.



Děti demolují nemocniční oddělení-co dělat?

21. listopadu 2008 v 18:10 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás

Tento článek je brán jen v rovině pacientů - dětí, národnost neberu v potaz, je však téměř jasná. Není to alibismus- prostě děti jsou děti.





Kam až může zajít dospělý člověk v ničení je známo. Děti velmi často napodobují dospělé a jsou většinou ještě nemilosrdnější. Jak ale omluvit jednání 6 dětí na infekčním oddělení nemocnice, kde se mají vyléčit z nemoci .

Kdyby to bylo jinde, mohlo by se uvažovat o omámení z alkoholu nebo drog, ale v nemocnici, kde je čisto, mají péči, dietní jídlo? Personál je ohrožován možností infekce a ještě bude muset likvidovat škody na zařízení nemocnice?


Jsou to prý děti ze sociálně slabých rodin. Není to dáno také tím, že tyto rodiny mají veškeré možné příspěvky od státu? Neváží si pak toho, co dostanou bez vlastního přičinění?

Jen mě udivuje, že policie , kterou nemocnice povolala, nemůže jít na oddělení kvůli infekci. Nemají nějaké ochranné obleky? Řešit to je opravdu nutné, protože v těch dětech zůstane pocit, že se jim nemůže nic stát, mohou si dělat co chtějí.

Co když ve světle těchto informací si to ,,vyzkouší" jiné děti? Trestat je fyzicky nelze a dokonce by to asi moc nepomohlo. Plně nahradit škodu- nejen ty děti - výrostci , až se uzdraví, případně i jejich rodiny a hlavně bych nechala ty rodinné příslušníky pak dát do pořádku ty místnosti -vlastnoručně a za svoje peníze.

Dodatek k pův.článku- Ty děti byly propuštěny do domácího ošetřování a oddělení se bude muset vymalovat a dát do pořádku. Škoda je vyčíslena na 10.tis. Kč. Jsem zvědavá, kdo to zaplatí. Jako obvykle pod článkem je diskuze zablokovaná. Docela si dovedu představit, proč.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Andrea Andrea | 21. listopadu 2008 v 20:26 | Reagovat

Je mi sice pouze 15 ale souhlasím s vámi. Každý kdo úmyslně něco ničí pro ,,zábavu" je jen blbec. Bohužel podle těchto inteligentů posuzují všechny ostaní a to je pak pořád ,,ta dnešní mládež"...

2 VIKTOR 777 VIKTOR 777 | E-mail | 21. listopadu 2008 v 20:49 | Reagovat

Když má někdo nakažlivou nemoc, stát ho zákonným  nařízením uvězní v nemocnici, bez možnosti návštev. Ty děti doposud  žily, sice skromě ale snad milovány, v bezpečně známém prostředí kde měly skoro naprostou svobodu. A teď je kdosi zavřel v prostředí, které se jim jistě hrubě nelíbí, kde se musí dodržovat disciplína kterou nechápou. Já se teda vůbec nedivím tomu jak se tam chovají. Konečně, odkoukali to od rodičů. Když se cítím ublížen a omezen, tak se udělá hodně velkej brajgl a třeba se nám podaří domoci se alespoň něčeho.

3 Zirk. Zirk. | E-mail | 21. listopadu 2008 v 21:06 | Reagovat

To autorka :

kdo ty rodiče přinutí vše zaplatit a dát do pořádku. Tak jedině Hitler by to dokázal. Ten  uměl  problém cikánů řešit.

Nechápu ty policajty- vždyť s těmi výrostky nemusí nijak jednat stačí když jim domluví pendrekem a byl by pořádek.

Umím si představit jak ti lékaři a sestry  jsou proti programu dělnické strany.

Jinak je třeba romy hladit-a hladit a hladit až vyhladit.

4 Sidonie Sidonie | E-mail | Web | 21. listopadu 2008 v 21:25 | Reagovat

To 2:

Možnosti návštěv tam jsou - sice přes okno a za plotem, ale jsou tam. A s tím zavíráním - to maj běhat po venku a nakazit další lidi? To snad nemyslíte vážně?!

To 3:

Ajaj... Vy tedy zřejmě nejste proti programu dělnické strany... Ale až takto otevřeně to vykřikovat nemusíte!!!

5 Zirk. Zirk. | E-mail | 21. listopadu 2008 v 23:14 | Reagovat

To 4 Sidonie ,

já ničí programy nečtu, ale pořádek musí být, za komunistů byl policajt  někdo - žádný cikán by si nedovolil něco proti němu namítnou či jej nepozdravit  dnes - policajt je nula a cikán je utiskovaný chudáček. Na úřadech se jich bojí v co mohou to ukradnou. Faktem je že práce by je jistě polidštila, nebo aspoň hladila a hladila a hladila až vy....

6 rucuk rucuk | E-mail | 21. listopadu 2008 v 23:18 | Reagovat

Představte si, kdyby tak třeba v dětském domově začaly děti ničit zařízení a považovat to za hrdinství, kam by to  došlo? A to jsou tam také umístěny proti své vůli- většinou.

7 jamilen jamilen | 22. listopadu 2008 v 0:40 | Reagovat

Dobrý den.

Zdravím zdejší sešlost.

Vůbec nechápu, jak je to možné, aby si dětští pacienti dělali co chtějí a demolovali zařízení nemocnice.

Také nám vyrabovali garáž a poničili auto a motorku. Budu podporovat dělnickou stranu.

Vždy jsem byla mírný a poslušný občan. Od revoluce jsem se změnila k nepoznání.Sama se divím, čeho jsem schopna. Kriminální živel nejsem, ale někdy bych někomu rozbila hu..bu. A to s chutí.

8 Atsmon Atsmon | E-mail | 22. listopadu 2008 v 8:49 | Reagovat

Ta demoliční četa, která řádí v nemocnici, to jsou parchanti, kteří vědí, že se jim nic nestane. Mají radost z ničení. Doma je k ničemu nevedou. Vyrostou z nich grázlové, kteří  budou přepadat a loupit. Nic pořádného z nich nikdy nebude. Stejně jednou skončí (doufám) v kriminále. To je ovšem můj názor a jemné povahy s ním jistě nebudou souhlasit. Společnost je tak korektní, že si od nich nech doslova s..t na hlavu (tedy do kouta)

9 Pavel Pavel | 22. listopadu 2008 v 9:31 | Reagovat

Návrh sestěhovat cikány do pracovních táborů není nový a navíc neodporuje platné legislativě. Nejde totiž ani o podněcování k nenávisti, ani o propagaci hnutí, která k něčemu směřují. Svoboda člověka končí na hranici svobody ostatních.

10 Saltos Alim Saltos Alim | E-mail | 22. listopadu 2008 v 15:53 | Reagovat

K /2/ /Viktor 777

Když se cítím...udělám brajgl  - píšete.

Domyslel jste  vůbec, jste-li schopen, čeho se ti mladí mohou domáhat? Jsou nemocní a tím ohrožení na zdraví s možnými trvalými následky nebo i hůř.  Že ohrožují okolí je pro Vás asi také novinka. Jak byste reagoval  kdybyste se s těmi  nemocnými divočáky  náhodou bezprostředně setkal? Stojí to za úvahu.

11 kladivo na kofoly kladivo na kofoly | E-mail | 22. listopadu 2008 v 16:13 | Reagovat

cikán je cikán=  malej dvorek a velkej bič=jiná není

12 Jana Jana | E-mail | 22. listopadu 2008 v 16:21 | Reagovat

Co řeší? Vyčíslí škodu a dají k úhradě rodičům bez ohledu na původ. Pokud je škoda vyšší, řeší to soud. Kdyby existoval soudní systém pro mladistvé, různé nástroje na převýchovu nebo potrestání, by se našly. Jen chtít. Sociální odbory by tu neměly být jen na vyplácení dávek, ale na ochranu dětí před nevhodným rodinným prostředím.

13 Atsmon Atsmon | E-mail | 22. listopadu 2008 v 17:48 | Reagovat

-12- Ale kdo nás ochrání před těmi dětmi?

14 Mortes Mortes | 22. listopadu 2008 v 17:58 | Reagovat

Uzasne komentare =D.Nicmene vsem doporucuji tento clanecek.

http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/57168/Vypichni-ty-bily-svini-oci-Aneb-rasismus-v-Cechach.html

Je velice inspirativni.A hlavne k zamysleni.Konecna otazka uz se v nasi historii minimalne jedou resila.A jak je patrno idealni cesta to nebyla.Jedina moznost je, aby stat kompletne prekopal socialni system... Nechces makat. dostanes zivotni minimum a zadne prispevky na deti. A to by byla schanka o praci... ;-).

Preji prijemny vecer vsem :).

15 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 22. listopadu 2008 v 21:53 | Reagovat

Co dělat?

Pozorovat, kdo co začal. Původce eliminovat sestěhováním. Netopit, zkrátit dávky jídla, zhasnout, podat v jídle Rohypnol.

Uzavřené oddělení si to může dovolit. Stížnosti bude řešit dodatečně. Haranti, kteří pocítí disciplinu zkrotnou.

16 rucuk rucuk | E-mail | 22. listopadu 2008 v 22:07 | Reagovat

-15- Máte pravdu v tom, že by dětem měli dospělí ukázat, že nejsou pány na oddělení. Nevyloučila bych ani rozdělení, ovšem pokud je kam.  4 holé stěny by byly  nejlepší, ale asi jich tam není dostatek. S prášky  by to bylo horší, jsou přece jen nemocné a dávat něco, co by mohlo uškodit?  Nevím, tak dalece tomu nerozumím ( při žloutence).Navíc by je asi nespolkli, dacani..

17 Atsmon Atsmon | E-mail | 23. listopadu 2008 v 7:16 | Reagovat

Co takhle klecová lůžka?

18 rucuk rucuk | E-mail | 23. listopadu 2008 v 7:37 | Reagovat

-17- Ty 4 holé stěny myslím jen jako trest za vyvádění a  ničení a jen než se zklidní,  jinak normální péči co nejlepší, aby si nebylo nač stěžovat. Ta klecová lůžka jsou přece jen pro vyšinuté lidi, kteří by někomu mohli ublížit. A navíc se už používat snad nesmějí.

19 Atsmon Atsmon | E-mail | 23. listopadu 2008 v 9:48 | Reagovat

Demolování zařízení, sprostota vůči personálu, nulové hygienické návyky svědčí o vyšinutosti. Normální dítě se chová normálně. Vyšinuté ovšem vyšinutě.

20 M.anon M.anon | 23. listopadu 2008 v 19:07 | Reagovat

Píšete tady "dobré rady" :-)) jenže ani policie ani (a to už vůbec) zdravotnický personál nemůže tyto věci řešit tak, jak by určitě nejraději chtěli. Není totiž "politická vůle" tyto věci řešit a nikdo nebude riskovat ztrátu zaměstnání , navíc obvinění z rasismu. Takže chudákům sestřičkám zbývá jen držet "hubu" a krok... hrozné... ale je to tak.

21 rucuk rucuk | E-mail | 23. listopadu 2008 v 20:09 | Reagovat

V dětském domově řešily vychovatelky prohřešky ,, tajně"- na schodech na půdu provinilci stáhly kalhoty a na holou vysázely dřevěným pravítkem pár ran. Už kvůli tomu ponížení to ty holky nikomu nežalovaly. Věděly, že to bylo zasloužené. Pokud se vinice nepřiznala, druhé nežalovaly a všechny jsme musely nastavit ruce a na dlaně pěkná rána pravítkem- štípalo to. Bít se v těch letech také ,,nesmělo" 1946-48, tak se to tak obcházelo. A byl klid. Nevzpomínám si, že by se něco dělo hrozného. Spíše s námi občas vychovatelky při zpěvu Když vidím ty kluky tančit buky buky tancovaly a naučili nás tak foxtrot po válce v Čechách oblíbený.

22 M.anon M.anon | 23. listopadu 2008 v 20:38 | Reagovat

Jenže dnes by si ti výrostci okamžitě stěžovali, že je to "rásymuuuuuuus"... a sestřičky (nebo policie) by to odskákaly....

23 rucuk rucuk | E-mail | 23. listopadu 2008 v 21:08 | Reagovat

Vytáhla bych je po jednom, aby neměli svědky, jednotlivci jsou většinou zbabělejší než v bandě.

24 rucuk rucuk | E-mail | 24. listopadu 2008 v 10:58 | Reagovat

-l4-Mortes- Dnes jsem dostala ten uvedený článek Michala Malého- je to opravdu zajímavý článek a  ten pán má pravdu. Již v r. 1994 jsme kolem několika těch slovenských ,,vesnic" jeli a opravdu přesně popsané.

25 rucuk rucuk | E-mail | 24. listopadu 2008 v 18:15 | Reagovat

-1- Chtěla bych poznamenat, že znám dost náctiletých slušných a nikdy bych neházela všechny do jednoho pytle. Záleží na povaze a výchově. Je dobře, že jste se ozvala, Andreo.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama


Jde se spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx