Byly, jsou a budou- vztahy mimomanželské...

14. února 2009 v 15:07 | Ruža z Moravy |  příběhy ze života lidí
Kromě jiných věcí, mimomanželské vztahy. Co lidi k nim vede? Neuspokojivý manželský život, nuda, touha po dobrodružství, po lásce, či jen krátkodobém pocitu zamilovanosti?


Mají různou dobu trvání. Mnohdy, pokud si všimnete inkriminovaného páru, zjistíte, že ten ,,její" muž je mnohem hezčí, sympatičtější. Vzhled asi není všechno, ale pokud se stane, že mladá paní začne ,,bláznit" s viditelně o hodně starším ,,páprdou", jak říkají mladí, zajímalo by vás možná, co to má za fluidum, které ty mladé přitahuje.

V podnicích bývaly ústředny, kde mohla telefonistka odposlouchávat hovory, ale nějak to tam prý přece jen cvaklo, takže ten volající poznal, že ho někdo odposlouchává.
Ale nejste-li na ústředně, chcete volat ven a hodíte tam 0, abyste dostala linku a náhle uslyšíte :,, Ty jsi ale trdlo, tos mi musel udělat na krku ten cucflek? Muž si toho všiml a musela jsem tvrdit, že je to lišej, či co. A v práci musím mít šáteček na krku. To mi nedělej ani z legrace."
,,Tak počkej na mě u nádraží, jedu v půl čtvrté, domluvíme se na tu služebku." Potichounku zavěsíte, aby to nebylo slyšet a jen se v duchu dohadujete, co bylo dál...
Nikomu ani muk, i když podle hlasu jste uhádli, kdo to asi byl. Ověřeno v určité kanceláři, kde paní tak 35 letá, máma 3 dětí, dojíždějící do práce přes 3 železniční stanice, měla na krku jemný , parádní šáteček.
Pak jen odposlechnuto od spolupracovnic - samozřejmě nic o tom nevíte - že je to velká láska, ale co ona na tom dědkovi má?? Je to známý záletník, vedoucí prodejny, kde dělá i jeho docela pohledná paní. Trpí mu ty zálety, je nějak nemocná na srdíčko, hlavně aby ji neopustil.

Možná právě proto, že měl své jednání nacvičené, uměl se dvořit poměrně zaneprázdněné ženě, našel si chvilky a zorganizoval možnosti tak, aby spolu mohli někde posedět, dával jí dárečky, hostil ji v lepších restauracích, což v té době nebylo obvyklé, aspoň ne s manželem...




Scházeli se prý dost dlouho, než jí na to manžel přišel a do práce přišla s tmavými brýlemi na očích.

Na tu služebku jezdili tak, že ona jela rychlíkem do Kolína, tam měla jako přesedat do cílové stanice. Vystoupila a on tam již čekal s autem, kterým ji zavezl na místo, vyřídila, co měla, přespala v hotelu, kde byl i on zvlášť ubytován.

Druhý den ji zavezl do přestupní stanice, odjel autem a ona přijela domů normálně, vlakem. Tedy vykoumané to měli dobře, jenže si zřejmě pustila pusu na špacír před některou kolegyní a ta....

No, toto se muž prý nedověděl, ale při jiné příležitosti je ,,načapal" při schůzce.
Děti byly už větší, paní se vdávala hodně mladá, tak to nakonec dopadlo tak, že se rozvedla. Jenže ten postarší pán se nemínil rozvádět, měl ,,moc hodnou a navíc prý nemocnou paní", kterou nemohl opustit.
Jak to dopadlo s tou nevěrnicí? Našla si opět staršího muže- tvrdila, že jsou mnohem hodnější- byl to ale vdovec, takže sama nezůstala.

O to, jak bylo dětem, kterým ukrádala svůj volný čas , se ve své zamilovanosti moc nezajímala. Byla prý s nimi dost dlouho doma, takže si ji užily.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 honza honza | E-mail | 14. února 2009 v 16:38 | Reagovat

hmmmm  a co jako?

2 Josef Sedláček Josef Sedláček | E-mail | Web | 14. února 2009 v 16:47 | Reagovat

1] honza

jako to, že taková ženská je nezodpovědná matka

3 Atsmon Atsmon | E-mail | 14. února 2009 v 17:38 | Reagovat

Řadu let jsme pracovala s několika ženami mezi 30 a 40 lety. Byly vdané a měly děti. Třebaže jejich manželství byla normální,  všechny měly i další dlouhodobé vztahy, některé dokonce několik. Všem to prošlo. A přitom ani nebyly nijak mimořádně opatrné. Je pravda, že ze začátku jsem byla dost vyděšená z takové epidemie nevěry, ale po čase mi to připadlo přirozené a stal se ze mě trochu cynik.

4 +rucuk +rucuk | E-mail | 14. února 2009 v 17:58 | Reagovat

Je pravda, že ,,věrnost" ženy ovlivňuje také ,,věrnost" manželova. Leckdy by ji nenapadlo za někým se poohlížet, ale zjistí, že manžel to u sebe tak přísně nebere a tak se začne také ,,bavit".Ovšem co projde u muže, u ženy je nezodpovědné.:-((

5 matka matka | 14. února 2009 v 18:14 | Reagovat

Je-li mé básničky, či co to je, nevěrou, ano pak jsem každou chvíli nevěrnou.

6 matka matka | 14. února 2009 v 18:25 | Reagovat

[3] Atsmon,

Všechny? Ony také psaly básničky?

Já zase znám muže, má manželku častou pacientku na psychiatrii i na jiných odděleních nemocnice. Stará se o ni, pere, vaří,... ale jednou za čas - prostě má přítelkyně.

7 Josef Sedláček Josef Sedláček | 14. února 2009 v 18:30 | Reagovat

4] +rucuk

Žena, stejně jako kukačka, může přinést něco cizího do hnízda.

8 matka matka | 14. února 2009 v 18:34 | Reagovat

7 Josef Sedláček

Ano, tímto obviněním mne také manžel párkrát urazil. To nevidíte, po kom ta Vaše děcka mají nos?

9 matka matka | 14. února 2009 v 18:47 | Reagovat

... Mají po mě nos... :-)

10 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 14. února 2009 v 19:06 | Reagovat

Co si kdo opatřil, to má. Osobně se řídím heslem, nejsem tak bohatý, abych si pořizoval levně. Vybrat si dobře partnera, znamená také vážit si ho a nepodvádět. Přes všechny "modernosti" se nakonec poctivost vyplácí v dlouhodobém a spolehlivém vztahu.

11 matka matka | 14. února 2009 v 19:10 | Reagovat

[10] nar.soc.

Souhlasím. Až na to :

.... abych si pořizoval levně....

Žena si nesmí připadat jako manželův majetek, jako pouhá věc. Nikdy. Pokud i toto dokážete, je vše v pořádku. :-)

12 Paolo Paolo | 14. února 2009 v 19:13 | Reagovat

Vždycky jsem se držel zásady " Vyspat se, ale jinak žádné důvěrnosti". A v tom je asi přece jenom rozdíl mezi nevěrou muže a ženy.

13 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 14. února 2009 v 19:14 | Reagovat

11 matka

Vyjádřil jsem se kuse. Chtěl jsem tím říci, že při výběru partnera se nemá člověk ukvapit, má přemýšlet hlavou a neslevovat.

14 matka matka | 14. února 2009 v 19:16 | Reagovat

[13] nar.soc.,

No to jó. :-))) Ale neutiskovat také to mý oblíbený srdce. Pak je průšvih. Teda když je holka potfffooora.:-)

15 velká voda velká voda | E-mail | 14. února 2009 v 19:25 | Reagovat

Ani jako majetek, ani jako rohožka...

16 +rucuk +rucuk | E-mail | 14. února 2009 v 20:06 | Reagovat

Když ono je to těžké. Můžete člověka znát, kolik let je to dobré, najednou zblbne a pokud se to nějak nezarazí, dopadne to špatně. Znám ale pár mužů z okolí, kteří zrovna svatí nebyli, protože dělali mezi samými ženami a to se vždy nějaká štengrovnice najde a muži-ješiti zblbnou. Ale shodou okolností měli doma ženy, které to zřejmě nevěděly a pokud něco tušily dělaly, že to nevidí. Oni se totiž ti chlapi doma chovali galantně, ženu obskakovali, měli to jaksi v povaze být milí. Na stará kolena je to ,,přešlo" a byli rádi, že mají tu svou. Vypadá to hrůzostrašně, že? Ale to je život a takových manželství je , bohužel, dost.

Jo, když máte syny jako podle jedné šablony, ještě k tomu tatovi hodně podobné, je to bez problémů..:-))))

17 MIRA MIRA | 14. února 2009 v 21:12 | Reagovat

[16] +rucuk

Člověk, který zblbne a spálí za sebou mosty, budované společně po mnoho let si sám velice ubližuje. O čem si má např. vyprávět se současným partnerem? O zážitcích s bývalým partnerem? Těžko. A tak nakonec ti rozumní, pokud je to možné, zůstanou s tím svým.

18 jarda234 jarda234 | 14. února 2009 v 21:19 | Reagovat

Tato diskuse je zcela mimo problém, jak se říká "mimo mísu".

Člověk je geneticky i fyziologicky založen jako tvor polygamní. Svědčí o tom mnohé skutečnosti rozplozovací fyziologie. Např. některé spermie nejsou vůbec určeny k oplození ale jsou "vyzbrojeny" k zabíjení cizích spermií, jejichž možná přítomnost je dána zákonitostmi evoluce. Jiný příklad: žena je ve dnech plodnosti ( ovulace) mnohem více vzrušivá na některé odlišné mužské feromony než maželovy a tato její selektivní vzrušivost se mění v průběhu času a věku, přičemž tato přitažlivost "vůně" může potomkovi vyšší míru imunity k chorobám, atd.

      Souhrnně řečeno lidská polygamie souvisí s evolucí druhu Homo sapiens, i některých primátů, prospívá "tělu i duchu" (většina vynikajících a inteligentních mužů, ale i žen byla polygamních) a celoživotní monogamie je spíše výjimkou, která se rošířila zejména v civilizovaných kulturách, jejichž rozplozovací strategie preferuje menší počet lépe opečovávaných potomků.

      Pokud nejde o úchylku ( např. typu nymfomanie a promiskuity ) je polygamie spíš prospěšná, ovšem pokud respektuje základní mravní pravidlo, o které naše civilizace opírá a na němž staví, totiž pokud neubližuje dítěti a rodině jako celku. A dostát této mravní povinnosti je dosti obtížné, zvláště pro ženy které potřebují pro nemanželký vztah mnohem větší míru citového vztahu než muži, a mohou tudíž rodinou mnohem snadněji rozvrátit než muž "rozsévač" sobeckých genů.

19 MIRA MIRA | 14. února 2009 v 21:33 | Reagovat

[18] jarda234

Jdu si zkontrolovat spermie. Sakra, to už jsem propásl! :-))

20 matka matka | 14. února 2009 v 21:40 | Reagovat

19 MIRA

Příliš pozdě jsi zjistil, že polygamie vlastně není nevěra?

21 MIRA MIRA | 14. února 2009 v 21:42 | Reagovat

[20] matka,

:-)))

:-(((

22 matka matka | 14. února 2009 v 21:45 | Reagovat

21 MIRA

Hele to nic. Máš vnoučata, já nic. :-)))

23 MIRA MIRA | 14. února 2009 v 22:01 | Reagovat

[22] matka

Nejen vnoučata, ale i jejich rodiče, moje děti, a to je dobře.

24 +rucuk +rucuk | E-mail | 14. února 2009 v 22:03 | Reagovat

18- To si vědecky zdůvodňujete případnou nevěru? Takže výsledek je asi tento- rozsévat, ale tak aby to neublížilo stávající rodině- no,  co alimenty? Předpokládá to vyšší, hlavně nekontrolované ženou příjmy. Nebo to nerozsévat, jen si užít?:-))))))

25 +rucuk +rucuk | E-mail | 14. února 2009 v 22:04 | Reagovat

Miro, věčná škoda příležitostí nevyužitých, co?:))))))

26 MIRA MIRA | 14. února 2009 v 22:25 | Reagovat

[25] +rucuk

:-))

Ba ne, dost bylo využitých, a to ve správném (podle mě) čase. Kdo se nevyblbne v mládí,  zadělává na průser sobě i jiným později. A navíc leckdy vypadá jak šašek, sponzor, politik, tunelář, mafián, sebestředný blb, atd., atd.

27 +rucuk +rucuk | E-mail | 14. února 2009 v 23:06 | Reagovat

26 Miro- není to něco podobného, co uvádím v kom.16? Ti pánové se také vyblbli v mladém věku- no možná i středním - na štěstí bez následků, pokud vím a jsou vzorní manželé:-))) , otcové, dědečci:-)))))

28 jarda234 jarda234 | 15. února 2009 v 11:46 | Reagovat

to 24+rucuk

Nejde o žádné vědecké zdůvodňování nevěry. Jde o pokus zjednodušeně vysvětlit proč to, co označujeme slovem "nevěra" a co je podmíněno lidskou polygamií, existovalo nejen v době po miliony let trvající evoluce člověka, nemůže zaniknout nebo být odstraněno během nicotně krátkého období po kterou existuje kultura, náboženství a současná civilizace.

        Nemusí se to některým z nás líbit,  zatím co jiným se to líbí, ale pokusy něco s tím dělat jsou stejně naivní jako někdejší písničky ve kterých pionýři a svazáci zpívali "poručíme větru dešti, kdy má pršet, kdy má vát...".

       Ať chceme nebo nechceme, evoluce nás vytvořila takové jací jsme. A není to jen polygamie která je v nás geneticky a fyziologicky zakotvena, a která se nám, jsouc nazírána ze zorného úhlu současných kulturně-civilizačních pravidel, nemusí líbit. Je to třeba také i pud  agresivity, který patří k základním biologickým pudům a je trvale a hluboce zakotven v evolučně nejstarších částech našeho mozku. Nebýt těchto evolučně nezbytných vlastností, vůbec bychom jako druh, jako lidé nevznikli, stejně jako by nevznikla ani většina živých tvorů. Naše šedá kůra mozková, která je evolučně nejmladší nemůže tyto naše biologické pudy odstranit, tak jako my nemůžeme odstranit z našeho rodokmenu předky jejichž počínání se nám dnes třeba nelíbí. Ale může tyto pudy, alespoň u některých jedinců, modifikovat tak, aby neubližovaly.

29 matka matka | 15. února 2009 v 14:18 | Reagovat

[28] jarda234

Velmi zajímavý komentář ! Mnohé vysvětluje.

30 Tenzulice Tenzulice | 15. února 2009 v 16:42 | Reagovat

[19] MIRA: Ájajajajaj.

31 MIRA MIRA | 15. února 2009 v 19:40 | Reagovat

[30] Tenzulice

:-)))))

32 yopa yopa | 16. února 2009 v 11:02 | Reagovat

Jedna věc je být s někým koho máte ráda a druhá je mít s ním ošklivé děti. Můžu já za to, že dělám tak krásné děti? :o))

33 matka matka | 16. února 2009 v 11:15 | Reagovat

Krása pomíjí, blbost je věčná :-)))

Umění je skloubit to dohromady.

Že jo Vy mé dětičky :-)

Ještě štěstí dětem,

kdyby někdo uměl dělat.

34 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 11:55 | Reagovat

Krásná, hloupá žena, moudrý ale ošklivý muž-  Mistře, já bych chtěla mít s vámi dítě.... bylo by krásné po mně a moudré po vás --- ale madam, dovede si to představit naopak? Jestlipak vzpomenete, kdo to kdysi dááávno řekl?

35 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 11:56 | Reagovat

Možná to oslovení bylo jiné- lorde-

36 MIRA MIRA | 16. února 2009 v 12:24 | Reagovat

M.Twain?

37 matka matka | 16. února 2009 v 12:33 | Reagovat

Nebo Shakespeare?

I když ta madam by spíš odpovídala buď Horníčkovi nebo někomu ze Semaforu. . :-)))

38 yopa yopa | 16. února 2009 v 13:17 | Reagovat

A co není-li tu ta, kterou mám tolik rád, tak mám rád tu která je tu... :o) Jak motýl v letu, od květu ke květu...

33] matka, děti jsou šťastné sami o sobě, stačí nedělat je nešťastnými...

39 matka matka | 16. února 2009 v 13:33 | Reagovat

38 yopa

Víte, jsou situace, kdy šťastny být nemohou. A nikdo s tím nic udělat nemůže. Nikdo.

Nepřeji Vám, abyste to jako otec, či matka někdy musel zažít. Naprostou bezmoc. Nikdy Vám to nepřeji. Nikdy..

40 yopa yopa | 16. února 2009 v 13:56 | Reagovat

39] matka, myslíte nemoc? Dobře si ten výraz v obličejích svých rodičů pamatuji. Myslíte, že kdyby se mohli rozhodnout mezi nemocnými dětmi a žádnými, byli by bez dětí? Zní to logicky, ale není to tak... Mnohem horší je, že si lidi neváží ani toho, že jejich děti zdravé jsou, dokud něco nepřijde. Všeobecně souhlasím s tím, že není horší věci pro rodiče, než pozorovat umírání a nebo přežít svoje děti. Na druhou stranu smrt není zlá...

41 sdr sdr | 16. února 2009 v 14:23 | Reagovat

(34) rucuk

G.B Shaw

Navíc zemřel svobodný.

42 matka matka | 16. února 2009 v 14:46 | Reagovat

40 yopa

Tabu.

43 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 15:15 | Reagovat

sdr.-  dobře- :o)))

44 MIRA MIRA | 16. února 2009 v 16:19 | Reagovat

Inu - dement. Myslet Shaw a napsat Twain, to jsem celej já.

:-)))

45 matka matka | 16. února 2009 v 16:30 | Reagovat

Ale no tož tak.

Já se teda přiznávám,

já se nespletla,

já to nevěděla

a tak jsem jméno napsala,

Jen jsem mezi ním

a Moliéééérem váhala.

Vždyť oba jistě psali o ženách,

o kterých se v článku hovoří. :-)

46 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 17:00 | Reagovat

Miro, matko- vím, že jste si dělali legraci. Ten G.B.Shaw je opravdu tak známý a tato jeho odpověď byla už ledakým opakována při různých příležitostech, že bych se divila,  kdybyste to zrovna vy nevěděli. Mira jako vždy ,,bourá" úúplně vážnou debatu, že jo? :o)))

47 matka matka | 16. února 2009 v 18:59 | Reagovat

Já nic, já muzikant :-)))

48 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 20:16 | Reagovat

47- nic ne zlém, ale vy ji,  matko,  taky někdy zbouráte :o)))))

49 MIRA MIRA | 16. února 2009 v 21:14 | Reagovat

Já taky nic, já nejsem ani muzikant, já mám hudební hluch.

50 +rucuk +rucuk | E-mail | 16. února 2009 v 22:10 | Reagovat

MIRO- hluch, nehluch, ale vtipné glosování vám jde mimořádně. Sleduji to i jinde. Kam zapadnete,tam je z diskuze většinou ,,kabaret". To se mi lííííííbííííííí. Toho veselí není kór moc...o)))

51 MIRA MIRA | 17. února 2009 v 10:12 | Reagovat

[50] +rucuk

Děkuji, také si myslím, že srandy není nikdy dost. :-)

52 +rucuk +rucuk | E-mail | 23. února 2009 v 16:57 | Reagovat

K tomuto tématu mám jeden poznatek: žena, která dává najevo svoji žárlivost si dost možná muže udrží, ale stejně nevěře nezamezí. On si najde vždy nějakou výmluvu a ,,zahne."

Navíc zjevné projevy žárlivosti nejvíce na veřejnosti jsou trapné a to nejen pro ,,nevěrníka", ale hlavně pro přítomné. Ani s tou a tím žárlivcem moc nesoucítí. Ověřila jsem si to na akcích v minulosti, když manžel při taneční zábavě přišel k tančící manželce a napadl jejího tanečníka- lískl ho.  Honem ho odvedli a domlouvali mu. Pak se o tom vyprávěly bajky a kupodivu nikdo ho nelitoval. Totéž pak prý udělala jedna žárlivá manželka svému muži. Dala facku nejen jeho tanečnici, ale i jemu. To byly takové ,,kulturní vložky" závodních zábav.

Jednou jsem s tou dotyčnou mluvila o takových situacích a ona se mi přiznala, že dokonce když měl z průmyslovky, kde byli samí kluci    pomaturitní  sraz po 15 letech, jela se za ním podívat a oknem nakukovala, s kým se baví.  V duchu jsem ji politovala, ale jí jsem rovnou řekla, že se tím shazuje a navíc se sama zbytečně trápí. Nikdy bych toto nedělala.

Jeden známý mi ale naopak řekl, že míval také choutky, ale když za ním přišla manželka třeba na nějakou zábavu, přešlo ho to. Ale scény mu prý nedělala, jen svou přítomností si zajistila, že se nevěnoval jiným ženám. Podle mne takové vynucené, ne?

53 yopa yopa | 24. února 2009 v 13:18 | Reagovat

52] +rucuk, vynucené? Mě by spíš zajímalo, proč nešli na zábavu spolu?

54 +rucuk +rucuk | E-mail | 24. února 2009 v 20:39 | Reagovat

53-no, nevím, zda jste zažil takové ty závodní výroční schůze ROH příp. i MDŽ oslavy, Prapory a pod. akce.. V některých závodech šli jen zaměstnanci, pak na zábavu po občerstvení, mohli teprve přijít partneři. Ony byly dané limity na občerstvení a tím to vzniklo.

A ten známý bydlí na vesnici a to znáte- požárníci, mysliveské  sdružení, zahrádkáři- nejdříve schůze a pak zábava a partneři o schůzi moc zájem neměli, tak buď pak přišli nebo ne. V tom nic divného nehledejte

55 yopa yopa | 26. února 2009 v 14:04 | Reagovat

[54] +rucuk,

Zažil, ale u nás se schůze a zábava až tak neprolínaly, pro každou příležitost byl naštěstí zvláštní prostor. Plesy a šibřinky bez schůzí a zásadně s partnerem. Děli se ale jiné věci... Každopádně díky, to mě nenapadlo.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx