Něco mužům pro radost...

13. srpna 2009 v 20:27 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
Dovolila jsem si udělat malý ,, výcuc" obrázků aut z plánovaného autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.Budou tam většinou luxusní auta, ale snad i naše vylepšená Škoda Superb.


Také by tam měl být vystaven nový německý Trabant nT, žádné retro, ale nový model, pětidveřová karosérie hatchback. Elektromobil, solární panely na střeše auta, s dojezdem 250 km.
Škoda Super Combi
Trabant n T










Určený spíše pro městský provoz a krátké cesty. Výborný pro řemeslníky, živnostníky. Prý bude vážit jen 1000 kg, stát by měl 10 tis. eur ( 258 tis. korun). Měl by být dán do provozu tak v r. 2012.
A už se kochejte obrázky aut- názvy zjistíte ,,šipkou".Znalci je poznají určitě i bez názvu.

Logo autosalonu

Porsche 911 Turbo
Jaguar XJBMW 5 Gran TurismoMercedes Benz třídy E Combi


KIA SORENTO
Opel AstraAston Martin RapidNISSAN GTR-nový hasičský vůz
WAZUMA BIO V 12









Ferrari 258 Italia








Jsou krásná ta auta, určitě se budou líbit i ženám- řidičkám i neřidičkám.

To poslední auto je Škoda YETI, která byla dána do prodeje u nŠkoda YETI-ás v červenci t.r. ale zatím ji prý zákazníci jen okukují, ale nekupují. Je dobrá do terénu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 13. srpna 2009 v 21:48 | Reagovat

Na co nové auto?

Být kavkou prodejcům, servisům, pojišťovně a zlodějům? Vždy jsem jezdil ve starých kárách, všude a skoro vždy spolehlivě a za zlomek nákladů.

Auto musí startovat, brzdit, mít potřebnou rychlost a úspornost, nesmí do něj táhnout a stříkat voda, v zimě topit a to stačí. Mytí obstará příroda a pečlivou kontrolu majitel, to stačí přinejmenším ke spokojenosti.

2 old+boy old+boy | E-mail | 14. srpna 2009 v 5:41 | Reagovat

Udělala jste mně radost. Neočekávám, že totéž formou koupě i toho nejlacinějšího madelu udělá někdo jiný.

3 rucuk rucuk | E-mail | 14. srpna 2009 v 9:28 | Reagovat

Mě zaujal ten Trabant. Vzpomněla jsem si, že v roce 1993 nám nabízeli docela opečovávaný hnědý Trabant jedni starší manželé za 15000 Kč. Ani nevíte, jak mě to kolikrát mrzelo, že jsem ho tehdy nekoupila. Dnes by to byla rarita. Kamarádka má léta kombi Trabant a na ty krátké jízdy jí stačí. No, řemeslníkům a na solární panel by možná i za ty tisíce posloužil.  Synové mají auta z 2. ruky a slouží jim. My jsme nikdy auto neměli. Bratr ano a když byla potřeba tak.... byl moc dobrý řidič a autíčko opečovával.

4 dekl dekl | 14. srpna 2009 v 20:41 | Reagovat

Trabant naprosto krásně vyčuhuje z té luxusní řady....

5 rucuk rucuk | E-mail | 14. srpna 2009 v 21:34 | Reagovat

4-Pravda a jakou má krásnou barvičku, že?O)))

6 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 15. srpna 2009 v 17:37 | Reagovat

Výroba trabantů ( asi v r. 1994 )  s osazeným motorem od WW, když Trabík už nesmrděl a neřinčel se zastavila.

Zastavil ji WW neúměrně drahými motory a nevůlí podílet se na modernizaci Trabíku ( raději ho cileně zlikvidovat ).

Linky na výrobu byly nabízeny za 30 mil DM k odkoupení.

V Brně začaly omezovat a postupně zavírat strojírenské podniky. Podal jsem návrh v Doz. radě a.s. z jedné kapitálové skupiny, aby se zvážilo využití volných hal ( Strojsmalt, Fruta, Mate a Karoseria ) zda by se jisté množství Trabíků nedalo zkusit v Brně a obnovit dávnou slávu zbrojovácké Zetky ( jistě by se přidaly i další firmy ). Žádný zájem, banky raději půjčily Hrstkovi 2 miliardy na Boby centrum, které následně 2x zkrachovalo a peníze se samozřejmě "rozpodnikaly".

Strojsmalt a Frutu zlikvidovali předlužením vesksláčtí akcionáři, podobně i strojírenskou Zbrojovku.

7 rucuk rucuk | E-mail | 15. srpna 2009 v 21:51 | Reagovat

6- Však u nás to tak dopadlo s většinou fabrik. Mlékárna prodala licnci na Sunar  do Anglie, přitom jsme byli vývozci do mnoha zemí a šlo to do ztracena. Zůstalo pár lidí na nejnutnější provoz. Páni z mlékárny se stali majiteli, takže tak to chodilo ve všech závodech, že ti nahoře většinou zbohatli a pak svůj podíl prodali co nejdráž. Hedva, jedna z největších je rozcuckovaná , prodaný objekt na jednotlivé firmičky pronajímaný. Nemá cenu se nad tím asi rozčilovat. Škoda pracovních míst. Odbytiště převzaly jiné státy a rádi.

8 Přemysl Čech Přemysl Čech | E-mail | 17. srpna 2009 v 22:35 | Reagovat

Trabanta jsem měl kdysi v JZD co by služební auto do polí, byl to nezmar, ale na hrbatých polních cestách měl jedinou slabinu a to výfuk... Holt byl asi víc stavěný na dálnice....

9 Ota Ota | 18. srpna 2009 v 17:03 | Reagovat

sd

10 rucuk rucuk | E-mail | 18. srpna 2009 v 20:52 | Reagovat

Vzpomínám na jednoho kolegu z práce, který dojížděl do práce jednou týdně až od Ostravy, či odkud, měl  Trabanta a říkával, že by ho nevyměnil za žádné jiné auto. Prý má malou spotřebu a vyjede s ním , kam potřebuje. Vezl nás až do Beskyd a je fakt, že vyjelo i do každého kopce.

11 rucuk rucuk | E-mail | 21. srpna 2009 v 13:57 | Reagovat

Tak terve dnes jsem to o výstavě  v novinách četla a byla tam vyjmenovaná všechna ta auta, co vidíte tady. Tady je máte pěkně přehledně a ta slečna se k tomu Ferrari hodí i barevně , že? O))))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx