Proč muži opouštějí ženy?

21. září 2008 v 15:24 | Ruža z Moravy |  příběhy ze života lidí
Čirou náhodou jsem si vzpomněla na další příběh ze skutečného života. Možná někomu připomene známý osud, ale mám to přímo od maminky, která mi tento příběh vyprávěla a zcela určitě nepřála synovi nic zlého.

Jméno si nepamatuji, ani bych ho neuvedla, takže tentokrát třeba Václav.
Byl šťastně ženatý, bydlel v sousedním městečku se ženou a dvěma dcerami. Nic nenasvědčovalo tomu, že by chtěl změnit svůj život. Byl pohledný, vysoký, snědý, štíhlý, ale žena byla také pěkná. Jak se stává, seznámil se s dívkou, které se líbil, zamiloval se. Dívka na něj tlačila, aby se rozvedl a vzal si ji.
Kde by však bydleli? On by musel nechat byt ženě s dcerami. Na to měla dívka také řešení.
Její babička měla pěkný domek ve vesnici nedaleko města, kde dosud oba, každý zvlášť, žili.
U toho domku byl další trochu zpustlý domeček, snad býv. vejminek. Babička svůj domek nabídla vnučce, když jí opraví k bydlení ten vedlejší domek, kde by dožila.
Ti dva tedy začali spolu žít. On trval na rozvodu, třebaže manželka kvůli dcerám chtěla manželství udržet, ale láska je láska. Rozvedl se a honem si tu druhou vzal. Jenže nevěděl, že babička domek přepsala na vnučku, ale ještě za svobodna.
Věra - ta druhá žena, o tom Vaškovi neřekla, nechala ho opravit malý domek pro babičku na jeho náklady s tím, že bude jejich ten původní babiččin domek . Měli spolu dítě a Vašek byl docela šťastný. Na dcery řádně platil, ale stýkali se čím dál méně.
Vašek měl již dříve sklon popíjet a začal nějak častěji pít, protože žena měla stále větší nároky, dlužné alimenty pro dcery narůstaly. Maminka mu pomohla, aby ho manželka nedala k soudu.
Stalo se však, co nečekal. Pro svou mladou ženu začal být starý. Padesátku na krku, peněz nemnoho, protože kvůli ní musel koupit auto na které padly veškeré úspory..
Nezmínila jsem se o tom, že s bývalou ženou měli auto, ale kvůli dcerám byt musel opustit a ještě dát nějaké peníze ženě. Auto si sice nechal, ale prodal jej kvůli penězům potřebným na opravu domečku. Samozřejmě doklady o tom, že tam něco platil, si neschoval. Láska holt dělá divy.
Se ženou se začali stále více hádat a když babička zemřela, vystěhovala ho žena do domečku , svůj domek pronajala cizím lidem, sebrala auto, dítě a odjela do Prahy, kde se najednou objevil pán, který měl o ni zájem.
Zůstal sám, první žena a dcery již o něj nestály, byly dospělé a žena měla již jiného muže.
V domečku také nemohl zůstat, prý patřil k domu a byl na něj úvazek.
Nějaký čas bydlel u své staré maminky, která mu ale ze zdravotních důvodů nemohla servis poskytovat a tak pustl čím dál víc. Nový majitel domu matčin velký byt rozdělil na dva byty a ona již syna nemohla v dvoupokojovém bytě mít a navíc živit. Stále více pil, jedl prášky, onemocněl žloutenkou, musel do nemocnice a ta jej zachránila.
Zhubl tak, že jej matka skoro nepoznala. Po pobytu v nemocnici šel dobrovolně do léčebny závislých, spravil se, ale je tam dosud a neví co dál.
Je ve věku, kdy do normálního zaměstnání nemůže, chtěl by to řešit prací v charitativní oblasti.
Smutný příběh hlavně ale pro maminku, která je ve vysokém věku, obdivuhodně duševně čilá, i když zdraví již neslouží. Přitom druhý syn je zcela dobrý manžel a ač má manželku vážně nemocnou, neopustil by ji. K mamince chodí často, postará se jí o vše potřebné. Jak rozdílné osudy dětí mohou být.

P.s. Bude-li toto ještě někdo číst, přečtěte si článek ze 17. dubna 2009, kde je dokončení, dle skutečnosti. Jak uvedený muž dopadl.?
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 N.D. N.D. | Web | 21. září 2008 v 16:32 | Reagovat

Nikdy nikdo neodhadne do čeho jde. Nejhorší je pro matky, když vidí neúspěch a zpackaný život svých dětí... Dejte něco veselejšího !

2 rucuk rucuk | E-mail | 21. září 2008 v 16:36 | Reagovat

Další článek je sice také dost smutný, ale slibuji, že něco zplychtím, aby to v tom pošmourném počasí zvedlo náladu.

3 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 21. září 2008 v 17:42 | Reagovat

Rucuk

Zdravím Vás, mohla byste si založit varovnou agenturu pro jednoduché muže. Jenže jak ty Jendy znám, poradit si nenechají, tak je v tom nechte. Jsou to trubci a ti po splnění úlohy, stejně hynou.

4 rucuk rucuk | E-mail | 21. září 2008 v 17:53 | Reagovat

Docela jste mě rozesmál, ale kdyby měli muži po skončení své úlohy zhynout, bylo by jich ještě méně než dnes a při dnešním trendu nebrat se, by pak neměl kdo platit alimenty a ženy- by neměly vdovský důchod, he? No a pak by došlo na to, že vlastně staré ženy mohou také zhynout. Brr :-(

5 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 21. září 2008 v 20:18 | Reagovat

4 rucuk

Stáří není veselé, ale nemusí být smutné. Jak to pozoruje kolem sebe ženy zvládají život nejméně o třídu lépe než muži.

Většina jich má praktické zvyklosti a dovede vyjít s pěnězi i zařídit většinu potřebných věcí i bez vdovského důchodu. Ty, které měly alespoň průměrný výdělek se nějak protlučou. Většina  samostatně bydlících důchodkyň ještě podporuje své děti. Muži  v té samé situaci většinou "zvlčí".

Jest-li, že se muži i v příchodu stáří chovají jako trubci, nutně tak i skončí a není čeho litovat, sami si to připravili.

6 rucuk rucuk | E-mail | 21. září 2008 v 21:24 | Reagovat

-5- Máme to u nás zařízené tak na půl s financemi. Vyřizuji všechny papírové věci - účet, platby, pojištění, spoření a pod., manžel zase nakupuje a zdokonalil se tak, že ho pošlu pro dvě věci a on koupí, co uzná za vhodné a potřebné. Pořád čeká, že budu nadávat, ale nedočká se. Nic nepotřebného  nekupuje a pokud má na něco chuť, tak o nic nejde, ne? Věřím, že by hladem neumřel, kdyby byl sám. A myslím, že by ještě ušetřil. Máte pravdu , ženy většinou rády obdarovávají, zvláště vnoučata.

7 bibiana27 bibiana27 | 22. září 2008 v 20:42 | Reagovat

No jo, mnoho muzu ma pocit, ze to nove a neosoupane a lepsi nez to stare a dobre zname, ale je to opravdu tak ? Casto na to prichazeji pozde.

8 Deny Deny | 22. září 2008 v 21:31 | Reagovat

[5] nar.soc., E-mail, 21.9.2008 20:18

Neřekla bych. My ženy často , když nemáme co na práci a děti už jsou z domu, připravujeme parterům, ano, těm "neúčelným trubcům" peklo.

Chlap se v Česku nemůže odvolávat na harrasement ani na ženská práva:-)

Já se na to nechystám ale znám takové povedené mátinky.

Pořád si stěžují, jak s nimi život zametl a JAK SI KONEČNĚ...A JAK MAJÍ PRÁVO A NIKDO NEMÁ PRÁVO... Přitom chodí s propuštěnými, nepřizpůsobivými, často ve věku jejich dětí...ALE JSOU TO ROMANTICI. Dávají jim to, co jim ten chudáček unavený ze dvou směn nemohl ani při největší snaze poskytnout. POCIT SVOBODY BEZ DIKTÁTU. POCIT SOUZNĚNÍ TŘEBA UPROSTŘED POUŠTĚ. TO VY NEMŮŽETE CHÁPAT. A diví se i ušima že se to ani jejich dětem nelíbí...Komu by se líbilo, že babička utrácí svůj důchod za nějakého šoumena a ještě si stěžuje, jak moc by ho potřebovala někde ubytovat, hele, máte přece volný altán, špajzku, děti by jistě snesly ve svém pokoji strýčka, nezepomeňte, kdo vám zakládal spoření...půjčil na nová okna...koupil záchodní štětku...

Je mě líto jejich dětí a ještě víc manželů. Kteří nechápou, proč je najednou ta jejich "beruška" tak divná a proč slyší, jak jí zničili život.

Zvlášť, když jí pořádně pomáhali s výchovou dětí, platili, co bylo potřeba, nebo je dokonce nechali v domácnosti...

No, řekněte, vy by jste chtěli s někým takovým žít? Pak se divte, že chlap se sebere a až vysoudí na bývalé nejmilejší, jedinečné, zářivé, princezně aspoň půl majetku, nebo aspoň dost k přežití a pocitu spravedlnosti, zmizí v neznámu..

9 krteczech krteczech | 22. září 2008 v 21:33 | Reagovat

odpověď na titulek článku: protože sme zlí

10 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 22. září 2008 v 21:43 | Reagovat

Vážená paní Růženo,

umíte si představit dvojici, která se ve 40 letech muže rozvede, z viny ženy. Po třech letech se zase vezmou, aby se v jeho 46 rozvedli u jeho viny. On se ožení s druhou, ale v 51letech se s ní rozvede ( zahýbala ) a vezme si tu první. Když má 55  rozvede se s ní ( zahýbala i ta staronová ), je 4 roky nemocný a zemře. Ta rozvedená mu vystrojí pohřeb, hraje vdovu a řve jak dvacítka. Co byste na to řekla? ( To se u nás skutečně stalo ).

11 Mondy Mondy | 22. září 2008 v 21:50 | Reagovat

"[9] krteczech, 22.9.2008 21:33 odpověď na titulek článku: protože sme zlí"

Tak nějak. Když ženy (některé velmi rády) zapomínají na to, že nejsme primitivové z pralesa, stejně jako ony nejsou krásky z Venuše, jsme zlí...Co nám zbývá. Jim jde často v těchto z celkového pohledu nesmyslných sporech o nějaký pocit, nám, mužům, často o život, přinejmenším o záchranu dobrých rodinných vztahů, které ty naše drahé polovičky tak často v zájmu něčeho, co má mizivou cenu, ale jim připadá důležitější, než vzduch, dokážou v nestřeženém okamžiku  zničit minutou kočičího pláče a někdy další minutou opičí házené...

Jak řekl pan Jefferson o ženách na vedoucích místech: Nefascinuje mě ani tolik to, jak dokážou z malicherných příčin vyvolávat války, ani to jak jsou to později schopny vyčítat mírotvůrcům...ale to jak jsou jim tohle všichni muži schopní lehce odpouštět...

12 nar.soc. nar.soc. | E-mail | 22. září 2008 v 21:51 | Reagovat

8 Deny

Jsme ve shodě. Trubec by skuhral a čekal a čekal a nic. Chlap jedná, napřed s ohledem, pak bez ohledu. Přece nebudu "zakládat" šoumena-y. Asertivním a spravedlivým jednáním se nemohu odcizit vlastním dětem, pokud byly správně vychovány. Pokud jsou "maminčiny" i s rozumem, je to těžké, ale v sebezáchovné potřebě muže jediné možné.

13 Mondy Mondy | 22. září 2008 v 21:51 | Reagovat

[10] nar.soc., E-mail, 22.9.2008 21:43

předpokládám , že se to stalo v Praze, nebo aspoň v Česku.

Umělci? Politici? Nebo jenom feministky?:-)

14 rucuk rucuk | E-mail | 22. září 2008 v 21:57 | Reagovat

No, to už je moc -vážený pane nar.soc. - tady se rozvedení znovu vzali, ale to bylo až po jeho návratu z Ameriky, kde nějaký čas vydělával peníze a prý ,,dospěl". Oni se tedy brali dost mladí, ale ona byla dost koketa a střídala to.

-8- Deny, máte pravdu takové nadržené paní existují. Ale znám zase jednu pravdu, že nespokojená žena se stává semetrikou. To víte, že Xantipa byla normální žena, která jen chtěla, aby se muž staral o rodinu a nedebatoval se svými přáteli. Tak ji popsali jako zlou, nepřející ženu a už se to táhne dějinami.

15 Deny Deny | 22. září 2008 v 22:07 | Reagovat

[14] rucuk, E-mail, 22.9.2008 21:57

Přijde na to JAK nespokojená.

Protože pak připouštíte, že některé jsou semetriky od jesliček:-)

Za "antiženu" Xantypu  může až Freud a jeho "novátorský" výklad "Života filosofů":-)

16 al!en al!en | 23. září 2008 v 9:28 | Reagovat

Ženy mnohdy ani neví, co chtějí. Chtějí to, aby na to muž přišel sám, a když na to konečně přijde, ještě dostane vynadáno..Přijde mi, že mnohdy, aniž by byl důvod, vyhledávají chyby na svých polovičkách, aniž by k tomu byl sebemenší důvod..Ale muži toto musí přehlížet, vždyť to bez Vás nejde :)

17 rucuk rucuk | E-mail | 23. září 2008 v 10:08 | Reagovat

-15- možná myslíte nespokojená po té sexuální stránce- je to možné a třeba by si to ani za nic nepřiznala a hledá jiné důvody. Záleží hodně i na výchově doma. Někde vysloveně tyto věci jsou tabu a neslušné, jinde zase příliš benevolentní. Nic se nemá přehánět. Vše je vzácné, pokud toho není moc - z obou stran. Snad víte, co tím myslím.  Jinak sotva lze vědět, co si žena představuje pod slovem být spokojená. Má-li zdravého  manžela, přiměřeně hodného, ale ne bačkoru, normální zdravé děti, kde bydlet, práci - nevidím důvod, proč by si měla stýskat. Muž ji přece nebude pořád obskakovat, musí mu popřát  volnost pohybu, pak ho má i pro sebe. To je ale na dlouhé povídání.

18 Deny Deny | 23. září 2008 v 17:03 | Reagovat

[17] rucuk, E-mail, 23.9.2008 10:08

Jenže já právě myslím takovou, která je na tom nějak tak.

A stejně "se žene překonat ten tíživý pocit samoty a nenaplnění":-)

Chudák muž, který to s ní musí vydržet. Chudáci děti. I dospělé to naše "ženské právo býti milována", jak říká těm "špecifikám" českých žen náš pan ministr zahraničí, pěkně umí rozhodit.

19 FP FP | 23. září 2008 v 20:49 | Reagovat
20 rucuk rucuk | E-mail | 24. září 2008 v 12:32 | Reagovat

-19- na uvedeném http - nic nenalezeno. To se vám nechce vypisovat názor. Případně se vám zdá téma pod úroveň - myslím tím, že uvádíte iq-test. To jako u žen nebo u mužů? Hledala jsem jen v Seznamu, další byste musel upřesnit, kde hledat.

21 yopa yopa | 24. září 2008 v 13:13 | Reagovat

"že jsem si nevzala Pištu Hufnágla", zní moje oblíbená věta na tohle téma

Když jeden neví co chce, ale ví přesně, že se mu toho nedostává, měl by zůstat sám a neotravovat ostatní svým luzným zjevem, natožpak mít děti... :o)

22 Tommy Tommy | 24. září 2008 v 19:00 | Reagovat

Navrhoval bych jiné téma:

"Proč ženy neumějí být samy, ale od chlapů to vyžadují"

Vystihlo by podstatu problému, který se řeší v článku.

Je něco horšího, než tchýně sčuchlá s manželkou, která se nehne z baráku, nebo babička, která místo hlídání dětí, nebo aspoň mlčení k určitým otázkám, terorizuje rodinu mladým milencem a nechce a nechce se k němu odstěhovat?

23 jana nováková jana nováková | 25. září 2008 v 0:32 | Reagovat

mám podobnou zkušenost,Ve38 letech si manžel našel o 10 let mladší milenku,když se to provalilo,shodou náhod jsem byla zrovna v nemocnici,po příchodu domů,\na revers\jsem volala rodičů,nebrali to a tak jsem po chvili vytočila poslední volané číslo a tam se ozval ženský hlas::no konečně lásko že voláš,starou nemáš doma a my se milujem jen jednou za den jako nějací důchodci,byla jse zaskočená,ale po chvíli jsem se představila a zavěsila.Manžel po příchodu domů,vše zapřel,že jse blázen a td.,vytočila jsem znovu poslední volané číslo,znovu to zvedla ta paní ale manžel odmítal vzít si sluchátko,nakonec si ho vzal chtěl ať odejdu z pokoje.Já šla,30 minut telefonoval,já mezitím seděla v kuchyni a přemýšlela co bude dál,za 30 minut se mi změnil život,rozhodla jsem ,on dovolal a šel si nachystat oběd,jako by se nic nedělo se mě zeptal co děti ve škole.já šla pro kufr zabalila jeho věci a vyhodila ho.5 let jsme se rozváděli,buď se nedostavil k soudu,nebo tvrdil,že chce zachovat rodinu a to vše kdy žil s milenkou.S dětmi se během té doby moc nestýkal a když už,tak pouze za přítomnosti své přítelkyně.Já si po třech letech našla přítele,nějak se to dozvěděl a telefonicky mi oznámil,že jsem ku....Od společných přátel jsem se dozvěděla,že jeho přítelkyně byla děsně žárlivá,občas ho zbila,vše před jejími dvěma dcerami,normální bylo vyhazování věcí \jeho\ z oken,dokonce mu zabavovala klíče od bytu,když byla v práci,aby nemohl odejít.zařídil ji celý byt,ale vše bylo asi málo,protože skončil na ubytovně.Proto dneska vím,že mlýny melou pomalu,ale jistě,jak se říká,nebo taky na každou svini se vaří voda.Mohla bych za těch pár let napsat knihu,ale nejdůležitější je,že každý má takový život jaký si sám udělá

24 rucuk rucuk | E-mail | 25. září 2008 v 10:45 | Reagovat

-23- Je to smutné, ale máte pravdu. Chlapi opravdu neumí odolat, ale běda, když se žena zamiluje. Víte, ono mu asi více vadilo, že má  k vám zavřená vrátka, když jste si někoho našla. To protahování nebylo jen tak, toho rozvodu. Zřejmě na to přišel, že si nepolepšil, ale nemohl vycouvat. Hlavně, že jste to vyřešila, ale bolí to, vím. I kdyby člověk odpustil, nezapomene a vztah to naruší i když se případně nerozejdou. V okolí znám tolik různých případů, že by z toho byla kniha povídek, ale komu by se , ty v podstatě smutné příběhy,  chtěli číst.?

25 Deny Deny | 25. září 2008 v 15:22 | Reagovat

[24] rucuk, E-mail, 25.9.2008 10:45

I obráceně. Jenom se o tom tolik nemluví.  Dokonce si dovolím tvrdit, že to je ještě horší. Když se konečně zamiluje nevěrný chlap a ráčí odejít...co se dá dělat, najde se nějaký ten "strejček". Sice je, co jsem viděla, většinou o 1-5 let starší, než byl manžel, ale kolikrát je lepší...Ale když má rodina, hlavně s malými dětmi, kvůli mladším a "šikovnějším" milencům, nebo nedostatku "sexuální chemie" přijít o matku...No, rozhodněte si sami, já to vnímám spíš z té ženské pozice.

Kdo by to četl? A na co se díváme po večerech? Co je to Ordinace, Náměstíčko, Ulice...O čem to mluví Halina? Z čeho si dělá srandu Svěrák? Co je hlavní téma Hřebejka, Vorla, Párala, Renče, Chytilové... A co prodávají na rohu ve stánku? Opuštěná, Zhrzená, Líbánky v háji...Co píšou "ženské" časáky?

Pak, že to nikoho nezajímá...!!!

[23] jana nováková, 25.9.2008 00:32

Taky nechápu, proč my ženy se tak často trápíme kvůli podobným vyčůránkům.

A proč ještě protahujeme rozvod. Už tak je to někdy horror. Ale znám jednu a ta se rozvádí už desátý rok...vždycky začne, jede k mamince, začne si hledat nového, ale telefonuje si pořád se starým, až se nakonec sama zlomí a přileze. Nějakou dobu to šlape. Pak ji zase zmlátí, řeší to BKB, PČR a podobné organizace, přijde útěk, řeči o rozvodu...

No, takové manželské perepetuum mobile:-)

Nechápu...

26 rucuk rucuk | E-mail | 25. září 2008 v 16:54 | Reagovat

-25- Deny, podle jiných poznámek k článkům jsem myslela, že jste mladý kluk  - některé vaše impertinence mě poněkud vytočily. V tom ale máte  pravdu, že některé ženy jsou nepoučitelné a před hrdostí a rozumem dávají přednost  občasnému ,,libidu". Tak se to decentně nazývá?

27 Deny Deny | 26. září 2008 v 11:02 | Reagovat

[26] rucuk, E-mail, 25.9.2008 16:54

A nejhorší je, že někdy nejde ani o to "libido".

Prostě, některé z nás se od puberty neodnaučily překonávat pocit kůlu v plotě:-)

A POTŘEBUJÍ  vedle sebe cokoliv. Na překonání POCITU OSAMĚLOSTI.

Často jsou to lidé, kteří mají rodinu, nebo, když jsou to například vdovy, mají aspoň svoje sestry, bratry, vlastní děti...

Kteří na ně většinou berou ohledy, nedělají jim nic z pomsty...

Jenom nemají čas celý den vedle nich sedět a poslouchat ty skazky o promarněném dětství a zamračeném nebi:-)

Takové to často táhnou s nějakým bláznem z pod mostu. Který bývá výrazně mladší, ale nemusí být. Který je skoro vždycky vyžírá a vždycky nějak využívá. A nikdy tomu vztahu nedává, ani co je naprosto nutné k přežití. Když nepočítám, že je to bomba téma do telenovel a realityšou TAK NA CO TO JE??? Co má žena z mouly, který se k ní chodí jen najíst a čumět na bednu? Co má žena z hrubiána, který se nemeje, neodloží cígo ani v posteli a slušný je jen, když mu právě kontrolují občanku? Co má žena z mladého blázínka, který sice dobře repuje, ještě líp kecá, ale repuje mu to i v bedně a kecá i když to nikdo nechce. Možná mu to i sype, ale nechá si sypat do kapes hlavně od ní?

Skoro bych se hádala s panem Plzákem, že tohle není nebezpečná psychická porucha...Jenom ji v Česku zatím ještě nikdo neléčí...

28 rucuk rucuk | E-mail | 26. září 2008 v 16:01 | Reagovat

Deny v tom, že jsou některé ženy nepoučitelné máte pravdu. Znala jsem ale i jednu vdovu, starší, která měla jednoho nápadníka z vedlejší vesnice. Byl u ní jednou v neděli, donesl bonbonieru, snědl oběd  a trouba svěřil se jí, že  syn potřebuje místnost, kde u něj on bydlí, takže by se k ní chtěl co nejdříve nastěhovat. Dával by jí na jídlo 1000 Kčs na měsíc, mohlo by jim to pasovat. Měla jednopokojový byt a nikoho na byt nechtěla. Neřekla tak ani tak a když příští neděli přijel, prostě ,, nebyla doma". Dost neslušně zaklel, poslal bábu někam. Nevěděl, že stojí na dveřmi a poslouchá. To by si dala s takovým hrubiánem. A byla vyléčená z dalších známostí. Nakonec, co v 70 letech mohla čekat?

29 Deny Deny | 26. září 2008 v 18:31 | Reagovat

[28] rucuk, E-mail, 26.9.2008 16:01

No, ale ten trouba se jí svěřil...!!!

Ale ti, o kterých píšu , se nesvěří a ještě často intrikůjí proti rodině.

Znám jednoho psychiatra od scientologů, asi tak 30, který k tomu, aby si udržel na příležitostnou zábavu a hlavně občasné přespání (hotely jsou drahé:-) asi 60letou ženu, dokonce využívá vědecké metody. A dokonale tím rozeštval rodinu...

30 rucuk rucuk | E-mail | 26. září 2008 v 19:54 | Reagovat

-29- Ač jsem stará metla, pokud bych zůstala  sama, nevěřím, že by mladší muž o mě skutečně stál jen tak,  ze sympatie. Navíc bohatá nejsem, takže ,, láska" kvůli penězům nehrozí. A stejný  věkem  má své zvyky, způsob života a bylo by dost těžké si zvykat. Snad takové přátelství, občasné návštvy, vzájemná pomoc, ale znovu začínat? No nic proti tomu, když to někomu vyhovuje, ale ohled na rodinu bych určitě brala. Pokud je rodina dobrá, na společnost člověku stačí. Opak? Není dobrý, ale kdo chce kam, pomožme mu tam....

31 Deny Deny | 26. září 2008 v 22:19 | Reagovat

[30] rucuk, E-mail, 26.9.2008 19:54

No, nevěřila by jste, některé jsou tím jako posedlé.

Ta zářivá myšlenka nového začátku!

Bohužel, chtějí zachovat co už mají.

Takže to vede ke kravinám jako od Spellinga:-)

Takhle se mě kamarádka svěřila, že se jí máma, která přišla o manžela, bude stěhovat za přítelem...a ji se chce přibrat jako levnou pracovní sílu, nějak se ten jejich  byt zaplatit musí, ona sama má před důchodem a ten její ještě pořádně nevydělává, pochop, je mu tak dvacet pět a z toho asi pět let seděl, ale on je v tom nevinně, je tak miloučký, pozorný, slušný a HLAVNĚ NEPÍŠE PRAVOPISNÉ CHYBY!!! (ano, ta ovdovělá matka i dcera jsou učitelky, ale dcera je normální:-)Přece to bude skvělé, vždycky chtěla bydlet ve větším městě...

Ano, to chtěla, ale ne v jednom bytě s defraudantem a bláznem:-).

Zatím už rok doufá, že matka se umoudří. Jinak půjde od ní, klidně i pod most...

Nebo, jiná kamarádka, utekl jí otec, no ale ona je dospělá, po svatbě, už chová, ale manžel ještě nesplatil bydlení a navíc se nějak protáhla ta výstavba. Ne jeho vinou.

Tak si naplánovla, že "počká" u matky. A matka, i když s tím napřed souhlasila, jí to už přes rok oslazuje mladým přítelem ve věku jejího manžela, který toho jejího manžela  nesnáší a pokouší se ji dokonce přebrat. Matka se tomu pitomně směje, ona prý taky zkusila a teď má přece PRÁVO NA LÁSKU a kamarádce se hroutí manželství...A ten její přítel ještě nemá problém na chatu tvrdit, že nechápe, proč ho ta mladá rodina a děto té matky, se kterou to pro zahnání nudy táhne, tak hnusně nenávidí...

Mám pokračovat?

Prostě, asi to některé z nás berou jen jako takovou hru, něco jako trénink, kde jde spíš o to proběhnutí, než o fotbal, že si nevšimnou, že už kopou do vlastní:-(

32 rucuk rucuk | E-mail | 27. září 2008 v 23:03 | Reagovat

Deny- věřte, že se té matce to sobectví vrátí. Jak dlouho myslíte, že ten mladý u ní vydrží.? Radila bych té mladé, aby ho ignorovala, matce rovnou řekla, že se  bude divit, až zůstane sama, stará a nebude , kdo by jí posloužil. Sama si o to koleduje,ne?

33 Bětuna Bětuna | 1. října 2008 v 15:11 | Reagovat

... článek sice psala žena... nicméně jsem z něj nevyčetla .. "proč muži opouštějí ženy"  ????... domnívám se tedy že mužů není většinha takže usuzuji, že muž tak opouští ženu(y) tak - rád :-) ... a navíc je pro mne slabošstvím mužů pokud muži opouštějí SVOJE Ženy .... ale pokud jsou to jenom - takové náhodné ženy - je to naprosto normální - i ženy opuštějí takovéto muže - letmé to poznání nelpí na charakteru :-))

34 rucuk rucuk | E-mail | 2. října 2008 v 20:50 | Reagovat

-33- Bětuno- tak to by mě také zajímalo, proč.  O tom jsem přece psala právě proto, že mi není jasné,  jaká síla je pudí,  nechat všechno co prožili a začít zvláště ve vyšším věku znovu. Mělo by jim být jasné, že ta mladá je ve většině případů nemůže milovat jen pro ně samé, ale protože  si myslí, že i po rozdělení majetku budou mít zajištěný život.  A napsala jsem to proto, že to je skutečný případ, spíše zidealizovaný než syrově napsaný, aby to někdo přečetl a vzpomněl si na to, v případě, že by také tak,,  zhloupl".

35 Kamufláž Kamufláž | E-mail | 3. října 2008 v 7:09 | Reagovat

[34]

Myslím, že jste si na otázku tak trochu i odpověděla. Mladá dáma vidí středně zámožného fotříka a usnese se, že si vylepší hmotné poměry na úkor fotříkovy rodiny. Morálně to asi není nic moc, ale protizákonné to není. Fotřík je otráven nekončícími připomínkami, jak by "se mělo" tohle a "bylo potřeba" tamto (většinou jde o neúčelné pitomosti, obvykle o drahé dovolené, nákupní zájezdy a módní doplňky, nedejbože o nějakou IN zábavu jako jógu nebo břišní tance). Mé zkušenosti říkají, že potřebu utrácet za totální kraviny mají spíše dámy.

No. Fotřík se tedy nechá oslnit mladou kůží, která se kolem něj strategicky vine jako liána, doufajíc, že fotříkova potence nebude příliš třeskutá. No i kdyby, kůže při aktu zavře oči a představuje si zelené obrázky Emy Destinnové a namodralé Masaryky na bankovkách.

Fotřík má příjemný pocit, že si polepšil a čilým pelešením, dopován chemickými preparáty, směřuje ke svému prvnímu infarktu. Někdy se ovšem dříve než mrtvice dostaví okamžik, kdy jsou prostředky vyčerpány, kůži už bolí hlava stejně jako bejvalku a ještě ke všemu se fotříkovi konečně rozsvěcuje, že kůže je blbá jako malovaný sáně.

Jo lidi, kdybychom neměli ty pudy, to by bylo na světě blaze! Ale zase by nebylo o čem psát...

36 rucuk rucuk | E-mail | 3. října 2008 v 15:24 | Reagovat

-35- Parádně, vtipně jste to vystihl- la? Nemohla bych to vysvětlit lépe. Díky za všechny komentáře, je vidět, že lidé nejsou lhostejní k neštěstí druhých.

37 Rara Rara | E-mail | 10. února 2009 v 7:48 | Reagovat

Lidské vztahy nejsou jednoduché a dějou se různé věci taťká s mamkou si naberou velké závazky byt auto no a odpovědný taťka maká aby vše utáhnul a když přijde utahanej domů tak je málo romantickej a málo se věnuje dětem mamka má volnost užívá si svůj koníček (tanec) taťka sice vše hradí ale stále není romantická duše a hlavně mamka nemá potřebu nic vzbouzet spíš naopak vytvářet ovzduší dusna a vypočítávat co vše je uděláno špatně nebo vůbec taťka je otrávenej ale pořád maká mamka si najde kamarádá a ve své hlavince tajně doufá že bude něco víc a aby byla na vše připravená tak se chce rozvést s tím že má taťka dokončit a hlavně zaplatit rekonstrukci bytu a pak může vypadnout může si milostivě vzít zadlužené auto a mamce zbude zadlužený byt je to fakt supr, ale připadá mi to jak hloupej sen s lidma to fakt neni jednoduchý je potřeba vždy nějakou složitost vyrobit nemyslím si že jsou velké rozdíly mezi mužem a ženou ale sem píše skupina, která má životní skušenosti ne zrovna nejštastnější v obou směrech asi je to o morálce a zásadách , které nám doma při výchově vštípily až se dozvím jak tento případ dopadne skusím napsat pokračování fakt jsem sám zvědavej Rara

38 +rucuk +rucuk | E-mail | 7. dubna 2009 v 11:08 | Reagovat

37- Je dost možné, že se dovím, co bylo se synem dále, protože k té paní zanedlouho půjdu. Snad to dopadne dobře, ale nezaručuji.

39 rucuk rucuk | E-mail | 15. září 2009 v 20:38 | Reagovat

Tak dokončení tohoto příběhu je v článku ze 17.dubna 2009, Proč muži opuštějí ženy- dokončení příběhu. Takže má-li někdo zájem, najde si to- dopadl zajímavě.

40 Magda Magda | 22. června 2012 v 14:27 | Reagovat

Nerozumím té poznámce, že mu stará matka nemohla poskytnout servis. Proč by měla? Nedokáže-li se panáček o sebe postarat sám, jaký div, že o něj nikdo nestojí. A je-li jediné, co muc yhbí, uvařený oběd a vyprané tepláky, je to ještě smutnější příběh, než se zdálo.

41 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 22. června 2012 v 19:38 | Reagovat

[40]:Když on se k ní nastěhovat a ona byla už dost stará. On ho ten alkohol asi poznamenal, byl jednu dobu zcela na hromádce. Leta měl, maminky byla už stará a odkázaná na pomoc při náročnějších úkonech druhého syna. Tak to někdy bývá, že se jedno z dětí nevydaří.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



Jdeme spát, díky za návštěvu a na shledanou...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx