Situace se vyhrocuje - anketa k volbám.

3. září 2009 v 9:43 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
Na základě všech možných vyjádření v tisku , televizi, rádiu, k současné politické situaci, diskuzím kolem termínu konání voleb, by mě zajímala reakce, či spíše mínění čtenářů k termínu voleb.


Čas běží, politici jednají, jak to dopadne, nelze předpokládat, ale co si o termínu voleb myslí lidé, kteří by už určitě chtěli klid, slušně placenou práci, zachování právního státu, důstojnosti všech zástupců - představitelů republiky?
jdeme dál












alt="změna vlády?" title="změna vlády?" width="320" height="89" class="left" />






















Proto bych požádala čtenáře o vyjádření jejich postoje hlavně tím ťuknutím na příslušný řádek ankety. Pokud myslíte, že by tam měl být jiný dotaz a máte jinou odpoveď, lze doplnit v komentáři.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 3. září 2009 v 12:03 | Reagovat

Dobrí poledne.

Paní Ružo, nemyslím, že z ankety někdo zmoudří. Jediné co by mělo být jisté je, že Ústavní pořádek by měl být nedotknutelný.

To že máme na Hradě blbce, který podepíše co si zamane a napadá Ústavní soud, je konstanta právní zhůvěřilosti v ČR.

Měnit jednorázovým zákonem ústavní pořádek, protože se to někomu hodí, je vizitka davu blbců a stavu České banánové republiky.

2 DAP DAP | 3. září 2009 v 14:06 | Reagovat

Urážet presidenta republiky - to nesvědčí o příliš vysokém intelektu.

A také - Ústavní soud tvoří jen 15 lidí s prakticky neomezenou mocí bez jakékoli kontroly. A navíc právě bez jakéhokoli mluvčího, kterého vyhodili.

Takže dokud pan předseda Ústavního soudu jasně a pregnantně neobhájí kroky, které jeho Ústavní soud učinil a neodpoví na vážné právní pochybnosti formulované mimo jiné zástupci katedry ústavního práva Právnické fakulty UK v Praze stran toho, že se sám Ústavní soud těmito svými kroky dopustil vážného porušení Ústavy, do té doby nemá tento Ústavní soud moji důvěru !

Zdůrazňuji, že ani sám Ústavní soud nemůže být nad Ústavou samotnou a je na něm, aby rozptýlil veškeré možné pochybnosti o ústavnosti kroků jeho 11ti soudců (2 byli proti a 2 chyběli) !

3 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 3. září 2009 v 14:39 | Reagovat

2 DAP

Chudáček Ústavní soud, snad se bez té Vaší důvěry nepoloží.

Ponechávám si názor na prezidenta beze změny i s nízkou hladinou intelektu ( ani nevím, co to je ).

Neztotožňuji se s Vámi, že president ČR je dosud nedoceněný kandidát na Nobelovu cenu, ze ekonomii, za ekologii, za kritiku evropské integrace, za lesnictví, za politiku pravicovou s komunistickými hlasy podle potřeby a zejména za výklad práva k privatizaci, k Ústavě, k Nejvyššímu správnímu soudu a k soudu Ústavnímu.

Snad mu ještě narostou svaly, aby všechny potenciální ceny navěšené na saku alespoň jednou ročně ( nejlíp k výročí založení ČR ), vynesl na procházku.

4 DAP DAP | 3. září 2009 v 16:57 | Reagovat

nar.soc [3] :

O mě přece vůbec nejde. Jde o to, že ústavní právníci zveřejnili s jasnými argumenty vážné pochyby o ústavnosti postupu soudců Ústavního soudu. A to je zatraceně vážná věc !

Jinak si napříště laskavě "nechte od cesty" Vaše lživá a ironizující tvrzení o presidentovi a o tom, co jsem měl údajně o něm napsat s čímž se potom tedy neztotožňujete. Víte dobře, že jsem tady ani nikde jinde nic takového nenapsal a používáte zde zbytečně útočnou a ironizující demagogii.

Máte plné právo nemít presidenta rád, ale můžete se aspoň chovat slušně !

5 zdenek zdenek | 3. září 2009 v 17:03 | Reagovat

Nechal bych je všechny Vašky i šašky hádat mezi sebou. A nechal bych vládnout úřednickou vládu. Ta nemá zapotřebí si honit tričko a dělat naschvály konkurenci. Může makat pro všechny.

6 Saltos Alim Saltos Alim | E-mail | 3. září 2009 v 17:41 | Reagovat

Proč by nemohly být volby třeba  až po Vánocích? Úřednická vláda si vede dobře. Omezený mandát - co to je -  je to vláda nebo není?  V celém problému mne ale zaujala jiná věc, to je celkem jednoduché  měnění ústavy. A tak si občané vzpomeňte kolik námitek o obtížnosti měnit ústavu bylo předkládáno když se začalo jednat o novém způsobu volby presidenta. To prostě nešlo !!

7 hejtman Šarovec hejtman Šarovec | 3. září 2009 v 17:57 | Reagovat

[4] DAP,

Vážený, svými tvrzerními oponujete sám sobě.

"ústavní právníci zveřejnili vážné pochyby o ústavnosti postupu soudců Ústavního soudu."

To je parafráze ukazující na nesmyslnost Vašich teorií. Pokusil jste se to přečíst?

Ústavní soud je ustanoven na ochranu občanů před neústavními kroky. Stanoví ho prezidwnt a proto má veškeré pravomoci.

Nebo čekáte, že to budou za nás řešit Marťané??

8 rucuk rucuk | E-mail | 3. září 2009 v 18:32 | Reagovat

1- Ivane, chtěla jsem anketou pouze zjistit názor na konání voleb, nikoho nepoučuji. Nejsem natolik odborně vzdělaná v právu a zákonech, jen mě občas také udiví rozdílnost v přístupu k některým záležitostem. Asi ve výsledku " Když se chce všechno jde". Navíc, každý má své názory, některé dobré, některé diskutabilní a  pan president je také jen člověk .  Nikdo není neomylný, ale je jen rozdíl, jak to postihne ostatní, pokud  má mylný názor  funkcionář nebo když ho má obyč. člověk.

9 DAP DAP | 3. září 2009 v 20:54 | Reagovat

hejtman Šarovec [7] :

Nikoli. Těmi "ústavními právníky" jsem samozřejmě myslel právníky katedry ústavního práva právnické fakulty UK v Praze, jen jsem to zkrátil. Neměl jsem na mysli právníky Ústavního soudu (kteří samozřejmě "drží basu"), jak se mylně domníváte, abyste mně "dal co protoi".

Takže bych Vás prosil, abyste své odsudky příště lépe zvážil a než něco hloupě plácnete, tak se raději zeptal.

A vůbec nejlepší by bylo, kdybyste tady prezentoval svoje názory nas věc a nikoli svoje názory a útoky na diskutující.

10 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 4. září 2009 v 7:53 | Reagovat

Ústavním právníkem lze zvát jen toho, kdo se profesionálně zabývá Ústavou, tedy je to jeho zaměstnání. Samozvaní právníci, kteří se z jakýchholi důvodů s věcí potýkají, jsou zase jen víceméně motivovaní amatéři a nemají na věc žádný podstatný vliv.

Je známé přísloví, že kdo umí dělá a kdo neumí učí. Není žádný důvod použít toto přísloví i na většinu t.zv. "ústavních právníků" z nichž jeden amatér sídlí i na Hradě.

Mluvit o Ústavním soudu", že drží basu je skoro vstupenka do basy skutečné.

11 sv.prostota sv.prostota | 4. září 2009 v 8:20 | Reagovat

Je to jedno .Na ta čelní místa se i když vyhraje volby kdokoliv dostanou stejně jen ty největší svi.ě , kterým jde jen o svá svinstva. Slušní lidi nemají mezi těmato bezcharakterníma ho.adama žádnou šanci ,budˇto jsou vyštípáni , nebo umřou na rakovinu. I kdyby se našel nový politický suběkt /strana/ která by si získala přízenˇ slušných lidí , pak dříve nebo později ji znovu ovládnou svině , kterým pude o prosazování zájmů těch , kteří už mají nahrabáno nad hlavu. Politika u nás je marný boj.

12 prinik prinik | E-mail | 4. září 2009 v 8:47 | Reagovat

rozhodně bych termín voleb neprodlužoval.jen by přibilo manipulací a třeba i násílí. http://www.odsminus.cz/

13 DAP DAP | 4. září 2009 v 9:36 | Reagovat

nar.soc. [10] :

Vysokoškolský profesor na UK v Praze vyučující ústavní právo je stejně erudovaným člověkem jako právník jmenovaný do výkonu funkce ústavního soudce. Ano, a i ten se dlouhá léta profesionálně zabývá Ústavou a ústavním právem. Je tedy "ústavním právníkem".

I soudce Ústavního soudu je jenom (omylný) člověk a není to žádný nadčlověk ani bůh a nestane se nějak "erudovanějším" tím, že je jmenován soudcem Ústavního soudu.

A k tomu rozhodování - bývá poměrně časté (nemusí být ale pravidlem), že většinou se při rozhodování soudci v plénu přikloní k názoru "předkladatele zpravodaje" (v daném případě zřejmě Rychetského - který mimo jiné svůj osobní postoj k danému věci a problému v průběhu let zcela změnil totálním názorovým přemetem podle svého okamžitého postavení tak, jak se mu vždy osobně hodilo a dnes, protože své kroky a jejich soulad s Ústavou sám Ústavní soud vůbec řádně a pravdivě neodůvodnil, by se klidně daly vysvětlovat třeba i jako jeho osobní mocenský boj s presidentem Klausem a jejich vzájemné vyřizování si osobních účtů z minulosti).

Tím vším chci říct, že v tomto případě bohužel existuje velké množství vážných indícií a pochybností (které pregnantně formulovali erudovaní ústavní právníci z UK v Praze a zveřejnili je), že sám Ústavní soud překročil své pravomoci a svým rozhodnutím vybočil z rámce Ústavnosti. Toto nebylo dosud objasněno a Ústavní soud k tomu bohorovně mlčí.

Klidně si vzhlížejte k Ústavnímu soudu jako k nějaké modle, ale to, že tak nekriticky činíte, je otevíráním dveří neomezené soudní diktatuře a případnému zneužití soudní moci , které je pro demokracii stejně nebezpečné, jako zneužití moci politické.

A i o tom je samotná demokratická Ústava.

Bude zajímavé, jak se reálně celý případ vyvine.Tím své zdejší názory končím.

14 Boris Boris | 4. září 2009 v 11:30 | Reagovat

[6] Saltos Alim

Ano, když se to pánům politikům nehodí, tak měnit nebo doplňovat Üstavu je nemožné. Teď jim Ústavní soud sám řekl, že jejich změny jsou nemožné a co se stalo? - páni politici se rozeřvali, co si to ten Ústavní soud dovoluje rozhodnout něco, co oni sami nerozhodli? No to je drzost, zvlášť když sami páni politici tyto soudce do jejich křesel navrhli a prosadili. Kde je patřičná vděčnost a poslušnost soudců.

Nejlepší by byla vláda, kterou by si volili lidi přímo, bez politických stran a hlavně našich "skvělých" a neomylných politiků. Ať páni politici změní omezený mandát dnešní vlády na neomezený na celé volební období a nemusí mít strach z rozpočtového provizoria.Konečně budou odborníci na svých místech, tak jak nám to politici slibovali.

15 Boris Boris | 4. září 2009 v 11:34 | Reagovat

[13] DAP

Vy máte snad pocit, že odsunutí předčasných voleb bude mít nějaký vliv na post presidenta?

Proč by jako Rychetský měl tímto způsobem mocensky bojovat s presidentem?

Můžete víc konkretizovat ten Vámi psaný mocenský boj?

16 pich pich | 4. září 2009 v 12:18 | Reagovat

říká se co Čech, to muzikant. Také jsme všichni odborníci na fotbalovou taktiku. A jak vidno, ani právo nám není cizí. Vždy byli už králové, císaři, prezidenti a podobné celebrity blbci, kteří na nás nemají. Jenže pro některé ani ten bůh není to pravé. Jak potom uznávat nějaké lidské nicky, jako Klaus, Topolánek, Paroubek, celý parlament, soudy či policii. Bohužel tady nikdy nic nebylo, ani Masaryk či Baťa nebyli uznávání všemi bez výhrad. Jen snad Karel IV. ale to spíš díky tomu, že ho už hodně generací nezažilo a čas zahladí všechny hřichy i nedostatky. Na závěr - máme to co jsme chtěli, to co bylo dříve bylo také špatné a to co případně bude v budoucnu, bude zase časem, ne-li ihned, ještě horší ...

17 Pavel Čejka Pavel Čejka | E-mail | 4. září 2009 v 12:48 | Reagovat

President Regan uzbrojil socialistický tábor.Jak jinak, jde o boj pravice a levice,kapitalismus,nebo jiný sociální stát..Jde vůbec systémově o lidi,nebo o velkou finanční kapsu?Dnešní volební stav přímo ukazuje na příměr:ODS chce finančně deklasovat ČSSD.To je její strategický plán.Žádnou z těchto stran volit nebudu.

18 rucuk rucuk | E-mail | 4. září 2009 v 14:38 | Reagovat

17- Ono je to těžké. Jsou sice nové strany, ale lidé v nich moc noví nejsou. Lze jim věřit, že to není jen osobní tah, jak zůstat ve funkci, třeba i za jinou stranu? Nějak se mi z toho motá hlavička, když vidím ty pány ba i dámy zase jinde než byli minule. Věříte, že se jejich zodpovědnost změnila. Nejsou v tom jen osobní antipatie či sympatie. Snad i kousek naděje, že by svými názory mohli konečně něco ovlivnit? Političtí turisté?

19 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 4. září 2009 v 15:09 | Reagovat

13 DAP

Neomezenou politickou diktaturu jsem zažíval celý aktivní život.

Soudní neomezenou diktaturu postuloval Všeumělec na Hradě, který má mnoho co vysvětlovat, ale skleroza mu milosrdně zastírá brýle.

Ve svém věku si na soudní diktaturu klidně počkám. Vzor už existuje, bojuje s ní Berlusconi, za pomoci peněz, lží, kroucení paragrafů, korupce a kurev( Topolánek se byl přiučit ).

20 Tom Tom | 4. září 2009 v 17:26 | Reagovat

neprodlužovat!!!  http://www.odsminus.cz/

21 marek marek | E-mail | 4. září 2009 v 18:55 | Reagovat

volby by měly být  v termínu, nevypadá to ve světě dobře, že je tady Kocourkov. http://www.odsminus.cz/

22 rucuk rucuk | E-mail | 4. září 2009 v 19:55 | Reagovat

20,21- Nic nového ,pánové. Nebo snad ano?

23 Zirk Zirk | 4. září 2009 v 21:54 | Reagovat

To autorka a disksutéři

Četl jsem hezký názor na volby prý byl od nějakého sprejaře - proto vám jej filozofové političtí a odborníci na volby tlumočím :

" Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zrušili! - A má pravdu -

Plně potvrzuje skutečnost, že voliči jsou pro poslance a senátory jen stádo blbečků, kteří jim umožní dostat se k plnému státnímu korytu.

Z toho plyne, že autor si zde jako vždy, nastolí téma nic neřešící. A vy si zde jen prezentujete své "já" . Jinak řečeno blábolení o ničem a k ničemu.

24 bla bla | 5. září 2009 v 8:44 | Reagovat

Svobodné voby ??? Ha Ha Ha. Nevšimli jste si neuveřitelné mediální masáže všech našich novinářů a médií ve prospěch ODS, respektive hystericky proti CSSD?

Jakákoliv fotka předsedy CSSD je vždy záměrně nějaké co nejošklivější momentka: každý z nás udělá čas od času nechtěně mžikově nějakou grimasu - ale jen a jen v právě na Ing. Paroubka všichni číhají a zásadně zveřejňují vždy jen jeho "ujeté" fotky. Cíl: podprahově vsugerovat že je to "netvor".

Předseda Topolánek dodnes neurovnal své rodinné poměry, svou milenku si dosadil do jedné z nejvyšších funkcí v parlametu, ale nerozvedl se, žije tedy a udržuje stav rozbité a permanentně podváděné rodiny, zatímco Paroubek se rozvedl, znovu oženil = dal věci do pořádku. Ale média a novináři přesto hledají stále jen možnosti jak druhou Paroubkovu manželku napadat včetně smyšlenek o těhotenství plánovaném jako volební trik, zatímco morální žumpa, ve které žije Topolánek jim evidentně nevadí. = sugerují nám že Topolánek je frajr, kterej zmákne několik žen levou zadní, zkrátka ogar do jehož osobního a citového života nám nic není zatímco Paroubek je jakýsi netvor, která do "své kampaně" zapojil i nenarozené mimino.

Kolikrát jsme slyšeli o zbohatnutí Grosse, i když už byl dávno z politiky, zatímco Řebíčkovy domy v Dubaji za stamilióny nikomu nevadí. Nikdonerozebírá kde p. ˇˇRabíček na ně vzal, zatímco u Grosse se v tom pořád někdo rýpal, i když to prošlo soudem.

Zato na pomoc p. Čunkovi přiběhla pí Vesecká s výměnou státního zástupce (a přes všeobecnou masáž, jaké nám hrozí nebezpečí z Ruska) se najednou hodil právě nějaký Salichov (odkud asi je co?) jen aby se proboha Čunkova kauza (tedy pravicového politika) nedostala k soudu.

Když na Paroubka házeli vajíčka, média řičela nadšením, že je to svobodné vyjádření názorů...

Když Topolánek dostal šutrem, najednou bylo kvákání jak mu mohlo být ublíženo ale o svobodě vyjadřování názorů nikdo nemektal.

Tohle není žádné rovná a svobodná soutěž politických stran, jen sprostá a hysterická masáž našich novinářů ve prospěch ODS a zásadně v neprospěch CSSD.

Přitom vlastní kampaně obou těchto stran jsou nesmyslně prázdné a bezobsažné. Co nám říká heslo ODS "řešení místo strašení" ? Nic. Když pominu fakt, že právě ODS mně pořád někde straší, že evetuálně s CSSD přijde snad nová superkomunistická totalita a železná opona a bezuzdné prohloubení dluhu státného rozpočtu, tak je to naprosto prázdné heslo, žádné fakta body, rozbory a popisy řešení jednotlivých problémů nikde nevidět a neslyšet. Co od ODS čekám? další snížení daní těm, co mají peněz, že neví co s nimi a aopak zavedení dalších poplatků těm, co už dnes musejí počítat každou korunu - to byly doposud vždy jejich kroky.

A CSSD jakbysmet - také jen hesla bez vysvětlení zamýšlených kroků a jejich efektů.

Takže mi zbývá jen ta nenávistná kampaň novinářů a médií proti CSSD - kolik pak za to naši nezávislí novináři (spíš asi majitelé médií) mají co?

Tohle nejsou svobodné volby. To je jen ohlupování lidí s pomocí psychologie, aby je mocní nahnali tam, kde je chtějí mít.

A mimochodem všimliste si vážení že vždy právě vlády ODS kočí u nás vždy v křeči a podivnostech? Vzpomeňte si na Klauzovu vládu a co se dělo, jak padla a ty veletoče. A dnes je to totéž a jen ještě zuřivější.

Jsme jen loutky v rouku dnešních multimilionářů, všechno ostatní jsou plky.

25 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 5. září 2009 v 9:44 | Reagovat

24 bla

Dobrý den.

Máte hodně pravdy. ale ne celou. Proč se vynakládají takové peníze, proč se vybírají do medií jen přizpůsobiví lidé a uvádějí zprávy v duchu, který jste zmínil? Myslí si snad někdo, že takovými prostředky má něco trvale zajištěno? Lidé dávají věcem význam, podle svého měřítka. Někteří jsou odhodlaní a radikální už dnes, dalším to přijde později. Hlavní je paměť a vyhodnocení času, na aktivní účast. I loutky, je-li jich mnoho mohou principály zavalit svoji vahou. Pokud jen trochu obživnou, je vše několikrát účinnější. Obava dnešních "mocných" je právě na tomto jevu založena. Volby jsou velký strašák, i kdyby byly různě manipulovány. Proto se jich komouši báli. Nebyl jsem v r. 1972 volit a neumíte si představit co se kolem toho strhlo, jenže pracoval jsem s buldozerem a náhradu neměli. Své postavení ve společnosti si lidé budují sami svým jednáním. Když se nechají fragmentovat, nejdou do svobodné soutěže o ideje, v odborech, v politických stranách a občanských iniciativách mají co chtějí a já jim to přeji, za jejich lenost a připosranost, ke které svým příspěvkem navádíte i Vy.

26 šnek šnek | 5. září 2009 v 12:57 | Reagovat

sami rozhodnete  http://www.odsminus.cz/

27 rucuk rucuk | E-mail | 5. září 2009 v 15:03 | Reagovat

23-zirk-Jako vždy- mám téma nic neřešící. Chodíte často na blogy, kde jsou podobná témata v blěděmodrém, ta něco někdy  vyřešila? Blogy nejsou filozofická všeřešící díla a od vás jsem toho řešícího také moc nečetla. Píšeme jen své názory, na nějaké návrhy něco řešící by stejně nikdo nebral zřetel. Myslíte, že ano? Jen si kladu  otázku: proč sem ten pán chodí, když psaní mé mu vadí???????

28 Zirk Zirk | 5. září 2009 v 21:26 | Reagovat

To rucuk /27

Jen si kladu otázku: proč sem ten pán chodí, když psaní mé mu vadí???????  - protože se baví. Jinak nic proti vám nemám, a to že nic neřeším nemáte pravdu  protože právě  jsem uveřejnil  příspěvek toho sprejera - který jasně říká  co jsou to volby  tudíž tím řeším otázku voleb - že jsou k ničemu. Nebo se domníváte že je tomu opačně? a v čem - uveďte příklad změny  které kdy dkteré volby vyřeší.

Jinak pokud jde o vaše příspěvky, tak ty co jsou více méně  psané povídky jsou krásné, ale do politiky se nepouštějte  to není to pravé ořechové od vás.

29 rucuk rucuk | E-mail | 6. září 2009 v 13:25 | Reagovat

28- zirk- Tak teď jste se vlastně projevil. Žena podle vás má právo myslet jen na vedlejší oblasti života, na zábavu a pod. Pardon, také zajistit blaho muže a dětí. Názor na dění v politice, byť se nezabývala vším příliš do hloubky a spíše by chtěla znát názory lidí, mít nemůže?

Jsem ráda, že se aspoň trochu bavíte. Víte proč kromě psaní příběhů a povídek ,,vrtám i do politiky a společenských událostí", tak právě proto, aby ten můj blog byl zajímavý pro širší okruh lidí. Aby si každý našel, co ho zajímá. Názor na volby mám takový, že jsou v tomto státě potřebné, lidé by měli dát najevo svůj postoj právě svou účastí na volbách. Ti co tam nejdou  nahrávají stranám, které mají své skalní příznivce a proto mají nejvíce zástupců v orgánech. A lidé kritizují a kritizují a co vlastně udělají pro případnou změnu? Pak to tak vypadá jak to je. Stačí vám toto moje vysvětlení?

30 Zirk Zirk | 6. září 2009 v 21:58 | Reagovat

To rucuk

vysvětlení stačí, ale nemáte pravdu, v tom - Žena podle vás má právo myslet jen na vedlejší oblasti života, na zábavu a pod. Pardon, také zajistit blaho muže a dětí. Názor na dění v politice, byť se nezabývala vším příliš do hloubky a spíše by chtěla znát názory lidí, mít nemůže?

   Omyl já nic proti ženám nemám  naopak jsem toho názoru, že  některé jsou  mneohem lepší  v řadě  specializací dnež muži- mimo těch slepic které slouží v armádě a jako žoldnéřky  jezdí zabíjet  a mučit lidi jako v Iraku či Afganistanu. Protože zastávám názor, že žena je nositel nového života, nikoliv že  má zabíjet.  

Jinak se nerozčilujte  těžko můžete říci argument, že volby něco změní - mám pravdu v tom, že kdyby bylo možno volbama něco změnit, tak již by ze strany politických stran došlo k jejich zrušení. Volby nic nemění - volby jen pomáhají  politickým stranám měnit prásátka u koryta. Ale změnu diktují strany, nikoliv voliči - to jsou jen stádo, které jim naslouchá a dle pokynu jedná.

31 evžen evžen | E-mail | 7. září 2009 v 14:01 | Reagovat

volby v termínu ano, má se co dohánět. http://www.odsminus.cz/

32 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 20:05 | Reagovat

Mám jednu zprávičku- muž viděl bilboard K. Schwanzerberga- pokud to byl jeho  nápad,  má smysl pro humor:  Jeho tvář se zavřenýma očima a u toho nápis : Pokud se povídají voloviny, spím.......    No není to trefné?

33 Blanka Ondrúšková Blanka Ondrúšková | E-mail | 7. září 2009 v 21:07 | Reagovat

Slyšeli jste ten nový vtip o volbách : Co by se stalo, kdyby všichni opravdu všichni nešli volit ? No vyhráli by komunisti, ti jsou vycvičení, že se volit musí a ještě všichni neumřeli. Dobré ne ?

Mě osobně vyhovuje úřednická vláda ta aspoň fakt pracuje a nešaškuje. Sexy mozek a ani chlap s kulama mne nepřesvědčí žádným žvaněním o tom co udělají pro lidi až budou u koryta.Čím to jen je, že okamžitě jak se obyčejný člověk vysápe tam nahoru k moci a také k nemalým penězům dostává "hosip" a fakt si nepamatuje co vlasně nasliboval a komu, když se tam nahoru dral.Politika je veliké obrovské "pokušení" a málokdo to pak "ustojí". Já fakt nevím jestli půjdu volit a koho tedy ? Poraďte . Paní Bobošíkovou nebo snad nějaký radikály,aby se něco pohnulo ? B.

34 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 22:38 | Reagovat

33- Blanko, běžte volit, někoho si vyberte. Jen ať je větší zastoupení i menších stran,  snad by to něčím pohnulo. Zřejmě je těžké odolat různým tlakům a výhodám. Někde jsem četla, že politika je děvka prodejná- již ve starším časopisu z 1. republiky. Kdyby to viděli nyní, jak by to nazvali?

35 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 8. září 2009 v 11:22 | Reagovat

33 Blanka Ondrášková

Chlap s gulama, to nemá lehký.

Tatínek ředitel zbrojovky ve Vsetíně mu "umetl cestičku" do vojenského gymnazia ( takže o nějakém charakterním zakotvení těžko hovořit ). Vyřazený roťák se "pro armádu" dále vzdělával na vys. škole v Ostravě, kde samozřejmě musil "nassát" jistou porci marx-leninismu a odbýt vojnu.

To už s ním házel testosteron a na tuto kvalifikaci se i oženil.

Všelijak se s tátovskou tlačenkou poflakoval až do r. 1990.

Zbrojovka zašla postupně na úbytě, tlačenka zákonitě rovněž.

Osobní nasazení v podnikání skončilo bankrotem firmy a tak nezbývá podobným týpkům moc možností. Chytrá žena, které chlap s gulama nepochybně dost  dlouho vyhovoval, ho nasměrovala do politiky. Sice jako slon v porcelánu, ale postupně našel opory ( dalíky a spol. ), žena ho v rozhodné chvíli podržela a protlačila do nejvyššího politického patra.

Odstavený Klaus a rvačka o jeho "dědictví" umožnily nástup

"prázdného"  Topola. Všem se před očima vybarvil.

Oporám ( dalíkům a spol. ) dal volnou ruku, skočil na první ochotnou ženskou ( podle Machiavelliho platí, že kdo Ti nejvíc pomohl, toho se zbav nejdřív ), protože to zkrátka chlapi s gulama dělat musí.

Jenže neporozumění první ženy, ho udržuje v bigamii pro její gaudium a pro posměch celého státu.

Takže není žádný div, že chlap "s gulama" se chová, jak se chová, žádný hosip v tom není, je to jeho přirozenost.

Radit Vám k volbám je nesmysl. Osobní pohnutky a osobní sobectví je motor jednání. Která pol. strana Vám nějak zaručuje Vaše naplnění, je ta Vaše. Hlavní je jít k volbám a volit ve svém zájmu, bez ohledu na klausule a sliby. Ti co moc slibují, málo plní. Ti co chtějí "klid na práci" ( kdysi Macek ) dělají z lidí rovnou voly. Malé strany sice nic neovlivní přímo, ale jsou nepřímým nátlakem na strany parlamentní, aby korigovaly svoje sobectví ve prospěch většiny. Kdo je bohatší, pomůže si i bez politiky. Volby jsou nadějí těch méně šťastnějších. Tak šťastnou ruku a Ahoj.

36 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 8. září 2009 v 11:23 | Reagovat

Omluva, přehlédl jsem v příjmení ú a omlouvám se za á.

37 Pety Pety | 8. září 2009 v 16:36 | Reagovat

taky si myslím  http://www.odsminus.cz/

38 rucuk rucuk | E-mail | 8. září 2009 v 18:17 | Reagovat

Prosím IP 85.160 ......dávající stále doporučení na .odsminus.cz, aby toto už k větičkám nedávali. Kdo chtěl, tak se tam podíval, jinak to jen dělá opačný výsledek- otravuje to lidi.

39 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 11:09 | Reagovat

Tak co, kdy budou volby? Dohadování o termínu podle mne nabourává předvolební boj- sliby se nekonají, spíše kritika druhých, jako obvykle....

40 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 15:25 | Reagovat

Jak jsem četla v Novinkách, volby v říjnu nebudou. Soud vyhověl stížnosti poslance Melčáka.  Bude se jednat o změnu ústavy a pokud bude schválena budou volby v listopadu. Jinak až v původním termínu období.  To je fofr..... Když měla být sestavena vláda, to to trvalo a leccos ostatního se táhne. Tak uvidíme, kdy půjdeme volit.

41 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 15:28 | Reagovat

Tak ještě musím počkat, není to tak jisté. Ti novináři jsou nějak hr s úsudky.

42 Pety Pety | 10. září 2009 v 17:46 | Reagovat

pro rucuk...tak si toho nevšímejte  http://www.odsminus.cz/

43 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 18:43 | Reagovat

42- Pety, jak si toho nemám všímat? Je to u mých článků a jinde vám to také už psali, že tady není předvolební mítink. Nikoho tu nepropagujeme, takže ještě jednou prosííím...díky za pochopení.

44 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 19:47 | Reagovat

Jak vidím, na naši anketu nebral nikdo zřetel - tolik procent chtělo volby hned a nic. Bylo to sice ve skutečnosti 40 lidí ze 63 hlasujících,  ale vyřešil to vlastně 1 člověk, že?

45 Roman Roman | 11. září 2009 v 2:22 | Reagovat

Dámy a pánové tohle mi připadá nejstrašnější prohlášení za posledních 20 let, přestože zde ten pán přímo cituje kousek naší ústavy. Takovým vytržením úmyslně pomíjí  fakt, že ty věty a slova v ústavě vyjadřují právě ve svém celku ducha občanské svobody :

"Beru na vědomí rozhodnutí Ústavního soudu,“ řekl ve čtvrtek v Plzni Jiří Paroubek. "Velmi tiše ale musím říci, že odporuje článku dvě Ústavy, podle něhož veškerá moc ve státě patří lidu."

Pod těmito hesly se sekaly hlavy za Francouzské revoluce, pak za Stalina a Adolfa Hitlera. Za Polpota... Ten kdo staví takto vulgárně ústavní práva do opozice proti vůli lidu, tak vždy podkopává demokracii a svobodu. Ony totiž veškeré totalitní režimy se taky dovolávají lidu a toho, že mu patří ve státě veškerá moc.S tou mocí lidu pak diktátoři pracují malinko jinak a to je jádro pudla.

Ta malá odlišnost má v důsledku neuvěřitelné důsledky. To co je v malém množství lékem je větším množství smrtícím jedem. Proto, aby se tak nestalo, jako, že se např. v Německu stalo, jsou životně důležité demokratické pojistky.Jednou z nich je právě US. Pan Paroubek pracuje s lidem tím malinko jiným způsobem. Jak říkal pan Rychetský, pokud se lid např. v poblouznění usnese, že se vzdá své svobody nebo, že určitá skupina obyvatel ztrácí svá občanská práva není možné vůli lidu respektovat a musí být takový zákon zrušen. Adolf Hitler likvidoval židy podle v té době platných zákonů. Náš lid by měl být velice ostražitý pokud si ho začne nějaký politik brát do huby a začne se ho takto drze dovolávat !

46 rucuk rucuk | E-mail | 11. září 2009 v 10:00 | Reagovat

45-Roman. Tedy vy to pěkně motáte. Lid se usnese, že se vzdá své svobody... Podle vás ve prospěch koho? Když je ,,lidu" hodně, je to nebezpečné? Jakým způsobem pracuje pan Paroubek s lidem? Navádí ho, aby se vzdal svobody? Demos - je lid- pokud vím a soc.dem. ho má ve svém názvu. Nechci se  jí zastávat, dělají občas ,,boty" jako ostatní strany, ale nedělejte z pana Paroubka diktátora. Vaše přirovnání jsou přitažená nejen za vlasy, ale přímo za chlupy.

47 Blanka Ondrúšková Blanka Ondrúšková | E-mail | 11. září 2009 v 20:22 | Reagovat

35 nar.soc. Dík za Váš dobrý příspěvěk k mým pochybám, jste Ostravák ? Já jsem původem ze Zlína ale žiju tu v Ostravě už dost dlouho a tak se o volbách budu rozhodovat  zřejmě podle lidí na kandidátkách malých stran. Máte pravdu v tom, že i jejich hlas je nutno slyšet třeba nás bude víc.Ale začínám mít pocit, že v Ostravě je čím dál víc starších a starých lidí. Fandím třeba p. starostce z Mar. Hor která je populární mezi mladšími pro své názory na romskou komunitu za kterými si stojí. Však ono se to do voleb ještě "rozjede" a udělám si názor. Dík. B.

48 Roman Roman | 11. září 2009 v 20:44 | Reagovat

46: Já to pěkně motám ? :-) . A dějiny 20. století nejsou nijak zamotané ? Kdyby nebyly tak šílené, tak bych Vám uvěřil....

49 rucuk rucuk | E-mail | 11. září 2009 v 22:23 | Reagovat

48-Romane- mít přehled o všem, co se dělo ve všech zemích ve 20. století není pro jednoho člověka myslím možné- snad jen pro ty, kteří se tomu věnují  jako povolání. Vyznat se v tom, co člověku je dobré či zlé je také nemožné, každému vyhovuje něco jiného. Nelamte si hlavu s tím,  co bylo, spíše by nás mělo zajímat , co bude.A nebojte se, snad ještě platí : Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.....

50 Roman Roman | 12. září 2009 v 3:22 | Reagovat

49: "Národ , který nepochopí své dějiny, tak si je zopakuje."

Nevím kdo to řekl, ale souhlasím s tímto názorem.Proto mě velmi zajímají dějiny a především 20.století. To co se v tomto století dělo především v kulturní Evropě je fakt neuvěřitelné.Ted čtu opětovně od Solženicina Souostroví Gulag.Myslím, že začínám rozumět tomu šílenství a především jak vzniká. Ty věci se dají pochopit,ale není to snadné, především pro rozumného člověka. Šílence pochopí nejlépe totiž opět zase šílenec....

A protože to nechávám na sebe působit, začínám mít pro to i vyvinutý šestý smysl.Věřte, že základní lidská práva a vyspělé právo svobdoné země jsou mnohem víc než tzv. lid. Lid dokáže být taky pěkný dobytek,když na to přijde...   V tom je ten problém.

Němci se stali ve své většině pěkným zvěřincem pod vedením svého vůdce. Když to skončilo, tak se nechápali...

Nemyslím, že by pan Paroubek zamýšlel diktaturu v naší zemi.To je nesmysl. Ale využívá staré,drzé triky na manipulaci s veřejným míněním i když nyní stále v demokracii.Například tzv. personifikaci zla (Světovou krizi zavinili...) nebo na hledání nepřátel lidu ( lid kontra Ústavní soud ).

Už toto mi ale velice vadí.

51 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 12. září 2009 v 11:32 | Reagovat

47 Blanka Ondrúšková

Dobrý den. Asi Vás zklamu, mám blízko do Brna, bydlím 20 km jižněji. Podle mne, hlavní orientace v soutěži politických subjektů ve volbách je v pochopení, zda jednání politické strany je autarkní ( fordovské = co je dobré pro stranu, je dobré i pro ČR ) nebo skutečně ve veřejném zájmu. Moc slibů zabije i osla, natož vědomí lidí. Politické strany "bez vlivu" působí získaným počtem hlasů na taktiku těch úspěšnějších stran, aby se z autarkního chomoutu věnovaly veřejnosti a o to jde dlouhodobě. Z tohoto pohledu není žádný hlas odevzdaný ve volbách zahozený, to je jen propaganda šíbrů.

52 rucuk rucuk | E-mail | 12. září 2009 v 22:15 | Reagovat

50- Romane, podle mne hlavním impulsem pro zrůdnosti v jakémkoliv zřízrní je strach, že ti hlavní přijdou o svou moc. Pokud tak sledujete dějiny a nejen 20. století, jakmile začnou ztrácet sympatie ,,lidu", ten přijde na to, že je vlastně zotročen a začíná se ozývat, za každou cenu i obětí ve vlastních řadách dosavadních přívrženců si ten hlavní - dříve opěvovaný, pak nenáviděný - chce udržet svou moc. Je v tom strach, panický, nezvladatelný zacházející do absurdních myšlenkových pochodů a činů. V tom vidím ,,jádro pudla" a v různých obměnách k tomu dochází různě ve světě, jen někde kultivovaněji jinde surově.

53 rucuk rucuk | E-mail | 12. září 2009 v 22:15 | Reagovat

zřízení-

54 rucuk rucuk | E-mail | 16. září 2009 v 16:44 | Reagovat

Teď mě napadla parafráze na písničku Hode bodó....

Až ty naše volby bodó, zabijeme kozo chodó.....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx