.



Konečné řešení problému s komunisty?

30. října 2008 v 19:51 | Ruža z Moravy |  lidé kolem nás
Tak konečně se ke konci senátorského působení hl. Martina Mejstříka našla činnost, kterou si zajistí slávu v republice.

Předseda dočasné komise pro posouzení ústavnosti KSČM Martin Mejstřík a senátor Jaromír Štětina soustředili materiál, navrhli a senát odsouhlasil návrh posoudit ústavnost KSČM Ústavním
soudem.



Prý KSČM soustavně a opakovaně porušuje zákon o politických stranách a ústavu republiky.


Tak by byl vyřešen problém s volbami a podílem KSČM na výsledcích voleb.



Komunisté existenci komise od počátku odmítali, domnívali se, že nebude objektivní.

Žádný z komunistických senátorů se k návrhu nevyjádřil - nesouhlasili při hlasování, kterého se senátoři ČSSD a 2 ODS zdrželi.

Bližší výsledky činnosti a zjištění komise budou určitě k dispozici nejen v Novinkách, ale i na jejich webu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 pich pich | 30. října 2008 v 21:01 | Reagovat

každý má nějaký job. A takoví pracanti, když si otevřou nějakou živnost, už předmět podníkání nezmění. Asi jim kdysi v jejich dřívějších pracovištích u rodné strany, někdo něco znechutil a tak se svým dřívějším rodným musí nějak odvděčit...

2 masenka masenka | 30. října 2008 v 21:15 | Reagovat

Ano KSČM porušuje zákon a poškozuje naší republiku.Odmítáním radarové stanice je trestným činem vlastizrady.Poškozováním obranyschopnosti státu,je i úsilí KSČM o vystoupení ČR z NATO.Jak si to přejí v Kremlu.

Čeští vojáci bojují v Afganistánu a plní své spojenecké závazky ,naše jednotky v Lógaru volají po posilách pro provinční rekonstrukční tým,který se tam snaží povznést hospodářství ,školství  a zdravotnictví.Čeští komunisté to odmítají a je dost možné,že spolu se sociálními demokraty posílení zablokují.Pokud není trestné,tak je to nemravné.vůči našim vojákům i vůči spojencům. Jak lahodně to bude ruské generalitě znít.

3 caracola caracola | 30. října 2008 v 21:30 | Reagovat

Iniciativy pánů Mejstříka a Štětiny ( příkladně návrh Mejstříka na usnesení,že nebýt Ježíše Krista nebyl by ani listopad 1989) dávají již delší dobu tušit,že to nemají v hlavě v pořádku.

4 pm61 pm61 | 30. října 2008 v 21:31 | Reagovat

[2] masenka,

Mášenko vezměte si prášek a jděte si lehnout, do rána se to určitě zlepší.

5 caracola caracola | 30. října 2008 v 21:46 | Reagovat

2 - masenka- nenapadlo vás ani na okamžik,že kdyby nebyl rozbombardován Irák a Afganistán nebylo by potřeba žádných rekonstrukčních týmů ? Nenapadlo vás ani na okamžik, že tyto národy třeba vůbec nestojí o tzv.západní kulturu a chtějí žít podle svého ?

6 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 30. října 2008 v 22:05 | Reagovat

Je to jako se vším. Rakousko se bouralo až za pár let od roku 1918. Tak i dnes se najdou hrdinové, kteří chtějí rozprášit komunisty, ale které? Ty darebáky co se s knížkou oženili, aby měli prospěch? Privatizátory, chmatáky v bankách, na PZO a jiných lumpáckých štacích! Vždyť ti první přeběhli a "byly to nepostradatelné kádry" ( vyjádření Jana Rumla ). Dík těmto lidem vznikla ODS se stejnými móresy. Táta Šmoula tomu dává dodnes korunu.

Proč se s přijetím zákona o zločinném komunistickém režimu nerozpustila KSČ a její majetek nepropadl státu? Proč se celá Národní fronta nerozpustila? Kdo dovolil "tranformaci" neboli přijetí nových mimiker, pro krytí staronových lumpáren?

Asi to nešlo, bylo moc másle na hlavě všech zúčastněných.

Dnes se to už nedožene a když Kožení, Železní, Kočkové mají své jisté. Zákon o prokazování majetku by v tom svedl více než potrhlý Mejstřík.

7 Ivo L Ivo L | Web | 30. října 2008 v 22:09 | Reagovat

KSČM nijak nesleduji, mám za to, že se jen vezou ve skvělé káře za naše peníze. Osobně si myslím, že to měli vyřešit hned v roce 1990. Po 18 letech dělat cokoliv není nic jiného, než vzkaz občanovi - občane, ty tu jsi pro nás, nikoliv mi pro tebe. A pokud něco vím o p. Mejstříkovi, buď je tuctový korytář a za žebřík ke korytu si vybral KSČM a nebo je to tuctový porevoluční dutohlav, kterých bylo i po roce 1948 , 1968 taky dost. Ale nic dobrého jejich hrrr prosazování pravdy v plošném měřítku nikdy nepřineslo.

8 lahny lahny | 30. října 2008 v 22:53 | Reagovat

Zatím mě nikdo nepřesvědčil, že revoluce v listopadu nebyla domluvená s komunisty.A Havel to musel domluvit tak, že se vše obejde bez násilí a procesech s komunisty.Jinak by přece všechny ty soudy už musely proběhnout dříve a ne až teď, když už jsou všichni buď pomřelí a nebo vězení neschopní.

Proč se KSČ nepostavila už dříve jako zločinecká organizace a nezakázala se?A proč nebyli postaveni před soud všichni funkcionáři KSČ?

9 Paolo Paolo | 30. října 2008 v 23:32 | Reagovat

A kdo bude soudit ty současné zločince, kteří nechali rozkrást republiku, vytvořili stát, kde vládnou zbohatlíci bez morálky, kde vymahatelnost práva je nulová a statisíce lidí se dostaly do bezvýchodné situace, protože spravedlnost je úměrná výši konta atd? Žasnu, když čtu názory takových, jako je masenka, která dokáže překroutit fakta úplně naruby a z postojů většiny národa, která odmítá radar, odmítá naše zahraniční vojenské mise a odsuzuje velmocenskou politiku USA chce udělat vlastizrádce. Všechny zločiny předlistopadového režimu jsou a především teprve budou zastíněny zločiny, které postihnou národ v nedaleké budoucnosti.

10 matka matka | 31. října 2008 v 7:24 | Reagovat

Masenka je zde velmi důlezita. Tedy pro některe, aby si uvědomili, pochopili,... tedy pokud již nechápou.

Komunisté zde budou do té doby, dokud je lidé budou volit. A volit je budou do té doby, pokud lide budou potřebovat alternativu proti hlouposti a zlu.

11 rucuk rucuk | E-mail | 31. října 2008 v 9:08 | Reagovat

Nic k tomu neříkám, ale na diskuzi na Novinkách se vyslovuje přes 10 tis. lidí-názory různé a některé  docela rozumné. Zaujal mě ten, že by tím ODS nic nezískala, protože lidé co volili komunisty by se pravděpodobně přidali k levicové straně ČSSD a tím by byla většina markantnější. Navíc , co je zakázané, je přitažlivější a pokud to neudělali hned po r. 1989 skoro zbytečné , s ohledem na dnešní situaci. Stejně nejsou u vlády a opozice je potřebná. Nebo snad ne?

12 rici rici | 31. října 2008 v 9:28 | Reagovat

Jediní, kdo žene komunisty opět k moci, jsou pravicoví politici se svými byznysmeny, továrníky, zkrátka se svou stále nenasytnější a chamtivější loby.

13 sdr sdr | E-mail | 31. října 2008 v 9:43 | Reagovat

Ještě bych pochopil, že příznivcem KSČM dokáže být mladý člověk, který komunistický systém nepoznal.

Tomu, kdo ale ano, a přesto je ochoten zapomenout na ten nepřetržitý tok lží, útlaků a otevřených podvodů, které tady tahle strana po celou dobu prováděla, opravdu nerozumím. (Existující lži a podvody současných stran jsou toho jenom malým odvarem.)

Celá její ideologie byla založena na podvodu, praxe jakbysmet a jen díky jí jsme se z relativně vyspělé země v roce 1948 (daleko před srovnatelným Rakouskem) dostali za 40 let daleko za Rakousko, které (k jeho štěstí) tímto systémem postiženo nebylo.

Takže i když odhlédneme od ideologií, je celkem jasné, že ekonomicky tento systém prostě nefunguje.

14 matka matka | 31. října 2008 v 9:50 | Reagovat

A přece ....

15 rucuk rucuk | E-mail | 31. října 2008 v 9:54 | Reagovat

-13- Většina lidí žila obyčejný život- práce, domov, děti, občas rekreace v rámci možností. Hodně jich mělo i chatu, kam se uchylovali se svými zálibami.  Možná považovali tento způsob života - jistou práci a tím i jistý příjem, vzdělání možné pro většinu, zdravotnictví dostupné všem - a neříkejte, že bylo na nízké úrovni, to byste naše lékaře urážel, protože nám zachránili v té době všechny 3 syny - za přijatelnější, než dnešní ,,blahobyt" a možnosti cestovat a říkat co chce . Idea snad až na to násilné znárodňování , by nebyla špatná, ale lidi si ji pro sebe udělali takovou, jaká jim vyhovovala. To je jako s náboženstvím a jinými ideologiemi. Jak co komu vyhovuje, tak si to přizpůsobí.

16 masenka masenka | 31. října 2008 v 10:52 | Reagovat

omlouvám se všem,že nemůžu tady s vámi diskutovat,mám minutku času,svůj názor jsem napsala a za ním si stojím.Matka má pravdu,komunisti tu budou do té doby,pokud je lidi budou volit.Žádná politická strana  v demokratické zemi se nedá zrušit.Pouze zákaz ,její propagace,a to myslím ,že už platí zákon propagovat fašismus a komunismus.Přeji hezký den..

17 matka matka | 31. října 2008 v 11:27 | Reagovat

...A volit je budou do té doby, pokud lide budou potřebovat alternativu proti hlouposti a zlu, které ve společnosti cítí.

18 rici rici | 31. října 2008 v 11:34 | Reagovat

Nejvyšší morální hodnotou kapitalismu je egoismus,nezřízená chamtivost,nenasytnost,nenažranost.Kdo tyto hodnoty nesdílí,neexistuje.Výše jmenované hodnoty se kamuflují nadačními fondy a pod.

19 sdr sdr | E-mail | 31. října 2008 v 12:04 | Reagovat

-15-

Nijak jsem nepomlouval lékařskou péči, ta u nás byla naštěstí po celou dobu na vysoké úrovni.

Těžko mi ale vyvrátíte tvrzení, že z hospodářské situace daleko před Rakouskem (viz posílání vagonů s uhlím po MS v hokeji v roce 1947) jsme se po 40 letech dostali hluboko pod Rakousko.

Mimochodem - není to tak, že idea byla dobrá, jen ji "nekdo nějak" zkazil. Ta idea v praxi nefunguje. A socialismus skončil ne díky revolucí, už vůbec ne nějakými konspiračními plány, ale prostě se v podstatě sám od sebe zhroutil, protože ekonomická situace byla neudržitelná tím, jak celý stát žil čím dál víc na dluh.

Mimochodem - to je právě to, co Paroubek znovu slibuje - všechno všem. Volič to rád slyší, přitom devět z deseti si myslí, že je jenom věc vlády, kde na to vezme.

Nevezme, protože na to skutečně mít nebude. A on to ví. A to je podle mě ten největší volební podvod.

20 kladivo na voly kladivo na voly | E-mail | 31. října 2008 v 12:16 | Reagovat

Komunisti porušují zákon?ODS porušuje ústavu!!!! Kdo je horší???a nezastávám se  komunistů!!!

21 matka matka | 31. října 2008 v 12:24 | Reagovat

19 sdr

S tou lékařskou péčí - záleží hodně i na štěstí. Naši lékaři, pokud chtějí, samozřejmě velmi dobře řemeslo umí. Ale léčí. A to vyléčení mnohdy záleží i na tom štěstí. :-)

Ještě k tomu socialismu - to nebyla revoluce (tedy podle mne), ale dobrovolné ekonomické uvolnění kapitálu těmi, kdo ho měli, nebo věděli, jak ho získat. A že se po "revoluci" dal velmi snadno získat.

Nemyslím, že by lidé volili Paroubka proto, že by všem slibům věřili. Prostě chtěli změnu za každou cenu. I s vědomím toho, že lépe nebude. Opravdu již bylo tolik finančních podvodů, úniků, tunelů,... že není až tak z čeho brát.  Ale pořád (tedy zase moje domněnka) by stačila finanční kázeň, aby se dalo slušně v tomto státě žít. A pokud se jedná o tzv. regulační poplatky - při jejich oznámení bylo koalicí řečeno, že půjdou na nutnou péči,... Prosím Vás, kdyby lidem na rovinu řekli, potřebujeme zvýšit příjem lékařům, myslíte, že by někdo z lidí protestoval? Já tedy ne. Protože by to byl přístup vůči mně, jako voliči i pacientovi férový.

Tož tolik ještě  ode mne :-).

22 matka matka | 31. října 2008 v 12:27 | Reagovat

[20] kladivo na voly, E-mail, 31.10.2008 12:16

Člověče, co bylo porušeno rozdělením republiky - tehdejší zákony, či ústava? A kým? To už byla ODS, či ještě KSČ?

Ach, ta touha po moci, kapitálu,...  :-(

23 sdr sdr | E-mail | 31. října 2008 v 12:33 | Reagovat

-21-

Přesně s Vámi souhlasím v tom, že lidé prostě chtěli změnu.

A chtěli změnu, protože hlavní volební heslo Paroubka bylo - zrušíme polatky u lékaře. (Opravdu jenom málokdo si uvědomil, že se volí "jen" krajská zastupitelstva, ne parlament, takže Paroubek svůj slib splnit nemůže, ani kdyby chtěl.)

Neříkám, že ostatní strany nelžou (lžou všechny), ale Paroubek dokázal postavit na lži celou volební kampaň.

A ještě mimochodem k těm změnám v lékařství - po zavedení neplacení prvních tří dnů nemocenské klesla nemocnost o cca 35 %. Určitě si nebudem myslet, že národ zázrakem vyzdravěl.

24 matka matka | 31. října 2008 v 12:44 | Reagovat

23 sdr.

Víte, já slyšela Paroubka osobně vyslovit, něco v tom smyslu, že je naivní si myslet, že poplatky budou plošně zrušeny.

Neznám přesně statistické údaje o nemocnosti. Ale vím, že mnoho lidí jde k lékaři až pokud je to nezbytné. A i pak často ne. Na vyléčení respiračních onemocnění si vezmou dovolenou.

No a přece jen ještě jedno z mých rýpnutí :

Kdo vystavuje nemocenskou? Kdo předepisuje léky? Kdo toto vše kontroluje? Kdo kontroluje léčebný režim pacienta? Proč jsou lékaři odměňováni za léčení a ne za vyléčení, případně prevenci? ....

25 matka matka | 31. října 2008 v 12:48 | Reagovat

23 sdr

...Paroubek svůj slib splnit nemůže, ani kdyby chtěl.) ...

---Jsem si toho plně vědoma a myslím, že i celá řada voličů. Koalice toto prostě nedovolí, legislativa se "dělá" a vládne se v Praze. To myslím by měl vědět každý volič. Jde o to, kdo má zaděláno na další volební fiasko. Buď současná vláda a parlament začnou něco pro lidi dělat, nebo nezačnou a schválí nevratné změny. Měli by velmi dobře zvažovat, co lidé vydrží.

26 matka matka | 31. října 2008 v 13:04 | Reagovat

sdr

Ještě jedna poznámka. Máme různé názory, ale přesto spolu slušně diskutujeme.

A co je ještě velmi důležité, jeden druhého zbytečně nezahanbujeme.

Děkuji Vám. Velmi si toho vážím. :-)***

27 Tenzulice Tenzulice | 31. října 2008 v 13:20 | Reagovat

Tak konečně mám jasno, kdo je to masenka. Takovou blbost (Odmítáním radarové stanice je trestným činem vlastizrady) nemůže napsat ani kovaný příznivec ODS. Je tedy jasné, že masenka je podvratný živel, řízený tajnými službami Ruska, s cílem odradit občany Česka od podpory výstavby radarové stanice v Brdech.

A nyní k tématu: Případným zrušením KSČM se nic nevyřeší. Její příznivci zůstanou a čím bude hůř, tím jich bude víc. Prostě si založí politickou stranu s jiným názvem a hotovo. Navíc budou moci tvrdit, a oprávněně, že dvacet roků mohli existovat a když se to někomu hodí, tak byli zrušeni. Jiná věc by byla, kdyby KSČ byla zrušena hned po listopadu 1989. Ale to se někomu nehodilo. Chyběl by strašák "volte nás i když krademe, nebo vyhrajou komunisti".

28 Ivo+L Ivo+L | Web | 31. října 2008 v 13:54 | Reagovat

[8] lahny,

Ano, uvažovat tímto směrem je jediné správné.

29 rucuk rucuk | E-mail | 31. října 2008 v 14:00 | Reagovat

-27- Takže provokatér, který chce docílit opaku? No nevím, mě připadá právě jako kovaný příznivec ODS a spol.

-26- Také jsem ráda, že diskuze probíhá slušně. Vždyť každý má právo na svůj názor, dle svých zkušeností a není třeba nikoho urážet.Také děkuji.

30 sdr sdr | E-mail | 31. října 2008 v 14:15 | Reagovat

-26-

Máte pravdu, přesto, že jsme asi každý z opačné strany politického spektra, dokážeme si svoje názory, na rozdíl od mnoha jiných, v klidu vysvětlit.

Taky díky a zdravím.

31 Bohuš Bohuš | 31. října 2008 v 14:54 | Reagovat

19) sdr,

... jak celý stát žil čím dál víc na dluh....

O jakém dluhu mluvíte?

Kde jste čerpal informace?

32 sdr sdr | E-mail | 31. října 2008 v 15:04 | Reagovat

-31-

Existuje takzvaný vnější dluh a vnitřní dluh státu.

Vnější státní dluh je suma financí, které dluží centrální banka jiným subjektům.

Vnitřní státní dluh je to, co by měl stát investovat do rozvoje země a neučinil to, přičemž se tomu nemůže do budoucna vyhnout a je potřebné to provést. Takže vnitřní dluh státu tvoří neprovedené investice například do ekologie (takřka otřesné životní prostředí v roce 1989), neprovedené incestice do infrastruktury (prakticky neexistující dálniční siť) a jiné nutné, v té době neprovedené investice.

To vše nakonec muselo být samozřejmě provedeno, ale bolševik už to neplatil.

33 Schimanski Schimanski | 31. října 2008 v 16:43 | Reagovat

[2] masenka

Komunisti jsou proti přítomnosti vojáků v zahraničních misích, černoprdelník Kalousek jim zase zdaní veškeré výsluhy a náhrady ve snaze okrást je o ty peníze. Kdo že je vlastně horší ?

34 Schimanski Schimanski | 31. října 2008 v 16:48 | Reagovat

2] masenka

Vlastizradou bych spíš viděl zaprodání vlastní země cizí mocnosti. Doufám, že tu žádný radar nebude. Pokud se amričané bojí nechť si vybudují  radary třeba každé dva kilometry , ale na svém území.

35 masenka masenka | 31. října 2008 v 16:52 | Reagovat

haha,jsem tajný agent 005 ,podvratný živel,řízený z Ruska.Mám za úkol odradit občany od výstavby protiraketové obrany.

,,Konec globálního kapitalismu"  ,to je heslo dnešních komunistů ,nechceme se vzdálit od politiky KSČ.Navrhuje zavést společné vlastnictví ,soukromé podnikání sice nevylučují,ale moc s ním nepočítají.Nechceme se distancovat  od své totalitní předchůdkyně .To jsou hesla a přesto stále získávají větší vliv na chod země  a to že se KSČM i ČSSD snaží sblížit ukázalo po volební jednání na krajích.

36 Schimanski Schimanski | 31. října 2008 v 17:18 | Reagovat

35] masenka

Někdo se ,možná, nedostatečně distancoval od své politické minulosti, jiný se nedistancuje od svých zločineckých a temně ekonomickopolitických rejdů, tajných sponzorů, klientelismu a snahy o prosazení kapitalismu 18-století. Komunisti mě už nezajímají, kopat do 20 let staré mrtvoly nemá žádný smysl. Pouze to odvádí pozornost od současných žhavých problémů. Jestli komunisti  plánují, že v nekonečnu zavedou beztřídní společnost, kde si každý vezme  podle svých nesobeckých  potřeb , radostně bude pracovat pro společnost a překračovat plán, je to jejich věc. Realita je jiná. Reagoval bych až v době, kdy by to snad mělo být aktuální. Teď  jsou aktuálnější daleko jinší věci. Nechápu, že se ještě dnes může někdo chytit na bezduchý antikomunismus. No ,ti dva nepostradatelní senátoři ano, ale ti za to mají velmi slušné peníze. Kdyby mě vzali do party, taky bych se na to dal -blbé kecy nic nestojí. Ani přemýšlení.

37 masenka masenka | 31. října 2008 v 17:38 | Reagovat

36

vážený pane Schimanski ,bavíme se tu na dané téma ,,komunismus"..jestli se chcete bavit  o zločinech a temně ekonomickopolitických rejdů a korupce,,počkejme si na článek od blogaře  ,,třeba s titulem...jak dlouho nám bude ČSSD lhát?"

38 Bohuš Bohuš | 31. října 2008 v 18:26 | Reagovat

32) sdr,

…Vnější státní dluh je suma financí, které dluží centrální banka jiným subjektům….

Co si mám představit pod pojmem „jiný subjekt“?

Tyto subjekty jsou na území státu a podléhají jurisdikci tohoto státu, nebo jsou na území jiných suverénních států?

…Vnitřní státní dluh je to, co by měl stát investovat do rozvoje země a neučinil to, přičemž se tomu nemůže do budoucna vyhnout a je potřebné to provést. Takže vnitřní dluh státu tvoří neprovedené investice například do ekologie (takřka otřesné životní prostředí v roce 1989), neprovedené incestice do infrastruktury (prakticky neexistující dálniční siť) a jiné nutné, v té době neprovedené investice….

Může stát investovat více, než činí souhrn státních příjmů (veškeré daně a případné příjmy ze státních podniků)? Máte informaci, že by stát tyto příjmy neinvestoval? Elektrifikace železnice, dálnice D1, výstavba energetických zdrojů (vodní, tepelné a jaderné elektrárny), investice do zemědělství, do lehkého průmyslu, mandatorní výdaje, atd.

Takže vnitřní dluh je vlastně dluhem virtuálním?

39 pich pich | 31. října 2008 v 19:40 | Reagovat

(35),,masenka,, zlotřílí komanči,, chtějí konec globálního kapitalismu. No to je opravdu velký zločin. O globálním kapitalismu a jeho fungování už mají pochybnosti jiní a hlavně reálná situace bank a gradující hospodářské problémy to potvrzují. A oslavné tirády nějakých masenek to nemůžou změnit...

40 Provokatér ODSáků Provokatér ODSáků | 1. listopadu 2008 v 12:47 | Reagovat

Tak mě napadá, masenko, že ty budeš soudruh Štětina osobně? Máš úplně stejnou mluvu jak on!

41 Darkus Darkus | 1. listopadu 2008 v 12:51 | Reagovat

Je zajímavé, že nejzuřivější antikomunisté v dnešní době se rekrutují v převážné většině ze zuřivých komunistů nebo svazáků minulého režimu (Štětina, Mejstřík, Langer, Nečas, Bendl a mnoho dalších). Těžko se dá ve vrcholné politice najít někdo, kdo se "neprostituoval" za minulého režimu. Bezpáteřnost těchto lidí, jejich obdiv k těm, kteří jsou momentálně mocní a jejich přezíravý postoj k těm, kteří jsou momentálně slabí, to opravdu vyžaduje notnou dávku otrlosti, podlosti a typické lidské špinavosti. Kdyby tito lidé někam zalezli a nic neovlivňovali, byli by asi slušným lidem k posměchu. Nejhorší však na tom je to, že tito lidé se proderou za každého režimu k moci a ze svého postavení ovlivňují životy milionů lidí!

Karel Steigerwald

- přisluhovač režimu, ať je jakýkoliv. Dnes populární glosátor pravicového deníku MF Dnes a kritik všeho levicového byl před rokem 1989 aktivním publicistou v tehdejším komunistickém tisku. Není bez zajímavosti, že jako jeden z prvních (!) podepsal komunistickou Antichartu, akt „veřejného“ odsouzení signatářů Charty 77. Kdyby se, nedej bože, dostali v našem státě k moci třeba neonacisté, hádejte, kdo by pěl nejhalasnější ódy na znovuoživší „famózní myšlenky velkého spasitele Adolfa a jeho věrných?“

Jaromír Štětina

- v současnosti jeden z nejagilnějších antikomunistů požíval za minulého režimu nejedné výhody, díky čemuž se mu, jako zapálenému komunistickému reportérovi, naskytla nevídaná možnost cestovat po zemích tehdejšího Sovětského svazu. To se, v takové míře jako jemu, mohlo poštěstit jen kovaným kádrům. Jen co došlo k převratu v roce 1989, najednou jako mávnutím kouzelného proutku „prokoukl“ a povýšil antikomunismus na svůj životní úděl. Antikomunista par excelence, bez bázně a hany...

Martin Mejstřík

- Štětinova pravá ruka v horlivém antikomunismu proslula před rokem 1989 mimo jiné aktivním výkonem funkce svazáckého vůdce. Dnes všechny kolem sebe, včetně nemluvňat a plyšových zvířátek, poučuje, jaké že je ten komunismus příšerné zlo a proč musí být zakázán. Vskutku veleformát...

Jan Šinágl

- tzv. „občanský aktivista,“ věčný kverulant a profesionální demonstrant proti všem a všemu. Obdivovatel praktik Vladimíra Hučína a vražedného komanda bratří Mašínů s Milanem Paumerem (viz též níže). Mezi hlavní osobnostní rysy této na první pohled výrazné figurky patří jasnozřivá schopnost (znalci v oboru psychiatrie nazývaná pokročilá paranoidní psychóza) vidět komunistické ohrožení, kamkoliv se jen podívá. Kdybyste proto někdy potkali vyššího holohlavého pána, jak demonstruje proti prodeji dětských hraček nebo vánočního cukroví s tím, že „jsou v tom zcela určitě ukryti zločinní komunisti,“ víte, s kým máte tu čest.

Vladimír Hučín

- velmi zručný a vynalézavý mužík – pyromanii a terorismus povýšil na nejvyšší ctnost. Proslul např. tím, že v 70. letech minulého století ničil pomocí výbušnin veřejné vývěsky. V roce 1973 pak také zapálil stánek s tiskovinami ze Sovětského svazu, podílel se na útoku proti klubovně mladých svazáků a jiných „klukovinách.“ Ideál ozbrojeného „boje proti komunismu“ ho neopustil ani po listopadu 1989, díky čemuž se stal modlou všech podobně smýšlejících lidských kreatur. Pan hrdina s velkým Pé...

Milan Paumer

- skutečně zdatný představitel zemitého antikomunismu. Člen vražedného komanda bratří Mašínů, který stále uniká spravedlivému procesu a ještě pořád mu zbývá dostatek energie a invence spoluorganizovat s lidmi jako Šinágl nebo Hučín agitační demonstrace proti čemukoliv, co byť jen trochu zavání levičáctvím. Podobně jako Hučín je příznivcem krveprolití ve jménu „svaté války proti komunismu.“ Jeho nejvyšší (a zřejmě jediné) životní krédo by se dalo shrnout do stručného: „Ostatně soudím, že komunisti musí být do jednoho zničeni.“

Ross Hedvicek

- jedna z nej(tragi)komičtějších postaviček českého internetu. Sebestředný narcis zahlcující internetové diskuse a mailové schránky spamem ve formě svých „protikomunisticky buditelských“ textů, jež se mnohdy řetězovou formou šíří dále. Nedivte se proto, když i vy najdete ve své elektronické schránce nějaké to agitační „psaníčko“ od Rosse Hedvicka. Nejrozumnější rada? – zní tak prostě: okamžitě smazat.

Jiří Vaněk

- český emigrant pobývající t.č. v australském Sydney. Stejně jako ostatní z čelných představitelů českého antikomunismu vidí komunistické nebezpečí za každým rohem, sloupem či kanálem. Podobně jako např. Šinágl kritizuje a uráží nejen komunismus a komunisty, ale prakticky cokoliv (a kohokoliv), co (nebo kdo) je zrovna „na ráně.“ K jeho devizám patří i roztomilá čeština oplývající košatým slovníkem, což názorně předvedl např. v dopise adresovaném bývalému českému premiérovi Paroubkovi, kde jej hned v prvním řádku oslovil nadmíru hezky a důvěrně „Paroubku ty debile...“

42 Schimanski Schimanski | 1. listopadu 2008 v 14:13 | Reagovat

[38] Bohuš,

Výstižné !!

43 Jana Jana | 1. listopadu 2008 v 15:00 | Reagovat

Nemám ráda komunisty. Ale ještě více nesnáším takové lidi, kteří měli prospěch za komunistů a když jim komunisti již nejsou prospěšný, tak bojují proti nim v době, když jim již nic nehrozí. Taková zhovadilá morálka Štětiny a Mejstříka mne přímo odpuzuje.

44 rucuk rucuk | E-mail | 1. listopadu 2008 v 15:40 | Reagovat

-41- Co je platné, že to o nich leckdo ví, když proti nim - asi zase ze strachu, aby je nezahrnuli do ,,svého boje" -  nikdo nezasáhne? To je prostě svoboda slova jak je dnes v kurzu: říkejte co chcete, stejně se nic nezmění k lepšímu. Všichni byli špatní, jen ti ,,převrácení"" ne.Kolik těch, co tak dnes nenávidí  všechny bývalé  i nynější komunisty,  dovede rozlišit skutečné slušné chování  obyčejných řadových vůči lidem a nadřazenost a podrazáctví těch ,,rádoby komunistů" té doby.

No, my to asi také svými názory nevyřešíme.

45 max max | 2. listopadu 2008 v 17:41 | Reagovat

masenka,jejíž co je za názor s tím radarem ? V jakém světě to žiješ ? Tyď 78% lidí tu radar nechce a ty z toho ještě viníš komunisty.Nejsem komunista ani se jich nezastávám.Ale jsem PROTI američanům a radarům tady c ČR.Nechápu jak může někdo takhle amíkům lízat prdel.Promiňte,za vyjadřování,ale tohle jsem opravdu musel napsat.

46 lahny lahny | 2. listopadu 2008 v 21:43 | Reagovat

pro sdr 23

Vy si opravdu myslíte, že nemocnost se snížila díky neplaceným dnům a poplatkům??Už jste jako Julínek, který s tím argumentuje, ale nepřijde mezi lidi.Nemocnost se snížila tím, že si lidi začli brát na ty dny dovolenou (včetně mě).Ono nežli být tři dny bez peněz, to raději obětuji tři dny dovolené.A to dělalo 100% lidí u nás ve firmě.A kam jsme to v tomhle státě dopracovali když dělník si musí brát na nemoc dovolenou??Kde je pak dovolená na zotavenou??

A ještě  k těm volbám.Lidi nevolili Paroubka kvůli volebním slibům(já tedy ne a u nás na vesnici taky ne) ale kvůli tomu, aby si modří ptáci uvědomili, že je potřeba komunikovat taky s obyčejnými dělníky a naslouchat masám a ne dělat zákony jen pro horních deset tisíc.To jsou poplatky u lékaře, radar ,arogance Topolánkova,Julínkova a mohl bych vyjmenovat dalších deset věcí čeho mají lidi po krk.Takže já nebudu při volbách koukat na volební program té nebo jiné strany, ale vždycky budu volit PROTI té straně, která je nyní u moci i kdybych měl volit třeba Sládka, jen aby se podařilo tuto vládu svrhnout.

47 masenka masenka | 2. listopadu 2008 v 23:36 | Reagovat

lahny

promiňte mi,ale to co jste tu napsal(a) je názor,typického omezeného člověka.cituji ,,vždycky budu volit proti té straně,která je u moci,třeba budu volit Sládka..bohužel nejste sama ,kdo takto uvažuje,je to stupidní názor,bez jakéhokoliv  rozumově vlastního uvažování..

48 masenka masenka | 2. listopadu 2008 v 23:47 | Reagovat

max

zeptejte se lidí,třeba si udělejte svůj vlastní průzkum,kolik lidí chce platit daně,kolik lidí by rádo jezdilo vlakem,autobusem,nebo dokonce autem zadarmo,,klidně se s vámi vsadím,že to bude 100%...v otázce o obraném radaru je to samé..jsou prostě věci ,o kterých lidi rozhodovat nemůžou zvlášť pokud jde o vojenství a obrany státu.

49 Boris Boris | 3. listopadu 2008 v 9:23 | Reagovat

48] masenka

Souhlasím s Vámi, že by o odborných věcech měli rozhodovat odborníci. Jak jste ale dospěla k názoru, že pan Vondra a jeho boys jsou odborníci na protiraketovou techniku?

A jak jste dospěla k tomu, že si každý člen NATO může uzavírat dvojstranné dohody s kýmkoliv jak ho to napadne.

Pak NATO nemá smysl a budeme si obrannou politiku státu řešit separátně s kýmkoliv koho uznáme za vhodné.

Mimochodem, argumenty pana Vondry a skvělého a hlavně zbytečně drahého propagátora z řad odborníků přes cigára = odborník na raketovou techniku, protože raketa má velmi podobný tvar jako MARLBORO, jsou argumenty, které mohou napadnout jen samolibého hlupáka.

Zkuste mi říct, kde je tento systém v provozu a kde funguje.

Sai američané nic takového netvrdí, ani nemohou, protože tento systém nebyl nikdy odzkoušen, tak jak je propagován.

To už v USA došli pokusní králíci? A kolikrát ještě, tak jako v poslední době, američané změní názor na rozikové země proti kterým má tento systém být zaveden?

50 Tenzulice Tenzulice | 3. listopadu 2008 v 13:25 | Reagovat

Nehádejte se. Raději si zazpívejte modernizovanou hymnu:

http://www.stream.cz/video/167791-kalendar-misi-a-risi-vznik-republiky/0

51 sdr sdr | E-mail | 3. listopadu 2008 v 15:10 | Reagovat

-bohuš-

Vnější státní dluh je to, co dluží centrální banka jakýmkoliv právním subjektům (od soukromých osob si nepůjčuje). To znamená například vydání státních dluhopisů, které rozprodá (například komerčním bankám, případně jiným), aby stát získal finance nad rámec toho, co je schopen vybrat v daních. Ty je potřeba za nějakou dobu splatit... Vydávání dalších a dalších dluhopisů, kdy stát vydává víc financí, než vybere na daních, vede k zadlužení země zpočátku malému, pokud se situace nemění, později k zadlužení neúnosnému.

Vnitřní zadlužení země prakticky je virtuální. Dluh samotný virtuální je, jeho důsledky jsou virtuální taky, což je smutnější, protože chybějící investice nejsou vidět, tak jako není vidět nic, co není provedeno. Samozřejmě za bolševika stát investoval do všeho, co jste popsal, ale bylo to stále zoufale málo. A rozdíl mezi tím, co provedeno být mělo a tím, co skutečně provedeno bylo, je vnitřní státní dluh. Přece mi nechcete trvdit, že stav dálnice v roce 1989 byl ideální a nepotřebovali jsme další... (Srovnejme například naši dálniční síť s Rakouskem, tedy stejně velkou zemí, které bylo v roce 1948 hluboko pod námi - jen jeden případ z mnoha)

52 jiří jiří | E-mail | 3. listopadu 2008 v 16:22 | Reagovat

Komunistická strana mohla být zakázána už dávno, dokonce tak dávno, že by to tenkrát ani nevypadalo tak hloupě. Ale byli tací, kterým se docela šiklo, že část hlasů levicových voličů dostane strana, se kterou je koalice nepřijatelná. Koho by asi voliči KSČM volili, kdyby nebyla? Zkusre se zamyslet...

53 matka matka | 4. listopadu 2008 v 9:00 | Reagovat

[49] Boris, 3.11.2008 09:23

No vidíte a já žila v domnění, že na cigaretách jsou velbloudi. Co jsem to já ubohá zase popletla. Ajajaja ja jaj  :-)))

54 rucuk rucuk | E-mail | 4. listopadu 2008 v 19:38 | Reagovat

-53- Jo, jsou velbloudi, ale na Camelkách a to je jiný výrobce.

55 Bohuš Bohuš | 4. listopadu 2008 v 21:11 | Reagovat

51) sdr,

takže, stát měl, podle Vás, převést ten virtuální vnitřní dluh na onen vnější (reálný) dluh právním subjektům, a to nejlépe v cizině? Třeba MMF?

Takže, Vy jste vlastně úplně šťastný člověk, protože v dnešní době tomu tak opravdu je.

Já pamatuji, že na začátku devadesátých let, nějak brzy po sametu, když se připravovala privatizace státního majetku, pan Ježek tvrdil, že na každého občana, včetně nemluvňat, připadá majetek v hodnotě sedmdesáti tisíc korun. To ještě před Klausovou skokovou tisíciprocentní inflaci, to aby se „ceny staly opravdu cenami“. V dnešní měně by ten majetek na občana činil 700 000 Kč.

Uvědomte si, prosím, že tyto informace nešířili komunisté, ale kovaní zastánci kapitalizmu.

Mám dojem, že zanedlouho bude na každého občana připadat stejná suma, ale se znaménkem mínus, tedy dluhu.

A žeby se ten vnitřní virtuální dluh nějak výrazně snížil, tak to taky není příliš patrné, když stát nemá ani na údržbu dopravní infrastruktury (když Vám tak záleží na těch dálnicích), nemá na důchody, nemá na zdravotnictví, a mnoho dalších věcí.

Kde tedy ten majetek vlastně je?

Nebude ono něco na Seichelách, něco na Bahamách, taky na Kajmanských ostrovech, ale především na soukromých účtech ve všech evropských bankách?

A Vy sám, nemáte taky nějaký ten soukromý účtiček u nějaké renomované banky?

To jenom podle toho, jak se k celé problematice stavíte.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama


Jde se spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx