.



Super Star Česko- Slovensko .

7. září 2009 v 20:56 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás

Takto to začalo.


Odlehčené téma, ale věřím, že poměrně velká část diváků se bude alespoň občas dívat na klání ,, zpěváků a zpěvaček" obou republik. Uslyšíme různé pěvecké výkony.


Kdyby však tato soutěž přispěla k hlubšímu vzájemnému poznání našich národů bylo by to dobré.
Musíme si přiznat, že nejmladší generace, která bude jistě nejpočetnějším publikem pěvecké soutěže česko-slovenské Super Star, již moc nezná ani země ani jazyk. Možná slovenské děti znají češtinu lépe než české. U nich se totiž naše filmy nedabují do slovenštiny.

Uvádí Leoš Mareš a Adéla Banášová. V porotě jsou Ondřej Hejma, Dara Rolins, Marta Jandová, Pavol Habera. Doufám, že se úroveň vyjadřování oproti dnešnímu vystoupení a různým dřívějším hláškám ze sestřihů - prezentace tohoto programu zlepší.
Obzvláště by všichni účinkující měli vynechat sprostá slova. Mají si uvědomit, že na program tohoto typu se dívají hlavně mladí diváci. Jen takovou připomínku ještě mám : zjevně postižené, přihlášené ,,zpěváky" by neměli dávat do přenosů ze soutěže, jeví se mi to jako zesměšňování.














Takže, kdo chce, ať se podívá. Bude to trvat dost dlouho, než se někdo prosadí. Až v prosinci se dovíme, kdo...










Na vzhledu sice záleží, ale mnohdy je hlas důležitější.

Jak asi zazpívala?

















Tento zpíval krásně a s chutí....

















Jen tak pro legraci, tipněte si, který zpěvák či zpěvačka, z které republiky, vyhraje.
Na jméně zatím nezáleží. To můžeme časem tipovat v dalším článku a komentářích.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 pampelina pampelina | E-mail | 7. září 2009 v 21:36 | Reagovat

Ruženko, dobrý večer.

Utrpěla jsem kulturní šok, a po několika výkonech nesoudných jedinců a výrocích poroty ( P. Habera směrek k soutěžícímu řekl, že má "mrd v očích", Marta Jandová velmi duchaplně prozradila ve včerejším sestřihu, že zrovna menstruuje a tudíž se jí líbí každý, atd.atd.) jsem pocítila touhu vzít pořádnou hůl a hnát je všechny ven z televize. Mareše, Banášovou i porotu považuji za trapné, trapnější a nejtrapnější. Ach jo.

2 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 22:03 | Reagovat

1-pampelino, máte pravdu v tom, že při takové akci by měla být úroveň porotců i uvádějících. Mám mockrát pocit, že svými vystoupeními a výroky podporují sprostotu a hrubost v mluvě mladých, kteří ještě nemají soudnost. Viním z toho ale více režiséry, střihače a ost. programové pracovníky, kteří kvůli podbízení se předpokládanému publiku nechají projít takové nehoráznosti. Navíc odsuzuji ty adepty, kteří jsou tak hloupí, že se svými neschopnostmi vůbec vylezou na veřejnost. Možná je tam schválně nechají kvůli rozlišení. Kdo má na to koukat?  Já si osobně počkám až na pár posledních,  již vybraných. Jen na  okraj: pana Mareše nepovažuji za tak výborného konferenciéra.

3 Zdenka-matka Zdenka-matka | 7. září 2009 v 22:05 | Reagovat

Na TV se nedívám. To už nemusím.

4 skaz skaz | 7. září 2009 v 22:10 | Reagovat

Styděla jsem se - nejsem puritán a občas použiju taky ne zrovna slušné slovo, ale představa, že se na to kouká o kus dál moje 11 let stará vnučka a spousta jejích vrstevníků - jo, já ve svých letech jsem se za toto styděla a to jsem koukala jen na začátek. Souhlasím s Pam - čekala jsem od toho něco na úrovní společných států a kultur - to na tom nejsme teda vůbec dobře :(

5 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 22:19 | Reagovat

Zkuste tento pořad srovnat s pořadem, který uváděl Marek Eben a Tereza Kostková a vyjde vám, že je nejde ani v úrovni výkonů ani konferování srovnat. Byl to jiný typ pořadu, ale také patří do kulturních, ne?  Opravdu, člověk si někdy uleví slovem ostrým, ale musí vědět kdy a kde.

6 Ella Ella | E-mail | 7. září 2009 v 22:21 | Reagovat

Mám úchylku :-))), ignoruju tlačítko na Tv ovládači, které by po zmáčknutí  pustilo do mého pokojného obývacího pokoje cokoli co produkuje, nebo jen vysílá naševaše stanice, mám silnou alergii i na upoutávky, vlastně i na její logo. Ze všech sil odmítám pustit k nám satelity a kabely a dobrovolně se zříkám rozšiřování mých duševních obzorů těmato cestama- ne náhodou zvanýma jako kanály.

7 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 22:49 | Reagovat

6- Ello- kanály, výstižné. Přiznám se, že se dívám na pořady občas na Primě - nejvíce detektivky, někdy na 1 a  2. Na  Nově si opravdu vybírám málo a stejně většinou přitom dělám ještě něco jiného. Nedovedu dělat jen jedno, ach jo. Luštím křížovku, zašívám, píšu na netu, prohlížím si zajímavosti, vařím a občas si hraju s čičinami a to už vůbec nic jiného nevnímám. No a dá se to i vypnout.....

8 caracola caracola | 7. září 2009 v 23:16 | Reagovat

Úroveň tohoto pořadu naznačuje,že cílovou skupinou je nejhorší póvl  státu. K dokonalosti chybí,aby se moderátor uprdnul a porota močila do kbelíku.

9 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 23:23 | Reagovat

8-caracolo, cílovou skupinou jsou mladí diváci a to je právě smutné, že si to nikdo  neuvědomí. Mladí nejsou póvl, to jste trochu přehnal, hodně se jich na tuto zábavu nedívá, ale právě ti, kteří vidí v těch zpěvácích a zpěvačkách svůj vzor jsou snadno ovlivnitelní. U nás se zřejmě nevychovává, ale ohlupuje, vymývá moky, aby byly tvárné, ovlivnitelné... Asi to je v bleděmodrém,  co bylo dříve a možná i trochu jinak a sprostěji.

10 rucuk rucuk | E-mail | 7. září 2009 v 23:24 | Reagovat

vymývá mozky -

11 Paolo Paolo | 8. září 2009 v 7:27 | Reagovat

Další hřebíček do rakve kdysi kvalitní televizní zábavy.

12 Petr Petr | 8. září 2009 v 10:15 | Reagovat

Na první část "náboru" zpěváků jsem se nedíval. Kritické názory mne přiměly kouknout na druhou - pondělní. A opravdu, kritici nelhali. Vydržel jsem to asi 5 minut a přepnul zpět na retro seriál na ČT1. Komentovat výkony porotců a moderátorů nebudu. Byl by to promarněný čas nad něčím, co nestojí ani za zrnko máku.

13 Jurášek Jurášek | E-mail | 8. září 2009 v 10:59 | Reagovat

Sem starší sprostý bývalý havíř ale myslím si že jsem soudný a musím s vámi souhlasit.Už dávno jsem si všiml že bez šoustačky a sprostých slov se nedá skoro nic natočit.Marek Eben je opravdu vyjímka a je to škoda.A Mareš?Za ty prachy by se mohl naučit slušně mluvit ALE zase z druhé strany je to komerční TV a pořad je určen převážně mladým a proto že já už sprostě mluvit umím budu se dívat dál. Nemám rád lidi co machrujou že se na TV nedívají ale když se jich zeptám co říkáš na to a to tak všechno ví!Odkud pak asi když se na to nedíval. A kdo se opravdu nedívá tak to je v pořádku ale zase neví čemu jsme se včera tak nasmáli.Přeji Vám krásný den.

14 kelišová kelišová | E-mail | 8. září 2009 v 11:51 | Reagovat

SUPER STAR?? Jdu blejt velebnosti...!!!!!!

15 Dagmara Dagmara | 8. září 2009 v 11:55 | Reagovat

Z pouhé zvědavosti jsem se v neděli chvíli zadívala na tento tolik medializovaný pořad.  Chvílemi jsem nevěřila svým uším a očím. Leccos unesu, ale.... Kritika mladých rádoby zpěváků panem Haberou by měla být trestná. To si nikdo neuvědomuje, že takové bezostyšné posouzení pěvecké neschopnosti je pro mladého člověka přímo traumatizující a že třeba po této zkušensti do smrti pusu ke zpěvu neotevře? Že jeho sebevědomí, které je u mládeže většinou nepřiměřeně vysoké, ale v tom věku normální, půjde úplně ke dnu ? Nikdo z komise není bůh, aby mohl takovýmto necitlivým způsobem hodnotit druhé. Může si to myslet, často oprávěně, ale hodnotit na úrovni. Nevím, jestli by to bylo milé jemu, kdyby se s takovým hodnocením setkal ve svých pěveckých začátcích, ale pochybuji, že by pak ještě někdy se zpěvem začal.

16 Zdenka-matka Zdenka-matka | 8. září 2009 v 13:29 | Reagovat

[13] Jurášek,

Hele Vy ...starší sprostý bývalý havíř...u. Tak já se teda začnu dívat, abych věděla, jaké se teď nosí hadříky, jak se správně namalovat, nakrucovat,...  A zpěv? To umím sama... :-)

A copak, copak? Předčasně jste se navrátil, 15 dnů ještě neminulo.

No ale hele, vítejte zpět a vůbec, hezký den :-)

17 rucuk rucuk | E-mail | 8. září 2009 v 14:03 | Reagovat

Vítám každý názor. Jsou různé a pokud se člověk aspoň na něco nepodívá, nemůže posoudit. Musím ale trvat na tom, že je to věc režiséra nebo dramaturga, když tu porotu neseznámí s tím, že  do světa by neměla pouštět urážky a sprosté výrazy. Navíc je to ze záznamu a dá se to vystřihnout, ne?

Nikdo učený z nebe nespadl. Ale jinak: copak ti ,mladí,kteří si možná rádi zpívají i když to moc neumí a nedovedou to posoudit nemají nikoho, kdo by jim řekl: zpívej si doma, mezi kamarády, ale do takové soutěže raději nechoď, mohlo by tě to odradit od dalšího zpívání. Těch dobrých je hodně a neměl bys šanci. Ať už rodiče, sourozenci, kamarádi....

18 Sidonie Sidonie | E-mail | Web | 8. září 2009 v 16:58 | Reagovat

Poučena dřívějšími sériemi už tuto nesleduju, takže jsem různých "umělců" ušetřená. A přestože nevím, jak tam kdo zpívá, myslím si, že vyhraje někdo ze Slovenska, protože tamní předchozí soutěže SuperStar měly o 100% lepší kvalitu soutěžících, než ČR...

19 MIRA MIRA | 8. září 2009 v 17:09 | Reagovat

Podíval jsem se, krátce, ale i tak: je to hrůza z obou stran. Porota je snad placena za své "tvrdé" výroky a ti chudáci na druhé straně, snad za svou nedostatečnost a bizarnost. Tuto zábavu opravdu nemusím.

20 rucuk rucuk | E-mail | 8. září 2009 v 18:01 | Reagovat

19- Máte pravdu v tom, že jsou ,,tvrdí" a střídají se v tom. Je to prý ještě podle jiných zahraničních pořadů, od kterých je to kopírované, příliš měkké! O(((

21 Přemysl Čech Přemysl Čech | E-mail | 8. září 2009 v 19:06 | Reagovat

Bože, jak čtu příspěvky, tak mám pocit, že jsem buď o něco došel a nebo, že jsem nedošel o nic, když jsem to ignoroval... Tak teď nevím...

22 rucuk rucuk | E-mail | 8. září 2009 v 19:15 | Reagovat

21-Přemysle, o nic jste nepřišel. Je to jen o tom, kdo další se vrhne do víru šoubyznysu a ztrapní se občas. Nebo zase skoro zapadne. Operátoři si budou mnout ruce, až se zase bude SMSkovat , kdo má vyhrát, kdo se líbí nejmladším vyhraje, neboť jsou ,,v obraze".Nám zralým a přezrálým je to celkem fuuuuuk.O))

23 Kamufláž Kamufláž | E-mail | 8. září 2009 v 19:22 | Reagovat

Přiznávám bez mučení, že jako navýsost spokojený uživatel analogové tmy nemám tušáka, na které stanici se tenhle klenot lidové zábavy odehrává. Přesto prohlašuji, že je to jenom vycpávka mezi hlavní náplní televizního vysílání, za kterou považuji reklamní masáž.

Výše popisovaná stupidita prezentované čumendy mě utvrzuje v přesvědčení, že můj rozchod s TV obrazovkou nebyl špatný krok. Netvrdím, že se zříkám možného návratu třeba k nějakému hypotetickému vzdělávacímu kanálu, ale rozhodně to neuspěchám.

24 Jindra Jindra | 8. září 2009 v 19:40 | Reagovat

[23] Kamufláž - A dobře děláte, už o tom taky přemýšlím.

25 rucuk rucuk | E-mail | 8. září 2009 v 20:12 | Reagovat

Pánové a co sport? To se vrátíte k rádiu? Nevm, jestli jsou tam přenosy utkání a na takové úrovni komentátorů? No jo, on už to vlastně dnes není moc sport, ale bysnys, který za sebou nechává buď invalidy nebo boháče, že?

26 Jurášek Jurášek | E-mail | 9. září 2009 v 15:37 | Reagovat

Zdenka Matka:Vzdal sem to .Do dneška jsem vypil už 3 piva.Stydím se.Přeji Vám krásný slunečný den.Ps.Zítra jedu poprvé na návštěvu.

27 Kamufláž Kamufláž | E-mail | 9. září 2009 v 17:29 | Reagovat

[25]

Paní Ruženo, je pravda, že když jsem v roce 1993 viděl prvně v životě přímý přenos z Tour de France, že jsem na to koukal jako na svatý obrázek. Na záběry z Alp a Pyrenejí obzvlášť.

Jenže každé léto jsem pak sváděl duševní boj, zda využít případné volno ke sledování závodu, nebo se vydat sám na projížďku. Časem jsem si navykl nechat rozhodnout počasí, takže jsem obvykle viděl tak  tři - čtyři etapy. Taky jsem si začal víc uvědomovat ten byznys kolotoč, byť nadále smekám před každým, kdo tenhle závod dokončí.

Po digitalizaci jsem přešel na sledování Tour večerním zkoumáním výsledků na internetu a mám aspoň více času jezdit, i když (proti věku není léku) výrazně pomaleji. :-)

28 rucuk rucuk | E-mail | 9. září 2009 v 18:12 | Reagovat

27- Kamufláž- jen jezděte. Manžel je po operaci a opět jezdí každý den, pokud to umožní počasí. Tour de France- to je podle mne opravdu dost těžký závod. A zajímavá je ta krajina okolo. Jen tak na okraj, když vidím jezdce na kole a za ním auta, motorky - prostě ten doprovod- obdivuji se těm jezdcům, že jim to nevadí. Pokud jsem jela na kole a někdo byl za mnou, měla jsem pocit, že na mě najede...

29 majda majda | E-mail | 9. září 2009 v 20:58 | Reagovat

Vždyť je to sranda, moc to řešíte. Náhodou Habera je alespoň upřímný, nedivím se, že vypění, když vidí jaký mají někteří lidi sebevědomí. http://www.odsminus.cz/

30 Zdenka-matka Zdenka-matka | 9. září 2009 v 21:26 | Reagovat

26 Jurášek

Díky, den byl nádherný, stihli jsme sklidit z pole brambory a část dýní. Tak je to pod střechou. ještě zbývají dvě vlečky dýní, řepa,... no, práce je k podzimu dost a dost.

Za co se stydíte? Není třeba se stydět. Za nic se není třeba stydět. Kampak jedete na návštěvu? Šťastnou cestu :-)

31 lukyno lukyno | 9. září 2009 v 21:47 | Reagovat

Tak nám začala Superstar, paní Millerová.

A já se divím. Divím se pohoršování většiny zde přítomných. "Je to póvl, hůl na ně, a jak jsou vulgární, fuj, zábava pro lidský odpad atd., atd."

Odmaturoval jsem na gymnáziu, při zaměstnání studuji vysokou školu. Pět let jsem pracoval ve státním sektoru, nyní pracuji na pražském letišti pro soukromou firmu v zóně cargo. Za vyloženého hlupáka či spodinu společnosti se nepovažuji.

A hle - Superstar sleduji. Narážka Marty Jandové na menses mi přišla vtipná, nepohoršuji se nad hvězdnou pěchotou, ale s chutí se těmto jedincům zasměji - neboť jsou jako ptactvo a jejich jest království nebeské. A rád si poslechnu kvalitní pěvecké výkony, které se v této soutěži slyšet dají (ne že ne), byť jich většina zakrátko umlkne.

A víte co? Na TV ovladači se nachází kouzelné tlačítko. Choose your choice :)

32 Jurášek Jurášek | E-mail | 10. září 2009 v 1:07 | Reagovat

Zdenka Matka:na hřbytov matko na hřbytov

33 Zdenka-matka Zdenka-matka | 10. září 2009 v 7:19 | Reagovat

32 Jurášek

Jurášku, ať Vás ani nenapadné smutný být, a když tak jen trošičku, slzy nechť Vám odnesou andělé. Vezměte prosím vonnou tyčinku, zapalte ji a pošlete vzhůru synkovi veškerou svou lásku, víc nepotřebuje. Ještě Vám zde nechám vzkaz, či co... A držte se prosím, není to snadné...

34 Zdenka-matka Zdenka-matka | 10. září 2009 v 7:29 | Reagovat

Jurášek

....po letech, "Dušičkách", v ruce vonnou tyčinku, sirky, tiše kráčím mezi náhrobky. Nikde nikdo, jen na cestičce leží bílý sněhový poprašek. Ohlédnu se, na poprašku pouze stopy mé. Všude klid a mír, snad jen ptáčci tiše pípají, nic neruší ten klid. Přijdu k místu odpočinku milých, zvolna na obrubník poklekám, zapaluji tyčinku. Otče, prarodiče, vy víte, že jsem zde. Po vonném obláčku Vám vzkaz posílám, co mi Vy řeknete? Mnohdy Vaši radu postrádám, i když tebe dědo jsem vůbec neznala. Vůně tyčinky se kolem line, růže všechno provoní. V klidu oči zavírám, cítím teplo na hrudi, jakoby mi lásku poslali, tito moji příbuzní. Děkuji Vám, tiše zašeptám. To, co nejvíce jsem dnes potřebovala, jsem od Vás dostala. Doma často vzpomínám. Tiše tedy domů odcházím, v srdci krásná vzpomínka....

Však hůře odchod mladíčka jsem snášela, jen lásku mu zkouším "posílat" a s láskou na něj tiše vzpomínat. Však proč se tak stalo, proč,... kdoví. To nemá řešení... živí nás však potřebují...

35 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 9:17 | Reagovat

31-lukyno- odpověděla jsem vám do ,vašeho ,,článku", kterým opisujete zdejší váš komentář. Zpívání, dobré zpěváky ano, vtipné glosování výkonů špatných či dobrých zpěváků také ano, ale hrubosti a opravdu sprostá slova do pořadu takového typu, zaměřeného na výrazně mladé diváky - ne. Kdo chce, ať se podívá, poslechne si, ale toto zatím nebyl přenos , který by  přitahoval širší diváckou obec. Mohu mít na to názor, přestože jsem nestudovala zrovna vysokou školu a mám jen maturitu všeobecnou a ekonomickou nádstavbu? Vzdělání nedává člověku výlučné právo posuzovat inteligenci druhých lidí, pane Hodíku.

36 týna týna | 10. září 2009 v 14:29 | Reagovat

tak nějak nevím co napsat, aby to nevyznělo blbě...

shlédla jsem oba castingy, protože mám zpěv moc ráda a těšila jsem se, jaká individua i talenty uvidím

souhlasím s tím, že nadávky jsou hrubé, nevhodné a nevybíravé (polovinu jsem jich naštěstí neslyšela, jelikož mám Tv velmi potichu, kvůli partnerovi, který vedle mne v klidu spí, jelikož vstává ve tři ráno)

jistě je velmi hrozné, že děti a mladí slyší taková slova z televize, obávám se ale, že i ti jedenáctiletí už je někdy zaslechli ve škole (možná i horší) a pokud mají inteligentní rodiče, kteří jim dokáží vysvětlit, že se takhle normálně nemluví, nevidím v tom až tak velký problém

je pravda, že novinami proběhly zprávy o vysokých pokutách za nadávky před desátou hodinou večerní, tudíž se možná dočkáme úprav a konečně to bude ke koukání (tedy co se výrazů týká)

to, zda by tam měli dávat i lidi, kteří jsou ve zpěvu šílení a možná i nemocní záleží na více věcech, je pravda, že se zasměju, jiné polituju, ale vím, že ikdyž takovému člověku rodina i kamarádi řeknou, že na to nemá, přesto tam půjde, protože má touhu dokázat jim, že se mýlí

na druhou stranu spousta účinkujících, kteří zpívali falešně mohla zmoci obrovská tréma a třeba v soukromí opravdu zpívají dobře (teď to bude znít alibisticky, ale já sama mám v jiné soutěži casting za sebou, doma zpívám docela dobře, mám za sebou roky hodin zpěvu, sbory atd. a v životě jsem nezpívala hůř než právě na tom castingu...v soukromí bych to odzpívala lépe i s angínou, než tenkrát zdravá tam)

závěrem...koukala jsem se na všechny série, koukat se nepřestanu, ale to neznamená, že mě urážky a sprostá slova nepohoršují

jo a jinak v tom jednom castingu byla dívčina, která je velký talent a překvapilo by mne, kdyby se neobjevila ve finále, zpívala nádherný a velmi těžký gospel, který zrovna velice miluju a nedokázala jsem se ho naučit ani za pět let

37 rucuk rucuk | E-mail | 10. září 2009 v 15:06 | Reagovat

36- týno, máte pravdu, že tréma a touha zazpívat co nejlépe jsou někdy původcem neúspěchu. Také ráda zpívám, ale do víru ,,šoubyznysu" bych se určitě nevrhla. Kdo si zazpívá rád i o samotě, nepotřebuje bůhvíjaké uznání. Chce to výdrž a školení hlasu. Někdo to má dáno, druhý se musí dost namáhat.  Ono se ale pozná často, kdo má sluch i hlas i přes trému, takže věřím, že nějaké perly se objeví i v této soutěži. Je na každém, jak to bude sledovat.  (Víte, co já ráda zpívám? Druhý a třetí ,,hlas". Muž mi vždy říká: tak mám poslouchat Gotta (na př.) nebo tebe? O((((.)

38 Jurášek Jurášek | E-mail | 10. září 2009 v 23:31 | Reagovat

Zdenka Matka:Přežili jsme a Vám velké Ď náleží.

39 Zdenka-matka Zdenka-matka | 11. září 2009 v 7:38 | Reagovat

38 Jurášek

Držte se havířu :-)

Včera jsem byla mimo barák, srdeční čakra se mi dostala do křeče (ne mou vlastní vinou, jen jsem se špatně chránila). Nedopusťte to ! Nevím jiné rady, než s láskou vzpomínat :-)

40 rucuk rucuk | E-mail | 11. září 2009 v 22:37 | Reagovat

Tak  jsem změnila název, aby nebyl skoro  stejný s následným článkem,, lukyna".

41 Zdenka-matka Zdenka-matka | 15. září 2009 v 8:16 | Reagovat

Tak jsem změnila - názor. Včera jsem se na to chvilku podívala a byla jsem velmi mile překvapena. Jistě vulgarismy tam jsou, ele televizí vypípané. Samozřejmě se mi nelíbilo vše, dlouho jsem se dívat nevydržela, ale již nemám námitek.

42 rucuk rucuk | E-mail | 15. září 2009 v 16:29 | Reagovat

41- Ta soutěž není špatná, vadily mi opravdu zpočátku ty věci co jsem psala. Ale ono se to prosije a až budou jen ti vybraní, dá se na to dívat: Mám pocit, že už ani konferenciéři nejsou tak odvázaní, možná je někdo napomenul. Zpívání mám ráda a může se u toho ledaco dělat, člověk se nemusí soustředit na děj.

43 Zdenka-matka Zdenka-matka | 15. září 2009 v 20:22 | Reagovat

Včera jsem viděla poprvé kousek této soutěže, a opravdu je rozdíl mezi fotkou a tím, jak se lidé chovají. Ještě se stále učím vycítit, co je kdo zač.

A po včerejšku musím říci, že některými momenty jsem byla opravdu mile překvapena, co se týká poroty.

A naše mládež? Prostě je naše. Chová se tak, jak umí, mnohdy velmi bezprostředně. Ale důležité je, že zpívají. Lidé stále zpívají. :-) A to je dobře, protože pak se snáze žije. Třeba si i na srazu zazpíváte a bude dobře, pohoda. :-) Jen na Vás záleží, jak to zvládnete. Držím palce :-)

44 rucuk rucuk | E-mail | 16. září 2009 v 16:50 | Reagovat

43- Zdenko, škoda, že taková cestovatelka, nechcete přijet. Mohli  bychom si opravdu zazpívat. Někdy je to lepší, než povídat hlouposti, ale někdy to pomůže překlenout počáteční rozpaky. No nevím, zda to byl dobrý nápad s tím setkáním, možná leckdo ztratí iluze, které může mít takto a docela je možné, že opravdu nebudeme vědět, o čem spolu mluvit. Tolik různých povah a názorů. Při setkáních školních nás spojují vzpomínky, jsme všichni ve stejném věku, připadáme si pořád stejně mladí a hloupí, nehledíme čím, kdo je. Toto už je trochu něco jiného. Experiment a uvidíme, jak dopadne.

45 Divák Divák | 23. září 2009 v 17:38 | Reagovat

nebude to ta 14tileta ?? mne se docela libila nebyla spatna buud ji to MOC PRAT

46 rucuk rucuk | E-mail | 28. září 2009 v 20:10 | Reagovat

45- Není tam nějaká věková hranice i směrem dolů? Ono se to vyvrbí až budou zpívat s hudbou, hodnotí se i pohyb, šarm, ale hlavně to zpívání. Počkejme si.

47 rucuk rucuk | E-mail | 4. října 2009 v 14:57 | Reagovat

Tak včera jsem se dívala od chvíle, kdy zrovna zpíval Martin z Ostravy. Zpíval sice anglicky, ale tak, že mu od té chvíle držím palce. Kluk jak má být, krásný hlas se zajímavou barvou, elánem, úsměvem. Tak uvidíme.

Jen jsem zaregistrovala, že všechny, co budou posílat své hlasy to bude stát poněkud více než obvykle - 13 Kč za sms. Možná proto, že je to ,,mezinárodní"?

48 rucuk rucuk | E-mail | 9. října 2009 v 22:14 | Reagovat

Dnes je to nějak umrněné. Mladí a vybrali si takové tahavé písničky. Tam je přece slyšet každý jen trochu nejistý tón... Doufám , že Martin mě nezklame a bude zpívat něco veselejšího. Jo, Lady karneval a krásně a po svém. Nikdo na něj nemá.

49 lucka lucka | E-mail | 10. října 2009 v 11:59 | Reagovat

ahojky tak já si teda myslím že vyhraje  z holek monika bagárova a z kluku doufám že beník christovao!!

50 rucuk rucuk | E-mail | 10. října 2009 v 16:39 | Reagovat

Tak to by bylo zajímavé, tipnout si , kdo asi vyhraje. Beník mě , přiznám se zatím neoslnil. Zpívají už ale všichni opravdu lépe než to bylo ze začátku a navíc komentátoři i porota viditelně ,,zkulturnila". Už se na to dá i dívat, či aspoň poslouchat a sem tam mrknout, jak to dělám, zabývaje se případně ,,couráním" na netu, či zašíváním děr a dírek případných. U děvčat zatím nevím, ale na Martinovi trvám už proto, že vypadá takový normální kluk a má hlas jako zvon. Tu Lady zazpíval trochu jinak  ve výškách než Gott a to se mi líbilo. Nejsem ovšem takový znalec, že?

51 rucuk rucuk | E-mail | 18. října 2009 v 16:23 | Reagovat

49-lucko, měla jste pravdu. Já si sice stojím na Martinovi, ale druhý by opravdu mohl být Beník. Včera se mi líbil.Na holky se dnes podívám. Už je to opravdu k poslechu i ta úroveň poroty a konferenciérů je zřejmě,, zkulturněná". Mladí mají štěstí, že mohou ukázat co umí, většinou i ti velmi  dobří zpěváci museli čekat dost dlouho než uspěli.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama


Jde se spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx