko nehody při vyšších rychlostech ale hlavně pro jejich velkou spotřebu nafty a v důsledku toho nadměrné produkci CO2 a výfukových plynů, které obsahují mikročástice nedokonale spálených karbonových sloučenin vyvolávajících rakovimu.

Promiňte můj mentorský tón ale pro mě je problém vzrůstajícího znečišťování životného prostředí naprosto prioritní a my se s ním nevypořádáme tím, že si trochu popovídáme a zašpásujeme. Ačkoli jsem trochu mladší než Vy, patřím tak jako Vy k té generaci, která tyto problémy zavinila, ať už aktivně, což se Vás ani mě netýká nebo pasivně a tam patříme oba, protože jsme, nejen my dva ale drtivá většina naší generace nic podstatného nepodnikli, aby naši potomci (děti, vnuci, pravnuci) nemuseli vegetovat v otrávené a v devastované přírodě. Bude-li tato planeta za 50 let vůbec ještě existovat. Zdraví lorenzo

41 matka matka | 3. února 2010 v 14:19 | Reagovat

Dovolím si připojit se k předchozímu komentáři, protože křivka obsahu CO 2, metanu a dalších plynů v atmosféře je taková, že i kdyby se všechno znečišťování stoplo, pár set let potrvá, než se vše vrátí na úroveň před průmyslovou revolucí, nebo alespoň na úroveň 60tých let.

A nyní si představte, že se zvýší životní úroveň třeba jen v Číně a každý z obyvatel bude vlastnit automobil. Co to udělá...

42 rucuk rucuk | E-mail | 3. února 2010 v 14:26 | Reagovat

38-lorenzo, máte naprostou pravdu. Aut je čí dál více. Já ale vidím souvislost s tím, že ekologištější hromadná doprava je stále více vytlačována a také převážení zboží, výrobků je stále více provozováno auty. Nejen, že ničí silnice a zamořují okolní přírodu, ale zhoršují podmínky pro ty, kteří se jinak do práce či na nákupy z vesnic nedostanou. Vlaky jsou neustále rušeny, prý pro nerentabilní provoz, což někde není pravda. Když ale čtete, jak drahá je na př. cyklostezka ( v Praze ) přejde leckoho chuť je stavět. Odlehčilo by se tím provozu na silnicích a cyklisté by jich určitě využili, pokud by byly i mezi obcemi. Obyčejní lidé toho nezmůžou moc. U nás se má stavět spalovna, proti které je hodně lidí, byla dokonce rozhodnutím soudu zamítnuta a co myslíte, že se stane. Představitelé obce prý změní územní plán obce, aby umožnili její výstavbu. Někdo to zřejmě dostal zaplacené nebo má na tom osobní zájem. Tím humorem se lidé odjakživa  tak trochu bránili proti nepravostem. Člověka to štve, ale co dělat? Vždyť i na to třídění odpadu leckdo ,,kašle", my se snažíme, ale jsou lidi, kteří prý na to nemají čas. Však to poznají později, až nebudou mít kam jít za čerstvým vzduchem.

43 Hanako Hanako | 3. února 2010 v 20:53 | Reagovat

to 38 lorenzo -nevím, jak jsem za minulého režimu mohla zabránit tomu, aby se v elektrárně používalo nekvalitní uhlí a znečisťovalo se ovzduší.Snažili jsme se vždy chovat k přírodě ohleduplně a jako důchodci jsme k tomu i nuceni.Důchody jsou nevalné, auto máme malé a každou jízdu si vždy promýšlíme.Lékař-lékárna-nákup-úřady-návštěva dětí, to vše za jednu jízdu.Nespalujeme PET lahve a podobné ohavnosti, třídíme odpady.Spíše by si tu kritickou situaci měli uvědomit ti mladší,zbytečně nejezdit auty a tolik neplýtvat.Ovšem, když jen promluvíte na toto téma, většina odpoví,že neví,proč by se měla omezovat,že žije jen jednou.

44 kloistr kloistr | 4. února 2010 v 11:21 | Reagovat

Osobne davam prednost vetsim autum, ne kvuli jejich obsahu motoru, ale spise vetsi sanci pri prapadne nehode tu nehodu prezit. Je rozhodne rozdil narazit do neceho v Land Roveru a nebo v maluchovi. Ja tem nakupkam proste neverim. Ale clanecek je to pekny. :o)

45 Hanako Hanako | 4. února 2010 v 12:36 | Reagovat

to kloistr - Máme zkušenost s Daewoo Tico ,to byla opravdu malá plechovka,ale posloužila dobře. Nyní nás vozí Kia Picanto, je trochu šiřší a odolnější. Na parkovišti se snadněji najde nějaká škvírka, dobře se na silnici otočíte. Zatím chválíme, přeji,ať se nám i vám nehody vyhýbají.

46 rucuk rucuk | E-mail | 4. února 2010 v 20:08 | Reagovat

Každý, jak  je zvyklý  a přeji všem , ať v malých tak velkých  autech, aby jezdili opatrně  a bez nehod.

47 rucuk rucuk | E-mail | 10. února 2010 v 19:49 | Reagovat

Automobilisté, nebyla by v této době( zasněžené) lepší u aut větší kola a ještě s řetězy?

48 rucuk rucuk | E-mail | 14. února 2010 v 12:04 | Reagovat

Dnešní debata na Primě byla o silnicích, jejich opravě, stavbě , poplatcích- mýtném o víkendech. Tam jsem si z toho vydedukovala, že by se ta malá auta vyplatila. Poslat se zbožím, pokud to jde raději dvě menší dodávky než jeden kamion, dopravu zajišťovat mikrobusy, kde to jde a jezdí méně lidí. Stejně ty poplatky zaplatíme v cenách zboží. Co vy na to?

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama






Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx